ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚΕΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ευάγγελος Χριστοφόρου
Advertisements

ΓΕΝΝΗΤΡΙΕΣ ΕΜΠΟΡΙΚΩΝ ΠΛΟΙΩΝ
Διοίκηση Ανθρώπινων Πόρων Ενότητα 3: Αξιολόγηση Προσωπικού Δημήτριος Σταυρουλάκης Τμήμα Λογιστικής & Χρηματοοικονομικής ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ Ανώτατο Εκπαιδευτικό.
Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ηπείρου Δημιουργία Πρώτης έκδοσης του Δικτυακού τόπου του έργου Ιωάννης Γ. Τσούλος ΤΕΙ Ηπείρου Ιωάννινα, Οκτώβριος.
Ενόργανη Ανάλυση I Χρωματογραφία Λεπτής Στιβάδας Κοντογιάννης Χρίστος, Καθηγητής Τμήμα Φαρμακευτικής.
Η προοπτική εξέλιξης των προγραμμάτων Ηλεκτρονικής Διά Βίου Μάθησης στην Ελλάδα Συμεών Δ. Ρετάλης & Γ. Κορρές ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΕΙΡΑΙΑ ΤΜΗΜΑ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΤΗΣ.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ Κοινωνιολογία της Εκπαίδευσης 3o Μάθημα Λειτουργισμός/Φονξιοναλισμός και Εκπαίδευση (Ο Durkheim και.
ΟΙ ΚΥΡΙΟΤΕΡΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ ΣΥΛΛΟΓΗΣ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ Οι μέθοδοι συλλογής δεδομένων διαφέρουν μεταξύ τους και δεν είναι όλες εξίσου κατάλληλες για κάθε ερευνητικό πρόβλημα.
Μάθημα 1ο. Σχεδίαση Γραφικών Adobe Illustrator Σχεδίαση Διανυσματικών Γραφικών Δηλαδή αποτελούνται από γραμμές και καμπύλες που ορίζονται από μαθηματικά.
ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ
Μεθοδολογία Έρευνας Π.Τ.Ε.Α. Μάθημα 23/10/2015 Ηλίας Αβραμίδης Tel:
Hμέρα Καριέρας «Η συνέντευξη» Σάββας Μακρίδης, επ. συν. Τμ. Δημόσιων Σχέσεων και Επικοινωνίας, ΑΤΕΙ Ιονίων Νήσων.
Διαχείριση Κινδύνου Ενότητα 4: Εντοπισμός Κινδύνου. Διδάσκων: Βασιλική Καζαντζή, Επίκουρος Καθηγήτρια. Τμήμα Διοίκηση Επιχειρήσεων.
Δίκαιο Ανταγωνισμού και Άρθρο 101 ΣΛΕΕ ( άρθρο 1 ν.3959/2011) Ιωάννης Κόκκορης Καθηγητής, Πανεπιστήμιο Λονδίνου – Queen Mary Δημήτρης Λουκάς Αντιπρόεδρος.
ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ Ι. ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ Διδάσκων στο Ε. Π. ΠΑΙ. Κ. ΑΣΠΑΙΤΕ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Β
M. PARKIN, M. POWELL, K. MATTHEWS
Πρόσθετη αξία από την αξιοποίηση ψηφιακών εργαλείων έκφρασης για τα μαθηματικά Χρόνης Κυνηγός
Αναλυτικό Πρόγραμμα Εννοιολογική αποσαφήνιση
ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΟΙ ΤΕΧΝΗΤΕΣ ΦΩΛΙΕΣ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟ ΜΕΣΟ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΑΤΗΡΗΣΗ ΤΩΝ ΠΟΥΛΙΩΝ ΣΕ ΕΝΑ ΑΣΤΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ; Η περίπτωση του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου.
ΕΙΔΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΧΡΟΝΙΚΟυ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟυ ΕΡΓΩΝ
Φίλτρο καθαρισμού νερού με νανοπόρους
Κάποιες βασικές έννοιες στη μεθοδολογία της ψυχολογίας
Υδατικά σώματα/ βιολογικές διεργασίες
Διαφοροποιημένη Διδασκαλία (ΔΔ) Επειδή ένα μέγεθος παπουτσιών δεν ταιριάζει σε όλους… Αλβανόπουλος Γιώργος ΠΕΚ Καβάλας, 03/05/2017.
Εκπαιδευτική Διαδικασία και Μάθηση στο Νηπιαγωγείο
Σχεδίαση γραφικών Μάθημα 10.
ΑΓΡΟΤΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ Οικονομική Ανάλυση.
Ηγεσία στη Φυσική Αγωγή & την Εκπαίδευση
Μ. Γρηγοριάδου, Η. Βεργίνης, Α. Γόγουλου
Απόκλιση από την ισορροπία H-W λόγω περιορισμένου μεγέθους
Mαρκάτος Χρήστος MD,PhD Ειδικός Παθολόγος
ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Μεταιχμιακό ή Στεφανιαίο (limbic) Σύστημα
ΣΥΝΕΡΓΕΙΑΚΗ ΑΛΛΛΗΛΕΠΙΔΡΑΣΗ ΤΗΣ ΛΟΒΑΣΤΑΤΙΝΗΣ ΜΕ ΤΗΝ ΓΕΜΣΙΤΑΒΙΝΗ ΣΕ ΚΑΡΚΙΝΙΚΑ ΚΥΤΤΑΡΑ ΜΗ ΜΙΚΡΟΚΥΤΤΑΡΙΚΟΥ ΚΑΡΚΙΝΟΥ ΠΝΕΥΜΟΝΑ ΚΑΙ ΟΥΡΟΔΟΧΟΥ ΚΥΣΤΕΩΣ EP056.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΙΔΙΚΕΥΣΗΣ ΣΤΗ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ & ΤΟΝ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟ (ΠΕΣΥΠ) ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΟ ΕΤΟΣ Εργασία στο Μάθημα: «Οργανωτική Ψυχολογία, διαχείριση.
(σχετικό κομμάτι: ~37s ως ~2min
Curriculum Based Measurement (CBM)
Το βιογραφικό για το γιατρό του μέλλοντος
Κατερίνα Μαυραντωνάκη
1η ενότητα: Πεποιθήσεις
Κάποιες βασικές έννοιες στη μεθοδολογία της ψυχολογίας
(FREE SURFACE EFFECT, FCE)
Έκθεση του Ψεκαστή σε Γεωργικά Φάρμακα Ασφάλεια Χρήσης
Γιώργος Φλουρής ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ
Αναλυτικό Πρόγραμμα Εννοιολογική αποσαφήνιση
Ευ. Φρυδάκη Καθηγήτρια Παιδαγωγικής
ΕΘΝΙΚΟ ΜΕΤΣΟΒΙΟ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ
ΟΜΑΔΑ.
Στοχοθετικό vs Μοντέλο διαδικασίας
ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΑΙ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΓΧΕΙΡΙΔΙΟ
Τίτλος πτυχιακής εργασίας
ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ - ΔΥΣΛΕΞΙΑ
Στοχοθετικό vs Μοντέλο διαδικασίας
ΜΑΡΙΑ ΡΕΛΛΙΑ ΕΚΠ/ΚΟΣ ΑΓΓΛΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΚΑΤΟΧΟΣ MASTER ΕΑΠ
Πρόταση Έργου: «Αναπτυξη ΣυστηματοΣ ΑναφοραΣ των Ρευματικων Παθησεων ωΣ Μετρο Ελεγχου τηΣ ΦαρμακευτικηΣ Δαπανησ και τησ ΔΙΑΧΕΙΡιΣΗΣ ΤΩΝ υπηρεσιων υγειαΣ»
ΜΗΤΡΟΠΟΥΛΟΥ-ΜΟΥΡΚΑ ΒΑΣΙΛΙΚΗ
Δομικά και λειτουργικά στοιχεία της διδασκαλίας
به نام خدا.
2ο Γυμνάσιο Αγίου Δημητρίου «Δημήτρης Γληνός»
Κοινωνικές Ανισότητες και ο Ρόλος του Σχολείου. S. Bowles και H
ΟΙ ΔΙΟΜΑΔΙΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
ΑΝΑΣΤΟΛΕΙΣ ΤΟΥ ΜΕΤΑΤΡΕΠΤΙΚΟΥ ΕΝΖΥΜΟΥ ΤΗΣ ΑΓΓΕΙΟΤΕΝΣΙΝΗΣ (α-μεα)
Audacity lesson.
ΤΜΗΜΑ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
Κοινωνικοπολιτισμικές όψεις της σύγχρονης εκπαίδευσης
Caring for the Geriatric Oncology Patient: Essential Elements to Provide Safe and Effective Care 1.
3-2 溶 液 1 1.
後製影視設計 南台科技大學 課程資訊 課程名稱 後製影視設計 課程編碼 F0D33901 系所代碼/名稱 0F / 資傳系 開課班級
St. Viator Mathematics Curriculum
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚΕΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚΕΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ

ΠΡΟΣΔΟΚΙΕΣ (Pygmalion effect)

Παράμετροι διαμόρφωσης των μαθησιακών αποτελεσμάτων Παρεμβάσεις στο εκπαιδευτικό περιβάλλλον Συνθήκες ομαδοποίησης Τρόποι και μέσα εφαρμογής του curriculum Στρατηγικές ανάπτυξης κινήτρων από το δάσκαλο Ανάπτυξη της διαδικασίας μάθησης από τους ίδιους τους μαθητές. Εκπαιδευτικά αποτελέσματα – ανατροφοδότηση 5. Τρόποι αξιολόγησης (αυτοεκτίμηση, αυτοεπιβεβαίωση) Παιδαγωγικό κλίμα Ποιότητα σχέσεων μεταξύ των μαθητών Ποιότητα σχέσεων γονέων – μαθητών Ποιότητα σχέσεων τάξης – σχολείου.

Συμπεριφορά του δ. στους αδύνατους μαθητές Λιγότερος χρόνος αναμονής για απάντηση (σε σύγκριση με τους δυνατούς) Έλλειψη αναμονής ή τροποποίησης της ερώτησης Ακατάλληλη ενίσχυση (σχολιασμός συμπεριφοράς ή λανθασμένης απάντησης) Συχνότερη η κριτική για την αποτυχία Σπανιότερη η επιβράβευση για την επιτυχία Έλλειψη ανατροφοδότησης σε δημόσιες απαντήσεις τους Λιγότερη προσοχή και αλληλεπίδραση Λιγότερες ερωτήσεις, όχι αναλυτικές ερωτήσεις Λιγότερες απαιτήσεις Θέση θρανίου μακριά από το δάσκαλο Πιο στενή παρακολούθηση, πιο ιδιωτική αλληλεπίδραση Βαθμολόγηση χωρίς ευκαιρίες αμφισβήτησης Λιγότερη φιλικότητα (χαμόγελο, ενδείξεις υποστήριξης) Συντομότερη και λιγότερο περιεκτική ανατροφοδότηση Λιγότερη επαφή με τα μάτια, λιγότερη μη λεκτική επικοινωνία Λιγότερη χρήση αποτελεσματικών αλλά χρονοβόρων διδακτ. πρακτικών Λιγότερη αποδοχή και χρήση των ιδεών τους Εμπλοκή τους σε πενιχρό curriculum

Από τους δασκάλους που είχες στη μαθητική σου σταδιοδρομία, ποιοι ήταν οι καλύτεροι; Ποια στοιχεία συμπεριφοράς και ποιες πληροφορίες χρησιμοποιείς για να διαμορφώσεις τη γνώμη σου; Πόσο ακριβείς νομίζεις ότι είναι οι εκτιμήσεις σου;

2. Θεωρείς ότι οι δάσκαλοι υπερεκτιμούν ή υποτιμούν τους παρακάτω μαθητές; ζωηρά, επιθετικά αγόρια ήσυχα, παθητικά αγόρια ζωηρά, επιθετικά κορίτσια ήσυχα, παθητικά κορίτσια μαθητές με δυσχέρειες στο λόγο μαθητές που παραπονούνται ότι η δουλειά στο σχολείο δεν είναι ενδιαφέρουσα. 3. Γιατί οι δάσκαλοι υπερεκτιμούν ή υποτιμούν τις ικανότητες των παραπάνω διαφορετικών τύπων μαθητών;

4. Εξήγησε με δικά σου λόγια γιατί οι προσδοκίες, αφού πρώτα διαμορφωθούν, τείνουν να είναι διαρκείς.

μια αυθεντική προσδοκία 5. Γράψε ένα αυθεντικό παράδειγμα αυτοεκπληρούμενης προφητείας (Pygmalion Effect), που να βασίζεται σε κάτι το οποίο συνέβη σε σένα, σε έναν συγγενή ή έναν συμμαθητή σου. Να περιλάβεις τα εξής βήματα: μια αυθεντική προσδοκία συμπεριφορές που σχετίζονται στενά με αυτήν την προσδοκία απόδειξη ότι η προσδοκία εκπληρώθηκε

6. Πώς θα μπορούσες εσύ, ως αρχάριος δάσκαλος, να οχυρωθείς απέναντι στην αδιάκριτη αποδοχή των προσδοκιών που έχουν οι άλλοι δάσκαλοι στο σχολείο σου;