1ο Γυμνάσιο Ζωγράφου.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Το παιχνίδι αποτελεί μέρος του εκπαιδευτικού πακέτου «Εκπαιδευτικό υλικό για τη λίμνη της Ορόκλινης» που ετοιμάστηκε στα πλαίσια του έργου «Αποκατάσταση.
Advertisements

Μέσα στα πλαίσια του σχεδιασμού ενσωμάτωσης των Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνίας στο εκπαιδευτικό μας σύστημα, το Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού.
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ.  Το ωρολόγιο πρόγραμμα είναι ενσωματωμένο στη Βάση Δεδομένων Εξοπλισμού Σχολειών.  Έχει σκοπό να διατηρεί το ωρολόγιο.
Το έργο συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο της ΕΕ Έργο: Συγχρηματοδότηση: Φορέας Υλοποίησης:
Τελεστές ανάθεσης (assignment)
Εισαγωγή στην ασφάλεια στο διαδίκτυο
ΜΟΝΑΔΕΣ ΚΑΙ ΥΠΟΔΙΑΙΡΕΣΕΙΣ ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: Πουλιόπουλος Πούλιος.
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΑΡΙΘΜΟΙ Οδηγός Δασκάλου – Εκπαιδευτικό Υλικό Για τη μετανάστευση και το άσυλο στην Ευρώπη (IOM & UNHCR) Σεπτέμβριος 2009 Αντιπροσωπεία στην.
Παράγοντες που επηρεάζουν την ανάπτυξη των φυτών
ΣΥΝΟΔΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΠΡΟΣΚΥΝΗΜΑΤΙΚΩΝ ΠΕΡΙΗΓΗΣΕΩΝ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΗΣ ΚΥΠΡΟΥ
ΕΠΛ 342 – Βάσεις Δεδομένων Εργαστήριο 4 ο SQL - Queries Ιωάννα Συρίμη
Υδραυλική Φυσικές Ιδιότητες των Ρευστών
ΤΡΟΦΙΚΕΣ ΑΛΛΕΡΓΙΕΣ ΓΟΠΝ ΚΟΙΛΙΟΚΑΚΗ ΔΥΣΚΟΙΛΙΟΤΗΤΑ
Μεγαλοβλαστικη Αναιμια Έλενα Σολωμου Αιματολογος Λέκτορας Παθολογίας Ιατρικη Σχολή Παν. Πατρών.
Γιώργος Μαυρομμάτης.  In 2015, 244 million people, or 3.3 per cent of the world's population, lived outside their country of origin. The majority of.
ΚΑ2 ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ ΣΥΜΠΡΑΞΕΙΣ ΜΕΤΑΞΥ ΣΧΟΛΕΙΩΝ Σεπτέμβριος 2016.
ΑΣΘΕΝΗΣ ΜΕ ΠΑΓΚΥΤΤΑΡΟΠΕΝΙΑ ΚΑΙ ΠΥΡΕΤΟ Απαρτιωμένη διδασκαλία στην Αιματολογία 2009.
1. Ιστορία της Νοσηλευτικής Πρωτόγονοι λαοί Η νοσηλευτική στους αρχαίους πολιτισμούς Η «μετά Χριστόν» νοσηλευτική Σύγχρονη Ελληνική Νοσηλευτική 2. Η έννοια.
ΠΛΑΣΜΑΤΟΚΥΤΤΑΡΙΚΕΣ ΔΥΣΚΡΑΣΙΕΣ Απαρτιωμένη διδασκαλία στην Αιματολογία Ενότητα: Ασθενής με παραπρωτεϊναιμία και οστικά άλγη.
Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» Επικαιροποίηση γνώσεων αποφοίτων Α.Ε.Ι. ΠΕΓΑ_ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΕΣ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ.
Κοινωνική Εργασία με Παιδιά και Εφήβους Ενότητα 5: Ψυχοκοινωνικές ανάγκες παιδιών μεταναστών Χάρης Ασημόπουλος, Ph.D., Επίκουρος Καθηγητής Τμήμα Κοινωνικής.
ICAO DG Regulations IMDG Code ADNR RID ADR Ευρωπαϊκός Κατάλογος Αποβλήτων (Ε.Κ.Α.) Περίπου 400 κωδικοί Επικινδύνων Αποβλήτων – 6ψήφιος αριθμός με αστεράκι.
Τμήμα Διεθνών και Ευρωπαϊκών Οικονομικών Σπουδών, Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, 8 ο εξάμηνο, Διάλεξη 1 η, 24/2/2016 Διδάσκουσα: Ασημίνα Χριστοφόρου ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ.
Η καινοτομία μπορεί να προέρθει από παντού ! Ι.Παπατζανής Εκδήλωση για το Περιφερειακό Πόλο Καινοτομίας Κρήτης Ρέθυμνο
Γενική αίματος Μ. Καρακάντζα /µl= κυτταρα 5.000/µl /µl Αίμα 5 lt.
Μπούρχα Ιωάννα, Νικολάου Σπύρος, Φειδάκης Λεωνίδας ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΝ. ΑΘΗΝΩΝ Επιβλέπουσα καθηγήτρια: Λαμπρινή Παπατσίμπα.
B Χρόνια Λεμφογενής Λευχαιμία/Λέμφωμα από μικρό λεμφοκύτταρο
Γενική αίματος και φυσιολογικός αιμοποιητικός μυελός Αργύρης Συμεωνίδης Απαρτιωμένη διδασκαλία Αιματολογίας 2014.
Ηλεκτρονικη τιμολογηση
Έρευνα, πολιτική και πράξη για τη διαχείριση μιας εκπαιδευτικής ‘αλλαγής’: Η ένταξη των Ρομά στο ελληνοκυπριακό εκπαιδευτικό σύστημα. Λοΐζος Συμεού Τμήμα.
Σ. ΜΠΑΜΠΑΛΙΚΗΣ, ΡΟΪΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ ΜΗΧΑΝΙΚΟΙ ΑΕ
ΚΑ2 Στρατηγικεσ ΣΥΜΠΡΑΞΕΙσ Μεταξυ Σχολειων
Διανύσματα και Συστήματα Συντεταγμένων
2005 Παγκόσμιο έτος Φυσικής 100 χρόνια από «τότε» που συνέβη «κάτι».
Ιχθυολογία Ενότητα 1η. Εργαστηριακή Άσκηση Μορφομετρία Οστεϊχθύος
ΜΑΚΡΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΔΙΑΛΕΞΗ 4η
Το Δίκαιο του Ασύλου και η Αρχή μη-επαναπροώθησης
ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΚΙΝΗΜΑΤΙΚΗ ΣΩΜΑΤΙΔΙΟΥ
Παρουσίαση ενδιαφέρουσας περίπτωσης
ΠΛΑΣΜΑΤΟΚΥΤΤΑΡΙΚΕΣ ΔΥΣΚΡΑΣΙΕΣ
ΑΝΙΧΝΕΥΣΗ ΜΕΤΑΛΛΑΓΩΝ ΣΤΑ ΓΟΝΙΔΙΑ ΤΗΣ ΑΙΜΟΧΡΩΜΑΤΩΣΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΦΕΡΡΟΠΟΡΤΙΝΗΣ ΣΕ ΑΤΟΜΑ ΜΕ ΑΙΜΟΧΡΩΜΑΤΩΣΗ Χαρατζά Γ1 , Παπαϊωάννου Μ2, Κορομηλά Θ1, Δρόσος Ι1,
ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ ΚΥΚΛΩΜΑΤΑ ΙΙ
Μελέτη του πεπτικού συστήματος
ΕΤΗΣΙΟΣ ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΔΗΜΟΥ ΑΙΓΑΛΕΩ Οκτώβριος 2017
Ι. Δρίκος1, Ε. Ράγκου 1, Β. Μούγιου 1
ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΚΙΝΗΜΑΤΙΚΗ ΣΩΜΑΤΙΔΙΟΥ
Εργαστήριο Ιατρικής Φυσικής
Μάθημα 3ο Κατανάλωση και Αποταμίευση
17 Ιανουαρίου 2018 Όγδοη σειρά ασκήσεων.
ERASMUS+ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΩΝ ΕΝΗΛΙΚΩΝ (ΕΕΕ) το Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα
Stability Theory of Structures
ΔΙΕΘΝΗΣ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑ ΜΕ ΧΩΡΕΣ ΕΤΑΙΡΟΥΣ (Αν. Εκπαίδευση)
Шакенова Жамиля Наурызбаевна аға оқытушы,
ΦΟΡΜΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΣΤΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ Δυσγραφίας : Αξιολόγηση και Αντιμετώπιση Μαρτίου 2018 Ονοματεπώνυμο:_____________________________________________.
Α’ Μέρος: Νομικό πλαίσιο στην Κύπρο
Ενημέρωση σε Διοικητικό Συμβούλιο ΑΝΑΔ (Info Day)
الفصل الخامس: توازن المُنتج Producer Equilibrium
Journal club Լիլիթ Ավետիսյան
نظریات مصرف و سرمایه گذاری
ارگونومی فصل نهم.
الكيناتيكا الدورانية المفاهيم المستخدمة في الحديث عن مسببات الحركة الدورانية لها علاقة كبيرة بمفاهيم مسببات الحركة الخطية.
Ισόθερμο διάγραμμα Janecke. Απλό τετραεδρικό σύστημα
Το μαγνητικό πεδίο.
Ανάλυση των πρόσφατων μεταναστευτικών ροών 21ος αιώνας
Συμπεράσματα για δύο διαφορετικά αναλυτικά προγράμματα
Erasmus + An experience with and for refugees Fay Pliagou.
«An experience with and for Refugees»
NATIONAL SUPPORT SERVICES EPALE CY
BHLH1a overexpression alters circadian rhythms of cellular fluorescence. bHLH1a overexpression alters circadian rhythms of cellular fluorescence. (A) Diurnal.
Erasmus+ Περιφερειακή Γεωργική, Τεχνική και Επαγγελματική Σχολή Εκπαίδευσης και Κατάρτισης Αμμοχώστου/Αυγόρου
Μεταγράφημα παρουσίασης:

1ο Γυμνάσιο Ζωγράφου

«Κανένας δεν αφήνει την πατρίδα του, εκτός αν η πατρίδα του είναι το στόμα ενός καρχαρία»

1974 - Κύπρος 2016

1955 Κωνσταντινούπολη 2016 - Συρία

1922 - Σμύρνη 2016

1922 Μικρασιάτες Πρόσφυγες 2016 Σύριοι Πρόσφυγες

ΠΡΟΣΦΥΓΙΑ Refugjatët Refugees refugiați Rifugiati اللاجئين Réfugiés Бежанците Flüchtlinge פליטים Refugiados 难民 Vluchtelingen Uchodźcy беженцы mülteciler

«Φαντάσου την Προσφυγιά! Σαν να ήμουν εγώ εσύ…» «Φαντάσου την Προσφυγιά! Σαν να ήμουν εγώ εσύ…» Ομαδική εργασία Β’ τάξης 1ου Γυμνασίου Ζωγράφου Υπεύθυνη καθηγήτρια: Ιουλία Καρύδη - Φιλόλογος

ΜΕ ΤΙ ΜΟΙΑΖΕΙ Η ΠΡΟΣΦΥΓΙΑ; ατελείωτο δρόμο σύννεφο που ακολουθεί τον αέρα ωκεανό με τεράστια κύματα ξεριζωμό σπιτιού ψυχές εγκλωβισμένων ανθρώπων φόβο για το αύριο

ΜΕ ΤΙ ΜΟΙΑΖΕΙ Η ΠΡΟΣΦΥΓΙΑ; άσπρο και το μαύρο χελιδόνια κενό στις αναμνήσεις παιδί που κοιτά έξω απ’ το παράθυρο χελώνα που μπαίνει στο καβούκι της τυφώνα που καταστρέφει όνειρα και ελπίδες

ΤΙ ΗΧΟ ΒΓΑΖΕΙ Η ΠΡΟΣΦΥΓΙΑ; Υπόκωφο ήχο Φωνές και κλάματα Σειρήνες Ουρλιαχτά και αγωνία κλάμα μιας μητέρας «γιατί σε ‘μένα;» καρδιές των ανθρώπων κραυγή ελευθερίας

ΤΙ ΗΧΟ ΒΓΑΖΕΙ Η ΠΡΟΣΦΥΓΙΑ; Πένθιμες καμπάνες κύμα της θάλασσας δυνατό ήχο της αστραπής σφύριγμα ενός τρένου τικ – τακ ενός ρολογιού Μοιρολόγια και προσευχές ψίθυρο από ένα μυστικό βουητό της σιωπής

Η ΣΚΕΨΗ ΕΝΟΣ ΠΡΟΣΦΥΓΑ ΤΗΝ ΩΡΑ ΠΟΥ ΠΕΡΠΑΤΑΕΙ… Χάθηκαν όλα Πού πάω; Θα γυρίσω πάλι πίσω στην πατρίδα; Γιατί σε μένα; βλέπω το φλεγόμενο σπίτι μου Τι χώμα πατάω; Πως θα επιβιώσω;

Η ΣΚΕΨΗ ΕΝΟΣ ΠΡΟΣΦΥΓΑ ΤΗΝ ΩΡΑ ΠΟΥ ΠΕΡΠΑΤΑΕΙ… Πεινάω Κρυώνω Φοβάμαι Δεν θα τα καταφέρω Που βρίσκονται τα παιδιά μου; Θέλω ένα καλύτερο αύριο Πως καταντήσαμε έτσι; Δε μου αξίζει όσα περνάω Μην ξεχάσω τις αναμνήσεις μου και όσα έζησα

ΠΡΟΣΦΥΓΙΑ ΕΙΝΑΙ… αρχή ενός δύσκολου ταξιδιού κενό στην ψυχή δάκρυα ενός παιδιού γκρι σύννεφο Φωτιά της ανθρωποφτιαγμένης κόλασης

ΠΡΟΣΦΥΓΙΑ ΕΙΝΑΙ… φύλλο που το έχει παρασύρει ο άνεμος όνειρο για μια ζωή χωρίς φόβο νυχτερίδα που δε μπορεί να δει το φως ελάφι που τρέχει μακριά από την τίγρη το «είναι» να ρημάζει

Κείμενο της μαθήτριας του Β3 Αγγελικής Πετρίδη – διαβάζει η ίδια ΠΡΟΣΦΥΓΙΑ ΕΙΝΑΙ… Κείμενο της μαθήτριας του Β3 Αγγελικής Πετρίδη – διαβάζει η ίδια

Προσφυγιά είναι δίκοπο μαχαίρι…

Η ξενιτιά δεν είναι επιλογή…

Ποιος άραγε πιστεύει στου πόνου την κραυγή;

Τι αισθάνονται στην προσφυγιά; …στην καρδιά μας πυρκαγιά…

Προσφυγιά είναι κατάμαυρο αστέρι…

Προσφυγιά είναι και ανάγκη για μια καλύτερη ζωή…

Κείμενο του μαθητή του Β2 ΠΡΟΣΦΥΓΙΑ ΕΙΝΑΙ… Κείμενο του μαθητή του Β2 Γιώργου Καλογερά

Τη θάλασσα πλέον, δε μπορώ να βλέπω πια…

…όλοι ελπίζουν στην ιδέα πως θα ονειρεύονται ξανά…

Πάνε κι έρχονται καράβια γεμάτα προσφυγιά Δε βλέπεις το κατάμαυρο χρώμα στα πανιά;

Σε ποιο σπίτι, σε ποιο δάσος να κρυφτείς τώρα; Αφού του θανάτου έχει έρθει η ώρα;

Όλες οι λαμπάδες σβήσανε και έμεινε μόνο μια… «θέλω να ζήσω» ακούστηκε και επικράτησε σκοτεινιά…

…Πού να βρίσκονται τώρα οι φίλοι; Άκου τον ήχο της παρηγοριάς στο κοχύλι…

…κι αν όλα σου φαίνονται σκοτεινά τότε κοίτα ξανά με την καρδιά…

Θα ήθελα να ήμουν στη θέση σου;

Τα αισθάνθηκαν και οι παππούδες μας;

Αξίζουν αυτά τα βιώματα σε άνθρωπο;

Αξίζει μια παιδική ψυχή να προσπαθεί να ανθίσει σε τόση δυστυχία;

τα απορημένα μάτια των παιδιών να ρωτούν το «γιατί;»