ΔΦΕ_Πρακτική άσκηση 1ο Μάθημα.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ειδικότερα ζητήματα Πρόσβασης τρίτου
Advertisements

ΜΑΚΙΓΙΑΖ.
ΨΥΧΟΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΥΛΙΚΟ ΒΡΕΦΟΝΗΠΙΑΚΟΥ ΣΤΑΘΜΟΥ
Nacionalno računovodstvo
KVANTITATIVNE METODE U GRAĐEVINSKOM MENADŽMENTU
«Ο ΔΗΜΟΤΙΚΟΣ ΚΗΠΟΣ ΤΟΥ ΤΑΞΙΜΙΟΥ»
2. VAJA – sile ob dotiku in na daljavo
RADAR ZA PLOVILO ESMO Laboratorij za Sevanje in Optiko
תנועה הרמונית מטוטלת – חלק ב'.
Pasiruošimas “Elektros” skyriaus laboratoriniams darbams
הסקה על פרופורציה באוכלוסייה
ΧΡΗΣΤΟΓΛΟΥ ΙΩΑΝΝΗΣ ΓΕΝ
Κοινωνία, παραβατικές συμπεριφορές, πολιτική καταστολή
ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΚΑΙ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΩΝ ΦΟΡΕΩΝ ΤΗΣ
ΔΙΑΤΑΡΑΧΕΣ ΟΞΕΟΒΑΣΙΚΗΣ ΙΣΟΡΡΟΠΙΑΣ
Επανάληψη.
ΑΝΑΛΥΤΙΚΗ ΧΗΜΕΙΑ Εισαγωγή.
ΑΡΙΘΜΟΔΕΙΚΤΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑΣ
Διαχείριση Κινδύνου* *Η σειρά παρουσιάσεων για το μάθημα «Διαχείριση Κινδύνου» βασίζεται στο σύγγραμμα των Σχοινιωτάκη, Ν., και Συλλιγάρδου Γ., «Διαχείριση.
ΣΑΕ ΙΙ – ΥΔΡΑΥΛΙΚΑ & ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ
Εργασία στο μάθημα της Βιολογίας της Ά λυκείου του μαθητή Γεώργιου Μ.
Κεφάλαιο 6 οι φίλοι μας, οι φίλες μας
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΓΙΑ ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΥΣ (Κ105)
Επαγγέλματα στο Βυζάντιο
Μορφές & Διαδικασίες Αξιολόγησης
ΗΛΕΚΤΡΟΜΥΟΓΡΑΦΗΜΑ.
Εισαγωγή στη Ρομποτική
Λέκτορας Κώστας Κορδάς Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
Κάνε κλικ σε κάθε λέξη για να δεις τη σημασία
Μεσαιωνικό Κάστρο Λεμεσού
ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ ΓΕΩΜΕΤΡΙΑ 5Ο ΚΕΦ.
ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ
Δρ. ΚΥΡΙΑΖΟΠΟΥΛΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
Καδράκι ‘‘Ο Χριστός σώζει τον Πέτρο από τον καταποντισμό στα κύματα’’
Πυρηνική Φυσική και Φυσική Στοιχειωδών Σωματιδίων (5ου εξαμήνου, χειμερινό ) Τμήμα T3: Κ. Κορδάς & Χ. Πετρίδου Μάθημα 4 Mέγεθος πυρήνα Κώστας.
Η προβληματική των γενικών σκοπών και των ειδικών στόχων:
Σχεδιασμός και Οργάνωση του μαθήματος
Διαφορές και Ομοιότητες Κερδοσκοπικών και Μη Κερδοσκοπικών Οργανισμών
Put Options.
Χονδρός Παναγιώτης Σοφού Ειρήνη Μυρογιάννη Χρύσα Καλαϊτζή Κατερίνα
Εισηγητής: Ιωάννης Χρήστογλου Γεν. Διευθυντής Δ.Ε.Υ.Α. Κατερίνης
Καλαματα Η ιστορία της.
Ψηφιακές Επικοινωνίες Ι
Ψηφιακές Τηλεπικοινωνιές
Αθανάσιος Κ. Ρισβάς.
Η Γαλλική Επανάσταση.
ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΙΚΟ ΣΩΜΑ.
Η ΤΕΧΝΗ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΪΚΗ ΕΠΟΧΗ
Απέκκριση Οι δυο κύριες οδοί απομάκρυνσης των φαρμάκων από τον οργανισμό, είναι αφ ενός ο μεταβολισμός τους στο ήπαρ, που μόλις εξετάσαμε, και αφ ετέρου.
ΜΥΕ003-ΠΛΕ70: Ανάκτηση Πληροφορίας
Τα πολιτικά κόμματα Ορισμός: α) η κατάκτηση της πολιτικής εξουσίας, β) μόνιμη οργάνωση σε όλη την επικράτεια, γ) λαϊκή στήριξη Λειτουργίες: -α) ενοποίηση-εναρμονισμός.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Μύκητας Κεφίρ και Σπόροι Κεφίρ είναι το ίδιο πράγμα.
ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ.
Το παιδί που πεθαίνει.
ΤΟ ΜΑΓΝΗΤΙΚΟ ΠΕΔΙΟ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΥΛΗ
Οργανική Χημεία Ενότητα 1: Χημεία του Άνθρακα Χριστίνα Φούντζουλα
Πεντηκονταετία π.Χ..
Ψηφιακές Τηλεπικοινωνιές
Σύντομη Παρουσίαση Τόμος 2. Κεφάλαιο 2 «Στοιχεία Επικοινωνίας»
Αρχαία Ολυμπία Μυρσίνη Μαλίογκα Ε΄
3.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών Τμ. Μηχανικών Πληροφορικής
ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΧΡΟΝΟΣ.
Μερκ. Παναγιωτόπουλος - Φυσικός
ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΜΥΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ
ΤΟ ΦΩΣ ΩΣ ΑΥΤΟΝΟΜΗ ΦΥΣΙΚΗ ΟΝΤΟΤΗΤΑ
Μάθημα: ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΗΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
Εισαγωγή στη Διοικητική Λογιστική
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΔΦΕ_Πρακτική άσκηση 1ο Μάθημα

Οργάνωση Φτιάχνουμε ομάδες Πόσες; Νηπιαγωγεία; Ανακαλούμε τα όσα μάθαμε από τα γενικά μαθήματα Πρακτικής Άσκησης Στόχοι, κίνητρα κ.λπ.

Οργάνωση Επιλέγουμε διδακτικό στόχο Σχεδιάζουμε την παρέμβαση Με βάση κάποιο πρόγραμμα σπουδών Σε πληθυσμό νηπίων Σχεδιάζουμε την παρέμβαση Με χρήση υλικού Με τη βοήθεια βιβλίων

Παράδειγμα Περιγράψτε μια διδακτική-μαθησιακή παρέμβαση (διάρκειας μιας ώρας το πολύ) με την οποία ελπίζετε ότι τα παιδιά θα μπορέσουν να εντοπίσουν ότι οι μαγνήτες: α) αλληλεπιδρούν από μακριά με σιδερένια αντικείμενα (δεν κολλάνε…) και β) ότι μεταξύ τους αλληλεπιδρούν με δύο τρόπους˙ είτε έλκονται είτε απωθούνται.

Επίπεδα περιγραφής Σύνταξη Κοινωνικό σύστημα Περιγραφή μιας διδασκαλίας στην εξέλιξή της. Για παράδειγμα, πώς ξεκινάει η διδασκαλία; Τι θα συμβεί στη συνέχεια; Φανερώνει τη διδακτική-μαθησιακή υπόθεση. Κοινωνικό σύστημα Περιγραφή των ρόλων και των σχέσεων των ρόλων, των μαθητών και του διδάσκοντα. Φανερώνει το είδος των κανόνων/ προτύπων που ενθαρρύνονται και προωθούνται.

Επίπεδα περιγραφής Αρχές αντίδρασης Συστήματα υποστήριξης Περιγράφει το πώς αντιλαμβάνεται ο διδάσκων τον μαθητή και πώς να ανταποκρίνεται στις ενέργειες του. Επιβραβεύει; Διατηρεί ουδέτερη στάση; Ενισχύει; Φανερώνουν τα χαρακτηριστικά της εφαρμογής του επιλεγμένου κοινωνικού συστήματος Συστήματα υποστήριξης Περιγράφει τις υποστηρικτικές συνθήκες – ανάγκες που απαιτούνται για την «επιβίωση» μιας διδακτικής πρότασης. Αφορούν ιδιαίτερες ανθρώπινες δεξιότητες, ικανότητες και τεχνικές διευκολύνσεις. Φανερώνει τη λεπτή υφή της διδακτικής και κοινωνικής θεώρησης.

Επίπεδα περιγραφής Αποτελέσματα Περιγράφει τις συνολικές επιδράσεις ενός περιβάλλοντος διδασκαλίας-μάθησης που μπορεί να προκύπτουν και άρρητα. Για παράδειγμα, ένα μοντέλο διδασκαλίας που εστιάζει στην ακαδημαϊκή πειθαρχία μπορεί επίσης (χωρίς να είναι απαραίτητο) να εστιάζει και στην υπακοή προς την «αυθεντία». Ή κάποιο άλλο που ενθαρρύνει την προσωπική ανάπτυξη μπορεί (χωρίς να είναι απαραίτητο) να προωθεί ζητήματα σχετικά με την κοινωνική ευθύνη.

Συστήματα υποστήριξης Επίπεδα περιγραφής Σύνταξη Κοινωνικό σύστημα Αρχές αντίδρασης Συστήματα υποστήριξης Αποτελέσματα