H E N R I M A T I S S E P A P I E R S D E C O U P E R.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Εισαγωγή στο περιβάλλον εργασίας του
Advertisements

Χρώματα Βασικά & Συμπληρωματικά
ΠΑΝΑΓΙΑ ΤΩΝ ΒΡΑΧΩΝ ΑΝΑΛΥΣΗ ΕΡΓΟΥ.
Τι είναι ο καρκίνος Ο καρκίνος (όγκος) είναι η ανώμαλη ανάπτυξη κύτταρων με αποτέλεσμα τη δημιουργία όγκων σε διάφορα σημεία του σώματος. Προέλευση της.
Καθηγητής: Δ. Μπουτακίδης
ΕΛ - ΓΚΡΕΚΟ ΝΙΚΟΥ ΘΕΟΔΟΣΗΣ ΚΑΤΣΑΟΥΝΗ ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΤΑΣΟΣ ΧΑΤΖΗΧΡΗΣΤΟΥ
Επιμέλεια: Δέγγλερη Σοφία
Ονοματεπώνυμο Φοιτητριών:
ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΙΚΑ ΦΥΛΛΑ (EXCEL)
HENRI MATISSE
Ο Goya, ο Beethoven και ο Ρομαντισμοσ. .
ΦΥΣΙΚΗ Γ΄ ΛΥΚΕΙΟΥ ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ
ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΤΗΣ ΤΕΧΝΗΣ & Η ΤΕΧΝΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ
ΠΡΟΒΟΛΕΣ.
Εθιμα Χριστουγεννων Σχέδιο μαθήματος.
Διδακτικές αρχές για τη διδασκαλία των Φ.Ε σύμφωνα με το Δ.Ε.Π.Π.Σ Οι Φ.Ε είναι πειραματικές επιστήμες, περισσότερο Οι Φ.Ε είναι πειραματικές επιστήμες,
Σενάρια διδασκαλίας ΝΕΟ ΣΧΟΛΕΙΟ.
ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΜΕΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΓΙΑ ΤΑ ΝΕΑ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ Ευθυγράμμιση Στόχων – Διδασκαλία – Αξιολόγηση ΟΜΑΔΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ Ανδρέας Σ. Ανδρέου.
1. ΣΤΟΧΟΣ ΤΗΣ ΠΡΑΞΗΣ ( ) 300 επιμορφωτές επιμορφωμένοι εκπαιδευτικοί (ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04, ΠΕ60/70) 2.
Δραστηριότητα ΤΙΤΛΟΣ : «ΠΟΥ ΕΊΝΑΙ Η ΦΩΛΙΑ ΤΟΥ» ΤΙΤΛΟΣ : «ΠΟΥ ΕΊΝΑΙ Η ΦΩΛΙΑ ΤΟΥ» ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΘΗΚΕ : KIDSPIRATION ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΘΗΚΕ.
03 ΠΡΟΒΟΛΕΣ.
Δημιουργία Παρουσίασης
ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ ΦΙΛΟΛΟΓΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗΣ: ΓΙΩΡΓΟΣ ΞΑΝΘΑΚΗΣ
ΣΤΟΧΟΣ : Ο μαθητής να μπορεί να, Προοπτική
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας Τίτλος: «Συναισθήματα»
Η εικονογραφικη μεθοδοΣ
Πρόγραμμα Σπουδών ΤΠΕ-Τεχνολογίες Πληροφορίας Επικοινωνίας Ε’ τάξης.
ΠΡΟΒΟΛΕΣ.
ΤΟΜΗ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ.
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Ψηφιδωτό, ψηφιδωτό από τον κόσμο τον παλιό ως και τον σημερινό,ΨΑΧΝΩ,ΒΡΙΣΚΩ ΚΑΙ ΚΟΛΛΩ.» Σχ. έτος Υπεύθυνος Εκπαιδευτικός:
Η Ζωγραφική του 20ου αιώνα
Τα μαθηματικα στην τεχνη και στη φυση
Γυμνάσιο Νέας Κυδωνίας
ΕΙΚΟΝΑ ΚΑΙ ΗΧΟΣ: Εισαγωγή
Τι αλλάζει στη διδασκαλία και στη μάθηση με τη χρήση εκπαιδευτικού λογισμικού Μαρία Κορδάκη, MEdu, PhD.
Ακαδημία Λαϊονικής Επιμόρφωσης ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΗΓΕΣΙΑΣ Οργανωμένο από την Ακαδημία Λαϊονικής Επιμόρφωσης Ακαδημία Λαϊονικής Επιμόρφωσης Του Π. Θέματος 117 Ελλάδος.
Η Χρυσή Τομή Στη Ζωγραφική
Όλγα Μακρή Γιώργος Μοσχόπουλος Αριόλα Τσαρτσάνη Βέρα Βυθούλκα
Το εικονογραφημένο βιβλίο στην προσχολική εκπαίδευση Πρακτικής Άσκησης Λογοτεχνία και Τέχνη 14 Νοεμβρίου 2012 Κωνσταντοπούλου Άννα.
Το εικονογραφημένο βιβλίο στην προσχολική εκπαίδευση Λογοτεχνία και Τέχνη 23 Ιανουαρίου 2013 Κωνσταντοπούλου Άννα.
Περιφερειακό Δημοτικό Σχολείο Μουταγιάκας 3ο Συνέδριο Ελληνικών Α΄ τάξης Ενότητα 7: Καράβια Μάθημα: Ένα γράμμα για την Ιωάννα Παρουσίαση από τις δασκάλες:
«Ο σχηματισμός των σκιών».  Τα παιδιά στη νηπιακή ηλικία έχουν εμπειρίες, αλλά είναι αδιαφοροποίητες  Ο σχηματισμός των σκιών αποτελεί ένα περίπλοκο.
Γαβρά Παρασκευή 5602 Ζιώγα Στέλλα 5742 Κόλια Ηλιάνα 5650
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ Ι Τμήμα Λογιστικής ΤΕΙ Κρήτης Γιάννης Χρυσάκης
ΛΆΤΣΙΟΥ ΘΕΟΔΏΡΑ ΑΜ:5399 ΚΟΡΟΜΗΛΆ ΜΑΡΊΑ ΓΕΩΡΓΊΑ ΑΜ:5385 Η γη ως ουράνιο σώμα- Η εναλλαγή μέρας νύχτας.
Γ ι ά ν ν η ς Μ ό ρ α λ η ς « Π Α Ν Σ Ε Λ Η Ν Ο Σ »
ΠΑμπλο Πικασο.
Η κατανομή των Ηπείρων και των Ωκεανών Ωκεανοί και θάλασσες Ούρδας Ιωάννης
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ Ι Τμήμα Λογιστικής ΤΕΙ Κρήτης Γιάννης Χρυσάκης
«Δραστηριότητες από τον κόσμο της φυσικής για το νηπιαγωγείο»
Πανεπιστήμια Πατρών Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα Εκπαίδευσης και Αγωγής στην Προσχολική ηλικία Μάθημα: Δραστηριότητες από τον κόσμο.
Τμήμα Λογιστικής ΤΕΙ Κρήτης Χριστοδουλίδης Αντώνης
Παιδαγωγική: Ειδική Διδακτική των Αρχαιογνωστικών Μαθημάτων
Εργασία των φοιτητών: Κοσμάς Βασίλης Ραράκου Μαρία Αγγελική
Η ΠΟΡΕΙΑ ΤΗΣ ΓΕΩΜΕΤΡΙΑΣ, ΤΑ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΧΕΙΡΟΓΡΑΦΑ ΚΑΙ…
Τι αλλάζει στη διδασκαλία και στη μάθηση με τη χρήση εκπαιδευτικού λογισμικού Μαρία Κορδάκη, MEdu, PhD.
Ο Aριθμός φ στην αρχιτεκτονική
Π Ι Κ Α Σ Ο Γ Κ Ε Ρ Ν Ι Κ Α.
PAUL CEZANNE M O N T S A I N T – V I C T O I R E.
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
Ο ΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ ΤΩΝ ΣΚΙΩΝ
DISNEY'S.
Τι ήταν άραγε ο Μοντριάν;;;
Όνομα μαθητή: Ελισσάβετ Δουλοπούλου
3ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΓΕΡΑΚΑ, 6 ΜΑΡΤΙΟΥ 2013
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( PROJECT)
ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ ΜΕ ΛΟΓΙΣΤΙΚΑ ΦΥΛΛΑ
Η ιστορία του γλωσσικού γραμματισμού.
ΠΑΟΥΛ ΚΛΕΕ.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

H E N R I M A T I S S E P A P I E R S D E C O U P E R

O Ματίς γεννήθηκε το 1869 στη Γαλλία. Τα όσα είχαν επιτευχθεί στη τέχνη στα τέλη του 19ου αιώνα, έλαμπαν τόσο εκθαμβωτικά ώστε κάθε νέος καλλιτέχνης στην Ευρώπη και την Αμερική ονειρευόταν το Παρίσι.

Αυτή η λάμψη γίνεται εκτυφλωτική με την ένταση και την ελευθερία που αποκτά το χρώμα στο έργο του Ματίς. Open window collioure 1905

Δημιουργεί μια τέχνη αποκλειστικά καμωμένη από χρώμα Δημιουργεί μια τέχνη αποκλειστικά καμωμένη από χρώμα. Αναζητά το χρώμα που δεν μιμείται την πραγματικότητα, αλλά ταιριάζει στα αισθήματά του. Goldfish 1911

PAPIERS DECOUPEZ Όταν ξέσπασε ο Β’ παγκόσμιος πόλεμος ο Ματίς αρνήθηκε να εγκαταλείψει το Παρίσι. Το 1941 είχε διαγνωστεί με καρκίνο και μετά τη χειρουργική επέμβαση άρχισε να χρησιμοποιεί αναπηρικό αμαξίδιο. Σε ηλικία 74 ετών με περιορισμένες δυνατότητες κινήσεων, χωρίς να μπορεί να ζωγραφίσει , αφιερώθηκε αποκλειστικά στο κολάζ.

Φύλλα χαρτιού χρωματισμένα με τέμπερα, από τα οποία κόβει διάφορα σχήματα, σχεδιάζοντας απευθείας με το ψαλίδι. Έπειτα τα συνθέτει και τα κολλάει σε άλλο χαρτί.

Η διαδικασία της οργάνωσης των προκαθορισμένων σχημάτων στον χώρο είναι σύνθετη. Αλλάζει τη θέση τους, προσθέτει νέα, τροποποιεί τα υφιστάμενα έως ότου επιτευχθεί η επιθυμητή διαμόρφωση.

Τα σχήματα παραπέμπουν σε φύλλα, φυτικά μοτίβα, καρπούς, φιγούρες.

Το La perruche et la sirene (1952) είναι ένα εντυπωσιακό έργο που απεικονίζει φύλλα υδροβίων φυτών σε λευκό φόντο. Τα σχήματα δείχνουν να κινούνται σε απόλυτη αρμονία μεταξύ τους. Η γοργόνα μία μπλε αφαίρεση που μόλις και μετά βίας μοιάζει με φιγούρα, στην πάνω δεξιά γωνία, κολυμπά και γίνεται ένα με το περιβάλλον.

Τα σχήματα τοποθετούνται στον χώρο ακολουθώντας το σχήμα του σαλιγκαριού. Αυτή η σπειροειδής κίνηση έδωσε στο έργο τον τίτλο του. The snail 1953

Ο Ανρί Ματίς στο εργαστήριό του.

Ο Ματίς έλεγε: «όπως είμαι υποχρεωμένος να παραμένω συχνά στο κρεβάτι, έχω κάνει ένα μικρό κήπο γύρω μου, όπου μπορώ να παρατηρώ».

J A Z Z O Τεριάντ (ελληνικής καταγωγής τεχνοκριτικός και εκδότης) εντυπωσιασμένος από τις τεράστιες δυνατότητες της τεχνικής του γκουάς ντεκουπέ, πρότεινε στον Ματίς τη δημιουργία ενός βιβλίου αποκλειστικά με τη μέθοδο αυτή. Ο καλλιτέχνης δούλεψε είκοσι εικόνες από το 1942 έως το 1944 και τις συνόδευσε με το ανάλογο δικό του χειρόγραφο κείμενο το 1946. Τυπώθηκε σε ένα τόμο μεγέθους 42,5 επί 32,5 εκ. και εκδόθηκε σε 250 αντίτυπα αριθμημένα από το 1-250 και 20 αντίτυπα εκτός εμπορίου, αριθμημένα από το Ι – ΧΧ.

Jazz - Icarus

Jazz – The knife Thrower

Blue Nude II , 1952

The Flowing Hair , 1952

«Αυτό που επιδιώκω είναι η έκφραση… Για μένα η έκφραση δεν βρίσκεται στο πάθος που καθρεφτίζεται σε ένα ανθρώπινο πρόσωπο ή που εκδηλώνεται με μια βίαιη χειρονομία. Η διάταξη του πίνακά μου είναι εκφραστική στο σύνολό της. Ο χώρος που καταλαμβάνουν τα αντικείμενα, τα κενά γύρω τους, οι αναλογίες, όλα αυτά παίζουν κάποιο ρόλο» έλεγε ο Ματίς

The Creole dancer Matcheve

Ιστορικό βίντεο όπου ο Ματίς παρουσιάζει τη μέθοδό του.

Η άσκηση αναπτύσσεται σε δύο διδακτικές ώρες. Οι μαθητές δημιουργούν μία σύνθεση με κολάζ ακολουθώντας τα σχήματα του Ματίς, τον τρόπο σύνθεσης και ανάπτυξης των θεμάτων του. Στόχος της άσκησης είναι οι μαθητές να εξασκηθούν στη σύνθεση σχημάτων στο χώρο, να κατανοήσουν την διάκριση ανάμεσα στον ζωγραφικό και τον πραγματικό χώρο και να γνωρίσουν την ανάπτυξη των θεμάτων χωρίς τους περιορισμούς της ρεαλιστικής αντίληψης. Η άσκηση αναπτύσσεται σε δύο διδακτικές ώρες. Ο καθηγητής Μιχάλης Κοντούδης.