1o Γυμνάσιο Ελευσίνας «ΑΙΣΧΥΛΕΙΟ»

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ειδικότερα ζητήματα Πρόσβασης τρίτου
Advertisements

ΜΑΚΙΓΙΑΖ.
ΨΥΧΟΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΥΛΙΚΟ ΒΡΕΦΟΝΗΠΙΑΚΟΥ ΣΤΑΘΜΟΥ
Nacionalno računovodstvo
KVANTITATIVNE METODE U GRAĐEVINSKOM MENADŽMENTU
«Ο ΔΗΜΟΤΙΚΟΣ ΚΗΠΟΣ ΤΟΥ ΤΑΞΙΜΙΟΥ»
2. VAJA – sile ob dotiku in na daljavo
RADAR ZA PLOVILO ESMO Laboratorij za Sevanje in Optiko
תנועה הרמונית מטוטלת – חלק ב'.
Pasiruošimas “Elektros” skyriaus laboratoriniams darbams
הסקה על פרופורציה באוכלוסייה
ΧΡΗΣΤΟΓΛΟΥ ΙΩΑΝΝΗΣ ΓΕΝ
Κοινωνία, παραβατικές συμπεριφορές, πολιτική καταστολή
ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΚΑΙ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΩΝ ΦΟΡΕΩΝ ΤΗΣ
ΔΙΑΤΑΡΑΧΕΣ ΟΞΕΟΒΑΣΙΚΗΣ ΙΣΟΡΡΟΠΙΑΣ
Επανάληψη.
ΑΝΑΛΥΤΙΚΗ ΧΗΜΕΙΑ Εισαγωγή.
ΑΡΙΘΜΟΔΕΙΚΤΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑΣ
Διαχείριση Κινδύνου* *Η σειρά παρουσιάσεων για το μάθημα «Διαχείριση Κινδύνου» βασίζεται στο σύγγραμμα των Σχοινιωτάκη, Ν., και Συλλιγάρδου Γ., «Διαχείριση.
ΣΑΕ ΙΙ – ΥΔΡΑΥΛΙΚΑ & ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ
Εργασία στο μάθημα της Βιολογίας της Ά λυκείου του μαθητή Γεώργιου Μ.
Κεφάλαιο 6 οι φίλοι μας, οι φίλες μας
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΓΙΑ ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΥΣ (Κ105)
Επαγγέλματα στο Βυζάντιο
Μορφές & Διαδικασίες Αξιολόγησης
ΗΛΕΚΤΡΟΜΥΟΓΡΑΦΗΜΑ.
Εισαγωγή στη Ρομποτική
Λέκτορας Κώστας Κορδάς Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
Κάνε κλικ σε κάθε λέξη για να δεις τη σημασία
Μεσαιωνικό Κάστρο Λεμεσού
ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ ΓΕΩΜΕΤΡΙΑ 5Ο ΚΕΦ.
ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ
Δρ. ΚΥΡΙΑΖΟΠΟΥΛΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
Καδράκι ‘‘Ο Χριστός σώζει τον Πέτρο από τον καταποντισμό στα κύματα’’
Πυρηνική Φυσική και Φυσική Στοιχειωδών Σωματιδίων (5ου εξαμήνου, χειμερινό ) Τμήμα T3: Κ. Κορδάς & Χ. Πετρίδου Μάθημα 4 Mέγεθος πυρήνα Κώστας.
Η προβληματική των γενικών σκοπών και των ειδικών στόχων:
Σχεδιασμός και Οργάνωση του μαθήματος
Διαφορές και Ομοιότητες Κερδοσκοπικών και Μη Κερδοσκοπικών Οργανισμών
Put Options.
Χονδρός Παναγιώτης Σοφού Ειρήνη Μυρογιάννη Χρύσα Καλαϊτζή Κατερίνα
Εισηγητής: Ιωάννης Χρήστογλου Γεν. Διευθυντής Δ.Ε.Υ.Α. Κατερίνης
Καλαματα Η ιστορία της.
Ψηφιακές Επικοινωνίες Ι
Ψηφιακές Τηλεπικοινωνιές
Αθανάσιος Κ. Ρισβάς.
Η Γαλλική Επανάσταση.
ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΙΚΟ ΣΩΜΑ.
Η ΤΕΧΝΗ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΪΚΗ ΕΠΟΧΗ
Απέκκριση Οι δυο κύριες οδοί απομάκρυνσης των φαρμάκων από τον οργανισμό, είναι αφ ενός ο μεταβολισμός τους στο ήπαρ, που μόλις εξετάσαμε, και αφ ετέρου.
ΜΥΕ003-ΠΛΕ70: Ανάκτηση Πληροφορίας
Τα πολιτικά κόμματα Ορισμός: α) η κατάκτηση της πολιτικής εξουσίας, β) μόνιμη οργάνωση σε όλη την επικράτεια, γ) λαϊκή στήριξη Λειτουργίες: -α) ενοποίηση-εναρμονισμός.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Μύκητας Κεφίρ και Σπόροι Κεφίρ είναι το ίδιο πράγμα.
ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ.
Το παιδί που πεθαίνει.
ΤΟ ΜΑΓΝΗΤΙΚΟ ΠΕΔΙΟ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΥΛΗ
Οργανική Χημεία Ενότητα 1: Χημεία του Άνθρακα Χριστίνα Φούντζουλα
Πεντηκονταετία π.Χ..
Ψηφιακές Τηλεπικοινωνιές
Σύντομη Παρουσίαση Τόμος 2. Κεφάλαιο 2 «Στοιχεία Επικοινωνίας»
Αρχαία Ολυμπία Μυρσίνη Μαλίογκα Ε΄
3.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών Τμ. Μηχανικών Πληροφορικής
ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΧΡΟΝΟΣ.
Μερκ. Παναγιωτόπουλος - Φυσικός
ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΜΥΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ
ΤΟ ΦΩΣ ΩΣ ΑΥΤΟΝΟΜΗ ΦΥΣΙΚΗ ΟΝΤΟΤΗΤΑ
Μάθημα: ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΗΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
Εισαγωγή στη Διοικητική Λογιστική
Μεταγράφημα παρουσίασης:

1o Γυμνάσιο Ελευσίνας «ΑΙΣΧΥΛΕΙΟ» «Ο,ΤΙ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ Η ΨΥΧΗ ΕΝΟΣ ΠΑΙΔΙΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΦΩΣ ΤΟΥ ΗΛΙΟΥ,ΤΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ,ΤΟ ΚΑΛΟ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΚΑΙ ΛΙΓΗ ΑΓΑΠΗ Φ. ΝΤΟΣΤΟΓΙΕΦΣΚΥ «ΑΔΕΛΦΟΙ ΚΑΡΑΜΑΖΩΦ» 1o Γυμνάσιο Ελευσίνας «ΑΙΣΧΥΛΕΙΟ»

Υπεύθυνη εκπαιδευτικός: Αϊδινλή-Γραμμενιάτη Ελένη Συμμετέχουσες εκπαιδευτικοί: Βαγενά Ελένη, Ρεπούσκου Ευαγγελία ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΗ ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΒΕΡΓΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΓΚΟΥΜΑ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΔΟΥΚΑ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ ΖΑΪΜΗ ΜΠΡΙΣΙΛΝΤΑ ΚΟΥΛΟΧΕΡΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΛΟΥΚΟΠΟΥΛΟΥ ΖΩΗ ΛΟΥΤΡΙΑΝΑΚΗΣ ΜΑΡΚΟΣ ΜΑΡΑΓΚΟΠΟΥΛΟΥ ΣΟΦΙΑΛΕΝΑ ΜΑΚΡΑΚΗ ΑΝΤΡΙΑΝΝΑ ΜΑΡΟΥΔΗ ΜΑΡΙΑ ΜΠΑΡΔΗ ΤΖΟΥΛΙΑΝΑ ΜΠΑΡΔΙ ΜΑΡΙΝΑ ΜΠΕΓΙΑ ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΜΠΙΤΣΑΞΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΜΠΕΪΝΑΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΝΤΟΥΣΗ ΡΑΦΑΕΛΛΑ ΠΟΓΚΑ ΕΥΤΥΧΙΑ ΣΑΟΥΛΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΤΣΟΥΜΑΝΗΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΧΑΝΑΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΧΡΥΣΑΦΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ

Άρθρο 31 της Σύμβασης για τα Δικαιώματα του Παιδιού (1989) «Τα Κράτη-Μέλη αναγνωρίζουν το δικαίωμα των παιδιών στην ξεκούραση και τον ελεύθερο χρόνο, στην ενασχόληση με το παιχνίδι και τις ψυχαγωγικές δραστηριότητες ανάλογες προς την ηλικία του παιδιού και στην ελεύθερη συμμετοχή στην πολιτιστική ζωή και τις τέχνες». «Όχι μόνο έχουν δικαίωμα τα παιδιά στο παιχνίδι αλλά τα Κράτη θα πρέπει να ενθαρρύνουν την παροχή κατάλληλων και ίσων ευκαιριών για πολιτιστικές, ψυχαγωγικές και δραστηριότητες ελεύθερου χρόνου» Άρθρο 31 της Σύμβασης για τα Δικαιώματα του Παιδιού (1989)

Βοηθούν στην σωματική και μυϊκή άσκηση ΓΙΑΤΙ ΠΑΙΖΟΥΜΕ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ; Παίζουμε για να επικοινωνούμε Είναι τρόπος λειτουργίας του ανθρώπου Μαθαίνουμε να λειτουργούμε, να δημιουργούμε, να ανακαλύπτουμε, να ζούμε με άλλους Διασκεδάζουμε Είναι εξέλιξη του ανθρώπου πάνω στη γη Βοηθούν στην σωματική και μυϊκή άσκηση Βοηθούν στην ανάπτυξη της αντίληψης

ΣΤΟΧΟΙ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ: -Εμπλοκή στο παιχνίδι και δημιουργία κανόνων -Απόκτηση κριτικής σκέψης όσον αφορά στις δραστηριότητες και το παιχνίδι στην καθημερινότητα. -Σχέση στόχων που θέτουν στο παιχνίδι με τις αξίες που προωθούνται στην κοινωνία. -Σχέση του παιχνιδιού με την ανάπτυξη του παιδιού στις διάφορες ηλικίες και πως επηρεάζει τα συναισθήματα του παιδιού. -Σύνδεση δικαιώματος του παιδιού στο παιχνίδι με άλλα δικαιώματά του.

Κατά τη διάρκεια του προγράμματος οι μαθητές που συμμετείχαν χωρίστηκαν σε ομάδες και ασχολήθηκαν : με το ρόλο του παιχνιδιού από την νηπιακή ηλικία μέχρι και την εφηβεία και τον ρόλο του στην ανάπτυξή του. το παιχνίδι από την αρχαιότητα μέχρι σήμερα (συγκέντρωσαν υλικό και φωτογραφίες από παιχνίδια στην αρχαιότητα μέχρι σήμερα). Βρήκαν ομοιότητες και διαφορές ανάμεσα στα παιχνίδια του «τότε» και του «σήμερα» 3. κατέγραψαν τους λόγους που «επέβαλαν» αλλαγές στα παιχνίδια των παιδιών, στον τόπο και στη διάρκεια του παιχνιδιού (παιχνίδια στις γειτονιές, στην αυλή του σχολείου, στις πλατείες, στο σπίτι) 4. μίλησαν για τον ρόλο των ενήλικων στο παιχνίδι των παιδιών και για τα είδη του παιχνιδιού. 5. εξέφρασαν τα συναισθήματά μας όταν παίζουν ομαδικά, μεμονωμένα, με τους γονείς, στο σχολείο. Διατύπωσαν τις προτιμήσεις τους .

6. Μίλησαν για τα δικαιώματα των παιδιών στο παιχνίδι και για την απουσία του στις μέρες μας. 7. Δημιούργησαν αφίσα 8. Συζήτησαν για το ηλεκτρονικό παιχνίδι που έχει εισβάλλει τη ζωή των παιδιών και πόσο πολύ έχει επηρεάσει τη ζωή τους. 9. Συγκέντρωσαν στοιχεία για τα παιχνίδια των παιδιών στον κόσμο. 10. Συνέλεξαν φωτογραφικό υλικό από κάθε είδους παιχνίδι στην Ελλάδα και σε όλο τον κόσμο.

Και το παιχνίδι μας συνεχίζεται !!!!! Το παιχνίδι αποτελεί τη «φυσική» γλώσσα των παιδιών, το πιο ισχυρό μέσο έκφρασής τους και αναπόσπαστη δραστηριότητα της καθημερινότητάς τους. Μέσω του παιχνιδιού, το παιδί εξωτερικεύει τα συναισθήματά του, μαθαίνει, πειραματίζεται, ευχαριστιέται, απογοητεύεται και ανακαλύπτει σιγά-σιγά τον εαυτό του και τον κόσμο που το περιβάλλει. Το παιχνίδι πρέπει να αντιμετωπίζεται με σεβασμό καθώς το ίδιο το παιδί το θεωρεί πολύ σημαντικό, κάτι που φαίνεται και από το πόσο πολύ απορροφάται από αυτό που κάνει σε κάθε ηλικία. Μέσα από το παιχνίδι τα παιδιά εξερευνούν, εφευρίσκουν, δημιουργούν. Αναπτύσσουν κοινωνικές δεξιότητες και τρόπους σκέψης, μαθαίνουν πώς να αντιμετωπίζουν τα συναισθήματά τους, να βελτιώνουν τις σωματικές τους ικανότητες και να ανακαλύπτουν τους εαυτούς τους και τις ικανότητές τους. Και το παιχνίδι μας συνεχίζεται !!!!!