Ο άνθρωπος.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Στοιχειώδης γεννήτρια συνεχούς ρεύματος
Advertisements

Ανάλυση λευκού φωτός και χρώματα
Οδηγίες για την δημιουργία εμφανίσιμων παρουσιάσεων
Xρώματα Ολόκληρη Ασπρόμαυρες Με λίγα ενχρωμα στοιχεία
Επιμορφωτής: Ονομ/νυμο Επιμορφωτή
Καθηγητής: Δ. Μπουτακίδης
ΓΑΙΑ ΙΙ ΔΙΑΣΥΝΔΕΟΜΕΝΟΙ ΜΙΚΡΟΚΟΣΜΟΙ ΠΟΛΥΜΕΣΩΝ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΗ ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΤΗΣ ΓΗΣ Περίληψη Το εγχειρίδιο χρήσης παρέχει στον τελικό χρήστη όλες τις απαραίτητες.
Τι ξέρετε για την ΟΡΑΣΗ;
Να περιγράψετε τους 2 τρόπους οργάνωσης Ιστοσελίδων
Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας
Το υλικο του Υπολογιστη
Τι ξέρετε για την ΟΡΑΣΗ;
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΨΕΥΔΟΚΩΔΙΚΑ ΒΑΣΙΚΕΣ ΔΟΜΕΣ ΒΑΣΙΚΟΙ ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΙ ΠΙΝΑΚΩΝ
ΚΥΚΛΙΚΟΣ ΔΙΧΡΩΙΣΜΟΣ
Ο ΟΘΟΝΕΣ Η οθόνη  (monitor ) του υπολογιστή, περιλαμβάνει ένα καθοδικό σωλήνα, όπως η τηλεόραση, και κατάλληλα κυκλώματα σάρωσης. Μπορεί να είναι έγχρωμη.
Λογότυπα βασισμένα στο γράμμα
ΣΤΑΜΑΤΗ ΜΑΡΙΑ-ΒΕΛΙΑ ΠΕΤΡΑΚΙΔΟΥ ΒΙΚΤΩΡΙΑ ΓΚΑΝΤΕΖΗ ΒΑΣΙΛΙΚΗ
ΑΠΟΣΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΜΕΓΕΘΗ ΑΠΛΑΝΩΝ
ΕΝΟΤΗΤΑ 2 – Κεφάλαιο 6: Το Γραφικό Περιβάλλον Επικοινωνίας (Γ. Π. Ε
ΣΤΟΧΟΣ 2.1.3: Ο μαθητής να μπορεί να,
Εισαγωγικές Έννοιες Διδάσκοντες: Σ. Ζάχος, Δ. Φωτάκης Επιμέλεια διαφανειών: Δ. Φωτάκης Σχολή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών Εθνικό Μετσόβιο.
Επεξεργασία Έγχρωμων Εικόνων
το χρώμα στον υπολογιστή
Εργασία Η υλοποίηση του αλγορίθμου συγχώνευσης θα πρέπει να χρησιμοποιεί την ιδέα των ροών (streams). Θα πρέπει να υπάρχουν δύο διαφορετικά είδη.
Στοιχειώδης γεννήτρια εναλλασσόμενου ρεύματος
Βασικοί μηχανισμοί όρασης
Πολυμέσα – Δίκτυα (μαθ. επιλογής Γ’ Λυκείου)
Presentation of information/Παρουσίαση πληροφοριών
ΕΝΟΤΗΤΑ 2 – Κεφάλαιο 6: Το Γραφικό Περιβάλλον Επικοινωνίας (Γ.Π.Ε.)
ΔΤΨΣ 150: Ψηφιακή Επεξεργασία Εικόνας © 2005 Nicolas Tsapatsoulis Επεξεργασία Έγχρωμων Εικόνων Τμήμα Διδακτικής της Τεχνολογίας και Ψηφιακών Συστημάτων.
Κεφάλαιο 2 Κίνηση σε μία διάσταση
Copyright © 2009 Pearson Education, Inc. Κεφάλαιο 3 Κίνηση σε 2 και 3 διαστάσεις, Διανύσματα.
Ο Ανθρώπινος Παράγοντας
ΓΕΝΙΚΑ ΤΥΠΟΙ ΜΑΤΙΩΝ ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΜΑΤΙΩΝ
Power Point Κεφάλαιο 5.
ΣΤΟΧΟΣ : Ο μαθητής να μπορεί να, Προοπτική
ΘΕΡΜΟΤΗΤΑ.
ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΗ ΦΥΣΙΚΗ.
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΦΑΓΗΤΟΥ ΚΑΙ ΓΛΥΚΟΥ ΣΕ ΠΙΑΤΟ
Δομές Δεδομένων 1 Θέματα Απόδοσης. Δομές Δεδομένων 2 Οργανώνοντας τα Δεδομένα  Η επιλογή της δομής δεδομένων και του αλγορίθμου επηρεάζουν το χρόνο εκτέλεσης.
ΨηφιοποίησηΨηφιοποίηση Οι περισσότερες μεταβολές επηρεάζονται από τον Η/Υ. Τα συστήματα μετατρέπονται ώστε να μπορούν να συνδέονται με Υπολογιστές.
1ο ΕΠΑ.Λ. ΣΟΦΑΔΩΝ ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΙΚΟΣ ΤΟΜΕΑΣ Β’ ΤΑΞΗ
Το λεπτό και μοντέρνο πληκτρολόγιο του Proteus θα ομορφύνει τον χώρο σας. Τα ενσωματωμένα πλήκτρα αφής που διαθέτει καθώς και το ελληνικό μενού, σας.
1 Σχεδιασμός της διεπαφής μιας πολυμεσικής εφαρμογής.
ΜΑΘΗΜΑ: ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ 1 ο ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ: WINDOWS XP ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ: ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ Ν. ΚΑΡΑΤΑΣΙΟΣ.
Σχεδίαση Διαφανειών Πρακτικός Οδηγός Μιχαηλίδη Αφροδίτη.
ΜΟΝΤΕΛΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΜΑΘΗΣΙΑΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ
Αλληλοεπιδράσεις οπτικών στοιχείων
Προβλήματα Ικανοποίησης Περιορισμών
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΠΡΟΧΩΡΗΜΕΝΕΣ ΤΕΧΝΙΚΕΣ
Ανάπτυξη Εκπαιδευτικού Λογισμικού
Ανάπτυξη Εκπαιδευτικού Λογισμικού
Επεξεργασία Κειμένου Διδακτική προσέγγιση των λογισμικών γενικής χρήσης Ζωγραφική Λογιστικά φύλλα Βάσεις δεδομένων.
Αρχεσ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ Η/Υ ΤΑξη Β΄
Αρχές Πληροφορικής Ενότητα # 11: Επεξεργασία κειμένου - LibreOffice
ΕΝΟΤΗΤΑ 1 – Κεφάλαιο 3: Πολυμέσα
Edward de Bono’s Six Thinking Hats
Ανάπτυξη Εκπαιδευτικού Λογισμικού
Παρουσιάσεις με την χρήση PowerPoint
Το φαινόμενο ΤΑΛΑΝΤΩΣΗ.
Εντολές και δομές αλγορίθμου
Ανάπτυξη Εκπαιδευτικού Λογισμικού
Συσκευές ηλεκτροφόρησης. Ηλεκτροφόρηση Αναλυτική μέθοδος που χρησιμοποιείται συνήθως στη βιολογία και στην ιατρική για το χωρισμό – σπάσιμο – διάλυση.
ΠΟΛΥΜΕΣΑ Μαρία Φερεντίνου. Mία εφαρμογή στον υπολογιστή χαρακτηρίζεται ως εφαρμογή πολυμέσων, όταν:  Συνδυάζει διάφορες μορφές αναπαράστασης της πληροφορίας.
Τρόπος προσαρμογής του Microsoft SharePoint Τοποθεσία Web με σύνδεση
Περιβάλλον εργασίας του διαδραστικού πίνακα
θέμα δήλωση Γραφικό SmartArt με εικόνες σε κόκκινο φόντο
ΜΝΗΜΗ: ΣΥΓΚΡΑΤΗΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΚΛΗΣΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ
Διδάσκων: Χρήστος Κατσάνος
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ο άνθρωπος

Ο άνθρωπος σαν μηχανή

Ανθρώπινες Αισθήσεις Αίσθηση Ακοής Αίσθηση Όρασης Κιναίσθηση & Προθαλάμιες Αισθήσεις Αισθήσεις Αφής Αίσθηση Γεύσης Αίσθηση Όσφρησης Αίσθηση Ακοής Αίσθηση Όρασης

Η όραση

Φάσμα μηκών κύματος που ανταποκρίνεται το ανθρώπινο μάτι

Που εστιάζω;

Χρώμα Το χρώμα έχει τρία χαρακτηριστικά Μήκος κύματος, όπου τα τρία βασικά χρώματα έχουν την σχέση Μπλέ (Β) < Πράσινο (G) < Κόκκινο (R) Ένταση = φωτεινότητα Κορεσμός = ποσότητα λευκού φωτός Το ανθρώπινο μάτι έχει σχετικά μικρή ευαισθησία στο μπλε λόγω μικρότερου αριθμού κώνων ευαίσθητων στο συγκεκριμένο μήκος κύματος. Το 8% των ανδρών και το 1% των γυναικών πάσχει από αχρωματοψία (συνήθως αδυνατούν να ξεχωρίσουν το κόκκινο από το πράσινο)

Δυσχρωματοψία

Δυσχρωματοψία Έξοδος Κινδύνου Save

Λαμπρότητα-φωτεινότητα (brightness) Η λαμπρότητα είναι υποκειμενική Η αντίθεση (contrast) δημιουργείται από διαφορές στην φωτεινότητα Η αυξημένη φωτεινότητα δημιουργεί τρέμουλο και σε λιγότερο από 50Hz αναβόσβημα

Έξοδος Κινδύνου Έξοδος Κινδύνου Έξοδος Κινδύνου Έξοδος Κινδύνου Αντίθεση Έξοδος Κινδύνου Έξοδος Κινδύνου Έξοδος Κινδύνου Έξοδος Κινδύνου

Μπλε γράμματα σε γαλάζιο φόντο… Κίτρινα γράμματα σε κίτρινο φόντο…

Μέγεθος και βάθος - Ι Επικάλυψη αντικειμένων συνεπάγεται μεγαλύτερο βάθος του επικαλυπτόμενου από το επικαλύπτον αντικείμενο

Μέγεθος και βάθος - ΙΙ Μεγάλο μέγεθος συνεπάγεται μικρό βάθος

Μέγεθος και βάθος - ΙΙΙ Αντίθεση, καθαρότητα, και λαμπρότητα συνεπάγονται μικρό βάθος

Μέγεθος και βάθος - ΙV Κοκκώδης υφή συνεπάγεται μικρό βάθος

Κινούμενες εικόνες Η κίνηση προκαλεί ταχύτατη αντίδραση ακόμη και όταν υπάρχει μόνο περιφερειακά του ματιού. Ιστοσελίδες με διαφημίσεις… http://www.istockphoto.com/stock-flash-12157036-cleaning.php http://www.dpgraph.com/ Διάσπαση προσοχής!

Περιβάλλον

Gestalt – Ψυχολογία της Μορφής Νόμος Εγγύτητας

Υπολογιστής με δύο χρήστες Γιατί οργάνωσαν με αυτό τον τρόπο την επιφάνεια εργασίας;

Νόμος Ομοιότητας Όμοια αντικείμενα οργανώνονται μαζί

Αλφαβητική οργάνωση (Mac)

Νόμος της συνέχειας

Χρησιμοποιώντας ίσα διαστήματα ανάμεσα στα αντικείμενα, ίδια σχήματα και ίδια μεγέθη, εφαρμόζεται η αρχή της συνέχειας

Νόμος του κλεισίματος

Κωδικοποίηση – αναγνώριση Μέθοδος Κωδικοποίησης Μέγιστος αριθμός κωδικών Σχόλια Αλφαριθμητικά Απεριόριστος Πολύ ευέλικτο. Το νόημα μπορεί να είναι αυταπόδεικτο. Ο χρόνος εντοπισμού μπορεί να είναι μεγαλύτερος από της γραφικής κωδικοποίησης. Σχήματα 10-20 Πολύ αποτελεσματικό εάν ο κωδικός ταιριάζει στο αντικείμενο ή στη λειτουργία που περιγράφεται. Χρώμα 4-11 Συμπαθητικό και αποτελεσματικό. Υπερβολική χρήση προκαλεί σύγχυση. Περιορισμένο όφελος για άτομα με δυσχρωματοψία. Γωνία γραμμής 8-11 Καλό σε ειδικές περιπτώσεις, για παράδειγμα, κατεύθυνση ανέμου. Μήκος γραμμής 3-4 Καλό. Μπορεί να γεμίσει την οθόνη εάν παρουσιαστούν πολλοί κωδικοί. Πλάτος γραμμής 2-3 Καλό. Τύπος γραμμής 5-9

Κωδικοποίηση – αναγνώριση Μέθοδος Κωδικοποίησης Μέγιστος αριθμός κωδικών Σχόλια Μέγεθος αντικειμένου 3-5 Ικανοποιητικό. Μπορεί να χρειαστεί ιδιαίτερο χώρο. Ο χρόνος εντοπισμού είναι μεγαλύτερος από το σχήμα και το χρώμα. Φωτεινότητα 2-4 Μπορεί να είναι κουραστικό, ειδικά εάν η αντίθεση της οθόνης είναι κακή. Αναβόσβημα Καλό για να τραβά την προσοχή αλλά θα πρέπει να είναι δυνατή η απόκρυψή του στη συνέχεια. Εκνευριστικό εάν χρησιμοποιηθεί πολύ. Περιορισμός σε μικρά πεδία. Αντιστροφή εικόνας Καθόλου δεδομένα Αποτελεσματικό για να ξεχωρίσουν δεδομένα. Εάν είναι μεγάλη η περιοχή, το τρεμόπαιγμα είναι πιο εύκολα αντιληπτό. Υπογράμμιση Χρήσιμο αλλά μπορεί να μειώσει τη ευκρίνεια του κειμένου. Συνδυασμός κωδικών Απεριόριστος Μπορεί να ισχυροποιήσει την κωδικοποίηση αλλά πολύπλοκοι συνδυασμοί μπορεί να προκαλέσουν σύγχυση.

Διάφορα θέματα σχετικά με την όραση Αρνητική η υπερβολική χρήση χρωμάτων Μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε ομαδοποίηση ή διαχωρισμό Άπειροι και έμπειροι χρήστες δίνουν διαφορετική προσοχή Το μάτι δε μένει ακίνητο Διάβασμα πρώτα μορφολογικά και μετά ανά χαρακτήρα

Υπερβολική χρήση χρώματος

Χρήση χρώματος για διαχωρισμό

Μορφολογική ανάγνωση

Μαύροι χαρακτήρες σε άσπρο υπόβαθρο

Άσπροι χαρακτήρες σε μαύρο υπόβαθρο

Ακοή Συχνότητες μεταξύ 20Hz και 15KHz φαινόμενο του πάρτυ προσέλκυση της προσοχής πληροφόρηση της κατάστασης επιβεβαίωση της πραγματοποίησης καθοδήγηση στη διάρκεια εξερεύνησης

Μηχανικό σύστημα Κανόνες του Shannon για μετάδοση πληροφορίας Κανόνας του Fitts Τ = α + β log2 (1 + (απόσταση/μέγεθος)) κανόνας του Hicks Τ = κ * Η, όπου Τ ο χρόνος επιλογής, κ σταθερά Η =

Μνήμη Μνήμη αισθήσεων Μνήμη εργασίας Μακροπρόθεσμη μνήμη 7+/-2 φαινόμενο του εγκλεισμού Μακροπρόθεσμη μνήμη Εισαγωγή Διαγραφή Προσπέλαση

Χωρητικότητα μνήμης εργασίας

Δοκιμάστε να απομνημονεύσετε τις επόμενες λέξεις (7 δευτερόλεπτα) Μακροπρόθεσμη Μνήμη - Παραδείγματα Δοκιμάστε να απομνημονεύσετε τις επόμενες λέξεις (7 δευτερόλεπτα)

σκέψη, ηλικία, κρύο, πονηριά, ησυχία, λογική, ιδέα, αξία, παρελθόν, μεγάλο

Μακροπρόθεσμη Μνήμη – Παραδείγματα συνέχεια Δοκιμάστε να απομνημονεύσετε τις επόμενες λέξεις (7 δευτερόλεπτα)

βάρκα, δένδρο, γάτα, παιδί, χαλί, πιάτο, εκκλησία, όπλο, φλόγα, κεφάλι

Μακροπρόθεσμη Μνήμη - Παραδείγματα Δοκιμάστε να απομνημονεύσετε τις επόμενες λέξεις φτιάχνοντας μια ιστορία (7 δευτερόλεπτα)

αίμα, κρύα, μεγάλο, θυμωμένο, παιδί, δένδρο, αεροπλάνο, σκύλος, φίλος

Μακροπρόθεσμη Μνήμη - συμπεράσματα Ποια ομάδα λέξεων ήταν πιο εύκολη στην απομνημόνευση;

Μερικά θέματα από γνωσιακή επιστήμη Ο άνθρωπος έχει τη δυνατότητα να εκτελέσει ενέργειες ακόμη και με ελλιπή γνώση Οι περιορισμοί βοηθούν ιδιαίτερα … (παραδείγματα: νομίσματα, έπη, κατασκευές… ) Απομνημόνευση: τυχαίων δεδομένων (π.χ. αλφαβήτα), δεδομένων με νόημα, μέσω επεξήγησης, υπενθύμιση, φυσική αντιστοιχία.

Προσπέλαση στην μακροπρόθεσμη μνήμη Επανάκτηση Αναγνώριση Επιπτώσεις στην επιλογή εντολών και εικονιδίων Περιβάλλον - συμφραζόμενα Μη αλφαβητική πληροφορία Η παράσταση να είναι μνημονική

Παραδείγματα Ομοιότητα: Βράχοι που πέφτουν (κοντά σε γκρεμό) ή άνθρωπος που σκάβει για έργα Παράδειγμα: Μαχαιροπήρουνα (σαν ένδειξη εστιατορίου) Συμβολισμός: Ποτήρια (σαν ένδειξη "εύθραυστο") ή το θαυμαστικό για προσοχή Τυχαία: Κύκλος ραδιενέργειας

Σκέψη και Επίλυση Προβλημάτων Συμπερασματική σκέψη (deductive reasoning) Επαγωγική σκέψη (inductive reasoning) Απαγωγική σκέψη (abductive reasoning) Παραγωγική και αναπαραγωγική επίλυση προβλημάτων (productive and reproductive problem solving) Επίλυση με την θεωρία του χώρου προβλήματος (problem space theory) Επίλυση με αναλογία

Παραδείγματα - Συμπερασματική σκέψη Εάν είναι Παρασκευή θα πάει στη δουλειά Είναι Παρασκευή Άρα, θα πάει στη δουλειά Κάποιοι άνθρωποι είναι μωρά Κάποια μωρά κλαίνε Άρα, κάποιοι άνθρωποι κλαίνε.

Παραδείγματα - Επαγωγική σκέψη Γενικεύσεις από παραδείγματα Εάν όλοι οι ελέφαντες που είδαμε έχουν προβοσκίδα, τότε όλοι οι ελέφαντες έχουν

Παραδείγματα - Απαγωγική σκέψη Εάν είναι Παρασκευή θα πάει στη δουλειά Είναι Παρασκευή Άρα, θα πάει στη δουλειά Πάει στη δουλειά, είναι Παρασκευή;

Παραδείγματα - Παραγωγική και αναπαραγωγική επίλυση προβλημάτων Θεωρία της σχολής Gestalt Στην αναπαραγωγική επίλυση, ο άνθρωπος χρησιμοποιεί παλιές εμπειρίες για να βρει την λύση Στην παραγωγική χρησιμοποιεί την διαίσθησή του και ανακατασκευάζει το πρόβλημα Εκκρεμές του Maier

Παραδείγματα - Επίλυση με την θεωρία του χώρου προβλήματος δημιουργείται νοητικά ένας γράφος καταστάσεων και μεταβάσεων μεταξύ τους

Παραδείγματα - Επίλυση με αναλογία Ένας γιατρός προσπαθεί να καταστρέψει έναν κακοήθη όγκο με ισχυρή ακτινοβολία. Υπάρχει όμως το πρόβλημα ότι η πλήρης απαιτούμενη δοσολογία θα καταστρέψει και όλα τα υγιή κύτταρα που θα βρει στον δρόμο της. Από την άλλη, μειωμένη δοσολογία θα είναι μεν ακίνδυνη για τα υγιή κύτταρα αλλά και αναποτελεσματική για τον όγκο.

Παραδείγματα - Επίλυση με αναλογία Ένας στρατηγός επιτίθεται σε ένα κάστρο. Δεν μπορεί να στείλει όλους τους ανθρώπους του μαζί στην επίθεση γιατί οι δρόμοι έχουν νάρκες που θα εκραγούν αν περάσουν πολλοί άνθρωποι ταυτόχρονα από πάνω τους. Γι’ αυτό, δημιουργεί μικρές ομάδες οι οποίες ακολουθώντας ξεχωριστούς δρόμους φτάνουν πάλι στον στόχο τους όλες μαζί χωρίς όμως να διατρέχουν κίνδυνο.

Μεταφορές Η απεικόνιση καταστάσεων, αντικειμένων, ή ενεργειών σε αντίστοιχα "γνώριμα" για την διευκόλυνση της μάθησης και της θύμησης λέγεται μεταφορά (metaphor) Αναντιστοιχίες

Θέματα προς συζήτηση (1/2) Εξηγείστε γιατί: α. Εικονίδια με κείμενο μπορούν να επιλεχθούν πιο γρήγορα από τα απλά εικονίδια (θεωρώντας ότι εντολή που αντιστοιχεί στο εικονίδιο είναι ήδη γνωστή). β. Η μέθοδος απόκρυψης της ράβδου συστήματος είναι αναποτελεσματική σε σχέση με την μόνιμη εμφάνισή της. γ. Η ράβδος των μενού στο Macintosh είναι πιο αποτελεσματική από αυτήν των Windows. δ. Τα πλήκτρα συναρτήσεων (Function Keys) του πληκτρολογίου του iMac δεν είναι αποτελεσματικά.

Θέματα προς συζήτηση (2/2) Σύμφωνα με τον κανόνα του Fitts ο χρόνος κίνησης του δείκτη του ποντικιού εξαρτάται από το μέγεθος του στόχου και την απόσταση στην οποία βρίσκεται. Αυτό σημαίνει ότι ο μέσος χρόνος επιλογής μιας εντολής ενός επιλογέα (μενού) αυξάνει όσο αυξάνει και ο αριθμός των επιλογών. Αντίστοιχα ο χρόνος επιλογής ενός πλήκτρου που βρίσκεται σε ένα αναδυόμενο παράθυρο αυξάνει όσο μικραίνει το μέγεθός του και αυξάνει η απόσταση του από το δείκτη του ποντικιού. Μπορείτε να προτείνετε λύσεις που να μειώνουν το χρόνο επιλογής στις παραπάνω περιπτώσεις; Τι προβλήματα πιστεύετε ότι είναι δυνατόν να προκύψουν; Ένας χρήστης δείχνει με το ποντίκι στο κέντρο της οθόνης. Πρέπει να τοποθετήσετε ένα στόχο ενός pixel. Ονομάστε τα πέντε καλύτερα σημεία ώστε ο χρήστης να μπορεί να βρει το στόχο πιο εύκολα. Έχετε έναν πίνακα 10 εικονιδίων 24x24 pixel τοποθετημένο κατακόρυφα στην άκρη της οθόνης. Μπορείτε να τον διατάξετε σε μια ή δύο στήλες των 1x10 ή 2x5 εικονιδίων. Ποια θεωρείτε καλύτερη διάταξη.