ΝΑ ΣΥΓΧΩΡΟΥΜΕ τους ΑΛΛΟΥΣ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ειδικότερα ζητήματα Πρόσβασης τρίτου
Advertisements

ΜΑΚΙΓΙΑΖ.
ΨΥΧΟΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΥΛΙΚΟ ΒΡΕΦΟΝΗΠΙΑΚΟΥ ΣΤΑΘΜΟΥ
Nacionalno računovodstvo
KVANTITATIVNE METODE U GRAĐEVINSKOM MENADŽMENTU
«Ο ΔΗΜΟΤΙΚΟΣ ΚΗΠΟΣ ΤΟΥ ΤΑΞΙΜΙΟΥ»
2. VAJA – sile ob dotiku in na daljavo
RADAR ZA PLOVILO ESMO Laboratorij za Sevanje in Optiko
תנועה הרמונית מטוטלת – חלק ב'.
Pasiruošimas “Elektros” skyriaus laboratoriniams darbams
הסקה על פרופורציה באוכלוסייה
ΧΡΗΣΤΟΓΛΟΥ ΙΩΑΝΝΗΣ ΓΕΝ
Κοινωνία, παραβατικές συμπεριφορές, πολιτική καταστολή
ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΚΑΙ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΩΝ ΦΟΡΕΩΝ ΤΗΣ
ΔΙΑΤΑΡΑΧΕΣ ΟΞΕΟΒΑΣΙΚΗΣ ΙΣΟΡΡΟΠΙΑΣ
Επανάληψη.
ΑΝΑΛΥΤΙΚΗ ΧΗΜΕΙΑ Εισαγωγή.
ΑΡΙΘΜΟΔΕΙΚΤΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑΣ
Διαχείριση Κινδύνου* *Η σειρά παρουσιάσεων για το μάθημα «Διαχείριση Κινδύνου» βασίζεται στο σύγγραμμα των Σχοινιωτάκη, Ν., και Συλλιγάρδου Γ., «Διαχείριση.
ΣΑΕ ΙΙ – ΥΔΡΑΥΛΙΚΑ & ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ
Εργασία στο μάθημα της Βιολογίας της Ά λυκείου του μαθητή Γεώργιου Μ.
Κεφάλαιο 6 οι φίλοι μας, οι φίλες μας
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΓΙΑ ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΥΣ (Κ105)
Επαγγέλματα στο Βυζάντιο
Μορφές & Διαδικασίες Αξιολόγησης
ΗΛΕΚΤΡΟΜΥΟΓΡΑΦΗΜΑ.
Εισαγωγή στη Ρομποτική
Λέκτορας Κώστας Κορδάς Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
Κάνε κλικ σε κάθε λέξη για να δεις τη σημασία
Μεσαιωνικό Κάστρο Λεμεσού
ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ ΓΕΩΜΕΤΡΙΑ 5Ο ΚΕΦ.
ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ
Δρ. ΚΥΡΙΑΖΟΠΟΥΛΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
Καδράκι ‘‘Ο Χριστός σώζει τον Πέτρο από τον καταποντισμό στα κύματα’’
Πυρηνική Φυσική και Φυσική Στοιχειωδών Σωματιδίων (5ου εξαμήνου, χειμερινό ) Τμήμα T3: Κ. Κορδάς & Χ. Πετρίδου Μάθημα 4 Mέγεθος πυρήνα Κώστας.
Η προβληματική των γενικών σκοπών και των ειδικών στόχων:
Σχεδιασμός και Οργάνωση του μαθήματος
Διαφορές και Ομοιότητες Κερδοσκοπικών και Μη Κερδοσκοπικών Οργανισμών
Put Options.
Χονδρός Παναγιώτης Σοφού Ειρήνη Μυρογιάννη Χρύσα Καλαϊτζή Κατερίνα
Εισηγητής: Ιωάννης Χρήστογλου Γεν. Διευθυντής Δ.Ε.Υ.Α. Κατερίνης
Καλαματα Η ιστορία της.
Ψηφιακές Επικοινωνίες Ι
Ψηφιακές Τηλεπικοινωνιές
Αθανάσιος Κ. Ρισβάς.
Η Γαλλική Επανάσταση.
ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΙΚΟ ΣΩΜΑ.
Η ΤΕΧΝΗ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΪΚΗ ΕΠΟΧΗ
Απέκκριση Οι δυο κύριες οδοί απομάκρυνσης των φαρμάκων από τον οργανισμό, είναι αφ ενός ο μεταβολισμός τους στο ήπαρ, που μόλις εξετάσαμε, και αφ ετέρου.
ΜΥΕ003-ΠΛΕ70: Ανάκτηση Πληροφορίας
Τα πολιτικά κόμματα Ορισμός: α) η κατάκτηση της πολιτικής εξουσίας, β) μόνιμη οργάνωση σε όλη την επικράτεια, γ) λαϊκή στήριξη Λειτουργίες: -α) ενοποίηση-εναρμονισμός.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Μύκητας Κεφίρ και Σπόροι Κεφίρ είναι το ίδιο πράγμα.
ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ.
Το παιδί που πεθαίνει.
ΤΟ ΜΑΓΝΗΤΙΚΟ ΠΕΔΙΟ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΥΛΗ
Οργανική Χημεία Ενότητα 1: Χημεία του Άνθρακα Χριστίνα Φούντζουλα
Πεντηκονταετία π.Χ..
Ψηφιακές Τηλεπικοινωνιές
Σύντομη Παρουσίαση Τόμος 2. Κεφάλαιο 2 «Στοιχεία Επικοινωνίας»
Αρχαία Ολυμπία Μυρσίνη Μαλίογκα Ε΄
3.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών Τμ. Μηχανικών Πληροφορικής
ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΧΡΟΝΟΣ.
Μερκ. Παναγιωτόπουλος - Φυσικός
ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΜΥΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ
ΤΟ ΦΩΣ ΩΣ ΑΥΤΟΝΟΜΗ ΦΥΣΙΚΗ ΟΝΤΟΤΗΤΑ
Μάθημα: ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΗΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
Εισαγωγή στη Διοικητική Λογιστική
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΝΑ ΣΥΓΧΩΡΟΥΜΕ τους ΑΛΛΟΥΣ ΝΑ ΣΥΓΧΩΡΟΥΜΕ τους ΑΛΛΟΥΣ Η ΑΞΙΑ ΤΗΣ ΜΕΤΑΝΟΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΣΥΓΧΩΡΕΣΗΣ

ΠΟΣΕΣ ΦΟΡΕΣ ΘΑ ΣΥΓΧΩΡΟΥΜΕ ; ΠΟΣΕΣ ΦΟΡΕΣ ΘΑ ΣΥΓΧΩΡΟΥΜΕ ; Όταν κάποτε ο Πέτρος ρώτησε τον Ιησού : «Πόσες φορές Κύριε, πρέπει να συγχωρήσω τον αδελφό μου, εάν αυτός εξακολουθεί να μου κάνει κακό; Μήπως έως επτά φορές;» Ο Χριστός τού απάντησε: «Όχι μόνο επτά, αλλά αμέτρητες». Και τότε είπε μια παραβολή που αναφερόταν στη βασιλεία του Θεού .

Η ΠΑΡΑΒΟΛΗ ΤΟΥ ΑΣΠΛΑΧΝΟΥ ΟΦΕΙΛΕΤΗ Η ΠΑΡΑΒΟΛΗ ΤΟΥ ΑΣΠΛΑΧΝΟΥ ΟΦΕΙΛΕΤΗ Ήταν κάποτε ένας βασιλιάς που ήθελε να ξεκαθαρίσει τους λογαριασμούς του . Άρχισε λοιπόν να καλεί τους οφειλέτες του για να εξοφλήσουν τα χρέη τους .

Η ΠΑΡΑΒΟΛΗ ΤΟΥ ΑΣΠΛΑΧΝΟΥ ΟΦΕΙΛΕΤΗ Η ΠΑΡΑΒΟΛΗ ΤΟΥ ΑΣΠΛΑΧΝΟΥ ΟΦΕΙΛΕΤΗ Όταν άρχισε να λογαριάζεται, του έφεραν έναν που χρωστούσε δέκα χιλιάδες τάλαντα. Επειδή αυτός δεν είχε να τα πληρώσει, διέταξε ο κύριός του να πουληθεί αυτός και η γυναίκα του και τα παιδιά του και όλα όσα είχε και να επιστραφούν τα οφειλόμενα.

Η ΠΑΡΑΒΟΛΗ ΤΟΥ ΑΣΠΛΑΧΝΟΥ ΟΦΕΙΛΕΤΗ Η ΠΑΡΑΒΟΛΗ ΤΟΥ ΑΣΠΛΑΧΝΟΥ ΟΦΕΙΛΕΤΗ Τότε έπεσε ο δούλος στα πόδια του και του έλεγε: «Κύριε, κάνε υπομονή και όλα θα σου τα επιστρέψω». Και ο κύριος του δούλου τον σπλαχνίστηκε, τον άφησε ελεύθερο και του χάρισε το χρέος.

Η ΠΑΡΑΒΟΛΗ ΤΟΥ ΑΣΠΛΑΧΝΟΥ ΟΦΕΙΛΕΤΗ Η ΠΑΡΑΒΟΛΗ ΤΟΥ ΑΣΠΛΑΧΝΟΥ ΟΦΕΙΛΕΤΗ Μόλις βγήκε ο δούλος εκείνος έξω, συνάντησε έναν από τους συνδούλους του, που του χρωστούσε εκατό δηνάρια. Και τον έπιασε από το λαιμό και του είπε, «Δώσε μου όσα μου χρωστάς». Ο σύνδουλός του έπεσε στα πόδια και τον παρακαλούσε λέγοντας, «Κάνε υπομονή και θα σου τα επιστρέψω». Αυτός όμως δεν ήθελε, αλλά πήγε και τον έβαλε στη φυλακή έως ότου επιστρέψει τα οφειλόμενα.

Η ΠΑΡΑΒΟΛΗ ΤΟΥ ΑΣΠΛΑΧΝΟΥ ΟΦΕΙΛΕΤΗ Η ΠΑΡΑΒΟΛΗ ΤΟΥ ΑΣΠΛΑΧΝΟΥ ΟΦΕΙΛΕΤΗ Όταν οι σύνδουλοί του είδαν ό,τι συνέβη, λυπήθηκαν πάρα πολύ και ήρθαν και εξήγησαν στον κύριο τους όλα όσα είχαν συμβεί.

Η ΠΑΡΑΒΟΛΗ ΤΟΥ ΑΣΠΛΑΧΝΟΥ ΟΦΕΙΛΕΤΗ Η ΠΑΡΑΒΟΛΗ ΤΟΥ ΑΣΠΛΑΧΝΟΥ ΟΦΕΙΛΕΤΗ Τότε ο κύριός του τον κάλεσε και του λέει: «Δούλε πονηρέ, όλο το χρέος εκείνο σου το χάρισα, διότι με παρακάλεσες. Δεν έπρεπε και εσύ να ελεήσεις το σύνδουλό σου, όπως και εγώ σε ελέησα;». Και οργισμένος ο κύριός του τον παρέδωσε στους βασανιστές, έως ότου του επιστρέψει όλα όσα του χρωστούσε.

Η ΠΑΡΑΒΟΛΗ ΤΟΥ ΑΣΠΛΑΧΝΟΥ ΟΦΕΙΛΕΤΗ Η ΠΑΡΑΒΟΛΗ ΤΟΥ ΑΣΠΛΑΧΝΟΥ ΟΦΕΙΛΕΤΗ Έτσι θα σας συμπεριφερθεί και ο Πατέρας μου ο ουράνιος, εάν ο καθένας σας δε συγχωρεί τον αδελφό του με όλη του την καρδιά» (Ματθ. 18, 21-35).

Η συγχώρεση είναι απαραίτητη προϋπόθεση για μια ζωή μέσα στην εκκλησία. Ο ίδιος ο Ιησούς Χριστός όχι μόνο δίδαξε την αγάπη και τη συγγνώμη, αλλά και ο ίδιος συγχώρησε ακόμα και τους σταυρωτές του. Όλοι λοιπόν πρέπει να συγχωρούμε τους συνανθρώπους μας καὶ ἄφες ἡμῖν τὰ ὀφειλήματα ἡμῶν, ὡς καὶ ἡμεῖς ἀφίεμεν τοῖς ὀφειλέταις ἡμῶν

«Εάν συγχωρήσετε στους ανθρώπους ό,τι κακό έχουν κάνει, θα συγχωρήσει και σας ο Πατέρας σας ο ουράνιος. Εάν όμως δε συγχωρείτε τους ανθρώπους, τότε ούτε και ο Πατέρας σας θα συγχωρήσει τα παραπτώματά σας» (Ματθ. 6,14-15).