Οδηγίες σχεδίασης για το πλαίσιο του ναυπηγικού σχεδίου 1/6

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ειδικότερα ζητήματα Πρόσβασης τρίτου
Advertisements

ΜΑΚΙΓΙΑΖ.
ΨΥΧΟΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΥΛΙΚΟ ΒΡΕΦΟΝΗΠΙΑΚΟΥ ΣΤΑΘΜΟΥ
Nacionalno računovodstvo
KVANTITATIVNE METODE U GRAĐEVINSKOM MENADŽMENTU
«Ο ΔΗΜΟΤΙΚΟΣ ΚΗΠΟΣ ΤΟΥ ΤΑΞΙΜΙΟΥ»
2. VAJA – sile ob dotiku in na daljavo
RADAR ZA PLOVILO ESMO Laboratorij za Sevanje in Optiko
תנועה הרמונית מטוטלת – חלק ב'.
Pasiruošimas “Elektros” skyriaus laboratoriniams darbams
הסקה על פרופורציה באוכלוסייה
ΧΡΗΣΤΟΓΛΟΥ ΙΩΑΝΝΗΣ ΓΕΝ
Κοινωνία, παραβατικές συμπεριφορές, πολιτική καταστολή
ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΚΑΙ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΩΝ ΦΟΡΕΩΝ ΤΗΣ
ΔΙΑΤΑΡΑΧΕΣ ΟΞΕΟΒΑΣΙΚΗΣ ΙΣΟΡΡΟΠΙΑΣ
Επανάληψη.
ΑΝΑΛΥΤΙΚΗ ΧΗΜΕΙΑ Εισαγωγή.
ΑΡΙΘΜΟΔΕΙΚΤΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑΣ
Διαχείριση Κινδύνου* *Η σειρά παρουσιάσεων για το μάθημα «Διαχείριση Κινδύνου» βασίζεται στο σύγγραμμα των Σχοινιωτάκη, Ν., και Συλλιγάρδου Γ., «Διαχείριση.
ΣΑΕ ΙΙ – ΥΔΡΑΥΛΙΚΑ & ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ
Εργασία στο μάθημα της Βιολογίας της Ά λυκείου του μαθητή Γεώργιου Μ.
Κεφάλαιο 6 οι φίλοι μας, οι φίλες μας
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΓΙΑ ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΥΣ (Κ105)
Επαγγέλματα στο Βυζάντιο
Μορφές & Διαδικασίες Αξιολόγησης
ΗΛΕΚΤΡΟΜΥΟΓΡΑΦΗΜΑ.
Εισαγωγή στη Ρομποτική
Λέκτορας Κώστας Κορδάς Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
Κάνε κλικ σε κάθε λέξη για να δεις τη σημασία
Μεσαιωνικό Κάστρο Λεμεσού
ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ ΓΕΩΜΕΤΡΙΑ 5Ο ΚΕΦ.
ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ
Δρ. ΚΥΡΙΑΖΟΠΟΥΛΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
Καδράκι ‘‘Ο Χριστός σώζει τον Πέτρο από τον καταποντισμό στα κύματα’’
Πυρηνική Φυσική και Φυσική Στοιχειωδών Σωματιδίων (5ου εξαμήνου, χειμερινό ) Τμήμα T3: Κ. Κορδάς & Χ. Πετρίδου Μάθημα 4 Mέγεθος πυρήνα Κώστας.
Η προβληματική των γενικών σκοπών και των ειδικών στόχων:
Σχεδιασμός και Οργάνωση του μαθήματος
Διαφορές και Ομοιότητες Κερδοσκοπικών και Μη Κερδοσκοπικών Οργανισμών
Put Options.
Χονδρός Παναγιώτης Σοφού Ειρήνη Μυρογιάννη Χρύσα Καλαϊτζή Κατερίνα
Εισηγητής: Ιωάννης Χρήστογλου Γεν. Διευθυντής Δ.Ε.Υ.Α. Κατερίνης
Καλαματα Η ιστορία της.
Ψηφιακές Επικοινωνίες Ι
Ψηφιακές Τηλεπικοινωνιές
Αθανάσιος Κ. Ρισβάς.
Η Γαλλική Επανάσταση.
ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΙΚΟ ΣΩΜΑ.
Η ΤΕΧΝΗ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΪΚΗ ΕΠΟΧΗ
Απέκκριση Οι δυο κύριες οδοί απομάκρυνσης των φαρμάκων από τον οργανισμό, είναι αφ ενός ο μεταβολισμός τους στο ήπαρ, που μόλις εξετάσαμε, και αφ ετέρου.
ΜΥΕ003-ΠΛΕ70: Ανάκτηση Πληροφορίας
Τα πολιτικά κόμματα Ορισμός: α) η κατάκτηση της πολιτικής εξουσίας, β) μόνιμη οργάνωση σε όλη την επικράτεια, γ) λαϊκή στήριξη Λειτουργίες: -α) ενοποίηση-εναρμονισμός.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Μύκητας Κεφίρ και Σπόροι Κεφίρ είναι το ίδιο πράγμα.
ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ.
Το παιδί που πεθαίνει.
ΤΟ ΜΑΓΝΗΤΙΚΟ ΠΕΔΙΟ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΥΛΗ
Οργανική Χημεία Ενότητα 1: Χημεία του Άνθρακα Χριστίνα Φούντζουλα
Πεντηκονταετία π.Χ..
Ψηφιακές Τηλεπικοινωνιές
Σύντομη Παρουσίαση Τόμος 2. Κεφάλαιο 2 «Στοιχεία Επικοινωνίας»
Αρχαία Ολυμπία Μυρσίνη Μαλίογκα Ε΄
3.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών Τμ. Μηχανικών Πληροφορικής
ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΧΡΟΝΟΣ.
Μερκ. Παναγιωτόπουλος - Φυσικός
ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΜΥΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ
ΤΟ ΦΩΣ ΩΣ ΑΥΤΟΝΟΜΗ ΦΥΣΙΚΗ ΟΝΤΟΤΗΤΑ
Μάθημα: ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΗΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
Εισαγωγή στη Διοικητική Λογιστική
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ναυπηγικό σχέδιο και αρχές casd (Ε) Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Αθήνας Ναυπηγικό σχέδιο και αρχές casd (Ε) Ενότητα 2.2: Φυλλάδιο Οδηγιών Σχεδίασης Πλέγματος Γραμμών για την Εκπόνηση της Εργαστηριακής Άσκησης Γεώργιος Κ. Χατζηκωνσταντής Επίκουρος Καθηγητής  Διπλ. Ναυπηγός Μηχανολόγος Μηχανικός  M.Sc. ‘’Διασφάλιση Ποιότητας’’, Τμήμα Ναυπηγικών Μηχανικών ΤΕ Σχεδίαση – Επιμέλεια: Τάσος Μισθός Το περιεχόμενο του μαθήματος διατίθεται με άδεια Creative Commons εκτός και αν αναφέρεται διαφορετικά Το έργο υλοποιείται στο πλαίσιο του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» και συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο) και από εθνικούς πόρους.

Οδηγίες σχεδίασης για το πλαίσιο του ναυπηγικού σχεδίου 1/6 Στο διαφανές χαρτί διαστάσεων 50 x 80 cm. χαράσσεται ορθογώνιο περίγραμα ΑΒΓΔ αφήνοντας περιθώριο 1,0 εκ. (μετρούμενο με το χάρακα). Χρησιμοποιώντας χάρακα (κλίμακα 1 : 1) : 1.1 Επί της δεξιάς πλευράς ΑΔ και με αρχή το σημείο Α χαράσσονται οι παράλληλες ευθείες Χ1, Χ2 , Χ3 , Χ4 , Χ5 σε αποστάσεις: Α Α1 = 3 εκατοστά (ή 30 χιλιοστά) Α1 Α2 = 13 εκατοστά (ή 130 χιλιοστά) Α2 Α3 = 3 εκατοστά (ή 30 χιλιοστά) Α3 Α4 = 6,2 εκατοστά (ή 62 χιλιοστά) Α4 Α5 = 9 εκατοστά (ή 90 χιλιοστά)

Οδηγίες σχεδίασης για το πλαίσιο του ναυπηγικού σχεδίου 2/6 1.2 Επί της οριζόντιας Χ1 σημειώνονται (αρχίζοντας από δεξιά) : Α1 Ε = 3 εκατοστά (ή 30 χιλιοστά) Ε Ε1 = 4 εκατοστά (ή 40 χιλιοστά) Ε1 Ε2 = 42 εκατοστά (ή 420 χιλιοστά) Ε2 Ε3 = 9 εκατοστά (ή 90 χιλιοστά) (η απόσταση Ε Ε3 πρέπει να είναι 55 εκατοστά ) Ε3 Ε4 = 3 εκατοστά (ή 30 χιλιοστά) Ε4 Ε5 = 13 εκατοστά (ή 130 χιλιοστά)

Οδηγίες σχεδίασης για το πλαίσιο του ναυπηγικού σχεδίου 3/6 1.3 Στα σημεία Ε , Ε1 , Ε2 , Ε3 , Ε4 , Ε5 χαράσσονται οι κάθετες ευθείες Υ , Y1 , Y2 , Y3 , Y4 , Υ5 αντίστοιχα και ορίζονται τα σημεία : 𝚬 ως σημείο τομής της κάθετης Y με την οριζόντια 𝑋 1 (το σημείο Ε ορίσθηκε στην παρ. 1.2. ανωτέρω) 𝚬 ′ ως σημείο τομής της κάθετης Y με την οριζόντια 𝑋 2 𝚬 ′′ ως σημείο τομής της κάθετης Y με την οριζόντια 𝑋 3 𝚬 ′′′ ως σημείο τομής της κάθετης Y με την οριζόντια 𝑋 4 𝚬 𝐈𝐕 ως σημείο τομής της κάθετης Y με την οριζόντια 𝑋 5

Οδηγίες σχεδίασης για το πλαίσιο του ναυπηγικού σχεδίου 4/6 0 (μηδέν) ως σημείο τομής της κάθετης Y1 με την οριζόντια 𝑋 2 0 (μηδέν) ως σημείο τομής της κάθετης Y1 με την οριζόντια 𝑋 4 0 (μηδέν) ως σημείο τομής της κάθετης Y1 με την οριζόντια 𝑋 5 10 (δέκα) ως σημείο τομής της κάθετης Y2 με την οριζόντια 𝑋 2 10 (δέκα) ως σημείο τομής της κάθετης Y2 με την οριζόντια 𝑋 4 10 (δέκα) ως σημείο τομής της κάθετης Y2 με την οριζόντια 𝑋 5

Οδηγίες σχεδίασης για το πλαίσιο του ναυπηγικού σχεδίου 5/6 𝐸 3 ως σημείο τομής της κάθετης 𝑌 3 με την οριζόντια 𝑋 1 (το σημείο 𝑬 𝟑 ορίσθηκε στην παρ. 1.2. ανωτέρω) Η ως σημείο τομής της κάθετης 𝑌 3 με την οριζόντια 𝑋 2 𝐸 4 ως σημείο τομής της κάθετης 𝑌 4 με την οριζόντια 𝑋 1 ( το σημείο 𝑬 𝟒 ορίσθηκε στην παρ. 1.2. ανωτέρω) Ι ως σημείο τομής της κάθετης 𝑌 4 με την οριζόντια 𝑋 2

Οδηγίες σχεδίασης για το πλαίσιο του ναυπηγικού σχεδίου 6/6 Λ ως σημείο τομής της κάθετης 𝑌 3 με την οριζόντια 𝑋 3 Μ ως σημείο τομής της κάθετης 𝑌 3 με την οριζόντια 𝑋 4 Ν ως σημείο τομής της κάθετης 𝑌 3 με την οριζόντια 𝑋 5 𝐸 5 ως σημείο τομής της κάθετης 𝑌 5 με την οριζόντια 𝑋 1 (το σημείο 𝑬 𝟓 ορίσθηκε στην παρ. 1.2. ανωτέρω) Σ ως σημείο τομής της κάθετης 𝑌 5 με την οριζόντια 𝑋 2

Χάραξη πρόσθετων ευθειών 1/4 2 α. Παραλληλόγραμμο E E’ Η Ζ Η απόσταση Ε1 Ε2 (ή 0 – 10) μετρούμενη υπό κλίμακα 1 : 50 πρέπει να είναι 21,00 μέτρα. Αυτή η απόσταση χωρίζεται σε 10 (δέκα) ισαποστάσεις, ήτοι 2,10 μέτρα κάθε ισαπόσταση. Αριθμίζονται οι ισαποστάσεις αυτές από το 0 έως το 10 (από δεξιά προς τα αριστερά : 1,2,3, κ.λ.π.). Στα σημεία 1,2,3,4,5,6,7,8,9, χαράσσονται κάθετες γραμμές από την οριζόντια Χ1 μέχρι και την οριζόντια Χ5. Η αρίθμιση 1,2,3,4,5,6,7,8,9, σημειώνεται και στην οριζόντια ευθεία Χ4 στα αντίστοιχα σημεία τομής.

Χάραξη πρόσθετων ευθειών 2/4 2β. Παραλληλόγραμμο Ε 4 Ι Σ Ε 5 Χαράσσεται η μεσοκάθετος Κ Κ’ Δεξιά και αριστερά της Κ Κ’ χαράσσονται κάθετες ευθείες με ισαπόσταση 25 χιλιοστά (μετρώντας με το χάρακα) ή 1,25 μ. μετρώντας υπό κλίμακα 1 : 50. 2γ. Παραλληλόγραμμο Ε’’ Ε’’’ Μ Λ Πάνω από την οριζόντια Ε’’’ Μ χαράσσονται δύο παράλληλες με αυτήν ευθείες με ισαπόσταση 1,25 μέτρα μετρούμενα υπό κλίμακα 1 : 50.

Χάραξη πρόσθετων ευθειών 3/4 2.δ. Επί των ευθειών Χ1 , Χ2 , Χ4 , Χ5 χαράσσεται κάθετη ευθεία Ψ που διέρχεται από το μέσον των ευθύγραμμων τμημάτων : 0 – 10 επί της οριζόντιας ευθείας Χ1 0 – 10 επί της οριζόντιας ευθείας Χ2   0 – 10 επί της οριζόντιας ευθείας Χ4   0 – 10 επί της οριζόντιας ευθείας Χ5 Και η τομή της κάθετης αυτής ευθείας Ψ με τα μέσα των ευθύγραμμων τμημάτων ( 0 – 10) ονομάζεται με τον αριθμό 5 .

Χάραξη πρόσθετων ευθειών 4/4 2.ε. Παραλληλόγραμμα : E Ε’ Η Ε 3 και Ε 4 Ι Σ Ε 5 Πάνω από την οριζόντια Χ2 χαράσσονται παράλληλες προς αυτή ευθείες με ισαπόσταση 0,50 μ. μετρούμενες υπό κλίμακα 1 : 50 και μέχρι ύψος 3,00 μέτρα μετρώντας υπό κλίμακα 1 : 50. Οι ισαποστάσεις αυτές μετρώνται επί των καθέτων (E Ε’), 5, (Η Ε 3 ) , ( Ε 4 Ι) , (Σ Ε 5 ) αρχίζοντας τη μέτρηση με τον ίδιο τρόπο δηλαδή : Το ΄΄0 ΄΄ του κλιμακόμετρου επί της οριζόντιας Χ2

Περίγραμμα και πλέγμα ναυπηγικού σχεδίου Οι διαστάσεις είναι σε mm κλίμακας 1 : 1

Τέλος Ενότητας

Σημειώματα

Σημείωμα Αναφοράς Copyright Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Αθήνας, Γεώργιος Χατζηκωνσταντής 2014. Γεώργιος Χατζηκωνσταντής. «Ναυπηγικό σχέδιο και αρχές casd (Ε). Ενότητα 2.2: Φυλλάδιο Οδηγιών Σχεδίασης Πλέγματος Γραμμών για την Εκπόνηση της Εργαστηριακής Άσκησης». Έκδοση: 1.0. Αθήνα 2014. Διαθέσιμο από τη δικτυακή διεύθυνση: ocp.teiath.gr.

Σημείωμα Αδειοδότησης Το παρόν υλικό διατίθεται με τους όρους της άδειας χρήσης Creative Commons Αναφορά, Μη Εμπορική Χρήση Παρόμοια Διανομή 4.0 [1] ή μεταγενέστερη, Διεθνής Έκδοση. Εξαιρούνται τα αυτοτελή έργα τρίτων π.χ. φωτογραφίες, διαγράμματα κ.λ.π., τα οποία εμπεριέχονται σε αυτό. Οι όροι χρήσης των έργων τρίτων επεξηγούνται στη διαφάνεια «Επεξήγηση όρων χρήσης έργων τρίτων». Τα έργα για τα οποία έχει ζητηθεί άδεια αναφέρονται στο «Σημείωμα Χρήσης Έργων Τρίτων». [1] http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/ Ως Μη Εμπορική ορίζεται η χρήση: που δεν περιλαμβάνει άμεσο ή έμμεσο οικονομικό όφελος από την χρήση του έργου, για το διανομέα του έργου και αδειοδόχο που δεν περιλαμβάνει οικονομική συναλλαγή ως προϋπόθεση για τη χρήση ή πρόσβαση στο έργο που δεν προσπορίζει στο διανομέα του έργου και αδειοδόχο έμμεσο οικονομικό όφελος (π.χ. διαφημίσεις) από την προβολή του έργου σε διαδικτυακό τόπο Ο δικαιούχος μπορεί να παρέχει στον αδειοδόχο ξεχωριστή άδεια να χρησιμοποιεί το έργο για εμπορική χρήση, εφόσον αυτό του ζητηθεί.

Επεξήγηση όρων χρήσης έργων τρίτων Δεν επιτρέπεται η επαναχρησιμοποίηση του έργου, παρά μόνο εάν ζητηθεί εκ νέου άδεια από το δημιουργό. © διαθέσιμο με άδεια CC-BY Επιτρέπεται η επαναχρησιμοποίηση του έργου και η δημιουργία παραγώγων αυτού με απλή αναφορά του δημιουργού. διαθέσιμο με άδεια CC-BY-SA Επιτρέπεται η επαναχρησιμοποίηση του έργου με αναφορά του δημιουργού, και διάθεση του έργου ή του παράγωγου αυτού με την ίδια άδεια. διαθέσιμο με άδεια CC-BY-ND Επιτρέπεται η επαναχρησιμοποίηση του έργου με αναφορά του δημιουργού. Δεν επιτρέπεται η δημιουργία παραγώγων του έργου. διαθέσιμο με άδεια CC-BY-NC Επιτρέπεται η επαναχρησιμοποίηση του έργου με αναφορά του δημιουργού. Δεν επιτρέπεται η εμπορική χρήση του έργου. Επιτρέπεται η επαναχρησιμοποίηση του έργου με αναφορά του δημιουργού και διάθεση του έργου ή του παράγωγου αυτού με την ίδια άδεια. Δεν επιτρέπεται η εμπορική χρήση του έργου. διαθέσιμο με άδεια CC-BY-NC-SA διαθέσιμο με άδεια CC-BY-NC-ND Επιτρέπεται η επαναχρησιμοποίηση του έργου με αναφορά του δημιουργού. Δεν επιτρέπεται η εμπορική χρήση του έργου και η δημιουργία παραγώγων του. διαθέσιμο με άδεια CC0 Public Domain Επιτρέπεται η επαναχρησιμοποίηση του έργου, η δημιουργία παραγώγων αυτού και η εμπορική του χρήση, χωρίς αναφορά του δημιουργού. Επιτρέπεται η επαναχρησιμοποίηση του έργου, η δημιουργία παραγώγων αυτού και η εμπορική του χρήση, χωρίς αναφορά του δημιουργού. διαθέσιμο ως κοινό κτήμα χωρίς σήμανση Συνήθως δεν επιτρέπεται η επαναχρησιμοποίηση του έργου.

Διατήρηση Σημειωμάτων Οποιαδήποτε αναπαραγωγή ή διασκευή του υλικού θα πρέπει να συμπεριλαμβάνει: το Σημείωμα Αναφοράς το Σημείωμα Αδειοδότησης τη δήλωση Διατήρησης Σημειωμάτων το Σημείωμα Χρήσης Έργων Τρίτων (εφόσον υπάρχει) μαζί με τους συνοδευόμενους υπερσυνδέσμους.

Χρηματοδότηση Το παρόν εκπαιδευτικό υλικό έχει αναπτυχθεί στo πλαίσιo του εκπαιδευτικού έργου του διδάσκοντα. Το έργο «Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Αθηνών» έχει χρηματοδοτήσει μόνο την αναδιαμόρφωση του εκπαιδευτικού υλικού. Το έργο υλοποιείται στο πλαίσιο του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» και συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο) και από εθνικούς πόρους.