Μέτρηση Μήκους – Εμβαδού - Όγκου

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΔΙΑΛΕΞΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΕΣΩΤΕΡΙΚΕΣ ΗΛΕΚΤΡΙΚΕΣ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΜΑΘΗΜΑ 9 – ΕΠΙΛΟΓΗ ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΙΚΟΥ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΥ ΧΑΜΗΛΗΣ ΤΑΣΕΩΣ – ΜΕΡΟΣ Γ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ: 1.Γραμμή.
Advertisements

ΙΔΙΟΜΟΡΦΙΕΣ ΦΡΥΔΙΩΝ ΟΙ ΔΙΟΡΘΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΠΡΟΣΩΠΟΥ ΜΕ ΤΟ F.D.T. ΚΑΙ ΤΟ ΡΟΥΖ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΣΥΜΠΛΗΡΩΘΟΥΝ ΜΕ ΤΗ ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ ΤΟΥ ΣΧΗΜΑΤΟΣ Η’ ΤΟΥ ΠΑΧΟΥΣ ΤΩΝ ΦΡΥΔΙΩΝ.
ΜΕΣΟΓΕΙΑΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΦΥΤΩΝ Μεσογειακό κλίμα επικρατεί σε πέντε παραθαλάσσιες περιοχές της γης που βρίσκονται σε διαφορετικά σημεία, Μεσόγειος,
ΓΙΑ ΤΗ ΦΥΣΙΚΗ Β’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ Εργαστηριακή Άσκηση 4 Μελέτη της Ευθύγραμμης Ομαλής Κίνησης.
 Ο ρόλος της διατροφής στην καθημερινή ζωή και την άσκηση.  Τι ιδιαίτερες ανάγκες έχετε.  Ο ρόλος των θρεπτικών συστατικών στη διατροφή και την άσκηση.
Αγγέλα Καλκούνη1 Ξύλινα Δάπεδα Διαδικασία Κατασκευής Ξύλινων Καρφωτών Δαπέδων.
Αισθητήρια Όργανα και Αισθήσεις 1.  Σύστημα αισθητηρίων οργάνων: αντίληψη μεταβολών εξωτερικού & εσωτερικού περιβάλλοντος  Ειδικά κύτταρα – υποδοχείς.
ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΗΝ ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΦΟΙΤΗΤΡΙΕΣ: ΓΡΑΒΑΝΗ ΓΕΩΡΓΙΑ ΚΑΙ ΜΥΡΣΙΑΔΗ ΕΙΡΗΝΗ.
ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ Πρελορέντζου Μαρία (21128) 8 ος Παιδικός Σταθμός Δήμου Ελληνικού- Αργυρούπολης ( 25η οδός, πλατεία Αγίας Τριάδας )
Δρ Θρασύβουλος Μανιός Αναπληρωτής Καθηγητής ΤΕΙ Κρήτης Τμήμα Τεχνολόγων Γεωπόνων Αρδεύσεις – Στραγγίσεις.
ΕΝΟΤΗΤΑ 01 ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΚΑΙ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟΥ Κανονισμοί λειτουργίας εργαστηρίου.
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΚΑΙ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΠΤΗΝΟ-ΚΤΗΝΟΤΡΟΦΙΚΩΝ ΑΠΟΒΛΗΤΩΝ.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ Μεταλλικές Κατασκευές Ι Διδάσκων Δημ. Σοφιανόπουλος Αναπληρωτής Καθηγητής Μαρία Ντίνα, Πολ. Μηχ. MSc,
ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΕΣ ΤΩΝ ΝΕΦΡΩΝ ΑΠΟΒΟΛΗ ΑΧΡΗΣΤΩΝ ΟΥΣΙΩΝ ΔΙΑΤΗΡΗΣΗ ΧΡΗΣΙΜΩΝ ΟΥΣΙΩΝ ΔΙΑΤΗΡΗΣΗ ΤΟΥ ΟΓΚΟΥ ΤΩΝ ΥΓΡΩΝ ΔΙΑΤΗΡΗΣΗ ΤΗΣ ΟΞΕΟΒΑΣΙΚΗΣ ΙΣΟΡΡΟΠΙΑΣ.
Διατήρηση της ενέργειας Θερμική ισορροπία
MSc in Management and Information Systems
Μυριούνη Ελένη-Νέλλη Κακοσίμου Ευαγγελία
…στη Χώρα των Αισθήσεων…
Διευθυντής Παιδιατρικής Κλινικής «Μποδοσάκειο» Νοσοκομείου Πτολεμαΐδας
Παραδόσεις εφαρμοσμένης Δασοκομικής
ΣΥΜΠΤΩΜΑΤΟΛΟΓΙΑ ΤΩΝ ΠΑΘΗΣΕΩΝ ΤΟΥ ΟΥΡΟΠΟΙΟΓΕΝΝΗΤΙΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ
Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης
ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ ΑΚΟΥΣΤΙΚΗ επεξεργασία θέματος 2015
ΕΡΓΑΣΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ- ΠΟΛΥΜΕΣΑ ΤΩΝ ΣΠΟΥΔΑΣΤΩΝ ΔΡΑΓΟΓΙΑΝΝΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΛΕΩΤΣΑΚΟΥ ΜΑΤΙΝΑ.
Μελέτη της Κίνησης μιας Φυσαλίδας σε Γυάλινο Σωλήνα
Μετουσίωση Πρωτεϊνών Επιμέλεια: Ηλίας Μαυροματίδης, ΕΚΦΕ Νέας Σμύρνης
ΔΥΝΑΜΕΙΣ αν.
Μέτρηση Βάρους – Μάζας - Πυκνότητας
Συνάντηση Επίδειξης Εργαστηριακών Ασκήσεων Ρευστών Φυσικής Γ Λυκείου
ΒΑΣΙΚΑ ΠΑΡΑΣΚΕΥΑΣΜΑΤΑ
Μέτρηση όγκου Εργαστηριακή Άσκηση 1 B′ Γυμνασίου
Ο Κύκλος του Νερού (Φυσική) Μεταβιτσιάδου Ελένη Σελίδα 1
ΣΥΓΚΛΙΝΟΝΤΕΣ ΦΑΚΟΙ Εργαστηριακή Άσκηση 13 Γ′ Γυμνασίου
CombiSet CS 1212 Ι Προϊοντικά χαρακτηριστικά
ΜΥΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ & ΜΥΙΚΟΣ ΙΣΤΟΣ
2.2.1– Μείγματα.
ΚΑΤΑΚΛΙΣΗ ΔΙΑΜΕΡΙΣΜΑΤΟΣ ΑΠΌ ΘΑΛΑΣΣΑ
ΜΕΤΡΗΣΗ ΜΗΚΟΥΣ - ΕΜΒΑΔΟΥ – ΟΓΚΟΥ.
ΕΚΦΕ Ν. Σμύρνης Ιδέες για αξιολόγηση, Ασκήσεις – Προβλήματα – Εργασίες (Φ. Ε. 5) Ηλ. Μαυροματίδης.
Εργασία Φυσικής.
ΓΡΑΜΜΕΣ ΠΑΡΟΧΗΣ ΗΛΕΚΤΡΙΚΩΝ ΟΙΚΙΑΚΩΝ ΣΥΣΚΕΥΩΝ
Μέτρηση Βάρους-Μάζας-Πυκνότητας
ΕΜΒΑΔΟΝ ΕΠΙΠΕΔΗΣ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑΣ
Αντωνοπούλου Ελεονώρα ΑΜ Δ201721
ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΜΑΝΤΖΙΟΥ Α.Μ:Δ201603
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
ΕΡΓΑΣΙΑ ΦΥΣΙΚΗΣ ΌΓΚΟΣ – ΜΑΖΑ- ΒΑΡΟΣ- ΠΥΚΝΟΤΗΤΑ 1.
Γνωριμία με το Σχολικό Εργαστήριο Φυσικών Επιστημών (μετρήσεις, αβεβαιότητα) Gastr CLUB α.
Μήκος κύκλου & μήκος τόξου
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΥΛΙΚΩΝ
ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΕΞΑΕΡΙΣΤΗΡΩΝ - ΑΠΟΡΡΟΦΗΤΗΡΩΝ
ΤΜΗΜΑ : Πρακτικών Ασκήσεων Διδασκαλίας (ΠΑΔ)
ΑΙΜΑ Με γυμνό μάτι φαίνεται σαν ένα απλό υγρό
ΑΜΠΕΛΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Βαθμονόμηση θερμομέτρου
Στη μεταφορική κίνηση αιτία για την αλλαγή της κινητικής κατάστασης του στερεού είναι … …………… . η δύναμη Στην περιστροφική κίνηση αιτία για την αλλαγή.
ΓΡΑΜΜΕΣ - ΓΡΑΜΜΑΤΑ - ΓΕΩΜΕΤΡΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ
אורך, היקף, שטח ונפח.
العنوان الحركة على خط مستقيم
ΓΕΝΕΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ ΠΡΟΚΑΡΥΩΤΙΚΩΝ ΚΥΤΤΑΡΩΝ
Ρίκα Δεληγιαννίδου Νίκος Κ. Μπάρκας
Περιφερειακό Σύστημα Ακοής
Μέτρηση εμβαδού Εργαστηριακή Άσκηση 1 B′ Γυμνασίου
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΣΤΟΧΟΣ Ο μαθητής να μπορεί να τοποθετεί ορθά τις διαστάσεις και κάμνει σωστή χρήση της κλίμακας.
Διδάσκουσα: Μπαλαμώτη Ελένη
ΔΑΠΕΔΟΘΕΡΜΑΝΣΗ Στη δαπεδοθέρμανση το στοιχείο που αποδίδει τη θερμότητα είναι το δάπεδο του χώρου. Το δάπεδο θερμαίνεται από σωλήνες που έχουν τοποθετηθεί.
          
ΜΙΚΡΟΣΚΟΠΙΟ ΕΚΦΕ Καρδίτσας.
Μέτρηση πυκνότητας Εργαστηριακή Άσκηση 2 B′ Γυμνασίου
Σύλληψη-Εγκυμοσύνη-Τοκετός – Ανάπτυξη βρέφους
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Μέτρηση Μήκους – Εμβαδού - Όγκου Άσκηση 1 Μέτρηση Μήκους – Εμβαδού - Όγκου

ΣΚΟΠΟΣ ΑΣΚΗΣΗΣ Εξοικείωση των μαθητών με το σχολικό εργαστήριο Εξοικείωση των μαθητών με τη διαδικασία της μέτρησης με τη διεξαγωγή απλών μετρήσεων Εξοικείωση των μαθητών με τη διαδικασία της μέτρησης μήκους, εμβαδού και όγκου Διάκριση των εννοιών «μέτρηση» και «υπολογισμός» Εισαγωγή στην έννοια του πειραματικού σφάλματος

ΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ ΟΡΓΑΝΑ ΚΑΙ ΥΛΙΚΑ Χάρακας-Γνώμονας-Μετροταινία Ογκομετρικός κύλινδρος Χιλιοστομετρικό χαρτί-Διαφάνειες-Νερό-πλαστελίνη

Μέτρηση Μήκους Μέτρηση μήκους (L1) θρανίου ή πάγκου Για να πραγματοποιηθούν οι μετρήσεις βάζουμε τους μαθητές κάθε ομάδας να μετρούν ανά δύο με τη μετροταινία και να καταχωρούν το αποτέλεσμα της μέτρησης στον πίνακα του τετραδίου εργασιών Παρατηρούμε τις διαφορές στα αποτελέσματα των μετρήσεων Μιλάμε για το πειραματικό σφάλμα Βρίσκουμε το μέσο όρο για να έχουμε την καλύτερη δυνατή προσέγγιση στην πραγματική τιμή του μήκους του θρανίου

Μέτρηση Μήκους Μέτρηση πλάτους (L2) θρανίου ή πάγκου Για να πραγματοποιηθούν οι μετρήσεις βάζουμε τους μαθητές κάθε ομάδας να μετρούν ανά δύο με τη μετροταινία και να καταχωρούν το αποτέλεσμα της μέτρησης στον πίνακα του τετραδίου εργασιών Παρατηρούμε τις διαφορές στα αποτελέσματα των μετρήσεων Μιλάμε για το πειραματικό σφάλμα Βρίσκουμε το μέσο όρο για να έχουμε την καλύτερη δυνατή προσέγγιση στην πραγματική τιμή του πλάτους του θρανίου

Μέτρηση Μήκους Ζητάμε από τους μαθητές να μετρήσουν το πάχος ενός φύλλου του τετραδίου τους!!!!!!!!! Ζητάμε να μετρήσουν το πάχος 50 εσωτερικών φύλλων μαζί Ζητάμε να υπολογίσουν τώρα το πάχος του φύλλου Επισημαίνουμε τη διαφορά μεταξύ μέτρησης και υπολογισμού Επισημαίνουμε τη διαφορά μεταξύ cm και mm Συζητάμε για την κλίμακα μεγεθών του κόσμου μας καθώς και την επιλογή του οργάνου με το οποίο θα παρατηρήσουμε ένα αντικείμενο

Μέτρηση Εμβαδού Οι μαθητές σχεδιάζουν ένα τρίγωνο, ένα παραλληλόγραμμο και μια ακανόνιστη επιφάνεια Ζητάμε να μετρήσουν με το χάρακα τα κατάλληλα μήκη ώστε να υπολογίσουν τα εμβαδά

Μέτρηση Εμβαδού Οι μαθητές αποτυπώνουν με μαρκαδόρο τα σχήματα πάνω σε διαφάνεια Τοποθετούν τη διαφάνεια πάνω στο χιλιοστομετρικό χαρτί και επαναλαμβάνουν τις μετρήσεις και τους υπολογισμούς – Σχολιάζουμε διαφορές Παρατηρούμε ότι για την επιφάνεια ακανόνιστου σχήματος και οι δύο μέθοδοι αποτυγχάνουν

Μέτρηση Εμβαδού Οι μαθητές σχεδιάζουν μια επιφάνεια ακανόνιστου σχήματος στον κατάλληλο τετραγωνισμένο χώρο του τετραδίου εργασιών και μετρούν τα τετραγωνάκια που καλύπτονται (έστω και κατά το μισό) Υπολογίζουμε το εμβαδό της επιφάνειας Εμβαδό τετραγώνου 0,25cm2

Μέτρηση Όγκου Μέσα σε ένα ογκομετρικό κύλινδρο (π.χ. των 200mL) ρίχνουμε νερό μέχρι τη μέση περίπου Σημειώνουμε στον πίνακα του τετραδίου εργασιών την τιμή της μέτρησης Παίρνουμε ένα κομμάτι πλαστελίνης που να χωράει άνετα στο σωλήνα Προσέχουμε η πλαστελίνη να καλύπτεται πλήρως από νερό και να μη χυθεί νερό κατά τη διαδικασία Σημειώνουμε τη νέα ένδειξη Υπολογίζουμε τον όγκο της πλαστελίνης Αν θέλουμε χρησιμοποιήσουμε αγκίστρι ή σκοινί για να πιάσουμε την πλαστελίνη. Όμως εισάγουν ένα μικρό, επιπλέον, σφάλμα στη μέτρηση.

Μέτρηση Όγκου Προσπαθούμε να εκφράσουμε τα αποτελέσματα των μετρήσεων σε mm3 και m3 Παρατηρούμε τις διαφορές στα αποτελέσματα των μαθητών και συζητάμε ξανά για τα σφάλματα