Μεθοδολογία έρευνας και συγγραφής επιστημονικών εργασιών – αγγλική ορολογία εισαγωγή.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Αμπαλάκης Στέλιος Διδακτικοί σκοποί  Στο σύνταγμα κάθε χώρας καθορίζονται οι γενικοί σκοποί της εκπαίδευσης  Με βάση τον γενικό σκοπό.
Advertisements

Ανάπτυξη Λογισμικού (Software Development)
Γ. ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ- ΚΡΙΤΙΚΗ.
Η δομή του μαθήματος των μαθηματικών στο σύγχρονο ΤΕΙ Σάλτας Βασίλειος, Τσιάντος Βασίλειος Γενικό Τμήμα Θετικών Επιστημών ΤΕΙ Καβάλας.
Πληροφορίες για τη διδασκαλία του μαθήματος «Πολιτική Οικονομία»
Tο project από τα μάτια των μαθητών ΕΓΩ ΚΑΙ ΕΝΑ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ ΜΑΘΗΜΑ Το καλοκαίρι του 2011, όταν άκουγα στην τηλεόραση για ένα καινούριο μάθημα– την ερευνητική.
Διοργανώνουμε ένα συνέδριο. ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ  Στόχοι: έρευνα, δημιουργικότητα, συνεργασία, ευρηματικότητα, παραγωγή έργου, ευθύνη, γνώσεις, αυτενέργεια. 
Tσουλής Μιλτιάδης: – Βασικές έννοιες στη Διδακτική με την υποστήριξη των ΤΠΕ.
Οδηγίες για τη συγγραφή εργασιών
Ιταλικής Γλώσσας και Φιλολογίας Τμήμα
17ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών Η ΑΠΟΨΗ ΤΩΝ ΣΠΟΥΔΑΣΤΩΝ ΤΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΕΣ ΣΠΟΥΔΕΣ.
ΜΕΘΟΔΟΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ Δομιστική προσέγγιση (Ι)
Η συγγραφή μιας διδακτορικής διατριβής Αριστείδης Ν. Χατζής Ε.Λ.Κ.Ε.16/12/2004.
Πληροφορίες – οδηγίες για το μάθημα: Διδακτική της Γεωλογίας Διδάσκοντες: Α. Χατζηπέτρος– Δ. Κωστόπουλος Κ. Μακρή.
Φυσική Α΄ Γυμνασίου Στόχοι και μέσα
Μεθοδολογίες και Εργαλεία Ανάλυσης και Σχεδιασμού Π.Σ. Σπύρος Κοκολάκης ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΩΝ.
Μεθοδολογίες και Εργαλεία Ανάλυσης και Σχεδιασμού Π.Σ. Σπύρος Κοκολάκης ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΩΝ.
Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών (Π.Μ.Σ.) 2 Επίπεδα 1.Μεταπτυχιακό Δίπλωμα Ειδίκευσης (Μ.Δ.Ε.) 2.Διδακτορικό Δίπλωμα (Δ.Δ.) Αναφέρεται σε ίδιες ή συναφείς.
ΤΡΕΛΟΙ ΛΟΓΟΤΕΧΝΕΣ Λογοτεχνία – Γλώσσα Ονόματα μαθητών Ασλανίδου Νεκταρία – Χριστίνα Α1 Τουλούμη Αντιγόνη Α4 Αραούζου Βαρδαλάχου Αθηνά Α1 Νικοδημητροπούλου.
Tο project από τα μάτια των μαθητών  ΕΓΩ ΚΑΙ ΕΝΑ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ ΜΑΘΗΜΑ Tο σχολείο χώρισε τους μαθητές της Α’ Λυκείου σε 9 διαφορετικά project, ανάλογα με το.
Σύστημα Διαxείρισης Ποιότητας (ΣΔΠ) ΑΠΘ Αίθουσα Συγκλήτου 13 Ιουλίου 2012.
Εισαγωγή στην Επιστήμη των Υπολογιστών και Επικοινωνιών Γενικά για το μάθημα Σπύρος Κοκολάκης ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ.
Θεωρία Πλοίου ΙΙ Διδάσκων: Α. Θεοδουλίδης Τμήμα Ναυπηγικής TEI-A
Η εργογραφία του Ναπολέοντα Μήτση
Εισαγωγή στην Επιστήμη των Υπολογιστών και Επικοινωνιών Γενικά για το μάθημα Σπύρος Κοκολάκης ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ.
Διάλεξη 1 Εισαγωγή Επισκόπηση άσκησης Διάλεξη 1 1 Τμήμα Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών Ανάπτυξη Λογισμικού Χειμερινό Εξάμηνο
ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟΥ “Επιστημονική εργασία” Εύρεση πηγών Άξονες δομής επιστημονικού άρθρου (αναγνώριση) Κανόνες γραφής επιστημονικού άρθρου (αναγνώριση)
Φυσική Ι Μια πρώτη εισαγωγή. Περίγραμμα  Εισαγωγή  Στόχος  Διδασκαλία  Σχέδιο Μαθήματος  Αξιολόγηση  Βιβλιογραφία.
ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΙΣΤΟΡΙΑ ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ
Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΥΓΕΙΑΣ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ. Βήματα ανάπτυξης εκπαιδευτικού προγράμματος στην κοινότητα Εντοπισμός μιας ειδικής για ένα πληθυσμό ανάγκης για μάθηση.
ΕΝΝΟΙΕΣ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ Ι Μάθημα 1 ο Διδάσκει : Βασίλης Τσελφές.
1 Βιβλιογραφική Ανασκόπηση Literature Review. 2 Τι είναι η Βιβλιογραφική Ανασκόπηση;  Είναι η ικανότητα του σπουδαστή- συγγραφέα-ερευνητή να ανατρέχει.
ΤΡΟΠΟΣ ΣΥΓΓΡΑΦΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ
ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ ΗΜΕΡΗΣΙΟΥ ΚΑΙ ΕΣΠΕΡΙΝΟΥ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΟΔΗΓΙΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ Μαρία Νέζη Σχολική Σύμβουλος Πειραιά
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ Επιχειρηματικότητα: Θεωρία και Πράξη 1.
Διαχείριση & Ασφάλεια Δικτύων Περίγραμμα Θεματικών Ενοτήτων Διδάσκων: Δρ. Γενειατάκης Δημήτρης Τμήμα Επιστήμης & Τεχνολ. Τηλεπικοινωνιών.
Γνωσιακή Επιστήμη Οδηγίες. Αξιολόγηση Δεν προβλέπονται εξετάσεις για το μάθημα. Δεν προβλέπονται εξετάσεις για το μάθημα. Μία εργασία (60% του τελικού.
Γενικές οδηγίες για το μάθημα. Δύο διαστάσεις  Πως μπορώ να διδάξω;  Πως μπορώ να σχεδιάσω εκπαιδευτικές τεχνολογίες; Δύο μέρη μαθήματος  Διάλεξη 
Εισαγωγή στη Νοσηλευτική Επιστήμη Αναζήτηση βιβλιογραφίας Σοφία Ζυγά Επίκουρος Καθηγήτρια Νοσηλευτικής Παν/μιο Πελ/σου.
ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ Ι. ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ ΔΙΔΑΣΚΩΝ ΣΤΟ Ε. Π. ΠΑΙ. Κ. ΑΣΠΑΙΤΕ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Β. ΑΙΓΑΙΟΥ - ΜΥΤΙΛΗΝΗ DEA Εκκλησιαστικής Ιστορίας ΑΠΘ / Δρ. Θεολογίας ΑΠΘ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΕΠΙΣΤΗΜΗ
Καθηγητής Σιδερής Ευστάθιος
ΣΥΣΤΗΜΑΤΙΚΗ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ
Διδακτική της Πληροφορικής
Δημοτικά Σχολεία με ΕΑΕΠ, Σ Παπαπέτρου
Διδακτική αρχαίων ελληνικών Α΄ λυκείου από πρωτότυπο κείμενο
ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ.
Οδηγίες για τη συγγραφή εργασιών
Παναγιώτης Γ. Μουσταΐρας
Βάσεις Δεδομένων & Έμπειρα Συστήματα
Μεθοδολογία Έρευνας 3ο εξάμηνο
Περιεχομενο σημερινου μαθηματοσ
Επιχειρηματικότητα: Θεωρία και Πράξη
Προφορική επικοινωνία
Σεμινάριο Τελειοφοίτων
Δημιουργία σεναρίου.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ- ΤΜΗΜΑ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΚΑΙ ΔΙΕΘΝΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ ΔΙΔΑΣΚΟΥΣΑ: Αναστασία Μαρινοπούλου 13η ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ 2017.
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ Τμήμα Λογιστικής & Χρηματοοικονομικής Βαγής Σαμαθρακής 1.
ΕΦΕΙΑ – 4ο Μάθημα Ανάδειξη των ι.μ. Μεθοδολογία Workshop.
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΤΜΗΜΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ Α’ ΕΞΑΜΗΝΟ
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ (30%)
ΣΥΣΤΗΜΑΤΙΚΗ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ
Περιεχομενο σημερινου μαθηματοσ
Η σκέψη και πράξη του εκπαιδευτικού
ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΨΥΧΟΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ ΤΗΣ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ
ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΕΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΡΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΚΟΠΗΣΗ ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑΣ
ΣΥΓΡΑΜΜΑ: 3rd Edition VICTOR J. KATZ
ΕΝΝΟΙΕΣ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ Ι & ΑΝΑΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ ΤΟΥΣ
HY112 Φυσική Ι Μια πρώτη εισαγωγή.
Βιβλιογραφική Ανασκόπηση
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Μεθοδολογία έρευνας και συγγραφής επιστημονικών εργασιών – αγγλική ορολογία εισαγωγή

Στόχοι μαθήματος Ερευνητική μεθοδολογία Μεθοδολογία συγγραφής εργασιών Αγγλική ορολογία

διαδικαστικά Facebook: Angela Uop (αν δεν έχετε Facebook, μην κάνετε κάτι...δεν είναι απαραίτητο για το μάθημα) Eclass – ΠΡΕΠΕΙ να είστε ΟΛΟΙ!!! (Αγγλικά – Αντωνίου) Email: angelant@uop.gr Ώρες γραφείου: Τετάρτη-Πέμπτη, όλη μέρα, εκτός από τις ώρες διδασκαλίας μου

Τα δύο μεγάλα μου προβλήματα... Παρακολούθηση μαθημάτων Είναι ιδιαίτερα αγενές και δύσκολο για το διδάσκοντα, να μην έρχεστε στα μαθήματα και να στέλνετε mail για πράγματα που έχουμε συζητήσει στο μάθημα!!! Διατηρώ το δικαίωμα να μην απαντώ! Αντιγραφές – κόβεται το μάθημα!

Βιβλίο μαθήματος -1 Πώς γίνεται μια επιστημονική εργασία;  Πώς γίνεται μια επιστημονική εργασία; Κωδικός Βιβλίου στον Εύδοξο: 11765 Έκδοση: 1η έκδ./2005 Συγγραφείς: Ζαφειρόπουλος Κώστας ISBN: 978-960-218-408-0 Διαθέτης (Εκδότης): ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΚΡΙΤΙΚΗ ΑΕ

Βιβλίο μαθήματος - 2 Πώς να συντάξετε μια επιστημονική εργασία Πώς να συντάξετε μια επιστημονική εργασία Κωδικός Βιβλίου στον Εύδοξο: 24255 Έκδοση: 1η έκδ./2007 Συγγραφείς: Bell Judith ISBN: 978-960-455-130-9 Διαθέτης (Εκδότης): ΜΕΤΑΙΧΜΙΟ ΕΚΔΟΤΙΚΗ Α.Ε

Βιβλίο μαθήματος - 3 ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ Κωδικός Βιβλίου στον Εύδοξο: 22688173 Έκδοση: 2/2012 Συγγραφείς: Μαντζάρης Ιωάννης ISBN: 978-960-92475-6-6 Διαθέτης (Εκδότης): ΜΑΝΤΖΑΡΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ

αξιολόγηση 1 ή 2 ερωτήσεις στο τέλος κάθε μαθήματος – δουλεύονται στην τάξη 20 περίπου ερωτήσεις, όλες αποτελούν πιθανά θέματα εξετάσεων Λίστα με αγγλική ορολογία – μία ερώτηση στις εξετάσεις θα είναι ορολογίας Εξετάσεις στο τέλος του εξαμήνου

ορολογία Διάλεξη 1: A,B Διάλεξη 6: M,N,O Διάλεξη 2: C Διάλεξη 7: P Διάλεξη 3: D,E Διάλεξη 8: Q,R Διάλεξη 4: F,G,H Διάλεξη 9: S Διάλεξη 5: I,J,K,L Διάλεξη 10: U,V,W Διαβάζετε μόνοι σας. Στο eclass!

μεθοδολογία Ολοκληρωμένο σύνολο διαδικασιών και μεθόδων που εφαρμόζει ένας επιστήμονας για να διεξάγει έρευνα Προσοχή! μέθοδος ≠ μεθοδολογία Ορθολογικές τεχνικές –διαδικασίες με λογικά βήματα Σκοπός: επίλυση προβλήματος

έρευνα Παραγωγή πρωτότυπων αποτελεσμάτων, μέσω συστηματικής, ορθολογικής και επιστημονικής διαδικασίας Πλήρης και συνεχής έλεγχος από εξωτερικούς κριτές Έννοια επαναληψιμότητας – να μπορεί να επαναληφθεί όλη η διαδικασία Έννοια εφαρμοσιμότητας – ποια φαινόμενα εξηγεί ή/και περιγράφει; Συνήθως δεν υπάρχουν καθολικές θεωρίες! Όταν κάποια φαινόμενα δεν εξηγούνται επαρκώς, τότε η θεωρία είτε τροποποιείται, είτε αντικαθίσταται.

μέθοδοι Μεμονωμένες επιστημονικές τεχνικές Διαφορετικές ανάλογα με το αντικείμενο και τη μεθοδολογία

Συγγραφή εργασιών Επιστημονικός λόγος: λιτός, αυστηρός, σαφής, ακριβής, συγκεκριμένη ορολογία Αυστηροί κανόνες συγγραφής, για αποτελεσματική ανάγνωσή και συγγραφή (π.χ. Συγκεκριμένη δομή, κλπ.) Προσοχή! Δεν εκφράζουμε τη γνώμη μας!!! Δεν είναι λογοτεχνικό κείμενο!!!

βιβλιογραφία Howard, K. Και Sharp, J.A. (2001) Η επιστημονική μελέτη. Gutenberg, Αθήνα Kuhn, Τ. (2008) Η δομή των επιστημονικών επαναστάσεων. Σύγχρονα Θέματα, Αθήνα