Δημογραφικά χαρακτηριστικά & Κοινωνική τάξη (Demographics and Social Stratification) (Hawkins & Mothersbaugh, 2013, Σιωμκος, 2011)

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΠΟΥ ΕΠΙΔΡΟΥΝ ΣΤΗ ΖΗΤΗΣΗ ΤΩΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ
Advertisements

SCHOOL YEAR Ms Kefallinou. Language A: Language and Literature is directed towards developing and understanding the constructed nature of meanings.
Οι Κοινωνιολογικές προσεγγίσεις της Κρίσης: επιπτώσεις, κατανόηση, συλλογικές δράσεις Ιορδάνης Ψημμένο ς.
TEMA 3 TEST OF EARLY MATHEMATICAL ABILITY (Ginsburger & Baroody 2003) To test απευθύνεται σε παιδιά ηλικίας 3 έως και 8 ετών κ 11 μηνών και ο σκοπός του.
ΗΥ Παπαευσταθίου Γιάννης1 Clock generation.
ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΗΣ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑΣ “Preparing Europe for Global Competition” THE NETWORK : The Patent and Trademark Offices.
Business English Ενότητα # 9: Financial Planning Ευαγγελία Κουτσογιάννη Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ Ανώτατο Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Πειραιά.
Κεφάλαιο 5 Τμηματοποίηση Αγοράς.
Το περιβάλλον Μάρκετινγκ Διάλεξη 2η
Week 11 Quiz Sentence #2. The sentence. λαλο ῦ μεν ε ἰ δότες ὅ τι ὁ ἐ γείρας τ ὸ ν κύριον Ἰ ησο ῦ ν κα ὶ ἡ μ ᾶ ς σ ὺ ν Ἰ ησο ῦ ἐ γερε ῖ κα ὶ παραστήσει.
Τελική εργασία του μαθήματος “Σχεδιασμός Δημιουργικού & Διαφημιστικών Μηνυμάτων” Ιανουάριος 2054 Ομάδα Χ Ονοματεπώνυμο 1 Ονοματεπώνυμο 2 Ονοματεπώνυμο.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ Εισαγωγή στην Ανθρωπολογία της Τέχνης Κουλτούρα, πολιτισμός και εθνική ταυτότητα (CULTURE &I DENTITY.
ΕΝΟΤΗΤΑ 3η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
Αριθμητική Επίλυση Διαφορικών Εξισώσεων 1. Συνήθης Δ.Ε. 1 ανεξάρτητη μεταβλητή x 1 εξαρτημένη μεταβλητή y Καθώς και παράγωγοι της y μέχρι n τάξης, στη.
Δίκτυα Προστιθέμενης Αξίας – EDI & Εφαρμογές Ηλεκτρονικού Εμπορίου Περιεχόμενα Μαθήματος B. Μάγκλαρης
ΕΥΡΩΠΑΪΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ. SCHOOLS OF EUROPEAN EDUCATION.
Οικονομική κρίση και επαγγέλματα του μέλλοντος Placeholder image borrowed from the web Δρ Αναστασία Παμουκτσόγλου, Κοινωνιολόγος, π. Πάρεδρος Π.Ι., μέλος.
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΑΣΘΕΝΩΝ (PATIENT SAFETY) ωφελέειν ή μη βλάπτειν ωφελέειν = θεραπευτική παρέμβαση μη βλάπτειν = ασφάλεια ασθενών.
Τμηματοποίηση Αγοράς, Στόχευση, Διαφοροποίηση και Τοποθέτηση προϊόντος (Adapted from: Μπαλτας & Παπασταθοπούλου, 2003, Πασχαλουδης, 2009, Σιωμκος, 2011,
ΕΙΣΑΓΩΓΗ Συμπεριφορά Καταναλωτή & Στρατηγική ΜΚΤ (Adapted from: Hawkins & Mothersbaugh, 2013, Μπαλτας & Παπασταθοπούλου, 2003, Σιωμκος, 2011)
Οικογένεια & Νοικοκυριά – Αγοραστικές επιδράσεις & λήψη αποφάσεων (Adapted from: Hawkins & Mothersbaugh, 2013, Μπαλτας & Παπασταθοπούλου, 2003, Σιωμκος,
SCHOOL OF EUROPEAN EDUCATION - HERAKLION OPTIONS OF SUBJECTS FOR YEAR 3 (Γ’ ΤΑΞΗ)
Φυσιολογικός Τοκετός μετά από Καισαρική Τομή Δρ Φώτης Βαρελάς Χειρουργός Γυναικολόγος – Μαιευτήρας Baby Boom 2, Θεσσαλονίκη, Απρίλιος 2014.
ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΥΡΩΠΑΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΓΙΑ 4 ο ΕΤΟΣ (Δ΄ΤΑΞΗ - S4)
1 Αποτελέσματα κλάδου – ‘Α τρίμηνο 2015 Το α’ τρίμηνο του 2015 ο κλάδος παρουσιάζει τάσεις σταθεροποίησης στα έσοδα του ενώ οι επενδύσεις αυξάνονται με.
Intermodulation distortion - IMD “Αρμονική παραμόρφωση δεν είναι το χειρότερο είδος Παραμόρφωσης που μπορούμε να έχουμε σε συστήματα ήχου...” Ηχητικά Συστήματα.
Chapter 1(a) What I expect you to know…. Vocabulary Verbs: ̉έστι(ν), λέϒει, οι̉κει̂, πονει̂, ϕιλει̂, χαίρει Nouns: ο͑ α̉ργός, ο͑ ά̉νθρωπος, ο͑ αυ̉τουργός,
Welcome to Maastricht University Faculty of Economics and Business Administration Περιβαλλοντικό Μάρκετινγκ-Μάνατζμεντ Εισαγωγή στην Ανάλυση της Αγοραστικής.
Υγεία και Ευεξία Μαθητών/τριών
Αυτο-εντύπωση & Τρόπος Ζωής (Self-Concept & Lifestyle)
Διαξιφισμοί : Ο δρόμος από τα πρωτότυπα στα γενόσημα-Υπέρ
Τάσεις στην αγορά εργασίας Σταύρος Κατσούρας, σύμβουλος Απασχόλησης στο ΚΕΣΥΠ Βόλου Στο πλαίσιο του προγράμματος Comenius Regio EDUCATION AND THE LABOUR.
Επανασχεδιασμός του Ευρωπαϊκού Συστήματος Ενδοκοινοτικών Συναλλαγών (Revised Intrastat) Η συγκεκριμένη παρουσίαση συνοψίζει την ανάλυση των αποτελεσμάτων.
Κεφάλαιο 12 Δάση.
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑΣ
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Β4 Σχ. Έτος:
Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών Νομική Σχολή
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Φυσική Δραστηριότητα και Πρόληψη των Χρόνιων Παθήσεων
Μακροοικονομία Διάλεξη 9.
Demographics Δημογραφικά χαρακτηριστικά
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΕΞ΄ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ
Chemicals: The first link in many value chains ENΕΡΓΟUMΕ ΜΕ TO NOMO
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΑΘΛΗΤΙΚΗΣ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ
Περιβαλλοντικό Μάρκετινγκ-Μάνατζμεντ
Εισαγωγή στην Πληροφορική και στην διαχείριση μεγάλου όγκου δεδομένων
Προσαρμοστικά μοντέλα
Στρατηγική Διοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικού
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Γεώργιος Σ. Γκουμάς MD,PhD, FESC
4ο Γυμνάσιο Αμαρουσίου Ενημέρωση Γονέων
Η έννοια του «φύλου» Βιολογικό φύλο Κοινωνικό φύλο
ECTS-DS Labels Selection 2011 Αθήνα, 28/11/2011
U.S.A Ηλίας Μιχάλης Αλέξης.
Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών Νομική Σχολή
Ανάλυση Γεωργικού Οικογενειακού Εισήματος (ΓΟΕ)
Χαράλαμπος Κωνσταντινίδης, MD, FEBU, FECSM Εθνικό Κέντρο Αποκατάστασης
Living with Church Growth
Πάμε να φτάσουμε τ΄αστέρια…
JSIS E 111: Elementary Modern Greek
Τμηματοποίηση – Τοποθέτηση - Στόχευση Δρ. Μάλαμα Ελεονώρα Ιουλία
Η Συμμετοχή των Μεταναστών στη Δημόσια Ζωή: Εμπειρίες από την Ελλάδα και την Ευρώπη Immigrant Participation in Public Life: European & Greek experiences.
Διαδραστική Μάθηση © 2018.
στην Περιφερειακη Ενοτητα Ρεθυμνησ τησ Περιφερειασ Κρητησ
3Ω 17 V A3 V3.
Erasmus + An experience with and for refugees Fay Pliagou.
ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΤΗΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΠΟΙΗΣΗΣ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Δημογραφικά χαρακτηριστικά & Κοινωνική τάξη (Demographics and Social Stratification) (Hawkins & Mothersbaugh, 2013, Σιωμκος, 2011)

Δημογραφικά χαρακτηριστικά Δημογραφικά χαρακτηριστικά – περιγράφουν ένα πληθυσμό όσον αφορά το μέγεθος, τη δομή του, και πως κατανέμεται σε μια γεωγραφική περιοχή (αστική, προαστιακή, επαρχιακή – αγροτική) Η δομή ενός πληθυσμού εξετάζεται από τις κατηγορίες: - Γένος (gender) - Ηλικία (age) - Επάγγελμα (occupation) - Μόρφωση (education - Εισόδημα (income) 4-2

Age structure: 0-14 years: 15 Age structure: 0-14 years: 15.41% (male 40,260,485/female 38,227,892) ΗΛΙΚΙΑ 15-24 years: 11.39% (male 29,658,221/female 28,372,384) Europe 25-54 years: 42.31% (male 108,552,954/female 106,950,141) 55-64 years: 12.68% (male 31,342,550/female 33,262,502) 65 years and over: 18.21% (male 39,348,896/female 53,389,602) (2013 est.)

Δημογραφικά χαρακτηριστικά Ηλικία (π.χ. US – κατηγορίες) 1“Resident Population Projections by Sex and Age: 2010 to 2050,” Statistical Abstract of the United States 2008 (Washington, DC: U.S. Bureau of the Census, 2008), Table 10. 4-4

Δημογραφικά χαρακτηριστικά Κύριες τάσεις και οι επιπτώσεις αυτών: - Η αύξηση της «τρίτης» ηλικίας – συνταξιούχοι - Μεγαλύτερος μέσος όρος ζωής - Γεωγραφικές αλλαγές του πληθυσμού - Νέοι ρόλοι των γυναικών - Αυξανόμενη οικονομική και μορφωτική βελτίωση - Αλλαγές στη δομή και τη σύνθεση των νοικοκυριών ΜΚΤ εφαρμογές: σημαντικά κριτήρια περιγραφής καταναλωτών και συμπεριφοράς τους, κυρίως σε συνδυασμό με άλλα χαρακτηριστικά (π.χ. ψυχογραφικά). Στόχος είναι η πρόβλεψη της αγοραστικής συμπεριφοράς, όπως επίσης και η χρήση στην διαδικασία τμηματοποιησης μιας αγοράς.

Ηλικία – οι Γενιές Καταναλωτών Η Γενιά (Generation) είναι μια ομάδα ατόμων οι οποίοι έχουν κοινή εμπειρία όσον αφορά το κοινωνικό, πολιτικό, ιστορικό, και οικονομικό περιβάλλον. Cohort analysis είναι μια τεχνική που χρησιμοποιείται για τη μελέτη των μεταβολών της συμπεριφοράς μιας ηλικιακής ομάδας ατόμων, όπου καθώς τα άτομα που ανήκουν σ’ αυτήν μεγαλώνουν ηλικιακά αντικαθίστανται από νεότερες ομάδες 4-6

Κατανόηση των Generations (π.χ., USA) Pre-Depression Depression (1929 - ) Baby Boom (world war II - 1964) Generation X (1965-1976) Generation Y (1977-1994) Generation Z (1995-2009) Mature Market 4-7

Baby Boom Generation: A Closer Look Κατανόηση των Generations (π.χ., USA) Baby Boom Generation: A Closer Look Compared to prior generations, Boomers are: Higher income, higher education More tech savvy Defining retirement differently Boomers also are: Strong market for “anti-aging” products, travel, and financial services Often alienated by overly “youth oriented” appeals in ads 4-8

Generation Xers: A Closer Look Κατανόηση των Generations (π.χ., USA) Generation Xers: A Closer Look Beyond the stereotype: Early stereotype – Xers as disenfranchised youth Reality 1– Xers are more highly educated than previous generations Reality 2– Xer women are more highly educated than Xer men Reality 3– Xers are getting married, having families and facing the time pressures associated with these events Reality 4– Reaching Xers requires special attention to media, particularly online 4-9

Generation Yers: A Closer Look Κατανόηση των Generations (π.χ., USA) Generation Yers: A Closer Look Really Two Sub-Markets: Young Gen Y and Older Gen Y Expected to have at least as high of education level as previous generation Very tech savvy including Internet, text messaging, and social media A strong market for apparel brands Tapping into consumer-generated buzz works with the high level of social media of this segment 4-10

Targeting Generation Z Online Media Helps Firms Reach Gen Y and Z Κατανόηση των Generations (π.χ., USA) Targeting Generation Z Known as Digital Natives, Generation @, Net Generation $200 billion purchase power! Buying patterns formed as young teen will follow through life Gen Z easily bored; use of music, language and images key to remain relevant and fresh Online Media Helps Firms Reach Gen Y and Z YouTube Spotlight 4-11

Εφαρμογές στη Συμπεριφορά Καταναλωτή EVO 3D Superphone ad targets the active and diverse Gen Z “youth market.” Notice the use of texting and emphasis on device power. Courtesy HTC Corporation. 4-12

Κοινωνικές Τάξεις & οι Επιδράσεις τους Οι κοινωνικές τάξεις αποτελούν μια δέσμη από κοινωνικές θέσεις η σχετικά μόνιμα και διακριτά κοινωνικά στρώματα που διαφέρουν μεταξύ τους ως προς το κύρος και την κοινωνική θέση, τον πλούτο και την ισχύ, τη μόρφωση και το επάγγελμα, τα προνόμια και την κτήση υλικών αγαθών, τις αξίες και τον τρόπο ζωής, τις φιλίες και τον τρόπο συμπεριφοράς. Διακρίνονται για τις διαφορετικές ιεραρχικές δομές, οι οποίες στρωματοποιούν τους πληθυσμούς σε «τάξεις» ανθρώπων. Οι κοινωνικές τάξεις ορίζονται ως ξεχωριστές ομάδες ατόμων, συνήθως με βάση το εισόδημα, επάγγελμα, μόρφωση, τύπος και τοποθεσία οικίας. 4-13

Κοινωνικές Τάξεις & οι Επιδράσεις τους 4-14

Κοινωνικές Τάξεις & Μάρκετινγκ – π.χ. 4-15