Ο σχηματισμοσ των σκιων

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ειδικότερα ζητήματα Πρόσβασης τρίτου
Advertisements

ΜΑΚΙΓΙΑΖ.
ΨΥΧΟΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΥΛΙΚΟ ΒΡΕΦΟΝΗΠΙΑΚΟΥ ΣΤΑΘΜΟΥ
Nacionalno računovodstvo
KVANTITATIVNE METODE U GRAĐEVINSKOM MENADŽMENTU
«Ο ΔΗΜΟΤΙΚΟΣ ΚΗΠΟΣ ΤΟΥ ΤΑΞΙΜΙΟΥ»
2. VAJA – sile ob dotiku in na daljavo
RADAR ZA PLOVILO ESMO Laboratorij za Sevanje in Optiko
תנועה הרמונית מטוטלת – חלק ב'.
Pasiruošimas “Elektros” skyriaus laboratoriniams darbams
הסקה על פרופורציה באוכלוסייה
ΧΡΗΣΤΟΓΛΟΥ ΙΩΑΝΝΗΣ ΓΕΝ
Κοινωνία, παραβατικές συμπεριφορές, πολιτική καταστολή
ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΚΑΙ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΩΝ ΦΟΡΕΩΝ ΤΗΣ
ΔΙΑΤΑΡΑΧΕΣ ΟΞΕΟΒΑΣΙΚΗΣ ΙΣΟΡΡΟΠΙΑΣ
Επανάληψη.
ΑΝΑΛΥΤΙΚΗ ΧΗΜΕΙΑ Εισαγωγή.
ΑΡΙΘΜΟΔΕΙΚΤΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑΣ
Διαχείριση Κινδύνου* *Η σειρά παρουσιάσεων για το μάθημα «Διαχείριση Κινδύνου» βασίζεται στο σύγγραμμα των Σχοινιωτάκη, Ν., και Συλλιγάρδου Γ., «Διαχείριση.
ΣΑΕ ΙΙ – ΥΔΡΑΥΛΙΚΑ & ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ
Εργασία στο μάθημα της Βιολογίας της Ά λυκείου του μαθητή Γεώργιου Μ.
Κεφάλαιο 6 οι φίλοι μας, οι φίλες μας
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΓΙΑ ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΥΣ (Κ105)
Επαγγέλματα στο Βυζάντιο
Μορφές & Διαδικασίες Αξιολόγησης
ΗΛΕΚΤΡΟΜΥΟΓΡΑΦΗΜΑ.
Εισαγωγή στη Ρομποτική
Λέκτορας Κώστας Κορδάς Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
Κάνε κλικ σε κάθε λέξη για να δεις τη σημασία
Μεσαιωνικό Κάστρο Λεμεσού
ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ ΓΕΩΜΕΤΡΙΑ 5Ο ΚΕΦ.
ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ
Δρ. ΚΥΡΙΑΖΟΠΟΥΛΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
Καδράκι ‘‘Ο Χριστός σώζει τον Πέτρο από τον καταποντισμό στα κύματα’’
Πυρηνική Φυσική και Φυσική Στοιχειωδών Σωματιδίων (5ου εξαμήνου, χειμερινό ) Τμήμα T3: Κ. Κορδάς & Χ. Πετρίδου Μάθημα 4 Mέγεθος πυρήνα Κώστας.
Η προβληματική των γενικών σκοπών και των ειδικών στόχων:
Σχεδιασμός και Οργάνωση του μαθήματος
Διαφορές και Ομοιότητες Κερδοσκοπικών και Μη Κερδοσκοπικών Οργανισμών
Put Options.
Χονδρός Παναγιώτης Σοφού Ειρήνη Μυρογιάννη Χρύσα Καλαϊτζή Κατερίνα
Εισηγητής: Ιωάννης Χρήστογλου Γεν. Διευθυντής Δ.Ε.Υ.Α. Κατερίνης
Καλαματα Η ιστορία της.
Ψηφιακές Επικοινωνίες Ι
Ψηφιακές Τηλεπικοινωνιές
Αθανάσιος Κ. Ρισβάς.
Η Γαλλική Επανάσταση.
ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΙΚΟ ΣΩΜΑ.
Η ΤΕΧΝΗ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΪΚΗ ΕΠΟΧΗ
Απέκκριση Οι δυο κύριες οδοί απομάκρυνσης των φαρμάκων από τον οργανισμό, είναι αφ ενός ο μεταβολισμός τους στο ήπαρ, που μόλις εξετάσαμε, και αφ ετέρου.
ΜΥΕ003-ΠΛΕ70: Ανάκτηση Πληροφορίας
Τα πολιτικά κόμματα Ορισμός: α) η κατάκτηση της πολιτικής εξουσίας, β) μόνιμη οργάνωση σε όλη την επικράτεια, γ) λαϊκή στήριξη Λειτουργίες: -α) ενοποίηση-εναρμονισμός.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Μύκητας Κεφίρ και Σπόροι Κεφίρ είναι το ίδιο πράγμα.
ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ.
Το παιδί που πεθαίνει.
ΤΟ ΜΑΓΝΗΤΙΚΟ ΠΕΔΙΟ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΥΛΗ
Οργανική Χημεία Ενότητα 1: Χημεία του Άνθρακα Χριστίνα Φούντζουλα
Πεντηκονταετία π.Χ..
Ψηφιακές Τηλεπικοινωνιές
Σύντομη Παρουσίαση Τόμος 2. Κεφάλαιο 2 «Στοιχεία Επικοινωνίας»
Αρχαία Ολυμπία Μυρσίνη Μαλίογκα Ε΄
3.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών Τμ. Μηχανικών Πληροφορικής
ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΧΡΟΝΟΣ.
Μερκ. Παναγιωτόπουλος - Φυσικός
ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΜΥΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ
ΤΟ ΦΩΣ ΩΣ ΑΥΤΟΝΟΜΗ ΦΥΣΙΚΗ ΟΝΤΟΤΗΤΑ
Μάθημα: ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΗΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
Εισαγωγή στη Διοικητική Λογιστική
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ο σχηματισμοσ των σκιων Λάτσιου θεοδώρα ΑΜ:5399 Κορομηλά Μαρία Γεωργία ΑΜ:5385

Γενική περιγραφή Δημιουργία σεναρίου για το φαινόμενο της σκιάς Δημιουργία σεναρίου για το φαινόμενο της σκιάς Έξι δραστηριότητες Μια γνωστικής προετοιμασίας Τέσσερις διδασκαλίας Μια αξιολόγησης

1η δραστηριότητα: Ένα περίεργο σεντούκι Στόχοι : Να εισάγουμε τα παιδιά στο θέμα της σκιάς και να ανιχνεύσουμε τις γνώσεις τους σχετικά με αυτήν Διδακτική Στρατηγική: στόχων - εμποδίων Είδος Δραστηριότητας: α)ως προς το είδος: Δραστηριότητα γνωστικής προετοιμασίας β) ως προς την τεχνική: Συζήτηση/ Παράθεση Ερωτήσεων Υλικά: Σεντούκι Φάκελοι Σημείωμα Γρίφος   Ρόλος εκπαιδευτικού: Συνερευνητικός

1η δραστηριότητα: Ένα περίεργο σεντούκι Αναφορά στο σεντούκι που βρήκαμε Βλέπουμε τι περιέχει Άνοιγμα και ανάγνωση πρώτου φακέλου Ανάγνωση γρίφου: : «Στέκομαι όταν στέκεσαι, κινούμαι όταν κινείσαι αδύνατον να είμαι όπου εσύ δεν είσαι». Παράθεση ερωτήσεων: Τι είναι αυτό που μας ακολουθεί; Τι δεν μπορούμε να κυνηγήσουμε; Μπορεί να μετακινηθεί χωρίς εμάς; Επίλυση γρίφου Πως δημιουργείται μια σκιά; Πότε δεν μπορεί να υπάρξει; Πότε κινείται η σκιά;

2η δραστηριότητα: Πού χάθηκε η σκιά μου; 2η δραστηριότητα: Πού χάθηκε η σκιά μου; Στόχοι : Να κατανοήσουν ότι κινούνται μαζί μας & μαζί με τα μετακινούμενα αντικείμενα, έχουν σχήματα που μοιάζουν σε μας & σε διάφορα αντικείμενα & γενικότερα αλλάζουν όταν συμβαίνουν ορισμένες μεταβολές Διδακτική Στρατηγική: στόχων - εμποδίων Είδος Δραστηριότητας: α)ως προς το είδος: Δραστηριότητα Διδασκαλίας β) ως προς την τεχνική: Συζήτηση/ Παράθεση Ερωτήσεων/ επίλυση προβλήματος / πειραματισμός Ρόλος εκπαιδευτικού: Συνερευνητικός Υλικό: Δυνατός φακός Φάκελος 2

2η δραστηριότητα: Πού χάθηκε η σκιά μου; 2η δραστηριότητα: Πού χάθηκε η σκιά μου; Άνοιγμα φακέλου Αποσολή: Συσκότηση τάξης, εύρεση των σκιών των παιδιών Παράθεση ερωτήσεων: Γιατί δεν υπάρχουν οι σκίές μας ή των αντικειμένων; Τι λείπει και δεν υπάρχουν σκιές; Άνοιγμα φακού και τοποθέτηση σώματος μπροστά από το φακό Πειραματισμός στο προαύλιο με τον ήλιο

3η δραστηριότητα: Η μίμηση του αγαπημένου μου αντικειμένου 3η δραστηριότητα: Η μίμηση του αγαπημένου μου αντικειμένου Στόχοι : Να κατανοήσουν ότι η σκιά σχηματίζεται από την παρεμπόδιση της διέλευσης του φωτός από αδιαφανή αντικείμενα Τα εμπόδια βρίσκονται πάντα μεταξύ των φωτεινών πηγών οι οποίες εκπέμπουν το φως & των σκιών που σχηματίζονται από την παρεμπόδιση του φωτός Διδακτική Στρατηγική: Στόχων – Εμποδίων Είδος Δραστηριότητας: α)ως προς το είδος: Δραστηριότητα Διδασκαλίας β) ως προς την τεχνική: Συζήτηση/ Παράθεση Ερωτήσεων/ επίλυση προβλήματος / πειραματισμός Ρόλος εκπαιδευτικού: Συνερευνητικός Υλικό: Δυνατός φακός Αγαπημένο αντικείμενο κάθε παιδιού από την τάξη Φάκελος 3

3η δραστηριότητα: Η μίμηση του αγαπημένου μου αντικειμένου 3η δραστηριότητα: Η μίμηση του αγαπημένου μου αντικειμένου Αποστολή: Αναζήτηση αγαπημένου αντικειμένου κάθε παιδιού στην τάξη Κατάλληλη τοποθέτηση αντικειμένου και φακού για δημιουργία σκιάς Πειραματισμός

4η δραστηριότητα: Ένας πειρατής με πέντε πρόσωπα 4η δραστηριότητα: Ένας πειρατής με πέντε πρόσωπα Στόχος: Να κατανοήσουν τα παιδιά ότι για ένα εμπόδιο, σε κάθε φωτεινή πηγή αντιστοιχεί μια σκιά & αντιστρόφως Διδακτική Στρατηγική: Στόχων – Εμποδίων Είδος Δραστηριότητας: α)ως προς το είδος: Δραστηριότητα Διδασκαλίας β) ως προς την τεχνική: Συζήτηση/ Παράθεση Ερωτήσεων/ επίλυση προβλήματος / πειραματισμός Ρόλος εκπαιδευτικού: Συνερευνητικός Υλικό: Κουκλάκι πειρατής Πέντε φακοί Φάκελος 4 - Σημείωμα

4η δραστηριότητα: Ένας πειρατής με πέντε πρόσωπα 4η δραστηριότητα: Ένας πειρατής με πέντε πρόσωπα Ανάθεση αποστολής Ανάγνωση σημειώματος: «Σήμερα στο μάθημα σας θα έχετε και παρέα. Το ανθρωπάκι πειρατής που περιείχε μέσα το σεντούκι που σας έστειλα θέλω να του σχηματίσετε ταυτόχρονα πέντε σκιές του. Σκεφτείτε πώς μπορείτε να το κάνετε ώστε να φτάσετε ακόμη πιο κοντά στο δώρο σας. Μία μικρή βοήθεια που μπορώ να σας δώσω είναι ότι μπορείτε να χρησιμοποιείται και άλλα πράγματα που βρίσκονται μέσα στην τάξη σας για να το επιτύχετε. Καλή επιτυχία!» Παράθεση ερωτήσεων: Πώς θα δημιουργήσουμε 5 σκιές; Τι υλικά θα χρειαστούμε; Πόσα και γιατί; Πειραματισμός

5η δραστηριότητα: Το δίλλημα 5η δραστηριότητα: Το δίλλημα Στόχος: Να κατανοήσουν ότι η αλλαγή των αποστάσεων μεταξύ των φωτεινών πηγών & των εμποδίων δημιουργεί μεταβολές στο μέγεθος των σκιών Διδακτική Στρατηγική: Στόχων – Εμποδίων Είδος Δραστηριότητας: α)ως προς το είδος: Δραστηριότητα Διδασκαλίας β) ως προς την τεχνική: Συζήτηση/ Παράθεση Ερωτήσεων/ επίλυση προβλήματος / πειραματισμός Ρόλος εκπαιδευτικού: Συνερευνητικός Υλικό: Δυνατός φακός Λευκό πανί Διάφορα αντικείμενα της τάξης Φάκελος 5

5η δραστηριότητα: Το δίλλημα 5η δραστηριότητα: Το δίλλημα Άνοιγμα φακέλου και ανάγνωση αποστολής: Ερώτηση για το πώς πρέπει να είναι η κατάλληλη τοποθέτηση λευκού πανιού, φακού και διάφορων αντικειμένων Πρόταση σκότισης και κρέμασμα πανιού στην περίπτωση που δυσκολεύονται Ερώτηση για το πώς πρέπει να τοποθετήσουμε τα αντικείμενα μπροστά από το φακό ώστε να μεγαλώσουν Πειραματισμός Επανάληψη διαδικασίας για σμίκρυνση σκιάς

6η δραστηριότητα: Το δικό μας θέατρο σκιών 6η δραστηριότητα: Το δικό μας θέατρο σκιών Στόχος: Να αξιολογήσουμε αν κατανόησαν τα παιδιά ότι για να σχηματιστεί η σκιά χρειάζεται τουλάχιστον μια φωτεινή πηγή και ένα εμπόδιο, ότι η σκιά κινείται όπως και το αντικείμενο, του μοιάζει και ότι μιμείται τη κίνηση του, ότι ανάλογα με τον αριθμό των φωτεινών πηγών σχηματίζεται και ο ανάλογος αριθμός σκιών , ότι μικραίνει και μεγαλώνει ανάλογα με τη θέση του αντικειμένου μπροστά από τη φωτεινή πηγή Διδακτική Στρατηγική: Στόχων – Εμποδίων Είδος Δραστηριότητας: α)ως προς το είδος: Δραστηριότητα Αξιολόγησης β) ως προς την τεχνική: Συζήτηση/ Παράθεση Ερωτήσεων/ επίλυση προβλήματος / πειραματισμός

6η δραστηριότητα: Το δικό μας θέατρο σκιών 6η δραστηριότητα: Το δικό μας θέατρο σκιών Ρόλος εκπαιδευτικού: Συνερευνητικός Υλικό: Δυνατοί φακοί Λευκό πανί Διάφορα αντικείμενα της τάξης Φάκελος 6 Φάκελος δώρου Προσκλήσεις

6η δραστηριότητα: Το δικό μας θέατρο σκιών 6η δραστηριότητα: Το δικό μας θέατρο σκιών Τελευταία αποστολή: Δημιουργία θεάτρου σκιών από τα παιδιά Παράθεση αντικειμένων και κατάλληλη αξιοποίηση από τα παιδιά Υπενθύμιση στοιχείων προς τα παιδιά ώστε να τα βοηθήσουμε να σκεφτούν πώς θα τα χρησιμοποιήσουν μέσω ερωτήσεων Βοήθεια εύρεση ιστορίας για το θέατρο Παρακολούθηση θεάτρου σκιών Άνοιγμα φακέλου δώρου με προσκλήσεις για θέατρο σκιών