ΓΡΑΦΕΙΟ ΕΟΤ ΤΟΥΡΚΙΑΣ
Γραφείο ΕΟΤ Τουρκίας ΙΔΡΥΣΗ Γραφείο ΕΟΤ Τουρκίας ΙΔΡΥΣΗ Ανακοίνωση Τουριστικού Ακόλουθου στο Γενικό Προξενείο της Ελλάδας στην Κωνσταντινούπολη, Νοέμβριος 2013 ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ Συμβόλαιο Στέγασης, 15 Οκτωβρίου 2014 Έναρξη λειτουργίας, Δεκέμβριος 2014
Cumhuriyet Cad. Αρθ. 181, 5ος Όροφος, 34373, Ο ΕΟΤ στην Τουρκία Στοιχεία Επικοινωνίας: Cumhuriyet Cad. Αρθ. 181, 5ος Όροφος, 34373, Harbiye - İstanbul Tηλ.: (+90 212) 368 87 86 Φαξ: (+90 212) 234 86 87 Επικεφαλής: Μαρία Ραχμανίδου
Γενικά για την Τουρκία Πρωτεύουσα Άγκυρα Μεγαλύτερη πόλη Κωνσταντινούπολη Επίσημες γλώσσες Τουρκικά Πληθυσμός • Εκτίμηση 2014 • Απογραφή 2008 77.695.904 71.517.100 Α.Ε.Π. (Ονομαστικό) • Ολικό (2009) • Κατά κεφαλή 593,533 δισ. $ 8.427 $ Νόμισμα Τουρκική λίρα (TRY)
Διμερείς Τουριστικές Ροές Συμφωνία Τουριστικής Συνεργασίας (20.1.2000) 1η Σύνοδος Μικτής Ελληνοτουρκικής Επιτροπής Τουρισμού (Αθήνα, 2003) 6ο Ελληνοτουρκικό forum για τον Τουρισμό (Σάμος, Κουσάντασι, 2005) 2η Σύνοδος Μικτής Ελληνοτουρκικής Επιτροπής Τουρισμού και 7ο Ελληνοτουρκικό forum για τον Τουρισμό (Αττάλεια, 2006) 1η Σύνοδος Ανωτάτου Συμβουλίου Συνεργασίας Διμερείς Τουριστικές Ροές
Διμερείς Τουριστικές Ροές 8ο Ελληνοτουρκικό forum για τον Τουρισμό και 3η Σύνοδος Μικτής Ελληνοτουρκικής Επιτροπής Τουρισμού (Αθήνα, Οκτώβριος 2011 2ο Sea Trade Winter Cruising Forum (Κων/πολη 2011) Μάρτιος 2013: Κοινή Διακήρυξη για συνεργασία στον τομέα του Τουρισμού στο πλαίσιο του Ανωτάτου Συμβουλίου Συνεργασίας (5.3.2013) Εξελίξεις εντός 2012-2014 : Πιλοτικό πρόγραμμα διευκόλυνσης visa για 15 ημέρες στα συνοριακά σημεία 7 νησιών του Αιγαίου . (Λέσβος, Χίος, Σάμος, Σύμη, Ρόδος, Κως, Καστελλόριζο) Διμερείς Τουριστικές Ροές
Πόσοι Τούρκοι ταξιδεύουν ; Πόσοι Τούρκοι ταξιδεύουν ; Στο εξωτερικό Στην Ελλάδα 2003 3.658.655 2004 4.306.398 2005 4.524.060 2006 4.378.982 2007 5.401.907 2008 5.215.235 2009 5.885.001 2010 6.887.489 2011 6.751.006 2012 6.273.993 2013 8.011.654 2014 8.363.966 2003 170.019 2004 185.422 2005 141.380 2006 241.987 2007 305.666 2008 263.048 2009 277.540 2010 428.721 2011 345.653 2012 447.908 2013 598.936 2014 741.038
Τα τελευταία 3 χρόνια ;
Που πάνε αυτοί που ταξιδεύουν;
Για ποιό λόγο ταξιδεύουν ; Για ποιό λόγο ταξιδεύουν ;
Αναψυχή
Επαγγελματικά Ταξίδια Επαγγελματικά Ταξίδια
Επισκέψεις σε Συγγενείς
Προφίλ Τούρκου Τουρίστα
Τα Χαρακτηριστικά Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης Πολλά ταξίδια – Λίγες μέρες Άνεση & Πολυτέλεια Value for Money Κλείνει μόνος του τις διακοπές του
Τα Χαρακτηριστικά Αναζητά νέες εμπειρίες Ταξίδια σε προορισμούς με ισλαμικά μνημεία Κοντινά ταξίδια στο Αιγαίο με θαλαμηγούς Διακοπές & χαλάρωση Άμεσες αποφάσεις - Κρατήσεις της τελευταίας στιγμής
Στόχοι & Προτεραιότητες Στόχοι & Προτεραιότητες
Οι Στόχοι μας! Ενίσχυση προβολής της κρουαζιέρα Προβολή του συνεδριακού, ιαματικού, γαστρονομικού τουρισμού και του τουρισμού πολυτελεία Προβολή νέων προορισμών περιοχών της Ελλάδας Μεγαλύτερη προβολή της Ελλάδας ως τουριστικού προορισμού υψηλής ποιότητας παροχής υπηρεσιών Προβολή νέων προορισμών/ περιοχών της Ελλάδας
Οι Προτεραιότητές μας! Δημιουργία Ιστοσελίδας και Social Media του Γραφείου στην Τουρκική Γλώσσα Μετάφραση & Εκτύπωση στην Τουρκική των Οδηγών του Ε.Ο.Τ στην Τουρκική Γλώσσα FAM TRIPS Workshops (B2B Διοργάνωση πολυθεματικών εκδηλώσεων (εκθέσεις ζωγραφικής, φωτογραφίας σε συνδυασμό με προβολή του γαστρονομικού τουρισμού
TARGET GROUPS Μεσαία Τάξη Το 10% των οικονομικά εύρωστων Τούρκων Τουριστών που ταξιδεύει για τουρισμό πολυτελείας Νεανικό Κοινό που χρησιμοποιεί τα social media για την ενημέρωσή του
Public Relations 2016
Public Relations 2016 Προβολή της Προ του Άθω περιοχής της Χαλκιδικής στο Σισμανόγλειο στις 29/1/2016 Workshop (B2B) για την προβολή της Ηπείρου τον Φεβρουάριο στο Σισμανόγλειο Εκδήλωση Φωτογραφίας και Παρουσίαση της Ορεινής Κορινθίας ως τουριστικού προορισμού τον περασμένο Μάρτιο στο Σισμανόγλειο Workshop (B2B) σε συνεργασία με την Περιφέρεια Αττικής για την προβολή της Αθήνας και των νησιών του Αργοσαρωνικού
Public Relations 2016 Fam Trips (Bloggers και Media) Β. Αιγαίο, Ήπειρος, Πελοπόννησος Συνεργασία με Προξενείο Σμύρνης για Forum προβολής θαλάσσιου τουρισμού στην Σμύρνη τον Φεβρουάριο Συνεργασία με Προξενείο Αδριανούπολης για διοργάνωση Workshop προβολής Νησιών Ιονίου στην Αδριανούπολη τον Απρίλιο.
MEDIA PLAN 2016
MEDIA PLAN 2016/ Διαφήμιση Outdoor Luxury Περιοχή Bebek Δημιουργία ιστοσελίδας Γραφείου και Social Media Μηνιαία καταχώρηση στο περιοδικό της TURSAB Μεταφράσεις και εκτύπωση του έντυπου προωθητικού υλικού του Ε.Ο.Τ στην τουρκική γλώσσα Co-op με Τ.Ο΄ς Advertorial (Atlas, National Geographic, GEO, Hello)
Ειδικά ζητήματα λόγω τοπικής αρμοδιότητας Επιτόπιο προσωπικό Visa
Thank you for your attention