Πως Διδάσκω Έννοιες, Φυσικά Μεγέθη, Νόμους

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Εισαγωγή στη Μηχανική των Ρευστών
Advertisements

Ανάκλαση και Διάθλαση του φωτός (phet)
ΘΕΡΜΟΤΗΤΑ-ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ
ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΑΝΑΜΟΝΗΣ Queuing Systems Κατανομή Poisson, Διαδικασίες Markov, Διαδικασίες Γεννήσεων-Θανάτων (Birth-Death) Β. Μάγκλαρης
Θέση και μετατόπιση x2=8 Δx=8-3=5 x1=3 x1=-2 x2=3 Δx=3-(-2)=5
ΔΥΝΑΜΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ ΚΑΙ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΟΛΥΒΗΜΑΤΙΚΩΝ ΠΕΡΙΣΤΡΕΦΟΜΕΝΩΝ ΑΞΟΝΩΝ ΜΕ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ ANSYS Ακριβός Σωκράτης Επιβλέπων καθηγητής :Χρήστος Α. Παπαδόπουλος.
Βασικες Εννοιες Φυσικης Συνέχεια της Μηχανικής. Την προηγουμενη φορα (1/2) Κάναμε την πρώτη επαφή μας με τη μηχανική στο Πανεπιστήμιο Η κατανόηση της.
ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΑΝΑΜΟΝΗΣ 07/05/09 Εκθετική Κατανομή, Διαδικασίες Birth-Death.
ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΑΝΑΜΟΝΗΣ 13/06/07 Διαδικασίες Γεννήσεων Θανάτου Εξισώσεις Ισορροπίας.
ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ Ψηφιακά μαθησιακά αντικείμενα: Η Φυσική στο φωτόδεντρο Αθήνα, 25 & | Θεσσαλονίκη Η Φυσική στο φωτόδεντρο: θεωρητική.
Λογισμός πιθανοτήτων Η μαθηματική τυποποίηση για τη διαχείριση του μέτρου πιθανότητας.
Χύτευση, Μέθοδοι και Προϊόντα
1 ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΑΝΑΜΟΝΗΣ Queuing Systems Εκθετική Κατανομή, Στοχαστικές Ανελίξεις Διαδικασίες Απαρίθμησης, Κατανομή Poisson Βασίλης Μάγκλαρης
Ψηφιακή Μετάδοση Αναλογικών Σημάτων Τα σύγχρονα συστήματα επικοινωνίας σε πολύ μεγάλο ποσοστό διαχειρίζονται σήματα ψηφιακής μορφής, δηλαδή, σήματα που.
Μηχανική των Ρευστών Ενότητα 6: Ιδανικά ρευστά – Εξισώσεις κινήσεως και ολοκληρώματα αυτών Βασίλειος Λουκόπουλος, Επίκουρος Καθηγητής Τμήμα Φυσικής.
Συσκευή κυματισμών ECOS (ALTAY spa) Μέρη-συναρμολόγηση-ενδεικτικά πειράματα ECOS (ALTAY spa) Μέρη-συναρμολόγηση-ενδεικτικά πειράματα 1ΕΚΦΕ Ιωαννίνων.
Φυσικοχημεία Κεφάλαιο 1 ο : Εμπειρικές Ιδιότητες των Αερίων Κλεπετσάνης Παύλος, Επίκουρος Καθηγητής Τμήμα Φαρμακευτικής.
Αναπληρωτής Καθηγητής, Τομέας Μετεωρολογίας-Κλιματολογίας, Α.Π.Θ.
Βασικές Υδραυλικές Έννοιες
Χαρακτηριστικά Αποθήκευτρων Πετρωμάτων
Ήπιες Μορφές Ενέργειας E306
Μη Γραμμική Θεωρία Ελαστικής Ευστάθειας: Θεμελιώδες Υλικό
Ακτομηχανική & Παράκτια Έργα
ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΥΡΟΧΗΜΙΚΗ ΑΝΙΧΝΕΥΣΗ, ΣΤΟ ΦΑΣΜΑΤΟΣΚΟΠΙΟ
Ηλεκτρικά Κυκλώματα και Ηλεκτρονική
ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ 10.4 Στόχος του παραδείγματος αυτού είναι να υπολογίσουμε το πάχος του oxide για μια συγκεκριμένη τάση threshold.
Παράδειγμα β Στο σχεδιασμό ενός αντιπλυμμυρικού έργου,ενδιαφερόμαστε για την ετήσια μέγιστη πλημμύρα.
Κατανομή Poisson Αναφέρεται σε διακριτή Τ.Μ. και συμβολίζει τον αριθμό πραγματοποίησης ενός γεγονότος σε κάποιο συνεχές χρονικό διάστημα t με συχνότητα.
Συνάντηση Επίδειξης Εργαστηριακών Ασκήσεων Ρευστών Φυσικής Γ Λυκείου
ΒΑΡΥΤΙΚΟΙ ΔΙΑΧΩΡΙΣΤΕΣ
Διαφορική εξίσωση Riccati.
Η ΔΙΩΝΥΜΙΚΗ ΚΑΤΑΝΟΜΗ ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΑΣ.
(χωριζόμενων μεταβλητών, γραμμικές 1ης τάξης)
Παιδαγωγικές Εφαρμογές Η/Υ
ΚΛΙΜΑΚΩΣΗ ΠΑΡΑΜΕΤΡΩΝ ΤΡΑΝΖΙΣΤΟΡ (Πινακας 3. 8) Σπουρλης Γεώργιος Α. Μ
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΕΣ(10)
Χαρακτηριστικά Αποθήκευτρων Πετρωμάτων
Θεωρούμε MOSFET p-καναλιού με τα εξής χαρακτηριστικά
ΨΗΦΙΑΚΑ ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΑ ΚΥΚΛΩΜΑΤΑ Υπολογισμος Req (πινακασ 3-3)
Κωνστνατινου Ευαγγελια Ντιντου Θεοδωρα Ζηαης; Βασιλης Κασιδιαρη Αργυρω
Χωρητικότητα ΣΤΟΧΟΣ : Ο μαθητής να μπορεί να,.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΠΡΟΗΓΜΕΝΩΝ ΨΗΦΙΑΚΩΝ ΚΥΚΛΩΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ
Υπολογισμός του πίνακα 3.3 (Rabaey)
ΕΙΣΑΓΩΓΗ Ως ρευστά θεωρούμε τα σώματα εκείνα, τα οποία δεν έχουν δικό τους σχήμα, αλλά παίρνουν το σχήμα του δοχείου που τα περιέχει, τέτοια είναι τα υγρά.
Χορήγηση Οξυγόνου.
Η ΔΙΑΣΤΟΛΗ ΚΑΙ ΣΥΣΤΟΛΗ ΤΟΥ ΝΕΡΟΥ ΜΙΑ ΦΥΣΙΚΗ «ΑΝΩΜΑΛΙΑ»
Ένα εξ’ ολοκλήρου εργαστηριακό μάθημα
Το νερό πού απορροφήθηκε είναι :V= pt1+I2-I1 Ο χρόνος t1 βρίσκεται από p = i Ενώ το νερό που έπεσε είναι V’= pt2 Ο χρόνος t2 είναι ο χρόνος λειτουργίας.
נושא 2: מעגלי זרם ישר.
Εκπαιδευτική αξιοποίηση ΤΠΕ
Η Σχετικότητα δεν είναι τόσο δύσκολη όσο νομίζετε!
Θέμα: «Γνώσεις και Δεξιότητες Φυσικών Επιστημών για τους Εκπαιδευτικούς που διδάσκουν στο Δημοτικό Σχολείο» Εισηγητής: Ιωάννης Β. Ντελής Δάσκαλος – Φυσικός.
Πειράματα Χημείας για τη Β’ τάξη Γυμνασίου Σχολ. έτος
(χωριζόμενων μεταβλητών, γραμμικές 1ης τάξης)
גלים אורנים 2009 פרנסיס דרקסלר.
Υφή και Δομή του Εδάφους
ДИЗАЛИЦЕ.
ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ ΜΟΣΧΟΥ ΕΘΝΙΚΟ ΚΑΙ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ
العنوان الحركة على خط مستقيم
Find: σ’v at d=30 feet in [lb/ft2]
Κυκλοφορικό σύστημα Αναπνευστικό σύστημα.
ΑΝΤΟΧΗ ΠΛΟΙΟΥ ΙI Eνότητα: Κάμψη πλακών
4Ω 4Ω __Ω __Ω __Ω 12 V 4Ω 4Ω 4Ω __Ω __Ω __Ω 12 V 4Ω.
Complicated Circuit Ten Resistors Finding the Values.
ΑΝΤΙΑΡΡΥΘΜΙΚΑ ΦΑΡΜΑΚΑ
Εξίσωση ενέργειας - Bernoulli
Insulated Gate Field Effect Transistor (IGFT)
Διαφορική εξίσωση Riccati.
(χωριζόμενων μεταβλητών, γραμμικές 1ης τάξης)
Η ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΩΝ ΛΟΓΑΡΙΘΜΩΝ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Πως Διδάσκω Έννοιες, Φυσικά Μεγέθη, Νόμους Κων/νος Στεφανίδης 20/10/2015

Δομικοί Λίθοι Οι δομικοί λίθοι των Φυσικών Επιστημών Έννοιες , φ. Μεγέθη, Νόμοι, Διαδικασίες Είδη ροής, Παροχή, Bernoulli, Επίλυση προβλημάτων Κων/νος Στεφανίδης 20/10/2015

Πορεία διδασκαλίας Πλαίσιο μαθήματος (στόχοι, ενδιαφέρον, ..) Εισαγωγή εννοιών – διαδικασιών - στρατηγικών Εφαρμογή Αξιολόγηση Κων/νος Στεφανίδης 20/10/2015

Διδακτικές Αρχές Το μάθημα οργανώνεται σε δραστηριότητες Το μάθημα οργανώνεται σε δραστηριότητες Από την εμπειρία στη γενίκευση Αναγκαιότητα εισαγωγής εννοιών – Φυσ. Μεγεθών Διερευνητική μέθοδος διδασκαλίας ή άμεση διδασκαλία διαδικασιών Κων/νος Στεφανίδης 20/10/2015

Οι έννοιες Φαινόμενα Ροή στρωτή – τυρβώδης Δραστηριότητα 1 Τι παρατηρείτε; Στρωτή …. Τυρβώδης … Κων/νος Στεφανίδης 20/10/2015

Φυσικά μεγέθη - αναγκαιότητα Δραστηριότητα 1 Παροχή Ποια διαφορά παρατηρείτε στην ποσότητα νερού; Αναγκαιότητα Παροχή δείχνει την ποσότητα του νερού… Π=V/t Α: Βρύση ανοικτή Β: Βρύση λίγο ανοικτή Κων/νος Στεφανίδης 20/10/2015

Οι φάσεις της Διερευνητικής και οι νόμοι (συνέχεια) Τα φαινόμενα Ερωτήματα Υποθέσεις Πειραματισμός (πραγματικός ή νοητικός ή προσομοίωση) Συμπέρασμα Γενίκευση Επέκταση Στένωση σωλήνα Που η παροχή είναι μεγαλύτερη; …………………….. Υλικά, έλεγχος μεταβλητών, μετρήσεις, οργάνωση, επεξεργασία Π1=Π2 Στα ασυμπίεστα υγρά … Γενικά Συγκεκριμένα Κων/νος Στεφανίδης 20/10/2015

Νόμοι- Νοητικό πείραμα Δραστηριότητα 1 Συνέχεια Σε ποια διατομή η παροχή είναι μεγαλύτερη; ΣΥΜ: Π1=Π2 Κων/νος Στεφανίδης 20/10/2015

Οι φάσεις διδασκαλίας Διαδικασιών - Στρατηγικών Μοντελοποίηση Καθοδήγηση Σε ομάδες Ατομικά Bernoulli Τρία προβλήματα Ένα φύλλο εργασίας με τα βήματα της στρατηγικής - διαδικασίας Γενικά Συγκεκριμένα Κων/νος Στεφανίδης 20/10/2015

Τι είναι η δραστηριότητα; φως Τι είναι η δραστηριότητα; φως Φαντασθείτε ένα δρόμο στον οποίο κυκλοφορεί ένα σκουρόχρωμο αυτοκίνητο χωρίς φώτα. Όλα τα φανάρια του δρόμου είναι σβηστά. Δεν υπάρχει ούτε ανταύγεια φωτός από σπίτια ούτε φως από βιτρίνες. Ξαφνικά ένας μαύρος γάτος περνάει μπροστά από το αυτοκίνητο, όμως ο οδηγός φρενάρει έγκαιρα και δεν τον πατάει. Πως κατάφερε να τον δει; (Ομάδες, πλαίσιο) Ερώτηση Εποπτεία Κων/νος Στεφανίδης 20/10/2015

Είναι δραστηριότητα; Ερώτηση Εποπτεία Είναι δραστηριότητα; Στο πλαίσιο του μαθήματος ο εκπαιδευτικός λέει: «Χθες κατάφερα να σβήσω το φως του δωματίου μου και να χωθώ στο κρεβάτι μου πριν το δωμάτιο μείνει στο σκοτάδι. Το κρεβάτι απέχει 3 μέτρα από το διακόπτη του φωτός» Ερώτηση Εποπτεία Κων/νος Στεφανίδης 20/10/2015

Τι είναι η δραστηριότητα; αίνιγμα Τι είναι η δραστηριότητα; αίνιγμα Ένας μαθητής βρίσκεται μπροστά σε μια πόρτα η οποία έχει τρείς όμοιες κλειδαριές. Ο ιδιοκτήτης βρίσκεται στο εσωτερικό του σπιτιού. Ο μαθητής ρωτάει στο θυροτηλέφωνο: «πως θα ανοίξω την πόρτα;» και ο ιδιοκτήτης απαντάει: «κανονικά κάθε κλειδαριά ξεκλειδώνει με το δικό της κλειδί, ίδιο και για τις τρείς. Το πρόβλημα είναι ότι πρέπει να ξεκλειδώσουν ταυτόχρονα.» Τι θα πρέπει να κάνει ο μαθητής; (Ομάδες, πλαίσιο) Ερώτηση Εποπτεία Κων/νος Στεφανίδης 20/10/2015

Πηγές εκπαιδευτικού υλικού Ψηφιακό σχολείο http://digitalschool.minedu.gov.gr Προσομοιώσεις Phet ΑΠΣ γυμνασίου Χημεία https://stefanidisk.wordpress.com https://youtu.be/1v3C7PgK0Uk?t=392 https://youtu.be/5ltjFEei3AI?t=419 Κων/νος Στεφανίδης 20/10/2015