Μ. Γρηγοριάδου, Η. Βεργίνης, Α. Γόγουλου

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Η μάθηση από κείμενα 1 Τρίτη, 5 Ιουλίου 2011  Η μάθηση από κείμενα είναι μια πολύπλοκη διαδικασία η οποία μέχρι σήμερα δεν έχει γίνει πλήρως κατανοητή.
Advertisements

Ελληνικό Διαδημοτικό Δίκτυο Υγιών Πόλεων Αθήνα, 2015 Οι μύθοι της τρίτης ηλικίας.
2 ο ΕΠΑΛ ΕΥΟΣΜΟΥ/Β΄πτ ΓΕΡΑΓΟΤΗΣ ΑΝΤΩΝΙΟΣ ΓΚΑΓΚΑΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ.
Αρχές λειτουργίας STM και AFM Ντούλιου Ευαγγελία.
Ειδική Υπηρεσία για την Κοινωνική Ένταξη και την Κοινωνική Οικονομία – ΕΥ ΚΕΚΟ Ενημέρωση για την Κοινωνική Οικονομία & Κοινωνική Επιχειρηματικότητα.
Η κρίση στα Βαλκάνια Δημιουργία: Ζάρκος Δημήτριος Μίσσιου Γεωργία
Το σύστημα ταξινόμησης NANDA-I Δρ. ΑΘΗΝΑ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΟΥ-AΝΑΓΝΩΣΤΟΠΟΥΛΟΥ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ ΚΟΙΝΟΤΙΚΗΣ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗΣ ΤΜΗΜΑ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΑΘΗΝΩΝ Δρ. ΑΘΗΝΑ.
ΤΜΗΜΑ ΝΟΜΙΚΗΣ ΤΟΜΕΑΣ ΔΙΕΘΝΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΔΙΚΑΙΟ ΕΥΡΩΠΑΙΚΗΣ ΕΝΩΣΗΣ Ι Μ. Δ. Χρυσομάλλης Αναπληρωτής Καθηγητής.
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ-ΕΚΤΕΛΕΣΗ-ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ της ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ Ο εκπαιδευτικός ως ‘αρχιτέκτονας της διδασκαλίας’ «Επιστήμονας» και «Δάσκαλος» Ιωάννης Ε. Βρεττός.
1 ΔΙΑΛΕΞΗ 10η ΘΕΩΡΙΑ ΚΟΣΤΟΥΣ. 2 ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ ΔΙΑΛΕΞΗΣ ΟΡΙΑΚΟ ΚΟΣΤΟΣ ΚΑΜΠΥΛΕΣ ΚΟΣΤΟΥΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΜΕΤΑΞΥ ΤΩΝ ΚΑΜΠΥΛΩΝ ΚΟΣΤΟΥΣ ΒΡΑΧΥΧΡΟΝΙΑ & ΜΑΚΡΟΧΡΟΝΙΑ ΚΟΣΤΗ.
Πανεπιστήμιο Αθηνών / Εργαστήριο Νέων Τεχνολογιών στην Επικοινωνία, την Εκπαίδευση και τα Μ.Μ.Ε. Η επικοινωνία ως ουσιώδης παράγοντας στην ιατρική πράξη.
Ολομέλεια Πλατφόρμας «Τεχνολογίες Πληροφορικής & Επικοινωνιών»
ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΤΕΧΝΗ ΖΩΓΡΑΦΙΚΗ Η Κρητική Σχολή Η Επτανησιακή Σχολή
Φυσικές Ιδιότητες των Υλικών
Τα προπύλαια του Μονάχου
Ο μόνος πραγματικός Αριθμός;;;
Μεθοδολογία της έρευνας στις Κοινωνικές Επιστήμες Ι &ΙΙ
Δρ. Χριστακόπουλος Γιάννης
Παραδόσεις εφαρμοσμένης Δασοκομικής
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΙΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
Δρ. Χριστακόπουλος Γιάννης
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚΕΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ
Ευάλωτες Κοινωνικά Ομάδες Κρατούμενοι
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό
2η διάλεξη: Αμινοξέα και πρωτεΐνες, μέρος Α
Μερικές δυνάμεις στη φύση
Λαοί της ανατολικής Μεσσογείου (ιστορία, θρησκεία, μνημεία)
Έλενα Βλαχογιάννη, 2ο ΓΕΛ Χολαργού Νότα Σεφερλή, 2ο ΓΕΛ Χολαργού
ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ ΓΙΑΝΝΟΥΛΑΤΟΣ
Ναζιστικοί Ολυμπιακοί Αγώνες, Βερολίνο 1936
Το βιογραφικό για το γιατρό του μέλλοντος
Παύλος Μωραΐτης 18 Ιανουαρίου 2010 Αντίο Παύλο.
ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ VON NEUMAN
Μαρία Ξενιτίδου, Αντώνης Σαπουντζής ΔΠΘ
VINCENT VAN GOGH (ΒΙΝΤΣΕΤ ΒΑΝ ΓΚΟΓΚ Έτος γέννησης: 30 Μαρτίου 1853
Ιωάννης Στάης Καλλιρρόη Δογάνη Νικόλας Στρατής
ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ
Εισαγωγή στις Επιστήμες της Αγωγής
Ηλεκτρονικοί Υπολογιστές
Έλξη Μια ιδιότητα της μάζας.
Γενική Διεύθυνση Αγροτικής Ανάπτυξης
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ
Ενημέρωση για την Κοινωνική Οικονομία & Κοινωνική Επιχειρηματικότητα
της Συναισθηματικής Νοημοσύνης σε έναν Αεροπορικό Οργανισμό
Η πόλη της Πέτρας, στην Ιορδανία
ΟΜΑΔΟΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ ΚΑΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ
ΜΗΤΡΟΠΟΥΛΟΥ-ΜΟΥΡΚΑ ΒΑΣΙΛΙΚΗ
ΜΑΘΗΜΑ: ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΕΣ ΙΔΕΕΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΥΚΛΟΣ:Α' ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ ΕΞΑΜΗΝΟ:ΧΕΙΜΕΡΙΝΟ ( ) ΔΙΔΑΣΚΩΝ:ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ.
ΘΕΜΑ: Οδηγίες για τη διδασκαλία της Χημείας της Α΄ τάξης Γενικού Λυκείου για το σχ. έτος Σύνολο ελάχιστων προβλεπόμενων διδακτικών ωρών σαράντα.
Η πόλη της Πέτρας, στην Ιορδανία
ΑΠΟΨΕΙΣ ΕΚΠΡΟΣΩΠΩΝ ΤΗΣ ΘΕΩΡΙΑΣ ΤΟΥ ΕΠΟΙΚΟΔΟΜΙΣΜΟΥ
Οργανωσιακή Θεωρία και Συμπεριφορά
منطقة العاصمة التعليمية اختبارات الفروض الاحصائية
Διαβούλευση Ελλήνων Πολιτών για το Μέλλον της Ευρώπης
Ατομική Συμβουλευτική για μαθητές Β/θμιας εκπαίδευσης
Μ.Ε.Κ. Ι Κεφάλαιο 2 Πρώτος Θερμοδυναμικός Νόμος
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ
Ελεύθερος χρόνος, προσωπική ανάπτυξη και ευεξία
2ο Λύκειο Αγίας Βαρβάρας
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΗΜΗ – ΘΕΩΡΙΕΣ ΤΗΣ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗΣ
Βασικές έννοιες της Μηχανικής
ΤΜΗΜΑ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
ΤΜΗΜΑ ΝΟΜΙΚΗΣ ΤΟΜΕΑΣ ΔΙΕΘΝΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
Σύγχρονα Ζητήματα Διεθνούς Ασφάλειας «Η τομή στις Ελληνοτουρκικές σχέσεις. Συνέχεια και αλλαγή» Αγγελική Αλεξοπούλου
Η έννοια της δύναμης Οι δυνάμεις προκαλούν μεταβολή στην ταχύτητα
ΤΜΗΜΑ ΝΟΜΙΚΗΣ ΤΟΜΕΑΣ ΔΙΕΘΝΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
Bilateral ovarian agenesis and the presence of the testis-specific protein 1-Y-linked gene: two new features of Mayer-Rokitansky-Küster-hauser syndrome 
ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΟΣ
Preserving Access to Digital Information
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Λαμβάνοντας υπόψη τις Αντιλήψεις των Εκπαιδευομένων στην Ανάπτυξη Εκπαιδευτικού Υλικού Μ. Γρηγοριάδου, Η. Βεργίνης, Α. Γόγουλου Τμήμα Πληροφορικής & Τηλεπικοινωνιών,ΕΚΠΑ

Εισαγωγικά μαθήματα Πληροφορικής Βασικές έννοιες της Επιστήμης της Πληροφορικής Προετοιμασία φοιτητών για την παρακολούθηση των υπολοίπων μαθημάτων του προγράμματος σπουδών Υποκίνηση ενδιαφέροντος και δημιουργικότητας φοιτητών Παροχή γνωστικών συνδέσμων (ACM/IEEE-Curriculum 2001 Task Force, 2001; Braught, 2001 )

Εισαγωγικά μαθήματα Πληροφορικής μικρή εμπειρία απευθύνονται σε μεγάλο πλήθος φοιτητών με ή μεγάλη διεξάγονται με διάλεξη με περιορισμένο αριθμό εργαστηριακών ασκήσεων μείωση του ενδιαφέροντος των φοιτητών σταδιακός περιορισμός προσέλευσης στις παραδόσεις (Kay, 1998 )

Προτάσεις Υποστήριξης Διάθεση βιντεοσκοπήσεων των διαλέξεων Ηλεκτρονική επικοινωνία μεταξύ των φοιτητών Παροχή εικονικών εργαστηρίων με στόχο την εμβάθυνση σε θεματικές ενότητες του μαθήματος Διαχείριση υποβολής και αυτόματης αξιολόγησης εργασιών Χρησιμοποίηση διαδικτυακών μαθησιακών περιβαλλόντων με προσαρμοστικά χαρακτηριστικά Kay, 1998; Jones, Ruehr and Salter, 1996; Ericson and Rogers, 1996; Βεργίνης, Γουλή, Γόγουλου και Γρηγοριάδου, 2008

(Αποθήκευση δεδομένων) Το περιβάλλον SCALE Οργάνωση Υλικού Γνωστικό αντικείμενο Θεματική Ενότητα 1 (Αποθήκευση δεδομένων) Θεματική Ενότητα n (Τεχνητή Νοημοσύνη) Δραστηριότητες Προαπαιτούμενων Γνώσεων Δραστηριότητες Μάθησης Δραστηριότητες Τελικής Αξιολόγησης

Το περιβάλλον SCALE Οργάνωση Δραστηριοτήτων Δραστηριότητα Υποδραστηριότητα 1 Υποδραστηριότητα n Ερώτημα 1 Ερώτημα n

Το περιβάλλον SCALE Δραστηριότητες Διερεύνηση προϋπάρχουσας γνώσης Εξοικείωση με απαιτούμενες έννοιες της Θεματικής ενότητας Δραστηριότητες Προαπαιτούμενων Γνώσεων Υποστήριξη μαθησιακής Διαδικασίας Ανάπτυξη δεξιοτήτων κριτικής σκέψης, αναστοχασμού, αυτορύθμισης Δραστηριότητες Μάθησης Επίτευξη προσδοκώμενων αποτελεσμάτων Συνολική οικοδόμηση γνώσης Βελτίωση της γνώσης για τη συγκεκριμένη έννοια Δραστηριότητες Τελικής Αξιολόγησης

Το περιβάλλον SCALE Ανατροφοδότηση Μονάδες Ανατροφοδότησης Πληροφοριακή Ανατροφοδότηση πληροφορεί για ορθότητα απαντήσεων Διδακτική Ανατροφοδότηση καθοδηγεί τον εκπαιδευόμενο Μονάδες Ανατροφοδότησης Σε επίπεδο δραστηριότητας Σε επίπεδο υποδραστηριότητας Πάντα διαθέσιμη στον εκπαιδευόμενο Διαθέσιμη μετά την υποβολή απαντήσεων στα ερωτήματα

Δραστηριότητες για εισαγωγικά μαθήματα Πληροφορικής Το Εκπαιδευτικό Υλικό που αναπτύχθηκε καλύπτει τις θεματικές ενότητες: Αποθήκευση Δεδομένων Διαχείριση Δεδομένων Λειτουργικά Συστήματα Δίκτυα και Διαδίκτυο Σχεδιασμός Αλγορίθμων Γλώσσες Προγραμματισμού Δομές Δεδομένων Βάσεις Δεδομένων Τεχνητή Νοημοσύνη

Δραστηριότητες για εισαγωγικά μαθήματα Πληροφορικής Οι θεματικές ενότητες προσεγγίστηκαν σε εισαγωγικό επίπεδο, στοχεύοντας στην υποστήριξη: του πρωτοετή φοιτητή του τμήματος Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών του μαθητή της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης καλύπτουν κυρίως τα επίπεδα: Ανάκλησης Κατανόησης της ταξινομίας Mayer (2002)

Δραστηριότητες για εισαγωγικά μαθήματα Πληροφορικής Ενδεικτική δραστηριότητα μάθησης

Δραστηριότητες για εισαγωγικά μαθήματα Πληροφορικής Ενδεικτική δραστηριότητα μάθησης

Αξιοποίηση Εκπαιδευτικού Υλικού Μάθημα: Εισαγωγή στην επιστήμη της Πληροφορικής και των Τηλεπικοινωνιών 2007-2008 (Scale χωρίς Μοντέλο Εκπαιδευόμενου) (Verginis, Gogoulou, Gouli, Boubouka, Grigoriadou, 2009) 2008-2009 (Scale με Μοντέλο Εκπαιδευόμενου) (Verginis, Gouli, Gogoulou, Grigoriadou, 2010)

Αξιοποίηση Εκπαιδευτικού Υλικού 2009-2010 (Scale με Μοντέλο Εκπαιδευόμενου) Η ανάλυση των απαντήσεων της τελικής εξέτασης έδειξε ότι: 73%των φοιτητών ενώ έχουν τη δυνατότητα να απαντούν σε ερωτήματα ανάκλησης και κατανόησης δεν μπορούν να απαντούν εξίσου ικανοποιητικά σε ερωτήματα, τα οποία απαιτούν συνδυασμό γνώσεων και εξαγωγής συμπερασμάτων

Μοντέλο Δόμησης & Ολοκλήρωσης του Kintsch επέκταση προηγούμενων μοντέλων Κατανόησης (Kintsch and van Dijk, 1978; van Dijk and Kintsch, 1983) αφορά κυρίως στο ρόλο της προηγούμενης γνώσης του εκπαιδευόμενου κατά τη διαδικασία Κατανόησης διαχωρίζει δύο διαφορετικά επίπεδα σχετικά με τη νοητική αναπαράσταση που αναπτύσσει ο αναγνώστης κατά τη διαδικασία κατανόησης ενός κειμένου Μοντέλο Κειμένου Μοντέλο Εγκαθίδρυσης

Μοντέλο Δόμησης & Ολοκλήρωσης του Kintsch Μοντέλο Κειμένου κατασκευάζεται από πληροφορίες που προέρχονται κατευθείαν από το κείμενο Μοντέλο Εγκαθίδρυσης θεωρείται ως το τελικό προϊόν της μάθησης και αφορά την κατανόηση του νοήματος του κειμένου μέσω της σύνδεσης της προϋπάρχουσας γνώσης με την καινούρια

Μοντέλο Δόμησης & Ολοκλήρωσης του Kintsch Η αξιολόγηση του βαθμού κατά τον οποίο έχει επιτευχθεί η κατασκευή των μοντέλων κειμένου και εγκαθίδρυσης μπορεί να γίνει με: Ερωτήσεις βασισμένες στο κείμενο Ερωτήσεις επεξεργασίας συμπεράσματος Ερωτήσεις γεφυρώματος συμπεράσματος Ερωτήσεις επίλυσης προβλήματος (McNamara, Kintsch, Songer, and Kintsch, 1996)

Ψηφιακό υλικό για εισαγωγικά μαθήματα Πληροφορικής (1) Στόχος: η ανάπτυξη κριτικής σκέψης και δεξιοτήτων εξαγωγής συμπερασμάτων Ερωτήματα τα οποία: στοχεύουν σε γνωστικές διεργασίες σύμφωνα με την ταξινομία του Mayer μπορούν να αξιολογήσουν τα μοντέλα κειμένου και εγκαθίδρυσης του εκπαιδευόμενου σύμφωνα με το μοντέλο Δόμησης και Ολοκλήρωσης του Kintsch

Ψηφιακό υλικό για εισαγωγικά μαθήματα Πληροφορικής (2) Ερωτήματα τα οποία: ωθούν τον εκπαιδευόμενο να συνδυάσει γνώσεις και να εξάγει συμπεράσματα συνοδεύονται από μονάδες ανατροφοδότησης, οι οποίες θα βασίζονται σε λανθασμένες αντιλήψεις/παρανοήσεις και θα παρέχονται ανάλογα με την απάντηση που έχει δώσει ο εκπαιδευόμενος

Λειτουργεί ένας υπολογιστής χωρίς κύρια μνήμη; Να σχολιάσετε την παρακάτω πρόταση ως προς την ορθότητά της και να αιτιολογήσετε την απάντησή σας: «Ένας υπολογιστής μπορεί να λειτουργήσει χωρίς κύρια μνήμη, μόνο με σκληρό δίσκο, αλλά με χαμηλότερη ταχύτητα » Θεματικές Ενότητες Αποθήκευση Δεδομένων Διαχείριση Δεδομένων

Λειτουργεί ένας υπολογιστής χωρίς κύρια μνήμη; 71%των φοιτητών απάντησε λανθασμένα είτε χαρακτηρίζοντας την πρόταση ως σωστή είτε χαρακτηρίζοντας την πρόταση ως λάθος, αλλά με λανθασμένη ή μη πλήρη αιτιολόγηση

Λειτουργεί ένας υπολογιστής χωρίς κύρια μνήμη; 4 προφίλ φοιτητών με λανθασμένες απαντήσεις: ο υπολογιστής λειτουργεί χωρίς κύρια μνήμη με χαμηλότερη ταχύτητα και χρησιμοποιεί τον σκληρό δίσκο ως κύρια μνήμη ο υπολογιστής δεν μπορεί να λειτουργήσει χωρίς κύρια μνήμη γιατί σύμφωνα με το μοντέλο von Neuman μόνο η κύρια μνήμη μπορεί να επικοινωνήσει με την ΚΜΕ και όχι ο σκληρός δίσκος

Λειτουργεί ένας υπολογιστής χωρίς κύρια μνήμη; 4 προφίλ φοιτητών με λανθασμένες απαντήσεις ο υπολογιστής δεν μπορεί να λειτουργήσει χωρίς κύρια μνήμη διότι ένα πρόγραμμα μπορεί να εκτελεστεί μόνο όταν βρεθεί στην κύρια μνήμη ο υπολογιστής δεν μπορεί να λειτουργήσει χωρίς κύρια μνήμη διότι δεν θα μπορούσε να διεκπεραιωθεί η διαδικασία εκκίνησης του υπολογιστή

Λειτουργεί ένας υπολογιστής χωρίς κύρια μνήμη; Δραστηριότητα που ακολουθεί τις προδιαγραφές του SCALE 1η υποδραστηριότητα Στόχος: ενεργοποίηση ενδιαφέροντος - ανίχνευση προϋπάρχουσας γνώσης Ερωτήματα: ένα ερώτημα ανοικτού τύπου Να σχολιάσετε την παρακάτω πρόταση ως προς την ορθότητά της και να αιτιολογήσετε την απάντησή σας: «Ένας υπολογιστής μπορεί να λειτουργήσει χωρίς κύρια μνήμη, μόνο με σκληρό δίσκο, αλλά με χαμηλότερη ταχύτητα »

Λειτουργεί ένας υπολογιστής χωρίς κύρια μνήμη; Δραστηριότητα που ακολουθεί τις προδιαγραφές του SCALE 2η υποδραστηριότητα Στόχος: κατανόηση των χαρακτηριστικών και της δομής της κύριας μνήμης Ερωτήματα: ανοικτού και κλειστού τύπου Μέσω σχετικών μονάδων ανατροφοδότησης παρουσιάζεται η δομή και ο τρόπος λειτουργίας της κύριας μνήμης κατά την εκτέλεση ενός προγράμματος καθώς και ο τρόπος σύνδεσής της με άλλες μονάδες του υπολογιστή

Λειτουργεί ένας υπολογιστής χωρίς κύρια μνήμη; Δραστηριότητα που ακολουθεί τις προδιαγραφές του SCALE 3η υποδραστηριότητα Στόχος: κατανόηση των χαρακτηριστικών και της δομής του σκληρού δίσκου Ερωτήματα: ανοικτού και κλειστού τύπου Μέσω σχετικών μονάδων ανατροφοδότησης προσομοίωσης παρουσιάζεται η δομή του σκληρού δίσκου καθώς και ο τρόπος με τον οποίο αποθηκεύονται δεδομένα σε αυτόν

Λειτουργεί ένας υπολογιστής χωρίς κύρια μνήμη; Δραστηριότητα που ακολουθεί τις προδιαγραφές του SCALE 4η υποδραστηριότητα Στόχος: κατανόηση της εκτέλεσης ενός προγράμματος που είναι αποθηκευμένο στην κύρια μνήμη Ερωτήματα: ανοικτού και κλειστού τύπου Προσομοίωση ενός απλοποιημένου υπολογιστή εκπαιδευτικού σκοπού (Αποθήκευση προγράμματος σε διαδοχικές θέσεις μνήμης και παρακολούθηση της εκτέλεσής του) Ερωτήματα σχετικά με τους καταχωρητές της ΚΜΕ που παίζουν βασικό ρόλο στην εκτέλεση του προγράμματος και τον κύκλο μηχανής

Λειτουργεί ένας υπολογιστής χωρίς κύρια μνήμη; Δραστηριότητα που ακολουθεί τις προδιαγραφές του SCALE 5η υποδραστηριότητα Στόχος: αναστοχασμός και πιθανή αναθεώρηση απάντησης ερωτήματος 1ης υποδραστηριότητας Ερωτήματα: ανοικτού και κλειστού τύπου O εκπαιδευόμενος καλείται να απαντήσει ξανά στο ερώτημα της 1ης υποδραστηριότητας Ανάλογα με την απάντηση παρέχεται ανατροφοδότηση βασισμένη σε λανθασμένες αντιλήψεις (4 προφίλ)

Μελλοντικά σχέδια Βελτίωση / Επέκταση του εκπαιδευτικού υλικού του περιβάλλοντος SCALE με δραστηριότητες που ακολουθούν τις παραπάνω προδιαγραφές

Ευχαριστώ για την προσοχή σας