Αντωνης Δαρλησ Β ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ:γ.ΚΑΠΕΤΑΝΑΚΗΣ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
A. Fillon Mars Laoriste sigmatique Laoriste thématique Laoriste athématique Laoriste actif Le temple de Poséidon, Cap Sounion A. Fillon Mars 2006.
Advertisements

A. Fillon Mars Laoriste sigmatique Laoriste actif Le temple de Poséidon, Cap Sounion A. Fillon Mars 2006.
A. Fillon Mars 2006 Le futur actif et moyen Le temple dApollon, Delphes Formation Incidents phonétiques A. Fillon Mars 2006.
Η ΜΟΥΣΙΚΗ ΠΟΥ ΑΓΑΠΑΜΕ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΜΟΥΣΙΚΗ ΕΙΔΗ ΜΟΥΣΙΚΗΣ.
Κλασσική Αρχιτεκτονική
ΓΙΑ ΜΙΑ ΕΝΕΡΓΗ ΜΗ-ΒΙΑΙΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
TO ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΘΕΩΡΗΜΑ ΤΟΥ FERMAT
ΑΘΗΡΩΤΟΜΟΙ ΠΑΥΛΟΣ Ν. ΑΝΤΩΝΙΑΔΗΣ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΣ Α΄ ΑΓΓΕΙΟΧΕΙΡΟΥΡΓΙΚΟ ΤΜΗΜΑ
2. ΕΘΝΙΚΑ ΚΑΙ ΦΙΛΕΛΕΥΘΕΡΑ ΚΙΝΗΜΑΤΑ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ
Δρ Φώτης Λιαροκάπης Εικονική και επαυξημένης πραγματικότητας τεχνολογία για παροχή βοήθειας στην Εκπαίδευση ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ.
(Specific Reading retardation).
Γεωμετρική και Αρχαϊκή περίοδος
Αριθμοί Catalan και Stirling
Διασύνδεση των σχολικών μονάδων με τις τοπικές κοινωνίες.
ΜΙΑ ΟΝΕΙΡΕΜΕΝΗ ΠΟΛΗ A dream city
Τα εντυπωσιακότερα αγάλματα στον κόσμο (by asma) www. timi
Comenius Multilateral Project “The Source of Our Health”
Η αρχιτεκτονική της ελληνιστικής περιόδου
Αίγυπτος και Δυτική Ασία μέχρι τον 4ο αι. π.Χ.
ΝΑΟΙ, ΑΓΑΛΜΑΤΑ ΒΟΥΔΑ, ΚΑΝΟΝΕΣ, ΤΕΧΝΗ, ΘΡΗΣΚΕΥΟΜΕΝΟΙ
Ασφαλής διακίνηση στο Διαδίκτυο
Αναστοχασμός
Η Κωνσταντινούπολη στολίζεται…
A Mediterranean full of Greek History A Mediterranean full of Greek History CLICK to continue in English CLICK to continue in English Μια Μεσόγειος γεμάτη.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΩΝ
Αυτοστοχασμός Τραγέα Γιώτα Φυσικοθεραπεύτρια ΜSc CKVPP 2010.
ΕΡΕΥΝΑ ΔΡΑΣΗΣ «ΕΠΙΘΕΤΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ: ΠΩΣ ΤΗΝ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΟΥΜΕ;»
Εμπειρίες από την Αφρική Ανδρεας Διαμαντέας Banking and Finance, Director 12/03/2015.
Φύλο και Μαθηματική Εκπαίδευση
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ Τμήμα Αρχειονομίας Βιβλιοθηκονομίας Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών στην Επιστήμη της Πληροφορίας Εργασία στο Μάθημα: Ψηφιακές.
ΑΡΧΑΙΟΙ ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΝΑΟΙ
Greek trade, colonization grk 102. προσεχώρησεν ἀνήρ τις ἅμαξαν ἐλαύνων.
Ancient Greek for Everyone: A New Digital Resource for Beginning Greek Units 5: Introduction to Pronouns Biblical Reading 2013 edition Wilfred E. Major.
elementary classical greek 1 (grk 101)
Σελίδα από τη Βίβλο του Γουτεμβέργιου, π
Elementary classical greek 1 (grk 101) andrew scholtz, instructor.
Greek trade grk 101, ch12 civ. Some vocab. … apoikia, “colony” metropolis, “mother city” emporion, “market” –outside town –overseas trading post  Al.
Mastering NT Greek 4. Nouns: Second Declension 4. Nouns: Second Declension By Ted Hildebrandt © 2003 Baker Academic.
Ιστορία νεότερων Μαθηματικών Ενότητα 3: Μαθηματικά στη Μεσαιωνική Ευρώπη Παπασταυρίδης Σταύρος Σχολή Θετικών Επιστημών Τμήμα Μαθηματικών.
Mastering NT Greek 7. Agitating the Adjectives By Ted Hildebrandt © 2003 Baker Academic.
Mastering NT Greek 6. Preping for Prepositions By Ted Hildebrandt © 2003 Baker Academic.
HOW DIGITAL RESOURCES CAN TRANSFORM OUR UNDERSTANDING OF PALAEOGRAPHY FACE VALUE: THE POWER OF IMAGES AT APHRODISIAS.
Greek religion ch5 civ. ὁ βίος βραχύς, ἡ δὲ τέχνη μακρή ch5 Quiz Quote.
19 Therefore, brothers and sisters, since we have confidence to enter the Most Holy Place by the blood of Jesus, 20 by a new and living way opened for.
Διαταραχή του Αυτιστικού Φάσματος Νεότερα Δεδομένα Χρόνια, νευρο-αναπτυξιακή διαταραχή με νευρολογικά καθοριζόμενες διαφορές: 1.Στη ρύθμιση της προσοχής.
Mastering NT Greek 16. Aorist and Future Passive Verbs: qh / qhs additives By Ted Hildebrandt © 2003 Baker Academic.
Τότε και τώρα. ΕΙΣΑΓΩΓΗ Η επιλογή του θέματος του Project έγινε από εμάς τους μαθητές, που επικράτησε ανάμεσα σε 3 θέματα. Οι λόγοι που επιλέξαμε το θέμα.
ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΣΤΗ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΠΕΣΥΠ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ : ΔΡ. ΤΣΑΚΙΡΗ ΘΕΑΝΩ «ΔΙΑΤΑΡΑΧΕΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΟΥ ΑΥΤΙΣΜΟΥ» ΝΤΑΝΟΥ.
Η διδασκαλία, εκμάθηση, πιστοποίηση της ελληνικής σε ΑμεΑ
Καθηγητής Νίκος Λέανδρος Τμήμα Επικοινωνίας, Μέσων & Πολιτισμού
Πρόθεση. Ἡ Ἄκρα Ταπείνωση Prothesis. Man of Sorrows
2ο ΕΠΑΛ ΝΕΑΣ ΣΜΥΡΝΗΣ Ερευνητική εργασία Τμήμα Α3 Σχολ.έτος
New Testament 2 & Greek 2: An Introduction
ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΗ ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΘΟΛΟΥΣ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΣΕΝΑΡΙΟ «ΦΙΛΟ-ΣΟΦΕΙΝ ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΩΣ ΠΕΡΙ ΗΘΙΚΗΣ»
Grecii, un model de cultura si civilizatie
Ιστορία της φωτογραφίας Οι καλύτερες 50 φωτογραφίες στην ιστορία…
Αρχαία Ελλάδα GRECIA ANTICĂ Colegiul Tehnic Energetic Rm Vâlcea
Σωτηριάδης Ευάγγελος 1Ο Π.Δ.Σ.Θ. Π.Τ.Δ.Ε. Α.Π.Θ. Στ
Academy for Legislation
Chapter 12 grk 102.
Niki Papamarkaki Olga Papadaki
Καθηγητής Νίκος Λέανδρος Τμήμα Επικοινωνίας, Μέσων & Πολιτισμού
CH13, Imperfect Tense, Relative Prons.
Διδάσκουσα: Δόμνα Μιχαήλ Αναπληρώτρια Καθηγήτρια
ΘΕΜΑ: ΕΘΙΣΜΟΣ ΣΤΟΝ ΤΖΟΓΟ
Chapter 5 GRK 101.
Nouns.
Μέσα συλλογής δεδομένων
2nd aorist ch11, grk102.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Αντωνης Δαρλησ Β1 2016-17 ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ:γ.ΚΑΠΕΤΑΝΑΚΗΣ Ουπανισάδες Αντωνης Δαρλησ Β1 2016-17 ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ:γ.ΚΑΠΕΤΑΝΑΚΗΣ

Περιεχόμενα Τι είναι οι Ουπανισάδες; Η ονομασία τους. Χρόνος συγγραφής. Οι συντάκτες τους. Βιβλιογραφία. Πηγές Εικόνων.

Τι είναι οι Ουπανισάδες; Είναι Ινδουιστικά ιερά κείμενα και επεξηγηματικά παραρτήματατων Βεδών, ιεροί ύμνοι και τελετουργικοί στίχοι. Επίσης, είναι ένα είδος υπομνημάτων με πορίσματα φιλοσοφικού και μυστικιστικού περιεχομένου Ινδουιστική σβάστικα, σύμβολο του ήλιου, αλλά και της ειρήνης και της αρμονίας

Η ονομασία τους Πήραν το όνομα Ουπανισάδες, διότι κατα λέξη Ουπανισάντ σημαίνει «κάθομαι κοντά σε κάποιον» και, κατ’ επέκτασιν, ότι «μαθαίνω καθισμένος στα πόδια ενός δασκάλου». Ακόμα ονομάζονται και Βεδάντα, δηλαδή το τέλος Βεδών.

Χρόνος συγγραφής Οι πιο σημαντικές έχουν γραφεί ανάμεσα στον 6ο και 5ο αιώνα π.Χ., όμως έχουν αρχίσει να γράφονται από τον 8ο αιώνα π.Χ. Είναι τα παλαιότερα ινδικά κείμενα που γράφτηκαν στον πεζό λόγο εξαιρουμένης της Γιατζούρ-Βέδα. Meenakshi Amman Temple

Συντάκτες Λίγα ονόματα γνωρίζουμε, κι αυτά χαμένα στην αχλή του μύθου, τα οποία εμφανίζονται ως πρωταγωνιστές των διαλόγων Μαχιντάσα, Αϊτερέγια, Τζαμπάλα, Τζαουάλη, Σβετατέκου,Ατζατασάτρου.

Βιβλιογραφία Xέλμουτ φον Γκλάζεναπ, Η φιλοσοφία των Ινδών, μτφρ. Ειρήνη Παπαγεωργίου, εκδ. Γνώση, Αθήνα, 1993, σελ.47 Γρηγόριος Ζιάκας, Ιστορία των θρησκευμάτων τομ. Α΄, Τα ινδικά θρησκεύματα, εκδ. Π. Πουρναράς, Θεσ/νίκη, 1986, σελ.157 Αναστάσιος Γιαννουλάτος, Όψεις Ινδουισμού-Βουδδισμού, Εκδόσεις Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών, Αθήνα, 1985, σελ. 20, Γρηγόριος Ζιάκας, Ιστορία των θρησκευμάτων τομ. Α΄, Τα ινδικά θρησκεύματα, εκδ. Π. Πουρναράς , Θεσσ/νίκη, 1986, σελ.157 Αναστάσιος Γιαννουλάτος, Όψεις Ινδουισμού-Βουδδισμού, Εκδόσεις Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών, Αθήνα, 1985, σελ20 Αναστάσιος Γιαννουλάτος, Όψεις Ινδουισμού-Βουδισμού, Εκδόσεις Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών, Αθήνα, 1985, σελ. 19-20 Γρηγόριος Ζιάκας, Ιστορία των θρησκευμάτων τομ.Α, Τα ινδικά θρησκεύματα, εκδ. Π. Πουρναράς,Θεσ/νίκη, 1986, σελ. 161 Δημήτρης Βελισσαρόπουλος, Ιστορία της Ινδικής Φιλοσοφίας, εκδ. Δωδώνη, Αθήνα, 1975, σελ. 100 Δημήτρης Βελισσαρόπουλος, Ιστορία της Ινδικής Φιλοσοφίας, εκδ. Δωδώνη, Αθήνα, 1975, σελ. 101

Πηγές εικόνων http://www.kuriositas.com/2013/03/meenakshi-amman-temple-indias- dazzling.html https://el.wikipedia.org/wiki/%CE%99%CE%BD%CE%B4%CE%BF%CF%85% CE%B9%CF%83%CE%BC%CF%8C%CF%82 http://books.gr/oupanisades.html http://www.public.gr/product/books/greek-books/literature/translated- literature/oypanisades/prod254010/