Οι Μεταβλητές και η λειτουργία τους

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Εισαγωγή στο περιβάλλον εργασίας του
Advertisements

Επιμέλεια: Τίκβα Χριστίνα
Περιπλάνηση στον λαβύρινθο
MicroWorlds Pro Διαδικασίες.
Ο Προγραμματισμός στην Πράξη 2.1 Το προγραμματιστικό περιβάλλον του Micro Worlds Pro 1 Επιμέλεια: Τίκβα Χριστίνα.
Γλώσσα Προγραμματισμού LOGO MicroWorlds Pro
Εικόνα 2.1: Το περιβάλλον της MicroWorlds Pro.
1.5 Γλώσσες Προγραμματισμού
Προγραμματισμός ύλης Β’-Γ’ Γυμνασίου
Γλώσσα Προγραμματισμού MicroWorlds Pro
ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ. ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ Γνωρίζω τις κατηγορίες του εκπαιδευτικού λογισμικού (Ε.Λ.) όσον αφορά:  Θεωρίες μάθησης που.
ΑΜΠΕΛΙ - ΚΟΑ ΟΙΝΟΥ Γραμματικός Διονύσιος, Γεωπόνος, Msc Προϊστάμενος Τμήματος Αμπέλου Δ/νση Συστημάτων Καλλιέργειας.
1 ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ & ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΕΙΔΙΚΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΤΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ (ΕΥΔ ΕΠΑΕ)
ΕΝΟΤΗΤΑ 1 – Κεφάλαιο 2: Το Υλικό του Υπολογιστή Λέξεις Κλειδιά: Υλικό υπολογιστή (Hardware), Προσωπικός Υπολογιστής (PC), συσκευή εισόδου, συσκευή εξόδου,
29/10/20071 Το Εσωτερικό του Υπολογιστή Αθανασόπουλος Νικόλαος.
Απόσχιση κλάδου Φορολογική μεταχείριση μετασχηματισμών.
1 Οδηγίες και Υποδείγματα Aναμνηστικών Πινακίδων κατά τη διάρκεια υλοποίησης της πράξης για τα προγράμματα του ΕΠΑΝ ΙΙ : Μεταποίηση στις Νέες Συνθήκες.
Γραφάκου Ιωάννα Διονυσίου Μαρίνα Γ1. Εισαγωγή Υδραυλική Ενέργεια : είναι η ενέργεια των υδατοπτώσεων που αξιοποιούν τα υδροηλεκτρικά έργα (μικρά υδροηλεκτρικά.
Πληροφορική στο Γυμνάσιο Ειδικός σκοπός του μαθήματος της Πληροφορικής στο Γυμνάσιο είναι να δώσει στους μαθητές όλα τα απαιτούμενα εφόδια.
ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΠΟΥ ΘΑ ΔΙΔΑΞΟΥΝ ΣΤΑ 800 ΟΛΟΗΜΕΡΑ ΔΗΜΟΤΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΜΕ ΕΑΕΠ ΟΕΠΕΚ Οκτώβριος 2010 Ενδεικτικά σενάρια, δραστηριότητες.
ΜΕΛΕΤΗ ΚΑΙ ΒΕΛΤΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΠΡΟΜΗΘΕΙΩΝ ΣΕ ΔΗΜΟ ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗΣ: ΔΗΜΟΣ ΒΟΛΟΥ ΕΠΙΒΛΕΠΩΝ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ: ΜΑΛΑΜΑΚΗΣ Α. Α.Τ.Ε.Ι. ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ.
Μάθημα: Εκπαιδευτική Τεχνολογία - Πολυμέσα Εισηγητής: Καθηγητής Άγγελος Γιαννούλας Θέμα εργασίας: Δημιουργία διδακτικού σεναρίου. Σπουδάστρια: Γ. Αναγνωστοπούλου.
Ε. Αλεξοπούλου, Ε.Π.ΠΑΙ.Κ., Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε. Εκπαιδευτική Τεχνολογία, Πολυμέσα (Εργαστήριο)
ΕΝΟΤΗΤΑ 1 – Κεφάλαιο 2: Το εσωτερικό του Υπολογιστή Β΄ τάξη Λέξεις Κλειδιά: Μητρική πλακέτα, κάρτες επέκτασης, κάρτα οθόνης, κάρτα ήχου, τροφοδοτικό, Κεντρική.
Ισοζύγιο Ενέργειας Και Έλεγχος Βάρους ΠΕΨΗ ΚΑΙ ΑΠΟΡΡΟΦΗΣΗ ΕΞΑΜΗΝΟ Γ’
Η γλώσσα Logo Κάντε κλικ για να προσθέσετε σημειώσεις.
Tο υλικό του Ηλεκτρονικού Υπολογιστή
Συστηματα Ελεγχου & ΡομποτικΗ
ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΟ ΣΧΕΔΙΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
Εποπτεύων Καθηγητής: Ανδρέας Τσουρουφλής Άννα Αρναούτη
Κατηγορίες Εκπαιδευτικού Λογισμικού
Alt Ctrl Delete. Λειτουργικά Συστήματα και Ασφάλεια Πληροφοριακών Συστημάτων ΔΙΕΡΓΑΣΙΕΣ και ΕΙΚΟΝΙΚΗ ΜΝΗΜΗ.
Πίνακας Ουσιαστικότητας
Κεφάλαιο 7: Διαδικτύωση-Internet
στις Περιφέρειες της Κεντρικής και Δυτικής Μακεδονίας
ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ
«Από τη MicroWorlds Pro στην Python»
Μνήμη RAM, rom, cache ….
κατά τη διάρκεια υλοποίησης
Σχεδιασμός παιχνιδιού Arcade (δράσης) στο περιβάλλον MicroWorlds Pro
Εικόνα 2.1: Το περιβάλλον της MicroWorlds Pro.
ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ - ΣΤΑΘΕΡΕΣ …. Μεταβλητή Π.χ. Αριθμός=7 Διεύθυνση 1300 RAM
ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ ΡΑΦΑΗΛΙΑ ΕΥΘΥΒΟΥΛΟΥ (21041)
Επιμέλεια: Τίκβα Χριστίνα
Εθνικό Αποθεματικό Απροβλέπτων
Εικόνα 2.1: Η Κεντρική Μονάδα.
ΗΛΕΚΤΡΟΣΤΑΤΙΚΗ ΒΑΦΗ Το αμάξωμα του αυτοκινήτου (ή του αντικειμένου, που θέλουμε να βάψουμε) φορτίζεται κατάλληλα με θετικό φορτίο. Η βαφή (σε σκόνη.
Τα βασικά μέρη του Η/Υ.
Λειτουργία Κεντρικής Μονάδας Επεξεργασίας
Το υλικό του Υπολογιστή
Υλικό Υπολογιστών Καθηγητής: Α. Μιχαλάκης
Εικόνα 2.1: Η Κεντρική Μονάδα.
Κεφάλαιο 2 Το Εσωτερικό του υπολογιστή
Παρουσίαση εντολών: στκ στα - μπ πι αρ δε - σβγ
Κινηματική ανάλυση του ρομπότ ΝΙ Starter Kit και προγραμματισμός του ελεγκτή SbRIO-9631 για την κίνηση του ρομπότ στο επίπεδο Πτυχιακή : Ταρατσίδης Κωνσταντίνος.
Τα αναβολικα και οι αρνητικεσ συνεπειεσ τουσ.
ΠΟΛΙΤΟΥ ΓΙΑΝΝΟΥΣΤΑ ΚΡΥΣΤΑΛΛΩ ΤΖΙΑΤΖΙΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΨΟΥΡΟΥΚΑ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ
Ο ρόλος του επιχειρηματικού σχεδίου
ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΣΙΑΚΩΝ ΕΠΙΤΕΥΓΜΑΤΩΝ ΣΤΙΣ ΦΥΣΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ: Η ΠΡΟΟΠΤΙΚΗ ΤΟΥ ΝΕΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΣΠΟΥΔΩΝ ΝΟΕΜΒΡΗΣ 2014.
Γ' ΤΑΞΗ ΣΥΝΤΑΚΤΙΚΑ ΚΑΙ ΛΟΓΙΚΑ ΛΑΘΗ
Γλώσσα Προγραμματισμού LOGO MicroWorlds Pro
Παρουσίαση εντολών: στκ στα - μπ πι αρ δε - σβγ
Γ' ΤΑΞΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ
Γ' ΤΑΞΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ
Υλικό - Λογισμικό Υλικό (Hardware) Λογισμικό (Software)
Ενότητα Γ2.4α (Σύγκριση και επιλογή υπολογιστικού συστήματος)
Υλικό/ Αρχιτεκτονική Η/Υ
Πως συγκρίνουμε και πως επιλέγουμε υπολογιστικά συστήματα
Κατάρτιση διαιτολογίου
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Οι Μεταβλητές και η λειτουργία τους Γ’ Γυμνασίου

Τι είναι μια μεταβλητή; Η μεταβλητή είναι μια θέση στη μνήμη RAM του Η/Υ που χρησιμοποιείται για την προσωρινή αποθήκευση στοιχείων, δεδομένων και πληροφοριών και το περιεχόμενό της μπορεί να μεταβάλλεται.

Πόσες θέσεις έχει η μνήμη του Η/Υ μου; Η μνήμη RAM του Η/Υ έχει εκατομμύρια ή δισεκατομμύρια θέσεις στη μνήμη, οι οποίες μπορούν να χρησιμοποιηθούν ως μεταβλητές από τα προγράμματα.

Πώς είναι η Μνήμη RAM του Η/Υ μου;

Πώς λειτουργεί η Μνήμη RAM του Η/Υ μου; Η μνήμη RAM του Η/Υ χρησιμοποιείται από τα προγράμματα και τις εφαρμογές που χρησιμοποιούμε, τα οποία αποθηκεύουν προσωρινά στις θέσεις της μνήμης RAM δεδομένα και πληροφορίες, με τη μορφή των μεταβλητών. Η διαδικασία αυτή λέγεται «φόρτωση στη μνήμη».

Τι χαρακτηριστικά έχει μια μεταβλητή; Μια μεταβλητή έχει τα εξής χαρακτηριστικά στοιχεία: Έχει ένα Μοναδικό Όνομα, το οποίο χρησιμοποιούμε για να αναφερόμαστε σ’ αυτήν. Έχει ένα Μοναδικό Περιεχόμενο, που είναι η τιμή που τοποθετούμε σ’ αυτήν.

Τι μπορούμε να κάνουμε σε μια μεταβλητή; Σε μια μεταβλητή μπορούμε να κάνουμε τις εξής ενέργειες: Να της δώσουμε μια τιμή Να εμφανίσουμε την τιμή – περιεχόμενο της Να την χρησιμοποιήσουμε σε μια πράξη (αριθμητική ή λογική) με τη βοήθεια του ονόματός της

H μεταβλητή Απάντηση στο Microworlds Pro Κάθε Ερώτηση που απευθύνουμε στον άνθρωπο συνοδεύεται από μια Απάντηση, η οποία είναι μια μεταβλητή με τα εξής χαρακτηριστικά: Όνομα Μεταβλητής: Απάντηση Περιεχόμενο: Αυτό που πληκτρολογεί ο άνθρωπος ως απάντηση στην ερώτηση

Οι μεταβλητές στο Microworlds Pro Για να δημιουργήσουμε μια μεταβλητή και να της δώσουμε τιμή γράφουμε την εντολή: ΚΑΝΕ ”Όνομα Μεταβλητής Τιμή Για να χρησιμοποιήσουμε το περιεχόμενο μιας μεταβλητής γράφουμε την εντολή: ΔΕΙΞΕ :Όνομα Μεταβλητής

Παραδείγματα Για να δημιουργήσω μια μεταβλητή Χ και να της δώσω την τιμή 11 γράφω: ΚΑΝΕ “X 11 Για να εμφανίσω το περιεχόμενό της γράφω: ΔΕΙΞΕ :X Για να πολλαπλασιάσω το περιεχόμενό της με το 7 και να εμφανίσω το αποτέλεσμα γράφω: ΔΕΙΞΕ :X * 7

Παραδείγματα 2 Για να ανακοινώσω το περιεχόμενό μιας μεταβλητής Χ γράφω: ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ :X Για να ρωτήσω το χρήστη ποια τιμή θέλει να δώσω στη μεταβλητή Χ και να της δώσω την τιμή αυτή γράφω: ΕΡΩΤΗΣΗ [Δώστε τιμή για την Χ] ΚΑΝΕ “X ΑΠΑΝΤΗΣΗ