Η παρουσίαση του στατιστικού υλικού γίνεται με δύο τρόπους. 1 Η παρουσίαση του στατιστικού υλικού γίνεται με δύο τρόπους! 1. Ο πρώτος συνίσταται.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Περιγραφική Στατιστική
Advertisements

Applied Econometrics Second edition
Εβδομάδα 3 Παρουσίαση Δεδομένων
Στατιστική Ι Παράδοση 5 Οι Δείκτες Διασποράς Διασπορά ή σκεδασμός.
Κ. Μόδη: Γεωστατιστική και Εφαρμογές της (Κεφάλαιο 3) 1 Από κοινού κατανομή δύο ΤΜ Στην περίπτωση που υπάρχουν δύο ΤΜ ενδιαφέροντος, η συνάρτηση κατανομής.
ΤΑΛΑΝΤΩΣΕΙΣ 1. Μεγέθη που χαρακτηρίζουν μια ταλάντωση
Presentation of information/Παρουσίαση πληροφοριών
Βασικές Αρχές Μέτρησης
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ
Στατιστική I Χειμερινό Γ. Παπαγεωργίου
ΚΑΤΑΝΟΜΕΣ ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΩΝ ΔΙΑΚΡΙΤΩΝ ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΩΝ ΤΥΧΑΙΩΝ ΜΕΤΑΒΛΗΤΩΝ
Πηγή: Βιοστατιστική [Β.Γ. Σταυρινός, Δ.Β. Παναγιωτάκος]
Εισαγωγή Στατιστική είναι η επιστήμη που με τη βοήθεια επιστημινκών μεθόδων ασχολείται με τη συλλογή, οργάνωση, παρουσίαση και ανάλυση αριθμητικών στοιχείων.
ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗ ΕΠΑΓΩΓΗ: ΣΗΜΕΙΑΚΕΣ ΕΚΤΙΜΗΣΕΙΣ & ΔΙΑΣΤΗΜΑΤΑ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗΣ
ΠΕΡΙΓΡΑΦΙΚΗ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗ
ΔΙΑΣΤΗΜΑΤΑ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗΣ
Μετρήσεις και Μεταβλητές
Μεθοδολογία της έρευνας στις Κοινωνικές Επιστήμες Ι & ΙΙ
Αρχές επαγωγικής στατιστικής
Τι είναι η Κατανομή (Distribution)
Διάλεξη  Μέτρηση: Είναι μια διαδικασία κατά την οποία προσδίδουμε αριθμητικά δεδομένα σε κάποιο αντικείμενο, σύμφωνα με κάποια προκαθορισμένα.
Μεθοδολογία των Επιστημών του Ανθρώπου: Στατιστική Ενότητα 1: Περιγραφική Στατιστική Βασίλης Γιαλαμάς Σχολή Επιστημών της Αγωγής Τμήμα Εκπαίδευσης και.
Μεθοδολογία των Επιστημών του Ανθρώπου: Στατιστική Ενότητα 1: Περιγραφική Στατιστική Βασίλης Γιαλαμάς Σχολή Επιστημών της Αγωγής Τμήμα Εκπαίδευσης και.
Σχεδιασμός των Μεταφορών Ενότητα #5: Δειγματοληψία – Sampling. Δρ. Ναθαναήλ Ευτυχία Πολυτεχνική Σχολή Τμήμα Πολιτικών Μηχανικών.
Διαστήματα Εμπιστοσύνης α) για τη μέση τιμή β) για ένα ποσοστό.
 Ο Νόμος των Μεγάλων Αριθμών είναι το θεώρημα που περιγράφει τον τρόπο με τον οποίο συμπεριφέρεται ένα συγκεκριμένο πείραμα, όταν ο αριθμός των επαναλήψεων.
ΕΝΝΟΙΕΣ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗΣ Γ. Σιδερίδης. ΕΝΝΟΙΕΣ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗΣ- ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑΣ Η στατιστική ως επιστήμη.....γιατί ακριβώς τη χρειαζόμαστε; Η στατιστική ως επιστήμη.....γιατί.
Μεθοδολογία των Επιστημών του Ανθρώπου: Στατιστική Ενότητα 2: Επαγωγική Στατιστική Βασίλης Γιαλαμάς Σχολή Επιστημών της Αγωγής Τμήμα Εκπαίδευσης και Αγωγής.
ΕΛΕΓΧΟΙ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΩΝ ΥΠΟΘΕΣΕΩΝ Η πιο συνηθισμένη στατιστική υπόθεση είναι η λεγόμενη Υπόθεση Μηδέν H 0. –Υποθέτουμε ότι η εμφανιζόμενη διαφορά μεταξύ μιας.
Έλεγχος Υποθέσεων Ο έλεγχος υποθέσεων αναφέρεται στη διαδικασία αποδοχής ή απόρριψης μιας στατιστικής υπόθεσης, Κατά την εκτέλεση ενός στατιστικού ελέγχου,
Διαστήματα Εμπιστοσύνης για αναλογίες. Ποιοτικές μεταβλητές χαρακτηρίζονται εκείνες οι οποίες τα στοιχεία τους δεν έχουν μετρηθεί με κάποιον τρόπο – οι.
Διάστημα εμπιστοσύνης για τη διακύμανση. Υπολογισμός Διακυμάνσεως και Τυπικής Αποκλίσεως Όταν τα δεδομένα αφορούν πληθυσμό – μ είναι ο μέσος του πληθυσμού.
ΗΛΕΚΤΡΙΚΕΣ ΜΕΤΡΗΣΕΙΣ ΣΦΑΛΜΑΤΑ ΜΕΤΡΗΣΗΣ.
ΠΕΡΙΓΡΑΦΙΚΗ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗ ΠΙΝΑΚΕΣ ΚΑΙ ΔΙΑΓΡΑΜΜΑΤΑ Πηγή: Βιοστατιστική [Σταυρινός / Παναγιωτάκος] Βιοστατιστική [Τριχόπουλος / Τζώνου / Κατσουγιάννη]
ΔΙΑΛΕΞΗ 11η Ποσοτική έρευνα υγείας
Τι είναι «διάστημα» (1). Διαστήματα Εμπιστοσύνης α) για τη μέση τιμή (ποσοτικά) β) για ένα ποσοστό (ποιοτικά)
Έλεγχος υποθέσεων με την χ2 «χι -τετράγωνο» κατανομή
Στατιστική Στατιστική είναι η συλλογή, οργάνωση, ανάλυση,
ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ ΜΕΤΡΑ ΔΙΑΣΠΟΡΑΣ - ΑΣΥΜΜΕΤΡΙΑΣ - ΚΥΡΤΩΣΕΩΣ
Επικρατούσα τιμή. Σε περιπτώσεις, που διαφορετικές τιμές μιας μεταβλητής επαναλαμβάνονται περισσότερο από μια φορά, η επικρατούσα τιμή είναι η συχνότερη.
Μεθοδολογία των Επιστημών του Ανθρώπου: Στατιστική
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Διαδικασία συλλογής των δεδομένων – Δειγματοληψία Απώτερος στόχος η διερεύνηση των σχέσεων μεταξύ μεταβλητών και παραγωγή γνώσης με το σχήμα «αίτιο – αποτέλεσμα».
Δειγματοληψία Στην Επαγωγική στατιστική οδηγούμαστε σε συμπεράσματα και αποφάσεις για τις παραμέτρους ενός πληθυσμού με τη βοήθεια ενός τυχαίου δείγματος.
Μέτρα μεταβλητότητας ή διασποράς
ΙΕΚ Γαλατσίου Στατιστική Ι Μάθημα 4
Εκτιμητική: σημειακές εκτιμήσεις παραμέτρων
Έλεγχος Υπόθεσης για το μέσο ενός πληθυσμού
ΙΕΚ Γαλατσίου Στατιστική Ι
Πού χρησιμοποιείται ο συντελεστής συσχέτισης (r) pearson
Άσκηση 2-Περιγραφικής Στατιστικής
5o Μάθημα: Το τεστ χ2 Κέρκυρα.
Πολυσυγγραμμικότητα Εξειδίκευση
Έλεγχος υποθέσεων με την χ2 «χι -τετράγωνο» κατανομή
Δρ. Γιώργος Μαρκάκης Καθηγητής Βιομετρίας Τ.Ε.Ι. Κρήτης
ΙΕΚ Γαλατσίου Στατιστική Ι Μάθημα 2
Εισαγωγή στην Στατιστική
Μορφές κατανομών Αθανάσιος Βέρδης.
Ομαδοποιημένη Κατανομή Συχνοτήτων
ΙΕΚ Γαλατσίου Στατιστική Ι Μάθημα 3
Παρουσίαση Αριθμητικών Χαρακτηριστικών 1) Διακριτών
Μαθηματικά Α' ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Παρουσίαση Αριθμητικών Χαρακτηριστικών 1) Διακριτών
ΔΟΜΗ ΑΠΛΗΣ ΕΠΙΛΟΓΗΣ – ΑΣΚΗΣΗ 1
Φοιτητής: Γκούλης Ευάγγελος ΑΕΜ: 3342
Στατιστικά Περιγραφικά Μέτρα
ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗ ΕΠΙΧ/ΣΕΩΝ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ 2 ΔΔΕ.
Τι είναι «διάστημα» (1). Διαστήματα Εμπιστοσύνης α) για τη μέση τιμή (ποσοτικά) β) για ένα ποσοστό (ποιοτικά)
Μεθοδολογία Έρευνας Διάλεξη 9η: Ανάλυση Ποσοτικών Δεδομένων
Βιοστατιστική (Θ) ΤΕΙ Αθήνας Ενότητα 3: Περιγραφική στατιστική
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Η παρουσίαση του στατιστικού υλικού γίνεται με δύο τρόπους. 1 Η παρουσίαση του στατιστικού υλικού γίνεται με δύο τρόπους! 1. Ο πρώτος συνίσταται στην κατασκευή ενός στατιστικού πίνακα, ο οποίος πολλές φορές ονομάζεται πίνακας συχνοτήτων ή ακόμη και κατανομή συχνοτήτων. 2. Ο δεύτερος και πιο εντυπωσιακός τρόπος συνίσταται στην κατασκευή ενός κατάλληλου κατά περίπτωση διαγράμματος.

Μονομεταβλητοί λέγονται οι πληθυσμοί τους οποίους μελετάμε ως προς μια μεταβλητή, χωρίς να εξετάζουμε τη συνάφεια ή την επίδραση της μεταβλητής στη διαμόρφωση των τιμών άλλων μεταβλητών του ίδιου πληθυσμού. Διμεταβλητοί, λέγονται οι πληθυσμοί τους οποίους εξετάζουμε συγχρόνως ως προς δύο μεταβλητές.

Πίνακας 1. Κατανομή του Ελληνικού πληθυσμού ως προς την οικογενειακή κατάσταση Οικογενειακή κατάσταση Ν % Αγαμοι 4108202 40,04 Εγγαμοι 5341382 52,05 Χηροι 677187 6,61 Διαζευγμένοι 133129 1,3 Σύνολο 10259900 100

Απόλυτη συχνότητα μιας τιμής: το πλήθος των μονάδων του πληθυσμού (ή του δείγματος) που παίρνουν την τιμή αυτή. Πίνακας 2: κατάσταση υγείας δείγματος 200 ενηλίκων κατοίκων μιας πόλης. Υγεία Ν % Άριστη 72 36 Καλή 82 441 Μέτρια 30 15 Κακή 16 8 Σύνολο 200 100 Σχετική συχνότητα μιας τιμής: το ποσοστό των μονάδων του πληθυσμού (ή του δείγματος) που παίρνουν την τιμή αυτή.

Πίνακας 3: άνεργοι ηλικία 14 ετών και άνω κατά ομάδες ηλικιών Ομάδες ηλικιών Ν % [14-20) 42000 12 [20-25) 104200 29,8 [25-30) 61700 17,6 [30-45) 93000 26,6 [45-65) 47800 13,7 65 και άνω 1100 0,3 Σύνολο 349800 100 Ας πάρουμε μια ποσοτική αλλά συνεχή μεταβλητή όπως είναι η ηλικία. Η πρώτη στήλη του πίνακα δεν είναι δυνατόν να σχηματίζεται από τις μεμονωμένες τιμές μιας μεταβλητής, γιατί θεωρητικά αυτές είναι άπειρες. Αντί αυτών η πρώτη στήλη συνίσταται από κατάλληλα επιλεγμένα διαστήματα τα οποία καλούνται ομάδες ή τάξεις. Τα διαστήματα αυτά είναι κλειστά κατά το ένα άκρο, είτε το δεξιό είτε το αριστερό. Οι συχνότητες αυτών των διαστημάτων καλούνται ταξικές συχνότητες και θα διακρίνονται σε απόλυτες και σχετικές όπως και στα άλλα είδη των μεταβλητών.

Απόλυτη αθροιστική συχνότητα μιας μεταβλητής: το πλήθος των μονάδων του πληθυσμού (ή του δείγματος) για τις οποίες η μεταβλητή παίρνει τιμές μικρότερες ή ίσες με την τιμή αυτή Σχετική αθροιστική συχνότητα μιας μεταβλητής: το ποσοστό των μονάδων του πληθυσμού (ή του δείγματος) για τις οποίες η μεταβλητή παίρνει τιμές μικρότερες ή ίσες με την τιμή αυτή Πίνακας 4: κατανομή δείγματος 120 ανδρών ως προς το ανάστημα τους. τάξεις αναστημάτων σε εκ. Ν % Ταξικές συχνότητες Αθροιστικές συχνότητες (150-155] 3 2,5 (155-160] 7 5,9 10 8,4 (160-165] 12 22 18,4 (165-170] 21 175 43 35,9 (175-175] 28 23,3 71 59,2 9175-180] 24 20 95 79,2 (180-185] 14 11,7 109 90,9 (185-190] 6 5 115 95,9 (190-195] 4,1 120 100 Σύνολο

Κριτήρια για την κατασκευή τάξεων: Το κριτήριο της ομοιογένειας υπαγορεύει να φτιάξουμε πολλές τάξεις έτσι ώστε στην ίδια τάξη οι τιμές της μεταβλητής για τις μονάδες αυτές να μην διαφέρουν σημαντικά. Για παράδειγμα δεν είναι δυνατόν μέσα στην ίδια τάξη να συμπεριλαμβάνονται κοντοί και ψηλοί ή πλούσιοι και φτωχοί ή ακόμη και αδύνατοι και ευτραφείς και αυτό αποφεύγεται με τον καταρτισμό αρκετών τάξεων Το κριτήριο της απλότητας υπαγορεύει να κατασκευαστούν όσο το δυνατόν λιγότερες τάξεις ώστε με ένα σχετικά μικρό σε διαστάσεις πίνακα να συνοψίζεται ικανοποιητικά (δηλαδή με ελάχιστη απώλεια πληροφοριών) η κατανομή της μεταβλητής.

Κριτήρια για την κατασκευή τάξεων: Είναι φανερό ότι τα δύο αυτά κριτήρια αλληλοσυγκρούονται, αφού το πρώτο απαιτεί πολλές τάξεις και το δεύτερο λίγες. Στις εφαρμογές ένας αριθμός από 5 έως 15 τάξεις είναι συνήθως αρκετός για την κατασκευή του πίνακα συχνοτήτων μιας συνεχούς μεταβλητής. Αν υποθέσουμε ότι μια βιομηχανία κατασκευής αντρικών κουστουμιών επιθυμεί να προγραμματίσει την παραγωγή της έτσι ώστε σε κάθε τάξη του πίνακα να αντιστοιχεί και διαφορετικό μέγεθος κουστουμιού, τότε πρέπει να κατασκευάσει εννέα διαφορετικά μεγέθη και να τα προσφέρει φυσικά σε ποσότητες ανάλογες των σχετικών συχνοτήτων, ελαχιστοποιώντας έτσι τις πιθανότητες να παρουσιαστούν ελλείμματα ή πλεονάσματα σε μερικά μεγέθη.

Κριτήρια για την κατασκευή τάξεων (κλάσεων): Κάθε παρατήρηση μπορεί να είναι σε μία και μόνο κλάση Στην κατανομή πρέπει να περιλαμβάνονται όλες οι κλάσεις, ακόμη και εκείνες που έχουν συχνότητα 0. Όλες οι κλάσεις πρέπει να έχουν το ίδιο μήκος Όλες οι κλάσεις πρέπει να έχουν ένα άνω και ένα κάτω όριο Επιλέξτε το εύρος των κλάσεων χρησιμοποιώντας εύκολους αριθμούς, ιδιαίτερα δε το 5 ή το 10 ή τα πολλαπλάσια τους Το κάτω όριο της κάθε κλάσης πρέπει να είναι πολλαπλάσιο του μεγέθους της κλάσης Σε γενικές γραμμές επιχειρείστε να φτιάξετε περίπου 10 κλάσεις.

Παράδειγμα: Σε μια έρευνα για το βάρος των φοιτητών βρέθηκαν τα παρακάτω αποτελέσματα (σε pounds). Πρέπει να κατασκευάσουμε τις σχετικές κλάσεις. αριθμός φοιτητή βάρος 1 120 16 205 31 110 46 125 2 153 17 130 32 185 47 112 3 186 18 33 105 48 116 4 117 19 34 49 114 5 140 20 180 35 132 50 6 165 21 150 36 51 7 22 37 52 8 128 23 38 53 95 9 129 24 39 10 25 118 40 145 11 123 26 41 119 12 27 126 42 135 13 111 28 166 43 14 29 44 139 15 93 30 45

Βήμα 1. Βρίσκουμε το εύρος των δεδομένων Βήμα 1. Βρίσκουμε το εύρος των δεδομένων. Επειδή ο μεγαλύτερος αριθμός είναι το 205 και ο μικρότερος το 93 τότε το εύρος είναι 205-93=112 αριθμός φοιτητή βάρος 1 120 16 205 31 110 46 125 2 153 17 130 32 185 47 112 3 186 18 33 105 48 116 4 117 19 34 49 114 5 140 20 180 35 132 50 6 165 21 150 36 51 7 22 37 52 8 128 23 38 53 95 9 129 24 39 10 25 118 40 145 11 123 26 41 119 12 27 126 42 135 13 111 28 166 43 14 29 44 139 15 93 30 45

Βήμα 2. Βρίσκουμε το «πλάτος» της κλάσης που είναι απαραίτητο ώστε να καλυφθεί όλο το εύρος της κατανομής. Βρίσκεται αν διαιρεθεί το εύρος της κατανομή με τον επιθυμητό αριθμό κλάσεων (συνήθως 10) δηλαδή 112/10=11,2 αριθμός φοιτητή βάρος 1 120 16 205 31 110 46 125 2 153 17 130 32 185 47 112 3 186 18 33 105 48 116 4 117 19 34 49 114 5 140 20 180 35 132 50 6 165 21 150 36 51 7 22 37 52 8 128 23 38 53 95 9 129 24 39 10 25 118 40 145 11 123 26 41 119 12 27 126 42 135 13 111 28 166 43 14 29 44 139 15 93 30 45

Βήμα 3. Στρογγυλοποιούμε στο πιο «συμφέρων» πλάτος Βήμα 3. Στρογγυλοποιούμε στο πιο «συμφέρων» πλάτος. Συνήθως δηλαδή στο 1, 2, 3…..10. Εδώ μας συμφέρει να στρογγυλοποιήσουμε στο 10. (11,2 στρογγυλοποιείται στο 10). αριθμός φοιτητή βάρος 1 120 16 205 31 110 46 125 2 153 17 130 32 185 47 112 3 186 18 33 105 48 116 4 117 19 34 49 114 5 140 20 180 35 132 50 6 165 21 150 36 51 7 22 37 52 8 128 23 38 53 95 9 129 24 39 10 25 118 40 145 11 123 26 41 119 12 27 126 42 135 13 111 28 166 43 14 29 44 139 15 93 30 45

Βήμα 4. Καθορίζουμε από πού θα πρέπει να ξεκινάει η μικρότερη κλάση Βήμα 4. Καθορίζουμε από πού θα πρέπει να ξεκινάει η μικρότερη κλάση. (συνήθως αυτός ό αριθμός θα πρέπει να είναι πολλαπλάσιο του «πλάτους» της κλάσης). Στο παράδειγμα μας η μικρότερη παρατήρηση είναι 93 και η μικρότερη κλάση θα ξεκινά από το 90, το οποίο είναι πολλαπλάσιο του 10. αριθμός φοιτητή βάρος 1 120 16 205 31 110 46 125 2 153 17 130 32 185 47 112 3 186 18 33 105 48 116 4 117 19 34 49 114 5 140 20 180 35 132 50 6 165 21 150 36 51 7 22 37 52 8 128 23 38 53 95 9 129 24 39 10 25 118 40 145 11 123 26 41 119 12 27 126 42 135 13 111 28 166 43 14 29 44 139 15 93 30 45

Βήμα 5. Καθορίζουμε που θα τελειώνει η μικρότερη κλάση προσθέτοντας στο κάτω όριο της το «πλάτος» της κλάσης και αφαιρώντας 1. Έτσι η κλάση αυτή θα τελειώνει στο 90+10-1=99 και η κλάση θα είναι η 90-99 (ή η [90-100)) αριθμός φοιτητή βάρος 1 120 16 205 31 110 46 125 2 153 17 130 32 185 47 112 3 186 18 33 105 48 116 4 117 19 34 49 114 5 140 20 180 35 132 50 6 165 21 150 36 51 7 22 37 52 8 128 23 38 53 95 9 129 24 39 10 25 118 40 145 11 123 26 41 119 12 27 126 42 135 13 111 28 166 43 14 29 44 139 15 93 30 45

Βήμα 6. Πηγαίνοντας προς τα πάνω κατασκευάστε όσες κλάσεις είναι απαραίτητες ώστε να περιληφθεί σε αυτές και η μεγαλύτερη παρατήρηση. Στο παράδειγμα μας επειδή η μεγαλύτερη παρατήρηση είναι η 205 η τελευταία κλάση είναι η 200-209. αριθμός φοιτητή βάρος 1 120 16 205 31 110 46 125 2 153 17 130 32 185 47 112 3 186 18 33 105 48 116 4 117 19 34 49 114 5 140 20 180 35 132 50 6 165 21 150 36 51 7 22 37 52 8 128 23 38 53 95 9 129 24 39 10 25 118 40 145 11 123 26 41 119 12 27 126 42 135 13 111 28 166 43 14 29 44 139 15 93 30 45

Βήμα 7. Αντιστοιχείστε τις παρατηρήσεις με τις κλάσεις στην οποία ανήκουν. αριθμός φοιτητή βάρος 1 120 16 205 31 110 46 125 2 153 17 130 32 185 47 112 3 186 18 33 105 48 116 4 117 19 34 49 114 5 140 20 180 35 132 50 6 165 21 150 36 51 7 22 37 52 8 128 23 38 53 95 9 129 24 39 10 25 118 40 145 11 123 26 41 119 12 27 126 42 135 13 111 28 166 43 14 29 44 139 15 93 30 45

Βήμα 8. Μετρήστε πόσες περιπτώσεις από την ίδια κλάση έχετε και αρχίστε την κατασκευή ενός πίνακα συχνοτήτων. αριθμός φοιτητή βάρος 1 120 16 205 31 110 46 125 2 153 17 130 32 185 47 112 3 186 18 33 105 48 116 4 117 19 34 49 114 5 140 20 180 35 132 50 6 165 21 150 36 51 7 22 37 52 8 128 23 38 53 95 9 129 24 39 10 25 118 40 145 11 123 26 41 119 12 27 126 42 135 13 111 28 166 43 14 29 44 139 15 93 30 45

Βήμα 9. Μη ξεχάσετε να συμπληρώσετε τον πίνακα συχνοτήτων με τα τεχνικά του χαρακτηριστικά. αριθμός φοιτητή βάρος 1 120 16 205 31 110 46 125 2 153 17 130 32 185 47 112 3 186 18 33 105 48 116 4 117 19 34 49 114 5 140 20 180 35 132 50 6 165 21 150 36 51 7 22 37 52 8 128 23 38 53 95 9 129 24 39 10 25 118 40 145 11 123 26 41 119 12 27 126 42 135 13 111 28 166 43 14 29 44 139 15 93 30 45