Τι μπορεί να κάνει ο εγκέφαλός μας …

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ειδικότερα ζητήματα Πρόσβασης τρίτου
Advertisements

ΜΑΚΙΓΙΑΖ.
ΨΥΧΟΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΥΛΙΚΟ ΒΡΕΦΟΝΗΠΙΑΚΟΥ ΣΤΑΘΜΟΥ
Nacionalno računovodstvo
KVANTITATIVNE METODE U GRAĐEVINSKOM MENADŽMENTU
«Ο ΔΗΜΟΤΙΚΟΣ ΚΗΠΟΣ ΤΟΥ ΤΑΞΙΜΙΟΥ»
2. VAJA – sile ob dotiku in na daljavo
RADAR ZA PLOVILO ESMO Laboratorij za Sevanje in Optiko
תנועה הרמונית מטוטלת – חלק ב'.
Pasiruošimas “Elektros” skyriaus laboratoriniams darbams
הסקה על פרופורציה באוכלוסייה
ΧΡΗΣΤΟΓΛΟΥ ΙΩΑΝΝΗΣ ΓΕΝ
Κοινωνία, παραβατικές συμπεριφορές, πολιτική καταστολή
ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΚΑΙ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΩΝ ΦΟΡΕΩΝ ΤΗΣ
ΔΙΑΤΑΡΑΧΕΣ ΟΞΕΟΒΑΣΙΚΗΣ ΙΣΟΡΡΟΠΙΑΣ
Επανάληψη.
ΑΝΑΛΥΤΙΚΗ ΧΗΜΕΙΑ Εισαγωγή.
ΑΡΙΘΜΟΔΕΙΚΤΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑΣ
Διαχείριση Κινδύνου* *Η σειρά παρουσιάσεων για το μάθημα «Διαχείριση Κινδύνου» βασίζεται στο σύγγραμμα των Σχοινιωτάκη, Ν., και Συλλιγάρδου Γ., «Διαχείριση.
ΣΑΕ ΙΙ – ΥΔΡΑΥΛΙΚΑ & ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ
Εργασία στο μάθημα της Βιολογίας της Ά λυκείου του μαθητή Γεώργιου Μ.
Κεφάλαιο 6 οι φίλοι μας, οι φίλες μας
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΓΙΑ ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΥΣ (Κ105)
Επαγγέλματα στο Βυζάντιο
Μορφές & Διαδικασίες Αξιολόγησης
ΗΛΕΚΤΡΟΜΥΟΓΡΑΦΗΜΑ.
Εισαγωγή στη Ρομποτική
Λέκτορας Κώστας Κορδάς Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
Κάνε κλικ σε κάθε λέξη για να δεις τη σημασία
Μεσαιωνικό Κάστρο Λεμεσού
ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ ΓΕΩΜΕΤΡΙΑ 5Ο ΚΕΦ.
ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ
Δρ. ΚΥΡΙΑΖΟΠΟΥΛΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
Καδράκι ‘‘Ο Χριστός σώζει τον Πέτρο από τον καταποντισμό στα κύματα’’
Πυρηνική Φυσική και Φυσική Στοιχειωδών Σωματιδίων (5ου εξαμήνου, χειμερινό ) Τμήμα T3: Κ. Κορδάς & Χ. Πετρίδου Μάθημα 4 Mέγεθος πυρήνα Κώστας.
Η προβληματική των γενικών σκοπών και των ειδικών στόχων:
Σχεδιασμός και Οργάνωση του μαθήματος
Διαφορές και Ομοιότητες Κερδοσκοπικών και Μη Κερδοσκοπικών Οργανισμών
Put Options.
Χονδρός Παναγιώτης Σοφού Ειρήνη Μυρογιάννη Χρύσα Καλαϊτζή Κατερίνα
Εισηγητής: Ιωάννης Χρήστογλου Γεν. Διευθυντής Δ.Ε.Υ.Α. Κατερίνης
Καλαματα Η ιστορία της.
Ψηφιακές Επικοινωνίες Ι
Ψηφιακές Τηλεπικοινωνιές
Αθανάσιος Κ. Ρισβάς.
Η Γαλλική Επανάσταση.
ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΙΚΟ ΣΩΜΑ.
Η ΤΕΧΝΗ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΪΚΗ ΕΠΟΧΗ
Απέκκριση Οι δυο κύριες οδοί απομάκρυνσης των φαρμάκων από τον οργανισμό, είναι αφ ενός ο μεταβολισμός τους στο ήπαρ, που μόλις εξετάσαμε, και αφ ετέρου.
ΜΥΕ003-ΠΛΕ70: Ανάκτηση Πληροφορίας
Τα πολιτικά κόμματα Ορισμός: α) η κατάκτηση της πολιτικής εξουσίας, β) μόνιμη οργάνωση σε όλη την επικράτεια, γ) λαϊκή στήριξη Λειτουργίες: -α) ενοποίηση-εναρμονισμός.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Μύκητας Κεφίρ και Σπόροι Κεφίρ είναι το ίδιο πράγμα.
ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ.
Το παιδί που πεθαίνει.
ΤΟ ΜΑΓΝΗΤΙΚΟ ΠΕΔΙΟ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΥΛΗ
Οργανική Χημεία Ενότητα 1: Χημεία του Άνθρακα Χριστίνα Φούντζουλα
Πεντηκονταετία π.Χ..
Ψηφιακές Τηλεπικοινωνιές
Σύντομη Παρουσίαση Τόμος 2. Κεφάλαιο 2 «Στοιχεία Επικοινωνίας»
Αρχαία Ολυμπία Μυρσίνη Μαλίογκα Ε΄
3.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών Τμ. Μηχανικών Πληροφορικής
ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΧΡΟΝΟΣ.
Μερκ. Παναγιωτόπουλος - Φυσικός
ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΜΥΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ
ΤΟ ΦΩΣ ΩΣ ΑΥΤΟΝΟΜΗ ΦΥΣΙΚΗ ΟΝΤΟΤΗΤΑ
Μάθημα: ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΗΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
Εισαγωγή στη Διοικητική Λογιστική
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Τι μπορεί να κάνει ο εγκέφαλός μας … ‘ Οφθαλμαπάτες ‘ ή ‘ Όταν οι νευρώνες ερμηνεύουν αυτά που βλέπουν τα μάτια ‘ Αλλά, τι βλέπουν τα μάτια μας;

Αυτό μόνο ξέρει να κάνει ο εγκέφαλός μας  Αυτό μόνο ξέρει να κάνει ο εγκέφαλός μας ! Διάβαζε και ας σου φαίνεται παράξενο ! Σωφνυμα με μετελη Αγκιλγου Πεπανησιμοτυ η σριεα των γωραματμν σε μια λξεη δεν εεχι σαιμησα, ατυο που μρετα εαινι το πωτρο και το το τλευτιαεο γμαρμα. Τα υλιoποπα μοπορυν να εαινι σε οηπιδτοε σριεα και μεριπος αοκμα να δαεζιαβις χριως πβηρλμοα.

Ο αεικίνητος νερόμυλος

Τα πάνω-κάτω

Αυτό που βλέπουν τα παιδία είναι 9 δελφίνια. Κοίταξε την εικόνα αυτή προσεκτικά. Τι βλέπεις; Διάβασε παρακάτω για να δεις τι είδες πραγματικά ! Ενδιαφέρον δεν είναι ! Μελέτες έδειξαν ότι τα παιδιά δεν αναγνωρίζουν την εικόνα «ιδιωτικής» στιγμής γιατί δεν υπάρχουν στην μνήμη τους τέτοιες παραστάσεις. Αυτό που βλέπουν τα παιδία είναι 9 δελφίνια. Τα βλέπεις και εσύ ;

ΚΙΤΡΙΝΟ ΜΠΛΕ ΠΟΡΤΟΚΑΛΙ ΠΟΡΤΟΚΑΛΙ ΠΡΑΣΙΝΟ ΜΑΥΡΟ ΠΡΑΣΙΝΟ ΜΠΛΕ ΠΟΡΤΟΚΑΛΙ Κοίταζε τις χρωματιστές λέξεις και λέγε μεγαλόφωνα το χρώμα και όχι την λέξη ΚΙΤΡΙΝΟ ΜΠΛΕ ΠΟΡΤΟΚΑΛΙ ΜΑΥΡΟ ΚΟΚΚΙΝΟ ΠΡΑΣΙΝΟ ΚΑΦΕ ΚΙΤΡΙΝΟ ΚΟΚΚΙΝΟ ΠΟΡΤΟΚΑΛΙ ΠΡΑΣΙΝΟ ΜΑΥΡΟ ΜΠΛΕ ΚΟΚΚΙΝΟ ΚΑΦΕ ΠΡΑΣΙΝΟ ΜΠΛΕ ΠΟΡΤΟΚΑΛΙ Διαμάχη δεξιού – αριστερού Η δεξιά πλευρά του εγκεφάλου σου προσπαθεί να πει το χρώμα αλλά η αριστερή επιμένει να διαβάζει την λέξη,

Αν βλέπεις κάτι να γυρίζει, τρέξε στον οφθαλμίατρο Αν βλέπεις κάτι να γυρίζει, τρέξε στον οφθαλμίατρο ! Τίποτα δεν κουνιέται όπως μπορείς να διαπιστώσεις βάζοντας το χέρι σου μπροστά στην εικόνα !

Συνεχίζουμε; Κοίταξε καλά τις εικόνες που ακολουθούν Συνεχίζουμε; Κοίταξε καλά τις εικόνες που ακολουθούν

Στην πραγματικότητα, τίποτα δεν κινείται! Στην πραγματικότητα, τίποτα δεν κινείται!

...οι κόκκινες οριζόντιες γραμμές είναι παράλληλες ή όχι ?

Τι βλέπεις; σπείρα ή κύκλους Τι βλέπεις; σπείρα ή κύκλους. Για ακολούθησε με το δάχτυλό σου την σπείρα.

Συγκέντρωσε την προσοχή σου στον σταυρό στην μέση, μετά από μερικά δευτερόλεπτα θα διαπιστώσεις ότι ο ροζ κύκλος που γυρίζει είναι στην πραγματικότητα πράσινος!!! Αν κοιτάξεις μόνο τον σταυρό στην μέση, θα δεις τους ροζ κύκλους να εξαφανίζονται και να μένει μόνο ο πράσινος που στην πραγματικότητα είναι ροζ!

Πλησίαζε και απομάκρυνε το κεφάλι σου από την οθόνη εστιάζοντας στο κεντρικό σημείο

Μέτρησε τις μαύρες κουκίδες…

Και το καλύτερο για το τέλος ......

Είναι καταπληκτική οπτική απάτη         Είναι καταπληκτική οπτική απάτη..... Ακολούθησε τις οδηγίες:       1) Χαλάρωσε και συγκέντρωσε την προσοχή σου στις 4 κουκίδες περίπου στο κέντρο της εικόνας για 40 δευτερόλεπτα .         2) Μετά στρέψε σιγά το βλέμμα σου σε ένα κοντινό τοίχο με λεία μονόχρωμη επιφάνεια 3) Στην συνέχεια βλέπεις να σχηματίζεται στον τοίχο μία ανοιχτόχρωμη κηλίδα (κοίταξε με επιμονή)   4) Ανοιγόκλεισε τα μάτια σου και θα δεις να σχηματίζεται μέσα στην ανοιχτόχρωμη κηλίδα μία εικόνα.         5) Τι βλέπεις, η μάλλον ποιόν βλέπεις;

Ελπίζω να μην σε πονούν πολύ τα μάτια σου . Θες και άλλο; Άντε μία τελευταία… Ακόμα δυνατότερη…

Ακολούθησε προσεκτικά τις οδηγίες 1.- ΓΕΙΡΕ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΣΟΥ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΔΕΞΙΟ ΣΟΥ ΩΜΟ 2.- ΠΛΗΣΙΑΣΕ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΣΟΥ ΣΤΑ 15 ΕΚΑΤΟΣΤΆ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΘΟΝΗ 3.- ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΚΟΥΝΗΣΕΙΣ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΚΑΝΕ ΚΛΙΚ ΣΤΟ ΠΟΝΤΙΚΙ ====]]\\\\\///////*****<<<<<<<{}{}{}{}{}{}{}{}{}%%%%~~~~~~~~  ////////^^!~~~~~::---))))*****+++@@@@@@@@<%||||||@@@@@444 +=+=****&^"""""""}}}}}}}]]]]]]]<<<<<<<%%{{{{{{===**++++** ***++++++++++++++?????????????/////////////%||||||@@@@@444+=+= ****&^"""""""}}}}}}}]]]]]]]<<<<<<<%%////////^^!~~~~~::---))))***** +++@@@@@@@@<%||||||@@@@@444+=+=****&^"""""""}}}}}} }]]]]]]]<<<<<<<%%////////^^!~~~~~::---))))*****+++@@@@@@@@ <%/%||||||@@@@@444+=+=****&^"""""""}}}}}}}]]]]]]]<<<<<<<% %{{{{{{===**++++*****++++++++++++++?????????????///////////// ====]]\\\\\///////*****<<<<<<<{}{}{}{}{}{}{}{}{}%%%%~~~~~~~~  ////////^^!~~~~~::---))))*****+++@@@@@@@@<%||||||@@@@@444 +=+=****&^"""""""}}}}}}}]]]]]]]<<<<<<<%%{{{{{{===**++++** ***++++++++++++++?????????????/////////////%||||||@@@@@444+=+= ****&^"""""""}}}}}}}]]]]]]]<<<<<<<%%////////^^!~~~~~::---))))***** +++@@@@@@@@<%||||||@@@@@444+=+=****&^"""""""}}}}}} }]]]]]]]<<<<<<<%%////////^^!~~~~~::---))))*****+++@@@@@@@@ <%/%||||||@@@@@444+=+=****&^"""""""}}}}}}}]]]]]]]<<<<<<<% %{{{{{{===**++++*****++++++++++++++?????????????/////////////

Να σε. Χωρίς οφθαλμαπάτες και χωρίς σχόλια Να σε! Χωρίς οφθαλμαπάτες και χωρίς σχόλια. Δεν νομίζεις ότι είναι ώρα να συνεχίσεις την δουλειά σου; Καλημέρα !