ΜΝΗΜΕΙΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΤΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ ΤΟΥ ΞΕΝΑΓΟΥ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΑΓΙΑ ΣΟΦΙΑ.
Advertisements

 Ερώτημα – Προβληματισμός: Περιέργεια- Πρόκληση-Εξερεύνηση  Χρόνος για ποιοτική εργασία μαθητών  Συζήτηση τρόπων εργασίας -σκέψης μαθητών Παρέμβαση.
ΘΕΟΔΩΡΑ ΑΪΔΟΝΙΔΟΥ ΣΑΒΒΙΝΑ ΝΙΚΟΛΑΪΔΟΥ
Το φαγητό μας. Η άθλησή μας Τα παιχνίδια μας στην άμμο.
Β ’ Λυκείου Τομέας Πληροφορικής “Δημιουργία ενός τουριστικού οδηγού στο διαδίκτυο για μια ευρωπαϊκή πρωτεύουσα” (
Σημαντικές εκκλησίες και Τεμένη στη πόλη της Λευκωσίας
ΕΛΕΝΗ.  Η Αγορά ήταν, στις αρχαίες ελληνικές και ρωμαϊκές πόλεις, το οικονομικό, διοικητικό, κοινωνικό και πνευματικό κέντρο του άστεως. Στην αγορά γινόταν.
Α’ ΛΥΚΕΙΟΥ-4ο ΓΕ.Λ. ΚΑΛΑΜΑΡΙΑΣ
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Παίζοντας & ζωγραφίζοντας
Πληροφορίες πληροφορίες για: αψίδα θριάμβου στη Θεσ/νίκη ροτόντα στη Θεσ/νίκη Ρωμαϊκή αγορά Θεσ/νίκης.
Ενας δεινοσαυρος στο μπαλκονι μου
Η ένταξη των ψηφιακών βιβλιοθηκών στον χώρο της εκπαίδευσης Επιμέλεια-Παρουσίαση Μαρία-Ειρήνη Καραχάλιου Β Ανδρομάχη Νοτοπούλου Β
ΡΟΤΟΝΤΑ-ΚΑΜΑΡΑ-ΓΑΛΕΡΙΑΝΟ ΣΥΓΚΡΟΤΗΜΑ
Ρωμαϊκά κτίσματα στην Θεσσαλονίκη
Μνημεία και Αξιοθέατα Θεσσαλονίκης
Μνημεία & Αξιοθέατα της Θεσσαλονίκης
ΜΝΗΜΕΙΑ & ΑΞΙΟΘΕΑΤΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
ΜΝΗΜΕΙΑ & ΑΞΙΟΘΕΑΤΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
ΡΟΤΟΝΤΑ,ΑΝΑΚΤΟΡΑ ΓΑΛΕΡΙΟΥ,ΚΑΜΑΡΑ
ΡΟΤΟΝΤΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΣΤΟ ΧΡΟΝΟ.
Μνημεία & Αξιοθέατα της Θεσσαλονίκης
Η Ρωμαϊκή και Βυζαντινή Φυσιογνωμία της Θεσσαλονίκης
Λευκός Πύργος Το μνημείο σύμβολο της Θεσσαλονίκης
Ε2’ 1ο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Θεσσαλονίκης Π. Τ. Δ. ΕΑ. Π
Ροτόντα, Καμάρα, ανάκτορο Γαλέριου
Ρωμαϊκά μνημεία στην Θεσσαλονίκη
Τα Ρωμαϊκά Μνημεία στην Ελλάδα
ΤΟ ΟΙΚΟΔΟΜΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΟΥ ΙΟΥΣΤΙΝΙΑΝΟΥ
Πεζόδρομοι και δίκτυα πεζοδρόμων: ελληνική και διεθνής εμπειρία
Κώστας Μπάρτζης Ε2 1 Ο Πρόυπο Πειραματικό Δημοτικό σχολείο Θεσ/νικης
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Κυκλοφορώ με ασφάλεια στο δρόμο»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας Σχολικό έτος
ΕΙΚΑΣΤΙΚΑ: Παλαιοχριστιανικά και Βυζαντινά μνημεία της Θεσσαλονίκης
Ρωμαϊκά μνημεία στην Θεσσαλονίκη
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ Η Ροτόντα βρίσκεται βόρεια της οδού Εγνατία, στο ανατολικό τμήμα της παλιάς πόλης και σε μικρή απόσταση από την Κασσανδρεωτική πύλη της σημερινής.
Η Καμάρα-Η Αψίδα του Γαλερίου
ΡΟΤΟΝΤΑ Ταξίδι στον χρόνο.
Λευτέρης Δάλπης 1 ο πρότυπο Πειραματικό Π.Τ.Δ.Ε -Α.Π.Θ Τάξη: Ε’
Σεμιναριο 9 σεπτεμβριου 2014
ΛΕΥΚΟΣ ΠΥΡΓΟΣ ΣΩΤΗΡΗΣ ΑΡΕΤΟΣ. ΕΙΚΟΝΕΣ ΛΕΥΚΟΥ ΠΥΡΓΟΥ.
Βυζαντινή Θεσσαλονίκη Ε'Τάξη 43ου Δημοτικού σχολέιου Ηρακλείου.
Αξιοθέατα και μνημεία των λαών της Ευρώπης 1 ο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Θεσσαλονίκης Π.Τ.Δ.Ε.-Α.Π.Θ. Σχολικό έτος Κατερίνα Γαλλιού ΣΤ’2.
Λευτέρης Δάλπης 1 ο πρότυπο Πειραματικό Π.Τ.Δ.Ε Α.Π.Θ Τάξη: Ε’
 ΕΓΓΡΑΦΕΣ  ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΜΕ ΤΟΥΣ ΥΠΕΥΘΥΝΟΥΣ ΤΟΥ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΘΕΡΒΑΝΤΕΣ  ΔΕΙΠΝΟ ΣΤΟ ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ ΜΕ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΑ ΤΑΠΑΣ(ΙΣΠΑΝΙΚΟΙ ΜΕΖΕΔΕΣ)
Πολιτιστικό πρόγραμμα 4 ου Γυμνασίου Ευόσμου Σχολικό Έτος Παλαιοχριστιανικοί Ναοί και Βυζαντινά Μοναστήρια,ένας θησαυρός στην πόλη μας Υπεύθυνες.
ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΘΑΛΑΣΣΟΥΔΗ ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΟΣ ΠΕ10.50 ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΕΣ ΜΟΣΧΟΒΑ Γ.ΠΕ18.12-ΠΑΠΑΔΗΣ Δ.ΠΕ17.06.
Κύριλλος και Μεθόδιος. Οι Άγιοι Κύριλλος και Μεθόδιος ήταν αδέλφια, μοναχοί, με μεγάλη ιεραποστολική δράση. Σε αυτούς αποδίδεται ο εκχριστιανισμός των.
Μυρσίνη Μαλιόγκα Ε H Ροτόντα είναι κτίσμα το οποίο προοριζόταν για μαυσωλείο του Γαλέριου. Λόγω της μη χρήσης του αργότερα μετατράπηκε σε χριστιανικό.
ΡΩΜΑΪΚΑ ΕΡΓΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ Μαρία Αμπατζή, 1 ο Πρότυπο Πειραματικό Σχολείο Π.Τ.Δ.Ε.- Α.Π.Θ
Ιεροί Ναοί της Θεσσαλονίκης. Ρυθμός: εγγεγραμμένος σταυροειδής με τρούλο. Οι μαθητές της Γ΄2 τάξεως: Θεόδωρος Σπυρίδης και Μαργαρίτα Χανοπούλου. Επιβλέποντες.
Ο ΙΕΡΟΣ ΝΑΟΣ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗΣ ΣΤΗΝ ΠΛΑΚΑ. Χρόνος Ανέγερσης Ο Ιερός Ναός της Αγίας Αικατερίνης κτίστηκε στα μέσα του 11ου αιώνα.
Αγία Σοφία Κωνσταντινούπολη. Ο Ναός της Αγίας Σοφίας (Ναός της Ύπατης Σοφίας του Ένσαρκου Λόγου του Θεού) χτίστηκε το 532 από τον Ιουστινιανό στη θέση.
ΤΟ ΧΩΡΙΟ ΜΟΥ ΕΛΕΝΗ ΠΑΤΣΑΛΙΔΟΥ. ΠΕΡΙΣΤΕΡΩΝΑ Η Περιστερώνα είναι ένα χωριό περίπου 32 χιλιόμετρα δυτικά από την πρωτεύουσα Λευκωσία, στους πρόποδες της.
Αξιοθέατα Θεσσαλονίκης
ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ Θ.Ε.1 ΔΡ.7 Λουβουλίνα Μαρία Β1
Ευρωπαϊκο προγραμμα comenius
ΤΑ ΜΝΗΜEΙΑ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ ΜΑΣ!
Παράλληλες εκδηλώσεις
ΠΛΑΚΑ.
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
Αγία Σοφία Η Αγία Σοφία ,ικ΄π στη Θεσσαλονίκη, είναι μία από τις παλαιότερες εκκλησίες της πόλης, η οποία έχει παραμείνει ακέραια μέσα στο βάθος του χρόνου.
Ναός του Αγίου Παντελεήμονος Θεσσαλονίκης!
Η ΡΩΜΑΪΚΗ ΑΓΟΡΑ.
Τα ρωμαϊκά μνημεία Θεοδώρα Μπάφα Ε’2.
ΚαμΑρα ΟΜΑΔΑ: ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΚΑΤΙΑ ΝΙΚΗ ΝΙΚΟΣ ΒΑΓΓΕΛΗΣ Ε’1
Το μεγαλοπρεπές μνημείο
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Τι σήμερα, τι αύριο, τι τώρα…
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Περπατώντας στα σοκάκια της Πάτρας … Τι εκπλήξεις με περιμένουν;» Σχ. Έτος Υπεύθυνος Εκπαιδευτικός: Αντιγόνη Κριπαροπούλου.
Περιδιαβαίνοντας στα σοκάκια του χωριού μου…
37 ο Νηπιαγωγείο Πατρών
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΜΝΗΜΕΙΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΤΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ ΤΟΥ ΞΕΝΑΓΟΥ ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΓΡΑΜΜΕΝΟΣ ΣΤΕΡΓΙΟΣ ΤΣΑΝΤΗΛΑ ΜΑΡΙΑ

ΣΥΜΒΟΛΑΙΟ ΟΜΑΔΑΣ Συζητήθηκαν οι κανόνες που πρέπει να υπάρχουν για να λειτουργήσει σωστά η ομάδα μας.

Το επάγγελμα του ξεναγού Απόψεις μαθητών για το επάγγελμα του ξεναγού. Πληροφορίες από το διαδίκτυο σχετικά με το επάγγελμα του ξεναγού. Επίσκεψη αρμοδίου με γνώσεις για το επάγγελμα του ξεναγού και συζήτηση με τους μαθητές

Το επάγγελμα του ξεναγού Συμπεράσματα για το επάγγελμα του ξεναγού μετά από τη συζήτηση και την άντληση πληροφοριών.

Συμπεράσματα για το επάγγελμα του ξεναγού Πηγαίνει με τους τουρίστες σε μουσεία και μνημεία Μεταφράζει τις πληροφορίες που γράφουν στις εικόνες ή στα αγάλματα στη γλώσσα των τουριστών Τους δείχνει μνημεία που δεν έχουν ξαναδεί (όπως παλιές εκκλησίες) και τους ενημερώνει για την ιστορία τους

Συμπεράσματα για το επάγγελμα του ξεναγού Αναφέρει την ιστορία του τόπου στον οποίο ήρθαν οι τουρίστες Δίνει πληροφορίες στους τουρίστες για εστιατόρια (για το φαγητό τους) και Σε ποια μέρη μπορούν να διασκεδάσουν (θέατρο, μπαρ)

Μνημεία Θεσσαλονίκης Έγιναν συζητήσεις και προτάσεις για το μνημείο της Θεσσαλονίκης με το οποίο θα μπορούσαμε να ασχοληθούμε Καταλήξαμε στη Ροτόντα

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗ ΡΟΤΟΝΤΑ Ροτόντα: Μνημείο Παγκόσμιας Κληρονομιάς της UNESCO Ένα από τα βυζαντινά μνημεία της Θεσσαλονίκης H Ροτόντα είναι κτίσμα το οποίο προοριζόταν για μαυσωλείο του Καίσαρα Γαλέριου, αλλά δεν χρησιμοποιήθηκε έτσι και αργότερα έγινε χριστιανικός ναός

Είναι ένα στρογγυλό κτίσμα του 4ου αιώνα, όμοιο με το Πάνθεον στη Ρώμη Είναι ένα στρογγυλό κτίσμα του 4ου αιώνα, όμοιο με το Πάνθεον στη Ρώμη. Κτίστηκε στα χρόνια του Καίσαρα Γαλέριου γύρω στο 304 μ.Χ. Ο ναός μεταβλήθηκε από τους Τούρκους σε μωαμεθανικό τζαμί από τον Σεΐχη Σουλεϊμάν Χορτατζή Εφέντη το 1590. Τότε κατασκευάστηκε και ο μιναρές

Από την Αψίδα του Γαλερίου (Καμάρα) μία "πομπική οδός" (ένας δρόμος) οδηγούσε προς τα ΒΑ στη Ροτόντα. Η διάμετρος του κτηρίου είναι 24,50 μέτρα και το ύψος περίπου 30 μέτρα. Εσωτερικά στο πάχος των τοίχων είναι 6,30 μέτρα. Ροτόντα ονομάστηκε από το κυκλικό της σχήμα, ενώ το όνομα Άγιος Γεώργιος πήρε από το γειτονικό ομώνυμο εκκλησάκι. Σήμερα λειτουργεί ως μουσείο.

Επίσκεψη στη Ροτόντα Πραγματοποιήθηκε επίσκεψη στη Ροτόντα και ενημέρωση των μαθητών από τη θεολόγο του σχολείου κα Ακανθοπούλου Καλλιρόη

Διαδικασία Άρχισε η προσπάθεια της μετάφρασης των πληροφοριών στη μητρική γλώσσα ορισμένων μαθητών μας Σκοπός: η παρουσίαση του μνημείου από τους μαθητές μας σε ρόλο ξεναγού, σε τουρίστες οι οποίοι μιλούν ίδια γλώσσα με τους μαθητές

Σκέψεις - αποτελέσματα Σκέψεις - αποτελέσματα Μέσα από το πρόγραμμα υλοποιήθηκαν οι παρακάτω στόχοι οι οποίοι αποτελούσαν τους βασικούς πυλώνες του προγράμματος: Γνωριμία με ένα επάγγελμα Γνωριμία με μνημεία της πόλης Αξιοποίηση των γλωσσικών γνώσεων των μαθητών Συγκεκριμένα:

ΓΝΩΡΙΜΙΑ ΜΑΘΗΤΩΝ ΜΕ ΡΩΜΑΪΚΑ ΚΑΙ ΒΥΖΑΝΤΙΝΑ ΜΝΗΜΕΙΑ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ ΓΝΩΡΙΜΙΑ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΜΕ ΤΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ ΤΟΥ ΞΕΝΑΓΟΥ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟΣ ΤΗΣ ΜΗΤΡΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΜΕ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ (ΤΟΥ ΞΕΝΑΓΟΥ) ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑΣ ΜΑΘΗΤΩΝ ΝΑ ΣΥΛΛΕΓΟΥΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΧΡΗΣΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΣΥΛΛΟΓΗΣ ΣΧΕΤΙΚΟΥ ΥΛΙΚΟΥ ΜΕ ΤΑ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΜΝΗΜΕΙΑ (ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ, ΒΙΝΤΕΟ) ΚΑΙ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΤΟΥ ΥΛΙΚΟΥ.

ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣ Επαφή μαθητών με περισσότερα μνημεία της Θεσσαλονίκης Περαιτέρω αξιοποίηση στοιχείων της κουλτούρας και της μητρικής γλώσσας των μαθητών για επαγγελματικό προσανατολισμό (πχ μεταφραστής) ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΛΥ