Χρυσάγης Ν Σκορδίλης Εμ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
15.2.
Advertisements

Γενετική Συμβουλευτική Μυϊκή δυστροφία Duchenne –Becker (DMD/BMD)
Οι υποψήφιοι που πάσχουν από σοβαρές παθήσεις όπως τυφλοί, με μειωμένη οπτική οξύτητα (με ποσοστό αναπηρίας άνω του 85%), κωφοί, κωφάλαλοι, πάσχοντες από.
Διαταραχή της αρμονικής σχέσης κεφαλής μηριαίου – κοτύλης
LOVE STORY Το Γαλλικό περιοδικό "Le magazine des voyages de pêche" στην 56 th έκδοση του έφερε στο φως της δημοσιότητας μια απίστευτη ιστορία αγάπης.
Βιολογική Γεωργία Μ. Σταυρινίδης Επίκουρος Καθηγητής
Μια αδρή διάκριση των κινητικών αναπηριών σε παιδιά σχολικής ηλικίας μπορεί να γίνει με κριτήριο την εντόπισή τους: Παθήσεις του μυοσκελετικού συστήματος.
Ανάλυση και Σχεδιασμός Π.Σ.
ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗ ΦΡΟΝΤΙΔΑ ΑΣΘΕΝΩΝ ΜΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΤΟ ΑΝΑΠΝΕΥΣΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ
ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΑΓΙΟΥ ΝΙΚΟΛΑΟΥ ΤΜΗΜΑ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗΣ Α.Τ.Ε.Ι ΚΡΗΤΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΖΩΗΣ & ΥΓΕΙΑΣ.
ΙΕΚ ΑΙΓΕΑΣ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ ΑΘΛΗΜΑΤΩΝ ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΜΑΘΗΜΑ 8 – ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ ΖΩΗΣ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ Μουστάκα Φρίντα Καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής, MSc,
Μια αδρή διάκριση των κινητικών αναπηριών σε παιδιά σχολικής ηλικίας μπορεί να γίνει με κριτήριο την εντόπισή τους: Παθήσεις του μυοσκελετικού συστήματος.
Ασυνήθιστοι τρόποι κληρονομικότητας Γρίβα Ευαγγελία Παιδίατρος –Νεογνολόγος Καθηγήτρια Νοσηλευτικής.
Κινητικά προβλήματα Πολλαπλές αναπηρίες Ενότητα 2.1 Αίτια κινητικής αναπηρίας Ι. Νησιώτου - Μαντέλου Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό.
Μακρή Βαρβάρα Εισαγωγή στις Ακαδημίες Εμπορικού Ναυτικού (ΑΕΝ) Ακαδημαϊκού Έτους Υπηρεσία χρηστών ΛΣ-ΕΛΑΚΤ.
ΣΥΝΕΧΕΙΑ.
Σύνδρομα Συμπίεσης Νωτιαίου Μυελού
ΔΙΑΙΤΗΤΙΚΗ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΑΣΘΕΝΩΝ (1)  Προεγχειρητικοί ασθενείς: αποφυγή λήψης τροφής-νερού 8 ώρες πριν την επέμβαση – πρόληψη αναγωγής και εισρόφησης κ.λ.π.
Η ΕΠΙΔΡΑΣΗ ΤΩΝ ΘΕΩΡΙΩΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΤΩΝ E.ERIKSON, D.WINNICOTT, L.KOHLBERG ΚΑΙ J.FOWLER ΣΤΙΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΤΗΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ (ΣΧΟΛΕΙΟ). ΕΘΝΙΚΟ.
Μουσική. Ως μουσική ορίζεται η τέχνη που βασίζεται στην οργάνωση ήχων με σκοπό τη σύνθεση, εκτέλεση και ακρόαση/λήψη ενός μουσικού έργου. Με τον όρο εννοείται.
Συναισθηματική Νοημοσύνη Αικ. Μαριδάκη-Κασσωτάκη Καθηγήτρια Συναισθηματική Νοημοσύνη Αικ. Μαριδάκη-Κασσωτάκη Καθηγήτρια.
Βασικές αρχές Νοσηλευτικής Ενότητα 1: Μετεγχειρητική Φροντίδα Μάρθα Κελέση Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Αθήνας Το περιεχόμενο του μαθήματος διατίθεται.
Διάλεξη 5:. Μαθητές με ιδιαιτερότητες στη σχολική τάξη. Ένταξη και ενσωμάτωση. Εαρινό εξάμηνο Αγλαΐα-Λία Σταμπολτζή, Δρ. Ετήσιο πρόγραμμα παιδαγωγικής.
ΜΥΪΚΗ ΔΥΣΤΡΟΦΙΑ.
Μάθημα: Ιστορία και Πολιτισμός στην Εκπαίδευση
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης, Θεσσαλονίκη
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Αθηνά Πατελάρου, RN, MSc, PhD
Ανθεκτικότητα.
… στέλνοντας μυστικά σε μία κάρτ ποστάλ…
Η ομάδα μας! Γούνια Ευαγγελία Πλίτσης Δημήτρης Κατσαρός Βασίλης
Ομηρική Επίδραση: Μύθος ή Πραγματικότητα;
Παρουσίαση ενδιαφέρουσας περίπτωσης
Πρωτοβάθμια φροντίδα υγείας
Κανόνες βιβλιογραφικών αναφορών ΑΡΑ
Σπορ και ηθική συμπεριφορά
Φοιτητές: Κωνσταντίνος Ζηνόβιος Χριστίνα Λάσπα Βασιλική Θεοδοσίου
Χέρια που «μιλούν» Χέρια που «ακούνε»
Θύτης ≠ Θύμα: Με ποιον/α είσαι;
ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΙΤΛΟΣ: «Ψυχική Aνθεκτικότητα και Eπαγγελματική Eυημερία των εκπαιδευτικών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης». ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ ΦΟΙΤΗΤΡΙΑΣ:
Κεφ. 1: Εξαρτήματα, Μεγέθη και Μονάδες
Ηλικιωμένος 85 ετών με μεμονωμένη συστολική υπέρταση( /55-70mmHg) υπό διαλείπουσα λήψη διουρητικού .Θα δώσουμε συμπληρωματική αντιυπερτασική αγωγή.
ΑΣΘΕΝΗΣ ΜΕ ΝΕΥΡΟΜΥΙΚΗ ΝΟΣΟ ΠΕΡΙΣΤΑΤΙΚΟ…
Μέθοδοι Έρευνας Στις Επιχειρήσεις και την Οικονομία
Παιχνίδι Tο παιχνίδι είναι ένα πολυμορφικό φαινόμενο (Brown, 2009)
ΔΙΑΛΕΞΗ 9 Δραστηριότητα και κινητικότητα Ύπνος.
Ανοσολογία 31-32/ Π.Παπαζαφείρη ανοχή και αυτοανοσία
Μακροοικονομία Χάϊδω Δριτσάκη Aν. Καθηγήτρια
Συμπληρώματα διατροφής
Οι μεταρρυθμίσεις που δεν έγιναν και η κρίση
Απολογισμός Συνεδρίου
Ασκηση 1: Εισαγωγή στην Γενετική Ανάλυση
θΕΣΕΙΣ Η σωστή και κατάλληλη θέση και η συχνή αλλαγή συμβάλουν:
Σύγχρονη χειρουργική αντιμετώπιση 'υψηλής' συγγενούς κρυψορχίας
Θεωρία Μεθόδων Υποβοηθούμενης Αναπαραγωγής
Ασκηση 3 Ηλεκτροφόρηση DNA.
ΟΞΕΙΑ ΗΠΑΤΙΚΗ ΑΝΕΠΑΡΚΕΙΑ
Παραπτωματικότητα: πρόληψη & αντιμετώπιση Μαρία Σμυρνάκη, Ψυχολόγος MSc στις Εξαρτήσεις, PhD Επιστημών Αγωγής Πανεπιστημίου Κρήτης, Υπεύθυνη Ανοικτής.
Υποχρεωτική Θρησκευτική Εκπαίδευση στο σχολείο:
ΕΝΟΤΗΤΑ 9 ΡΕΛΕ.
Η ΗΘΟΛΟΓΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ
Μαρξιστική μέθοδος Πλαισιοκρατική μέθοδος που στηρίζεται στο μαρξιστικό μοντέλο και προβάλλει την τέχνη ως παθητικό αποτέλεσμα κοινωνικών-οικονομικών.
ΤΜΗΜΑ ΝΟΜΙΚΗΣ ΤΟΜΕΑΣ ΔΙΕΘΝΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
Μ.Ε.Θ. κατάλληλα διαμορφωμένος, εξοπλισμένος, στελεχωμένος χώρος στον οποίο μεταφέρονται οι βαρέως πάσχοντες ασθενείς όλων των ειδικοτήτων, που εμφανίζουν.
LOVE STORY Το Γαλλικό περιοδικό "Le magazine des voyages de pêche" στην 56th έκδοση του έφερε στο φως της δημοσιότητας μια απίστευτη ιστορία αγάπης.
Ακαδημία Πολιτών Βόλου
Αέρια αρτηριακού αίματος
Ο έλεγχος της αναπνοής Το ΚΝΣ προσαρμόζει τον κυψελιδικό
ΜΑΚΡΟΣΚΟΠΙΚΕΣ ΑΛΛΟΙΩΣΕΙΣ ΗΠΑΤΟΣ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Χρυσάγης Ν Σκορδίλης Εμ Κινητικές Αναπηρίες Χρυσάγης Ν Σκορδίλης Εμ

Χρήσιμες συμβουλές Βοήθεια από συμμαθητή Επανάληψη, επεξήγηση, υπενθύμιση, παρακίνηση Ενθάρρυνση, επιβράβευση Συνεργαστείτε με Φ/Θ και Ε/Θ για την θέση του μαθητή Συνεργαστείτε με τους γονείς Ενημερώστε τους μαθητές για την αναπηρία Μην στηρίζεστε πάνω στο αναπηρικό αμαξίδιο Βοηθήστε τον μαθητή όταν σας το ζητήσει Αντιμετωπίστε τον μαθητή όπως τους συμμαθητές του Χρησιμοποιήστε τις λέξεις περπάτημα τρέξιμο Μην χαϊδεύετε τα παιδιά στο κεφάλι για επιβράβευση

ΣΥΝΟΣΗΡΟΤΗΤΑ -ΕΠΙΛΗΠΤΙΚΗ ΚΡΙΣΗ Πρέπει  Να διατηρήσουμε την ψυχραιμία μας  Να απομακρύνουμε επικίνδυνα αντικείμενα  Να τοποθετήσουμε ένα ρούχο κάτω από το κεφάλι  Να τοποθετήσουμε το παιδί πλάγια  Να ζητήσουμε βοήθεια για κρίση που διαρκεί πάνω από 5΄

ΕΠΙΛΗΠΤΙΚΗ ΚΡΙΣΗ Δεν πρέπει  Να μετακινήσουμε το παιδί  Να συγκρατήσουμε τις κινήσεις  Να δώσουμε υγρά ή φάρμακα Να βάλουμε σκληρά αντικείμενα στο στόμα του παιδιού

ΝΕΥΡΟΜΥΙΚΕΣ ΠΑΘΗΣΕΙΣ Μυϊκές δυστροφίες Διαταραχές της κινητικής μονάδας (κινητικός νευρώνας εγκεφαλικού στελέχους, νευράξονας, νευρομυική σύναψη, μυϊκές ίνες Μυϊκές δυστροφίες Duchenne, Νόσος Becker Νόσος Steinert (2 έτη, ταχεία εξέλιξη Παθήσεις νευρομυικής σύναψης Μυασθένεια Gravis (νεογνική- βαριά όλες οι ηλικίες) Νωτιαίες μυικές ατροφίες Werding- Hofman (γέννηση-1 έτος, ήπια- βαριά μορφή)

ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ Μυϊκή αδυναμία Συγκάμψεις Παραμορφώσεις σπονδυλικής στήλης Περιοριστική πνευμονοπάθεια Καρδιολογικά προβλήματα

ΦΥΣΙΚΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ Ασκήσεις αερόβιας ικανότητας Ασκήσεις μυικής ενδυνάμωσης Διατάσεις Αναπνευστικές ασκήσεις Κολύμβηση Σημεία προσοχής Σωστή θέση Επίβλεψη (πτώσεις, κόπωση) Διαλείμματα- χαμηλή ένταση (Fowler, 1968)

ΔΙΣΧΙΔΗΣ ΡΑΧΗ

ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ Υδροκεφαλία 90% Δυσμορφία Arnold-Chiari Πιθανή ευαισθησία σε υλικά από λάστιχο Διαταραχές ελέγχου κύστης- εντέρου Παχυσαρκία

ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ Απώλεια αίσθησης –κίνησης ανάλογα με το επίπεδο Διαταραχές στάσης (σκολίωση-κύφωση-λόρδωση) Ορθοπεδικά προβλήματα (εξάρθρημα ισχίου)

ΒΟΗΘΗΜΑΤΑ

Σημεία προσοχής Αποφυγή υπερβολικής φόρτισης της ΣΣ Δραστηριότητες μεταφοράς βάρους Έλεγχος σωματικού βάρους Τακτικός έλεγχος σωστής εφαρμογής ορθοτικών Αποφυγή χρήσης υλικών από λάστιχο π.χ. μπαλόνια Αποφυγή δραστηριοτήτων με κίνδυνο κτυπήματος στο κεφάλι σε υδροκεφαλία

ΚΑΚΩΣΕΙΣ ΝΩΤΙΑΙΟΥ ΜΥΕΛΟΥ Απώλεια αίσθησης και κίνησης ΕΙΔΗ ΚΑΚΩΣΗΣ Τέλεια- Ατελής ΑΙΤΙΟΛΟΓΙΑ Τροχαία, εργατικά ατυχήματα, αθλητικοί τραυματισμοί κ.α ΑΝΤΙΜΕΤΩΊΣΗ Συντηρητική-χειρουργική

ΕΠΙΠΕΔΑ ΒΛΑΒΗΣ

ΣΥΝΟΔΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ Σπαστικότητα-μυϊκή ατροφία Μείωση οστικής πυκνότητας-οστεοπόρωση Έκτοπη οστεοποίηση Μείωση τροχιάς κίνησης Διαταραχές ελέγχου κύστης-εντέρου Σεξουαλική δυσλειτουργία

ΣΥΝΟΔΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ Διαταραχές στάσης (Κατάρρευση ΣΣ , επιπεδοποίηση οσφυικής, θωρακικής μοίρας, υπερλόρδωση οσφυικής μοίρας, σκολίωση ατελής ανάπτυξη αρθρικής επιφάνειας ισχίου, βλαισότητα , πρηνισμός) Απώλεια αίσθησης- κατακλίσεις Παχυσαρκία

ΣΥΝΟΔΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ Χαμηλή αερόβια ικανότητα (συμπαθητικό-μυϊκή αντλία) Διαταραχές θερμορύθμισης Καρδιοαναπνευστικά προβλήματα Ορθοστατική και ασκησιογενής υπόταση Θρομβοφλεβίτιδα Αυτονομική δυσαντανακλαστικότητα

ΠΕΡΙΠΑΤΗΤΙΚΕΣ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ Βάδιση Α1 – Α6 Όχι Α7 - Θ11 Σαν θεραπεία με ΙΜΚΠ ή ΜΚΠ νάρθηκες Θ12 - Ο1 Με ΜΚΠ νάρθηκες και βοηθήματα Ο2 - Με ΚΠ νάρθηκες

ΦΥΣΙΚΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ- ΣΤΟΧΟΙ Βελτίωση φυσικής κατάστασης Βελτίωση στάσης Αποφυγή μυϊκών ανισορροπιών (διατάσεις) Βελτίωση οπτικοκινητικού συντονισμού Βελτίωση κινητικότητας με αμαξίδιο Έλεγχος βάρους Βελτίωση αναπνευστικής ικανότητας Βελτίωση ισορροπίας

ΦΥΣΙΚΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ Χρήση ορθωτικών (συγκάμψεις κάτω άκρων, οστεοπόρωση κυκλοφορικό, σπαστικότητα, λειτουργία των νεφρών) Ενδυνάμωση- λειτουργικότητα άνω άκρων (Πλατύς ραχιαίος, μύες άνω άκρων, κοιλιακοί) Στασική αίσθηση-διόρθωση στάσης (τοξοβολία)

ΦΥΣΙΚΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ Ανυψώσεις για αποσυμπίεση Υποβοήθηση βήχα Μεταφορές

ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ Καλαθοσφαίρηση Κολύμβηση Τοξοβολία Επιτραπέζια αντισφαίρηση Χορός με αμαξίδιο

Σημεία προσοχής Ήπιες ασκήσεις τροχιάς σε έκτοπη οστεοποίηση Κατάλληλη ένδυση σε ακραίες περιβαλλοντικές συνθήκες, λήψη υγρών Προοδευτική επιβάρυνση, κλίση στο αμαξίδιο ειδικές κάλτσες και ιμάντες στον κορμό σε υπόταση Άδειασμα της σακούλας του καθετήρα πριν την άσκηση, προσοχή σε συμπτώματα όπως ιδρώτας, αιματική πίεση, πονοκέφαλος, ερυθρότητα (Lockette & Keyes, 1994)

ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΕΣ ΣΤΗΝ ΦΔ Τροποποίηση μεγέθους εστίας Τροποποίηση μεγέθους εστίας Τροποποίηση ρυθμού παιχνιδιού Τροποποίηση ριπτόμενων αντικειμένων Μείωση αποστάσεων Μείωση αριθμού πόντων Χρησιμοποίηση ελαφρύτερου εξοπλισμού Χρησιμοποίηση διαφορετικών θέσεων στα παιχνίδια Αύξηση του εύρους γραμμών σε ασκήσεις ισορροπίας Χαμήλωμα κέντρου βάρους σώματος

Η αφαίρεση τμήματος η μέλους του σώματος ΑΚΡΩΤΗΡΙΑΣΜΟΙ Η αφαίρεση τμήματος η μέλους του σώματος Συγγενείς δυσμορφίες Επίκτητοι (Τραυματισμός - ασθένεια καρκίνος, απόφραξη αρτηρίας, αγγειακές βλάβες Μεγαλύτερη συχνότητα στα κάτω άκρα

ΤΥΠΟΙ ΑΚΡΩΤΗΡΙΑΣΜΩΝ

ΑΚΡΩΤΗΡΙΑΣΜΟΙ Κολόβωμα Ικανοποιητικό σχήμα Επουλωμένη πληγή Λειτουργικότητα Πρόθεση Υποδοχή Συνδετικός μηχανισμός Τελικό μηχανισμό (1-2 έτη ανάλογα με ηλικία)

ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ Φανταστικός πόνος Μειωμένη ισορροπία (στατική-δυναμική) Διαταραχές στάσης (σκολίωση) Μειωμένη αισθητικότητα Θερμορυθμιστικά προβλήματα (υπερβολική εφίδρωση) Συγκάψεις (ισχίο, γόνατο) Μυϊκή ατροφία Αρθρίτιδα Αύξηση ενεργειακής δαπάνης

ΦΥΣΙΚΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ Διδασκαλία σωστής στάσης Διατάσεις σε καμπτήρες, απαγωγούς, έξω στροφείς ισχίου καμπτήρες γόνατος Άφθονα υγρά πριν και μετά την άσκηση διατήρηση του κολοβώματος στεγνού και καθαρού Αφαίρεση της πρόθεσης στην κολύμβηση

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΑΣ