ΤΟ ΠΙΟ ΩΡΑΙΟ ΜΟΥΣΙΚΟ ΟΡΓΑΝΟ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Σημ.: Οι ώρες διδασκαλίας που αναφέρονται σε κάθε φάση και στάδιο είναι κατά προσέγγιση.
Advertisements

«Είμαστε σύννεφα και παίρνουμε όποιο σχήμα θέλουμε»
Κόλλιας Αναστάσιος – Μπελίτσου Νατάσσα
Δημιουργικές δραστηριότητες
Στρατηγικές διδασκαλίας και σχεδιασμός μαθήματος/ Ήχος
ΔΡΑΣΕΙΣ ΦΙΛΑΝΑΓΝΩΣΙΑΣ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΕΓΑΛΗΣ ΠΑΝΑΓΙΑΣ ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ
Το γλωσσικό μάθημα στο Δημοτικό Σχολείο Δ’ τάξη
Σκοπός Σκοπός της εισαγωγής της Πληροφορικής στο Νηπιαγωγείο και στο Δημοτικό Σχολείο είναι να εξοικειωθούν οι μαθητές και οι μαθήτριες με τις βασικές.
Ενδεικτικές δραστηριότητες με διαβάθμιση ανά τάξη στην ενότητα ΔΙΑΤΡΟΦΗ Ομαδική εργασία εκπαιδευτικών ΚΕΑ.
Η πιο έξυπνη χελώνα στον κόσμο
Σχέδια μαθημάτων μουσικής
ΉΧΟΣ.
«ΠΙΡΠΙΡΟΥΝΑ» Πειραματισμός για τη διδασκαλία της παραδοσιακής μουσικής στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση Δέσποινα Μπογδάνη – Σουγιούλ Ιούνιος 2002.
8ο Δ.Σ. Κορίνθου Νέα Προγράμματα Σπουδών
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Παίζω, γελάω, περνάω όμορφα»
Η γειτονιά που γέμισε ήχους
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΜΕΛΕΤΗ ΓΙΑ ΤΗ ΘΕΩΡΙΑ ΠΟΛΛΑΠΛΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ Howard Gardner Θέμα: Ανακύκλωση.
1.1 Τίτλος Διδακτικής Πρακτικής «Ψυχική Υγεία – Διαπροσωπικές σχέσεις»
Γράμματα…Λέξεις…Ιστορίες
Ανάπτυξη της γλώσσας Η ανάπτυξη της γλωσσικής ικανότητας περνάει από συγκεκριμένα στάδια απόκτησης γλωσσικών επιπέδων. Ο στόχος ενός παιδιού που μαθαίνει.
Χοροί Κώστας κ. – Γιάννης Φ..
Καλή διασκέδαση. Η πάπια που ψήθηκε Κάποτε, σε μία μακρινή λίμνη, υπήρχε μία πάπια που αποφάσισε να βρει την τύχη της μακριά από το σπίτι της και τους.
Διδακτική της Πληροφορικής Παρουσίαση εκπαιδευτικών παιχνιδιών με σκοπό την κατανόηση βασικών αρχών της πληροφορικής Αντωνακάκη Δέσποινα Α.Μ 933 Καντεράκης.
Σχέδιο μαθήματος “Γιάννη μου το μαντήλι σου» (Παραδοσιακό Ηπείρου) Τσερπέ Γεωργία Μαρία Δρ. ιστ. Μουσικολόγος Σχ. Σύμβουλος μουσικών ΠΕ16 Κεντρικής.
Μαθησιακά κέντρα:. Η μουσική, ο ρυθμός, το τραγούδι και η κατασκευή αυτοσχέδιων μουσικών οργάνων Η μουσικοκινητική αγωγή είναι όρος ταυτόσημος με τη ρυθμική.
Χορός είναι η ρυθμική κίνηση ενός ή περισσότερων προσώπων που εκτελείται με συνοδεία μουσικής ή τραγουδιού. Στην αρχαιότητα λεγόταν χορός και το άσμα των.
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Ονειρεύομαι σαν τον Καραγκιόζη…» Σχ
Δημοτικό Σχολείο Πέγειας
ΦΥΛΛΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΜΟΥΣΙΚΗΣ (1)
Το εἶναι και το φαίνεσθαι στην Ελένη του Ευριπίδη
Δραμπάλα Κόνη Χριστοπούλου Δανάη.
ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΠΑΤΡΩΝ
Πολιτιστικό Πρόγραμμα
ΜΟΥΣΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ Ι
Οι Μουσικές Δραστηριότητες
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας Σχολικό έτος
Οι Μουσικές Δραστηριότητες
Σειρά «Μαργαρίτα» Το αλφαβητάρι.
1η Επιστημονική - Επιμορφωτική Συνάντηση Εκπ/κων Μουσικής Α/θμιας και Β/θμιας Εκπ/σης 2015 θέμα: ''Διαχείριση εκπαιδευτικού υλικού- παρτιτούρας και εξαγωγή.
Η γλώσσα είναι μορφή, όχι ύλη (Saussure) ΥΛΗ → έννοιες Περιεχόμενο ΜΟΡΦΗ → σημασίες ΥΛΗ → φθόγγοι Έκφραση ΜΟΡΦΗ → φωνήματα.
Σεμινάριο με τη μορφή δειγματικής διδασκαλίας: '' Το μονοφωνικό τραγούδι στο σχολείο'' Για τους εκπ/κους μουσικής των νομών Έβρου και Ροδόπης στο Πρότυπο.
1. ΕΙΣΑΓΩΓΗ  Τα τελευταία χρόνια οι Ελληνικοί Παραδοσιακοί Χοροί είναι θεματική ενότητα της Φυσικής Αγωγής σε όλες τις τάξεις του δημοτικού σχολείου.
« Δραστηριότητες από τον κόσμο της φυσικής για το νηπιαγωγείο » Ο σχηματισμός των σκιών Πασσά Διονυσία Ψαρρού Αλεξία.
Ένα γράμμα για την Ιωάννα Χατσίκου Ιωάννα
 Παίζοντας οι ίδιοι παραδοσιακά παιχνίδια ( Μακριά γαϊδούρα, τυφλόμυγα, κυνηγητό) και διακινδυνεύοντας τα σχόλια των συμμαθητών μας!!!  Ρωτώντας.
«Οι Αρχές της διαφοροποιημένης παιδαγωγικής
Τα μουσικά φθογγόσημα (τέταρτα-όγδοα-μισό) Τάξη: Γ’ Δημοτικού Ανδρέας Σκιαδάς.
΄ Δ Δημοτικού «Eπεράσαμ’ Όμορφα» ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΝΕΟΦΥΤΟΣ ΓΕΡΑΣΙΜΟΣ-ΠΡΩΤΟΓΕΡΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΑΘΗΝΑ,ΜΑΡΤΙΟΣ 2012 ΚΛΑΣΙΚΗ ΚΙΘΑΡΑ.
Ανάπτυξη της γλώσσας Η ανάπτυξη της γλωσσικής ικανότητας περνάει από συγκεκριμένα στάδια απόκτησης γλωσσικών επιπέδων. Ο στόχος ενός παιδιού που μαθαίνει.
ΓΛΩΣΣΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ Στο προηγούμενο μάθημα είχαμε μιλήσει για το παιχνίδι, τον ορισμό του, τη σημασία του, τα είδη του παιχνιδιού κατά τον Piaget , και το.
Μουσικά Σύνολα Η Συμφωνική Ορχήστρα.
ΜΟΥΣΙΚΗ ΚΑΙ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ.
Λύρα και βιολοντσέλο Ομοιότητες και διαφορές
Μουσική αγωγή - Δυνατότητα για προσωπική έκφραση, και έκφραση συναισθηματικού κόσμου - Επαφή με μουσικές έννοιες και οικοδόμηση μουσικών γνώσεων (παλμός,
Βιωματική Δράση Α΄Τάξης 2ου Γυμνασίου Πεύκης
Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σας!
ΠΡΑΚΤΙΚΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗΣ Θ.Α.
Εισαγωγή στην έννοια των μουσικών συνόλων
ΜΟΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ Ι
Η γλώσσα είναι μορφή, όχι ύλη (Saussure)
Γυμνάσιο Αγίου Νεοφύτου Σχολική Χρονιά
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Τι σήμερα, τι αύριο, τι τώρα…
Δημιουργια ψηφιακου Video Στ΄ ταξη
Κώστας κ. – Γιάννης Φ. Χοροί. Καλαματιανό Δημοφιλέστατος δημοτικός χορός ( που λέγεται και ίσος ή συρτός ) με πανάρχαιες ελληνικές ρίζες. Άγνωστος είναι.
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ αποτελεί σημαντικό μέρος της μεθοδολογικής προσέγγισης Χριστίνα Παπαζήση Σχολική Σύμβουλος ΠΕ04.
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ Ι
Κείμενα Νεοελληνικής Λογοτεχνίας
ΠΡΑΚΤΙΚΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗΣ Θ.Α.
44ο Νηπιαγωγείο Πατρών
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Καθηγητές: Ορφανού Μαρία Παπαγεωργίου Δημήτρης Γ’ Τάξη Δημοτικού Θέμα: ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ ΦΩΝΗ

ΤΟ ΠΙΟ ΩΡΑΙΟ ΜΟΥΣΙΚΟ ΟΡΓΑΝΟ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ ΦΩΝΗ ΤΟ ΠΙΟ ΩΡΑΙΟ ΜΟΥΣΙΚΟ ΟΡΓΑΝΟ

ΣΚΟΠΟΣ Να καταλάβουν πόσο πολύπλοκη και ταυτόχρονα μοναδική είναι η ανθρώπινη φωνή Να διασκεδάσουν με δραστηριότητες που σχετίζονται με τη φωνή, το τραγούδι, το χορό & την ομιλία μετατρέποντας το παιχνίδι σε γέφυρα επικοινωνίας και έκφρασης συναισθημάτων

ΣΤΟΧΟΙ Να αποκτήσουν έλεγχο των ήχων μέσω της φωνής και του τραγουδιού Να αναπτύξουν φωνητική ικανότητα Να προσεγγίσουν μέσω της φωνής τα βασικά στοιχεία της μουσικής Να ακούσουν, να τραγουδήσουν αποσπάσματα της ελληνικής μουσικής παράδοσης, αποσπάσματα φωνητικής μουσικής άλλων περιοχών, πολιτισμών & εποχών

ΜΕΣΑ Φύλλα εργασίας για τους μαθητές Ρυθμικά κρουστά όργανα Cd από το εκπαιδευτικό υλικό Video από youtube Εικόνες

ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ 1 Ξεκινώντας την πρώτη δραστηριότητα συζητάμε με τους μαθητές για τους ήχους και τις δυνατότητες της φωνής. Τους ζητάμε: Να πειραματιστούν με τη φωνή τους παράγοντας αυτοσχέδιους ήχους και επιφωνήματα Να μιμηθούν εικόνες με ήχους έκφρασης συναισθημάτων( γέλιο, κλάμα, κραυγή κ.α )

ΠΟΙΟΣ ΗΧΟΣ ΠΑΡΑΓΕΤΑI;

ΠΟΙΟΣ ΗΧΟΣ ΠΑΡΑΓΕΤΑΙ;

ΠΟΙΟΣ ΗΧΟΣ ΠΑΡΑΓΕΤΑΙ;

ΠΟΙΟΣ ΗΧΟΣ ΠΑΡΑΓΕΤΑΙ;

ΔΡΑΣΤΗΣΡΙΟΤΗΤΕΣ Σηκώνουμε μερικούς μαθητές και τους τοποθετούμε με την πλάτη προς τους υπόλοιπους μαθητές Εξηγούμε ότι κάθε φορά που θα αγγίζουμε στον ώμο έναν από τους καθισμένους μαθητές αυτός θα πρέπει να λέει μια λέξη και οι όρθιοι μαθητές να μαντέψουν ποιος ήταν Ακούμε αποσπάσματα από διαφορετικές φωνές και τα παιδιά μαντεύουν από ποιον προέρχονται.(CD1 Μουσική Αγωγή Γ΄& Δ΄ Δημ. Αρ. 29, 30 & 31)

ΠΩΣ ΠΑΡΑΓΕΤΑΙ Η ΦΩΝΗ Με το «κούνημα» - παλμική κίνηση- των φωνητικών χορδών

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗΣ ΦΩΝΗΣ ΑΝΡΔΙΚΕΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗΣ ΦΩΝΗΣ ΑΝΡΔΙΚΕΣ

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗΣ ΦΩΝΗΣ ΓΥΝΑΙΚΕΙΕΣ

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗΣ ΦΩΝΗΣ ΠΑΙΔΙΚΕΣ

ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ Κάνουμε μια σύντομη συζήτηση γύρω από τη λέξη «χορωδία» & ακούμε ένα ηχογραφημένο παράδειγμα (CD1 Μουσική Αγωγή Γ΄& Δ΄ Δημ,αρ. 32) Μοιράζουμε φύλλο εργασίας με τους στίχους του τραγουδιού « Ένα λεπτό κρεμμύδι «. Διδασκαλία τραγουδιού με σωστές αναπνοές(συμβολίζονται με κόμμα).Κάθε κόμμα είναι και το τέλος μιας μουσικής φράσης

ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ Χωρίζουμε τους μαθητές σε δύο ομάδες. Τραγουδούν υπό τη μορφή διαλόγου(ερώτηση- απάντηση).Συνοδεύουν το ρυθμό με κρούστα μουσικά όργανα ή παλαμάκια. Κάθε ομάδα από μια στροφή Συνδυασμός του παραδοσιακού τραγουδιού « ένα λεπτό κρεμμύδι » με κίνηση. Οι μαθητές σε δυο ομάδες, αντικριστά η μια στην άλλη. Πρώτος στίχος οκτώ βήματα μπροστά, δεύτερος οκτώ βήματα πίσω

ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ Τελειώνοντας προχωράμε στο Τετράδιο εργασιών στη 4η δραστηριότητα. Βάζουμε στα παιδιά ν’ακούσουν και να δουν ένα απόσπασμα από το έργο του συνθέτη Ροσσίνι, με τίτλο : <<Το ντουέτο των γάτων>> http://www.youtube.com/watch?v=K_JdQf0pTEo

ΕΝΑ ΛΕΠΤΟ ΚΡΕΜΜΥΔΙ Πεφταστέρια Φεγγαρόκοκοι Ένα λεπτό κρεμμύδι, γκέο- βαγέο, ένα λεπτό κρεμμύδι, φράνσε –βολέο Και ποιόνε της εδίνετε, γκέο – βαγέο, και ποιόνε της εδίνετε, φράνσε – βολέο Αυτό είναι χάρισμά σας, στα μούτρα τα δικά σας, αυτό είναι χάρισμά σας, στα μούτρα τα δικά σας Φεγγαρόκοκοι Παντρεύουμε την Ελισώ, γκέο- βαγέο, παντρεύουμε την Ελισώ, φράνσε- βολέο Της δίνουμε ένα ναύτη που όλο μύγες χάφτει, της δίνουμε ένα ναύτη που όλο μύγες χάφτει Της δίνουμε μπακάλη, που τρώει ελιές και λάδι, της δίνουμε μπακάλη, που τρώει ελιές και λάδι Της δίνουμε έναν άγγελο με τα φτερά απλωμένα, της δίνουμε έναν άγγελο με τα φτερά απλωμένα

ΕΝΑ ΛΕΠΤΟ ΚΡΕΜΜΥΔΙ Πεφταστέρια Φεγγαρόκοκοι Αυτόνε τονε θέλουμε, γκέο – βαγέο,αυτόνε τονε θέλουμε, φράνσε – βολέο Μας πήρατε – μας πήρατε βαρέλι δίχως πάτο, μας πήρατε – μας πήρατε βαρέλι δίχως πάτο Μας πήρατε – μας πήρατε μια παλιοκατσιβέλα, μας πήρατε – μας πήρατε μια παλιοκατσιβέλα Φεγγαρόκοκοι Σας πήραμε- σας πήραμε φλούρι κωνσταντινάτο, σας πήραμε- σας πήραμε φλούρι κωνσταντινάτο Σας πήραμε- σας πήραμε μια όμορφη κοπέλα, σας πήραμε- σας πήραμε μια όμορφη κοπέλα

ΝΤΗΛΙ-ΝΤΗΛΙ Ντήλι ντήλι ντήλι έλεγε και κένταγε η κόρη το μαντίλι Ντήλι ντήλι ντήλι έλεγε και κένταγε η κόρη το μαντίλι κάτω από το καντήλι Ντήλι ντήλι ντήλι έλεγε και κένταγε η κόρη το μαντίλι κάτω από το καντήλι με το μακρύ φυτίλι ντήλι ντήλι ντήλι Και ήρθε και ένας ποντικός και τρώει το φυτίλι από το καντήλι που έφεγγε και κένταγε η κόρη το μαντίλι ντήλι ντήλι ντήλι Κι ήρθε μια γάτα κι έφαγε τον ποντικό που έφαγε το φυτίλι από το καντήλι που έφεγγε και κένταγε η κόρη το μαντίλι ντήλι ντήλι ντήλι

ΑΝΑΚΑΙΦΑΛΑΙΩΣΗ Οι ήχοι όταν οργανωθούν γίνονται: Λέξεις Προτάσεις Γέφυρα επικοινωνίας με τους άλλους ανθρώπους Παιχνίδι Τραγούδι Μουσική

ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ Αυτοαξιολόγηση του μαθητή Εταιροαξιολόγηση Αυτοαξιολόγηση του μαθητή Εταιροαξιολόγηση Φύλλα εργασίας για το σπίτι

ΦΥΛΛΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ-ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΙΣΗ Πολλές φωνές που τραγουδούν μαζί φτιάχνουν μια Οι φωνές χωρίζονται σε αντρικές, γυναικείες και Ο ήχος της ανθρώπινης φωνής προκαλείται από την παλμική κίνηση Έτσι ονομάζεται το μελωδικό όργανο που κουβαλάμε πάντα μαζί μας των φωνητικών χορδών χορωδία φωνή παιδικές