Ως τουριστική αγορά ορίζεται ο νοητός χώρος όπου οι

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ειδικότερα ζητήματα Πρόσβασης τρίτου
Advertisements

ΜΑΚΙΓΙΑΖ.
ΨΥΧΟΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΥΛΙΚΟ ΒΡΕΦΟΝΗΠΙΑΚΟΥ ΣΤΑΘΜΟΥ
Nacionalno računovodstvo
KVANTITATIVNE METODE U GRAĐEVINSKOM MENADŽMENTU
«Ο ΔΗΜΟΤΙΚΟΣ ΚΗΠΟΣ ΤΟΥ ΤΑΞΙΜΙΟΥ»
2. VAJA – sile ob dotiku in na daljavo
RADAR ZA PLOVILO ESMO Laboratorij za Sevanje in Optiko
תנועה הרמונית מטוטלת – חלק ב'.
Pasiruošimas “Elektros” skyriaus laboratoriniams darbams
הסקה על פרופורציה באוכלוסייה
ΧΡΗΣΤΟΓΛΟΥ ΙΩΑΝΝΗΣ ΓΕΝ
Κοινωνία, παραβατικές συμπεριφορές, πολιτική καταστολή
ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΚΑΙ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΩΝ ΦΟΡΕΩΝ ΤΗΣ
ΔΙΑΤΑΡΑΧΕΣ ΟΞΕΟΒΑΣΙΚΗΣ ΙΣΟΡΡΟΠΙΑΣ
Επανάληψη.
ΑΝΑΛΥΤΙΚΗ ΧΗΜΕΙΑ Εισαγωγή.
ΑΡΙΘΜΟΔΕΙΚΤΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑΣ
Διαχείριση Κινδύνου* *Η σειρά παρουσιάσεων για το μάθημα «Διαχείριση Κινδύνου» βασίζεται στο σύγγραμμα των Σχοινιωτάκη, Ν., και Συλλιγάρδου Γ., «Διαχείριση.
ΣΑΕ ΙΙ – ΥΔΡΑΥΛΙΚΑ & ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ
Εργασία στο μάθημα της Βιολογίας της Ά λυκείου του μαθητή Γεώργιου Μ.
Κεφάλαιο 6 οι φίλοι μας, οι φίλες μας
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΓΙΑ ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΥΣ (Κ105)
Επαγγέλματα στο Βυζάντιο
Μορφές & Διαδικασίες Αξιολόγησης
ΗΛΕΚΤΡΟΜΥΟΓΡΑΦΗΜΑ.
Εισαγωγή στη Ρομποτική
Λέκτορας Κώστας Κορδάς Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
Κάνε κλικ σε κάθε λέξη για να δεις τη σημασία
Μεσαιωνικό Κάστρο Λεμεσού
ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ ΓΕΩΜΕΤΡΙΑ 5Ο ΚΕΦ.
ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ
Δρ. ΚΥΡΙΑΖΟΠΟΥΛΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
Καδράκι ‘‘Ο Χριστός σώζει τον Πέτρο από τον καταποντισμό στα κύματα’’
Πυρηνική Φυσική και Φυσική Στοιχειωδών Σωματιδίων (5ου εξαμήνου, χειμερινό ) Τμήμα T3: Κ. Κορδάς & Χ. Πετρίδου Μάθημα 4 Mέγεθος πυρήνα Κώστας.
Η προβληματική των γενικών σκοπών και των ειδικών στόχων:
Σχεδιασμός και Οργάνωση του μαθήματος
Διαφορές και Ομοιότητες Κερδοσκοπικών και Μη Κερδοσκοπικών Οργανισμών
Put Options.
Χονδρός Παναγιώτης Σοφού Ειρήνη Μυρογιάννη Χρύσα Καλαϊτζή Κατερίνα
Εισηγητής: Ιωάννης Χρήστογλου Γεν. Διευθυντής Δ.Ε.Υ.Α. Κατερίνης
Καλαματα Η ιστορία της.
Ψηφιακές Επικοινωνίες Ι
Ψηφιακές Τηλεπικοινωνιές
Αθανάσιος Κ. Ρισβάς.
Η Γαλλική Επανάσταση.
ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΙΚΟ ΣΩΜΑ.
Η ΤΕΧΝΗ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΪΚΗ ΕΠΟΧΗ
Απέκκριση Οι δυο κύριες οδοί απομάκρυνσης των φαρμάκων από τον οργανισμό, είναι αφ ενός ο μεταβολισμός τους στο ήπαρ, που μόλις εξετάσαμε, και αφ ετέρου.
ΜΥΕ003-ΠΛΕ70: Ανάκτηση Πληροφορίας
Τα πολιτικά κόμματα Ορισμός: α) η κατάκτηση της πολιτικής εξουσίας, β) μόνιμη οργάνωση σε όλη την επικράτεια, γ) λαϊκή στήριξη Λειτουργίες: -α) ενοποίηση-εναρμονισμός.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Μύκητας Κεφίρ και Σπόροι Κεφίρ είναι το ίδιο πράγμα.
ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ.
Το παιδί που πεθαίνει.
ΤΟ ΜΑΓΝΗΤΙΚΟ ΠΕΔΙΟ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΥΛΗ
Οργανική Χημεία Ενότητα 1: Χημεία του Άνθρακα Χριστίνα Φούντζουλα
Πεντηκονταετία π.Χ..
Ψηφιακές Τηλεπικοινωνιές
Σύντομη Παρουσίαση Τόμος 2. Κεφάλαιο 2 «Στοιχεία Επικοινωνίας»
Αρχαία Ολυμπία Μυρσίνη Μαλίογκα Ε΄
3.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών Τμ. Μηχανικών Πληροφορικής
ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΧΡΟΝΟΣ.
Μερκ. Παναγιωτόπουλος - Φυσικός
ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΜΥΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ
ΤΟ ΦΩΣ ΩΣ ΑΥΤΟΝΟΜΗ ΦΥΣΙΚΗ ΟΝΤΟΤΗΤΑ
Μάθημα: ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΗΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
Εισαγωγή στη Διοικητική Λογιστική
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ως τουριστική αγορά ορίζεται ο νοητός χώρος όπου οι ΟΡΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗΣ ΑΓΟΡΑΣ Ως τουριστική αγορά ορίζεται ο νοητός χώρος όπου οι δυνάμεις της τουριστικής προσφοράς (παραγωγοί, προμηθευτές) και της τουριστικής ζήτησης (καταναλωτές —τουρίστες) δραστηριοποιούνται με σκοπό τη λήψη αποφάσεων για την τιμή πώλησης των τουριστικών προϊόντων.

Στην τουριστική αγορά δραστηριοποιούνται δύο ομάδες ανθρώπων: Οι πωλητές (παραγωγοί, προμηθευτές), που προσφέρονται να πωλήσουν τα τουριστικά προϊόντα τους σε συγκεκριμένη τιμή. Οι αγοραστές (καταναλωτές) που ζητούν τα τουριστικά προϊόντα και επιθυμούν να τα αγοράσουν (καταναλώσουν) σε συγκεκριμένη τιμή. Η ανάλυση της τουριστικής προσφοράς και ζήτησης δείχνει πως οι αγοραστές και οι πωλητές των τουριστικών προϊόντων καθορίζουν μεταξύ τους την τιμή και την παραγωγή.

Ισορροπία στην τουριστική αγορά υπάρχει μέσω της λειτουργίας του μηχανισμού των τιμών. Για παράδειγμα, ισορροπία έχουμε όταν δεν υπάρχει πλεόνασμα π.χ. αδιάθετες κλίνες σε μια τουριστική περιοχή, ούτε έλλειμμα π.χ. ζήτηση για δωμάτια η οποία με τις υπάρχουσες συνθήκες δεν μπορεί να καλυφθεί. Στο σημείο ισορροπίας, η προσφερόμενη τουριστική ποσότητα είναι ίση με την ζητούμενη ποσότητα. Η τουριστική προσφορά προϋποθέτει την ύπαρξη παραγωγών που να μπορούν να διαθέσουν τις απαιτούμενες ποσότητες τουριστικών προϊόντων και να ανταποκρίνονται στις ανάγκες και στις προτιμήσεις των πελατών — τουριστών. Η τουριστική ζήτηση προϋποθέτει την ύπαρξη ανθρώπων με ανάγκες, με οικονομική δύναμη και καταναλωτική συμπεριφορά.

Η δομή του τουριστικού «προϊόντος» συντίθεται από : ΤΟ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟ ΠΡΟΪΟΝ Το τουριστικό «προϊόν» είναι ένα σύνθετο προϊόν που αποτελείται από μείγμα υλικών αγαθών (π.χ. φαγητά, ποτά), άϋλων υπηρεσιών (διαμονή σε ξενοδοχείο ψυχαγωγία και μεταφορά των τουριστών), αλλά και από φυσικά στοιχεία (ήλιος, θάλασσα, κλιματολογικές συνθήκες, θέλγητρα ). Η δομή του τουριστικού «προϊόντος» συντίθεται από : Μη αναπαραγόμενους πόρους : φυσικά στοιχεία ή τεχνητά στοιχεία της ανθρώπινης δημιουργίας τα οποία δεν μπορούν να ανανεωθούν ή να αναπαραχθούν. Στους μη αναπαραγόμενους πόρους περιλαμβάνονται: Φυσικοί πόροι/στοιχεία : ακτές, βουνά, λίμνες, ποτάμια, δάση, ιαματικά λουτρά, σπήλαια, εθνικοί δρυμοί, φυσικά πάρκα Ιστορικοί, πολιτιστικοί πόροι : πόλεις τέχνης, ιστορικά μνημεία, μουσεία.

Πολιτιστικές και άλλες εκδηλώσεις: πολιτιστικές εκθέσεις, πολιτιστικές Αναπαραγόμενους πόρους : από ανανεώσιμα στοιχεία ή δραστηριότητες π.χ. συνέδρια, καλλιτεχνικές εκδηλώσεις) που είναι δημιουργήματα του ανθρώπινου πολιτισμού. Πολιτιστικές και άλλες εκδηλώσεις: πολιτιστικές εκθέσεις, πολιτιστικές παραστάσεις, εκδηλώσεις κ.λ.π. Δραστηριότητες απασχόλησης ελεύθερου χρόνου: άθληση, παιχνίδια υπαίθρου, περιηγήσεις, κ.λπ Επιχειρηματικές και επαγγελματικές εκδηλώσεις: συνέδρια, συμπόσια, ημερίδες, εμπορικές εκθέσεις, αγορές κ.λ.π.

Συμπληρωματικές υπηρεσίες προς τους αναπαραγόμενους και μη πόρους υλικά συστατικά στοιχεία, όπως: Υπηρεσίες υποδοχής - καταλύματα: ξενοδοχεία, διαμερίσματα, ενοικιαζόμενα, δωμάτια, κατασκηνώσεις, καταφύγια κ.α. Υπηρεσίες διατροφής: εστιατόρια, ταβέρνες, ζαχαροπλαστεία, καφενεία κ.α. Υπηρεσίες εμπορικές και χρηματοοικονομικές: καταστήματα λιανικού εμπορίου, τράπεζες, ανταλλακτήρια συναλλάγματος, γραφεία ταξιδίων και τουρισμού κ.α. Υπηρεσίες υποδομής: δρόμοι, σιδηρόδρομοι, λιμάνια, αεροδρόμια, τηλεπικοινωνίες κ.α. Υπηρεσίες του συστήματος μεταφορών: αεροπορικές, οδικές, σιδηροδρομικές, ακτοπλοϊκές κ.α.

Μη υλικά συστατικά στοιχεία. Αισθητικές αξίες (π.χ. παραστάσεις που διαμορφώνουν οι τουρίστες από τους τόπους προορισμού). Πολιτιστικές αξίες (π.χ. λαογραφία, πολιτιστική παράδοση). Προσδοκίες και ικανοποίηση των τουριστών.