Εξειδίκευση στις Τ.Π.Ε. και Ειδική Αγωγή –

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ειδικότερα ζητήματα Πρόσβασης τρίτου
Advertisements

ΜΑΚΙΓΙΑΖ.
ΨΥΧΟΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΥΛΙΚΟ ΒΡΕΦΟΝΗΠΙΑΚΟΥ ΣΤΑΘΜΟΥ
Nacionalno računovodstvo
KVANTITATIVNE METODE U GRAĐEVINSKOM MENADŽMENTU
«Ο ΔΗΜΟΤΙΚΟΣ ΚΗΠΟΣ ΤΟΥ ΤΑΞΙΜΙΟΥ»
2. VAJA – sile ob dotiku in na daljavo
RADAR ZA PLOVILO ESMO Laboratorij za Sevanje in Optiko
תנועה הרמונית מטוטלת – חלק ב'.
Pasiruošimas “Elektros” skyriaus laboratoriniams darbams
הסקה על פרופורציה באוכלוסייה
ΧΡΗΣΤΟΓΛΟΥ ΙΩΑΝΝΗΣ ΓΕΝ
Κοινωνία, παραβατικές συμπεριφορές, πολιτική καταστολή
ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΚΑΙ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΩΝ ΦΟΡΕΩΝ ΤΗΣ
ΔΙΑΤΑΡΑΧΕΣ ΟΞΕΟΒΑΣΙΚΗΣ ΙΣΟΡΡΟΠΙΑΣ
Επανάληψη.
ΑΝΑΛΥΤΙΚΗ ΧΗΜΕΙΑ Εισαγωγή.
ΑΡΙΘΜΟΔΕΙΚΤΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑΣ
Διαχείριση Κινδύνου* *Η σειρά παρουσιάσεων για το μάθημα «Διαχείριση Κινδύνου» βασίζεται στο σύγγραμμα των Σχοινιωτάκη, Ν., και Συλλιγάρδου Γ., «Διαχείριση.
ΣΑΕ ΙΙ – ΥΔΡΑΥΛΙΚΑ & ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ
Εργασία στο μάθημα της Βιολογίας της Ά λυκείου του μαθητή Γεώργιου Μ.
Κεφάλαιο 6 οι φίλοι μας, οι φίλες μας
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΓΙΑ ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΥΣ (Κ105)
Επαγγέλματα στο Βυζάντιο
Μορφές & Διαδικασίες Αξιολόγησης
ΗΛΕΚΤΡΟΜΥΟΓΡΑΦΗΜΑ.
Εισαγωγή στη Ρομποτική
Λέκτορας Κώστας Κορδάς Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
Κάνε κλικ σε κάθε λέξη για να δεις τη σημασία
Μεσαιωνικό Κάστρο Λεμεσού
ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ ΓΕΩΜΕΤΡΙΑ 5Ο ΚΕΦ.
ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ
Δρ. ΚΥΡΙΑΖΟΠΟΥΛΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
Καδράκι ‘‘Ο Χριστός σώζει τον Πέτρο από τον καταποντισμό στα κύματα’’
Πυρηνική Φυσική και Φυσική Στοιχειωδών Σωματιδίων (5ου εξαμήνου, χειμερινό ) Τμήμα T3: Κ. Κορδάς & Χ. Πετρίδου Μάθημα 4 Mέγεθος πυρήνα Κώστας.
Η προβληματική των γενικών σκοπών και των ειδικών στόχων:
Σχεδιασμός και Οργάνωση του μαθήματος
Διαφορές και Ομοιότητες Κερδοσκοπικών και Μη Κερδοσκοπικών Οργανισμών
Put Options.
Χονδρός Παναγιώτης Σοφού Ειρήνη Μυρογιάννη Χρύσα Καλαϊτζή Κατερίνα
Εισηγητής: Ιωάννης Χρήστογλου Γεν. Διευθυντής Δ.Ε.Υ.Α. Κατερίνης
Καλαματα Η ιστορία της.
Ψηφιακές Επικοινωνίες Ι
Ψηφιακές Τηλεπικοινωνιές
Αθανάσιος Κ. Ρισβάς.
Η Γαλλική Επανάσταση.
ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΙΚΟ ΣΩΜΑ.
Η ΤΕΧΝΗ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΪΚΗ ΕΠΟΧΗ
Απέκκριση Οι δυο κύριες οδοί απομάκρυνσης των φαρμάκων από τον οργανισμό, είναι αφ ενός ο μεταβολισμός τους στο ήπαρ, που μόλις εξετάσαμε, και αφ ετέρου.
ΜΥΕ003-ΠΛΕ70: Ανάκτηση Πληροφορίας
Τα πολιτικά κόμματα Ορισμός: α) η κατάκτηση της πολιτικής εξουσίας, β) μόνιμη οργάνωση σε όλη την επικράτεια, γ) λαϊκή στήριξη Λειτουργίες: -α) ενοποίηση-εναρμονισμός.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Μύκητας Κεφίρ και Σπόροι Κεφίρ είναι το ίδιο πράγμα.
ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ.
Το παιδί που πεθαίνει.
ΤΟ ΜΑΓΝΗΤΙΚΟ ΠΕΔΙΟ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΥΛΗ
Οργανική Χημεία Ενότητα 1: Χημεία του Άνθρακα Χριστίνα Φούντζουλα
Πεντηκονταετία π.Χ..
Ψηφιακές Τηλεπικοινωνιές
Σύντομη Παρουσίαση Τόμος 2. Κεφάλαιο 2 «Στοιχεία Επικοινωνίας»
Αρχαία Ολυμπία Μυρσίνη Μαλίογκα Ε΄
3.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών Τμ. Μηχανικών Πληροφορικής
ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΧΡΟΝΟΣ.
Μερκ. Παναγιωτόπουλος - Φυσικός
ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΜΥΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ
ΤΟ ΦΩΣ ΩΣ ΑΥΤΟΝΟΜΗ ΦΥΣΙΚΗ ΟΝΤΟΤΗΤΑ
Μάθημα: ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΗΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
Εισαγωγή στη Διοικητική Λογιστική
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Εξειδίκευση στις Τ.Π.Ε. και Ειδική Αγωγή – Δια-ιδρυματικό – Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Ακαδημαϊκού Έτους 2016 - 2017 Εξειδίκευση στις Τ.Π.Ε. και Ειδική Αγωγή – Ψυχοπαιδαγωγική της Ένταξης. Θεσμικό Πλαίσιο Ειδικής Αγωγής- Δομές Ειδικής Αγωγής ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ: Γούπος Θεόδωρος, δρ. Παιδαγωγικών, Σχολικός Σύμβουλος

Μάθημα: ΘΕΣΜΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ- ΔΟΜΕΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΔΙΑ-ΙΔΡΥΜΑΤΙΚΟ – ΔΙΑ-ΤΜΗΜΑΤΙΚΟ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ: Εξειδίκευση στις Τ.Π.Ε. και Ειδική Αγωγή – Ψυχοπαιδαγωγική της Ένταξης Ειδική Αγωγή στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση Βασικές μορφές ένταξης παιδιών με ΕΕΑ. ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ: Γούπος Θεόδωρος, Δρ. Παιδαγωγικών , Σχολικός Σύμβουλος

Μάθημα: ΘΕΣΜΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ- ΔΟΜΕΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΔΙΑ-ΙΔΡΥΜΑΤΙΚΟ – ΔΙΑ-ΤΜΗΜΑΤΙΚΟ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ: Εξειδίκευση στις Τ.Π.Ε. και Ειδική Αγωγή – Ψυχοπαιδαγωγική της Ένταξης Για τη φοίτηση των μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, ισχύει ο Νόμος 3699/2008: «Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση ατόμων με αναπηρία ή με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες » (ΦΕΚ199, Τεύχος Α΄,2-10-2008 ),

Μάθημα: ΘΕΣΜΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ- ΔΟΜΕΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΔΙΑ-ΙΔΡΥΜΑΤΙΚΟ – ΔΙΑ-ΤΜΗΜΑΤΙΚΟ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ: Εξειδίκευση στις Τ.Π.Ε. και Ειδική Αγωγή – Ψυχοπαιδαγωγική της Ένταξης Πριν από τη θέσπιση του νόμου 3699/2008 δεν υπήρχε νομικό μέσο που να καθιστά ρητώς υποχρεωτική την εκπαίδευση για τα παιδιά με αναπηρίες. Ωστόσο, το άρθρο 2 παράγραφοι 1 και 3 του νόμου 1566/1985 προβλέπει ότι η φοίτηση είναι υποχρεωτική στο δημοτικό σχολείο και στο γυμνάσιο, εφόσον ο μαθητής δεν έχει υπερβεί το 16ο έτος της ηλικίας του.

Μάθημα: ΘΕΣΜΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ- ΔΟΜΕΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΔΙΑ-ΙΔΡΥΜΑΤΙΚΟ – ΔΙΑ-ΤΜΗΜΑΤΙΚΟ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ: Εξειδίκευση στις Τ.Π.Ε. και Ειδική Αγωγή – Ψυχοπαιδαγωγική της Ένταξης Ο νόμος 1566/1985 δεν προβλέπει κάποια διαφοροποίηση για τους μαθητές με αναπηρίες, γεγονός που σημαίνει ότι για την εν λόγω κατηγορία παιδιών η εκπαίδευση θεωρείται επίσης υποχρεωτική. Όποιος έχει την επιμέλεια του προσώπου του ανηλίκου και παραλείπει την εγγραφή ή την εποπτεία του ως προς τη φοίτηση τιμωρείται σύμφωνα με το άρθρο 458 του Ποινικού Κώδικα (σχετικά με τις παραβάσεις διοικητικών διατάξεων).

Μάθημα: ΘΕΣΜΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ- ΔΟΜΕΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΔΙΑ-ΙΔΡΥΜΑΤΙΚΟ – ΔΙΑ-ΤΜΗΜΑΤΙΚΟ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ: Εξειδίκευση στις Τ.Π.Ε. και Ειδική Αγωγή – Ψυχοπαιδαγωγική της Ένταξης Οι μαθητές με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες πρέπει κατά κανόνα να λαμβάνουν γενική σχολική εκπαίδευση, φοιτώντας σε: 1. Σχολική τάξη του γενικού σχολείου, εφόσον πρόκειται για μαθητές με ήπιες μαθησιακές δυσκολίες. Σε αυτήν την περίπτωση, οι μαθητές υποστηρίζονται από τον εκπαιδευτικό της τάξης, ο οποίος συνεργάζεται με τα ΚΕΔΔΥ καθώς και με τους σχολικούς συμβούλους γενικής και ειδικής εκπαίδευσης και τους συμβούλους ΕΕΠ.

Μάθημα: ΘΕΣΜΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ- ΔΟΜΕΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΔΙΑ-ΙΔΡΥΜΑΤΙΚΟ – ΔΙΑ-ΤΜΗΜΑΤΙΚΟ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ: Εξειδίκευση στις Τ.Π.Ε. και Ειδική Αγωγή – Ψυχοπαιδαγωγική της Ένταξης 2. Σχολική τάξη του γενικού σχολείου, με παράλληλη στήριξη από εκπαιδευτικούς ΕΑΕ, όταν αυτό επιβάλλεται από το είδος και τον βαθμό των ειδικών εκπαιδευτικών αναγκών.

Μάθημα: ΘΕΣΜΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ- ΔΟΜΕΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΔΙΑ-ΙΔΡΥΜΑΤΙΚΟ – ΔΙΑ-ΤΜΗΜΑΤΙΚΟ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ: Εξειδίκευση στις Τ.Π.Ε. και Ειδική Αγωγή – Ψυχοπαιδαγωγική της Ένταξης Η παράλληλη στήριξη παρέχεται: Α. σε μαθητές που μπορούν με κατάλληλη ατομική υποστήριξη να παρακολουθήσουν το αναλυτικό εκπαιδευτικό πρόγραμμα της τάξης, Β. σε μαθητές με σοβαρότερες εκπαιδευτικές ανάγκες όταν στην περιοχή τους δεν υπάρχει άλλο πλαίσιο ΕΑΕ (ειδικό σχολείο, τμήμα ένταξης) Γ. ή όταν η παράλληλη στήριξη καθίσταται απαραίτητη βάσει της γνωμάτευσης του ΚΕΔΔΥ. Σε ορισμένες περιπτώσεις η στήριξη από ειδικό εκπαιδευτικό μπορεί να γίνεται σε μόνιμη βάση.

Μάθημα: ΘΕΣΜΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ- ΔΟΜΕΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΔΙΑ-ΙΔΡΥΜΑΤΙΚΟ – ΔΙΑ-ΤΜΗΜΑΤΙΚΟ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ: Εξειδίκευση στις Τ.Π.Ε. και Ειδική Αγωγή – Ψυχοπαιδαγωγική της Ένταξης 3. Ειδικά οργανωμένα και κατάλληλα στελεχωμένα Τμήματα Ένταξης (ΤΕ), που λειτουργούν μέσα στα σχολεία γενικής και επαγγελματικής εκπαίδευσης με δύο (2) διαφορετικούς τύπους προγραμμάτων:

Μάθημα: ΘΕΣΜΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ- ΔΟΜΕΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΔΙΑ-ΙΔΡΥΜΑΤΙΚΟ – ΔΙΑ-ΤΜΗΜΑΤΙΚΟ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ: Εξειδίκευση στις Τ.Π.Ε. και Ειδική Αγωγή – Ψυχοπαιδαγωγική της Ένταξης 3.Α. κοινό και εξειδικευμένο πρόγραμμα, που καθορίζεται με πρόταση του οικείου ΚΕΔΔΥ για τους μαθητές με ηπιότερης μορφής ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, το οποίο για κάθε μαθητή δεν θα υπερβαίνει τις δεκαπέντε (15) διδακτικές ώρες εβδομαδιαίως· και

Μάθημα: ΘΕΣΜΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ- ΔΟΜΕΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΔΙΑ-ΙΔΡΥΜΑΤΙΚΟ – ΔΙΑ-ΤΜΗΜΑΤΙΚΟ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ: Εξειδίκευση στις Τ.Π.Ε. και Ειδική Αγωγή – Ψυχοπαιδαγωγική της Ένταξης 3.Β. Εξειδικευμένο ομαδικό ή εξατομικευμένο πρόγραμμα διευρυμένου ωραρίου, που καθορίζεται με πρόταση του οικείου ΚΕΔΔΥ, για τους μαθητές με σοβαρότερης μορφής ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.

Μάθημα: ΘΕΣΜΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ- ΔΟΜΕΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΔΙΑ-ΙΔΡΥΜΑΤΙΚΟ – ΔΙΑ-ΤΜΗΜΑΤΙΚΟ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ: Εξειδίκευση στις Τ.Π.Ε. και Ειδική Αγωγή – Ψυχοπαιδαγωγική της Ένταξης Μαθητές που δεν αυτοεξυπηρετούνται φοιτούν: ή σε αυτοτελείς ΣΜΕΑΕ ή σε σχολεία της γενικής εκπαίδευσης με την ανάλογη στήριξη και την παρουσία Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (ΕΒΠ), ανάλογα με τις ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες που απορρέουν από αυτή.

Μάθημα: ΘΕΣΜΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ- ΔΟΜΕΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΔΙΑ-ΙΔΡΥΜΑΤΙΚΟ – ΔΙΑ-ΤΜΗΜΑΤΙΚΟ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ: Εξειδίκευση στις Τ.Π.Ε. και Ειδική Αγωγή – Ψυχοπαιδαγωγική της Ένταξης Όταν η φοίτηση των μαθητών με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες καθίσταται ιδιαίτερα δύσκολη στα σχολεία του κοινού εκπαιδευτικού προγράμματος λόγω των ειδικών εκπαιδευτικών αναγκών τους, η εκπαίδευση των μαθητών αυτών παρέχεται:

Μάθημα: ΘΕΣΜΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ- ΔΟΜΕΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΔΙΑ-ΙΔΡΥΜΑΤΙΚΟ – ΔΙΑ-ΤΜΗΜΑΤΙΚΟ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ: Εξειδίκευση στις Τ.Π.Ε. και Ειδική Αγωγή – Ψυχοπαιδαγωγική της Ένταξης 4. σε σχολεία ή τμήματα που λειτουργούν είτε ως αυτοτελή είτε ως παραρτήματα άλλων σχολείων σε νοσοκομεία, κέντρα αποκατάστασης, ιδρύματα αγωγής ανηλίκων, ιδρύματα χρονίως πασχόντων ή Υπηρεσίες εκπαίδευσης και αποκατάστασης των Μονάδων Ψυχικής Υγείας, εφόσον σε αυτά διαβιούν άτομα σχολικής ηλικίας με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.

Μάθημα: ΘΕΣΜΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ- ΔΟΜΕΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΔΙΑ-ΙΔΡΥΜΑΤΙΚΟ – ΔΙΑ-ΤΜΗΜΑΤΙΚΟ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ: Εξειδίκευση στις Τ.Π.Ε. και Ειδική Αγωγή – Ψυχοπαιδαγωγική της Ένταξης Οι εν λόγω δομές τελούν υπό την εποπτεία του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων, Πολιτισμού και Αθλητισμού. Άλλοι ιδιωτικοί φορείς μπορούν να παρέχουν ειδική εκπαίδευση καθώς και κατάρτιση και συμβουλευτικές υπηρεσίες σε άτομα άνω των δεκαπέντε (15) ετών με βαριά νοητική υστέρηση και συνοδές αναπηρίες·

Μάθημα: ΘΕΣΜΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ- ΔΟΜΕΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΔΙΑ-ΙΔΡΥΜΑΤΙΚΟ – ΔΙΑ-ΤΜΗΜΑΤΙΚΟ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ: Εξειδίκευση στις Τ.Π.Ε. και Ειδική Αγωγή – Ψυχοπαιδαγωγική της Ένταξης 5.με διδασκαλία στο σπίτι, όταν αυτή κρίνεται αναγκαία, για σοβαρά βραχυχρόνια ή χρόνια προβλήματα υγείας, τα οποία δεν επιτρέπουν τη μετακίνηση και φοίτηση των μαθητών στο σχολείο.

ΤΜΗΜΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΘΡΑΚΗΣ- ΤΜΗΜΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΘΡΑΚΗΣ- ΕΘΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΕΡΕΥΝΑΣ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ «ΔΗΜΟΚΡΙΤΟΣ» Εξειδίκευση στις Τ.Π.Ε. και Ειδική Αγωγή – Ψυχοπαιδαγωγική της Ένταξης ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ: Γούπος Θεόδωρος, δρ. Παιδαγωγικών, Σχολικός Σύμβουλος