Το ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ μαρκετινγκ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ειδικότερα ζητήματα Πρόσβασης τρίτου
Advertisements

ΜΑΚΙΓΙΑΖ.
ΨΥΧΟΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΥΛΙΚΟ ΒΡΕΦΟΝΗΠΙΑΚΟΥ ΣΤΑΘΜΟΥ
Nacionalno računovodstvo
KVANTITATIVNE METODE U GRAĐEVINSKOM MENADŽMENTU
«Ο ΔΗΜΟΤΙΚΟΣ ΚΗΠΟΣ ΤΟΥ ΤΑΞΙΜΙΟΥ»
2. VAJA – sile ob dotiku in na daljavo
RADAR ZA PLOVILO ESMO Laboratorij za Sevanje in Optiko
תנועה הרמונית מטוטלת – חלק ב'.
Pasiruošimas “Elektros” skyriaus laboratoriniams darbams
הסקה על פרופורציה באוכלוסייה
ΧΡΗΣΤΟΓΛΟΥ ΙΩΑΝΝΗΣ ΓΕΝ
Κοινωνία, παραβατικές συμπεριφορές, πολιτική καταστολή
ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΚΑΙ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΩΝ ΦΟΡΕΩΝ ΤΗΣ
ΔΙΑΤΑΡΑΧΕΣ ΟΞΕΟΒΑΣΙΚΗΣ ΙΣΟΡΡΟΠΙΑΣ
Επανάληψη.
ΑΝΑΛΥΤΙΚΗ ΧΗΜΕΙΑ Εισαγωγή.
ΑΡΙΘΜΟΔΕΙΚΤΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑΣ
Διαχείριση Κινδύνου* *Η σειρά παρουσιάσεων για το μάθημα «Διαχείριση Κινδύνου» βασίζεται στο σύγγραμμα των Σχοινιωτάκη, Ν., και Συλλιγάρδου Γ., «Διαχείριση.
ΣΑΕ ΙΙ – ΥΔΡΑΥΛΙΚΑ & ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ
Εργασία στο μάθημα της Βιολογίας της Ά λυκείου του μαθητή Γεώργιου Μ.
Κεφάλαιο 6 οι φίλοι μας, οι φίλες μας
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΓΙΑ ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΥΣ (Κ105)
Επαγγέλματα στο Βυζάντιο
Μορφές & Διαδικασίες Αξιολόγησης
ΗΛΕΚΤΡΟΜΥΟΓΡΑΦΗΜΑ.
Εισαγωγή στη Ρομποτική
Λέκτορας Κώστας Κορδάς Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
Κάνε κλικ σε κάθε λέξη για να δεις τη σημασία
Μεσαιωνικό Κάστρο Λεμεσού
ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ ΓΕΩΜΕΤΡΙΑ 5Ο ΚΕΦ.
ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ
Δρ. ΚΥΡΙΑΖΟΠΟΥΛΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
Καδράκι ‘‘Ο Χριστός σώζει τον Πέτρο από τον καταποντισμό στα κύματα’’
Πυρηνική Φυσική και Φυσική Στοιχειωδών Σωματιδίων (5ου εξαμήνου, χειμερινό ) Τμήμα T3: Κ. Κορδάς & Χ. Πετρίδου Μάθημα 4 Mέγεθος πυρήνα Κώστας.
Η προβληματική των γενικών σκοπών και των ειδικών στόχων:
Σχεδιασμός και Οργάνωση του μαθήματος
Διαφορές και Ομοιότητες Κερδοσκοπικών και Μη Κερδοσκοπικών Οργανισμών
Put Options.
Χονδρός Παναγιώτης Σοφού Ειρήνη Μυρογιάννη Χρύσα Καλαϊτζή Κατερίνα
Εισηγητής: Ιωάννης Χρήστογλου Γεν. Διευθυντής Δ.Ε.Υ.Α. Κατερίνης
Καλαματα Η ιστορία της.
Ψηφιακές Επικοινωνίες Ι
Ψηφιακές Τηλεπικοινωνιές
Αθανάσιος Κ. Ρισβάς.
Η Γαλλική Επανάσταση.
ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΙΚΟ ΣΩΜΑ.
Η ΤΕΧΝΗ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΪΚΗ ΕΠΟΧΗ
Απέκκριση Οι δυο κύριες οδοί απομάκρυνσης των φαρμάκων από τον οργανισμό, είναι αφ ενός ο μεταβολισμός τους στο ήπαρ, που μόλις εξετάσαμε, και αφ ετέρου.
ΜΥΕ003-ΠΛΕ70: Ανάκτηση Πληροφορίας
Τα πολιτικά κόμματα Ορισμός: α) η κατάκτηση της πολιτικής εξουσίας, β) μόνιμη οργάνωση σε όλη την επικράτεια, γ) λαϊκή στήριξη Λειτουργίες: -α) ενοποίηση-εναρμονισμός.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Μύκητας Κεφίρ και Σπόροι Κεφίρ είναι το ίδιο πράγμα.
ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ.
Το παιδί που πεθαίνει.
ΤΟ ΜΑΓΝΗΤΙΚΟ ΠΕΔΙΟ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΥΛΗ
Οργανική Χημεία Ενότητα 1: Χημεία του Άνθρακα Χριστίνα Φούντζουλα
Πεντηκονταετία π.Χ..
Ψηφιακές Τηλεπικοινωνιές
Σύντομη Παρουσίαση Τόμος 2. Κεφάλαιο 2 «Στοιχεία Επικοινωνίας»
Αρχαία Ολυμπία Μυρσίνη Μαλίογκα Ε΄
3.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών Τμ. Μηχανικών Πληροφορικής
ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΧΡΟΝΟΣ.
Μερκ. Παναγιωτόπουλος - Φυσικός
ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΜΥΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ
ΤΟ ΦΩΣ ΩΣ ΑΥΤΟΝΟΜΗ ΦΥΣΙΚΗ ΟΝΤΟΤΗΤΑ
Μάθημα: ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΗΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
Εισαγωγή στη Διοικητική Λογιστική
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Το ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ μαρκετινγκ ΕΝΟΤΗΤΑ 2η Το ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ μαρκετινγκ ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ

Στόχοι Ενότητας Περιγραφή των περιβαλλοντικών δυνάμεων οι οποίες επηρεάζουν την ικανότητα της εταιρίας να εξυπηρετεί τους πελάτες της. Αλλαγές στο δημογραφικό και οικονομικό περιβάλλον και πως επηρεάζουν τις αποφάσεις μάρκετινγκ. Εντοπισμός των κύριων τάσεων στο φυσικό και τεχνολογικό περιβάλλον της επιχείρησης. Κυριότερες αλλαγές στο πολιτικό και κοινωνικό περιβάλλον. ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ

Εισαγωγή Το περιβάλλον μάρκετινγκ μιας εταιρίας αποτελείται από τους φορείς και τις δυνάμεις εκτός μάρκετινγκ, που επηρεάζουν την ικανότητα του μάρκετινγκ μάνατζμεντ να αναπτύσσει και να διατηρεί επιτυχημένες συναλλαγές με τους πελάτες-στόχους. Διεξάγοντας συστηματικό έλεγχο τους περιβάλλοντος, οι μάρκετερς είναι σε θέση να αναθεωρούν και να προσαρμόζουν τις στρατηγικές μάρκετινγκ για να αντιμετωπίσουν τις νέες προκλήσεις και ευκαιρίες που παρουσιάζονται. Το περιβάλλον μάρκετινγκ αποτελείται από το μικροπεριβάλλον, τις δυνάμεις που είναι κοντά στην εταιρία, και το μακροπεριβάλλον, που αποτελείται από τις μεγαλύτερες κοινωνικές δυνάμεις που επηρεάζουν την κοινωνία άρα και την εταιρία που λειτουργεί εντός των κοινωνικών ορίων. ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ

Το μικροπεριβάλλον της εταιρίας Εταιρία Προμηθευτές Ενδιάμεσοι Φορείς Μάρκετινγκ Πελάτες Ανταγωνιστές Ομάδες Κοινού ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ

Η εταιρία Για να καταστρώσει σχέδια μάρκετινγκ, το μάρκετινγκ μάνατζμεντ μιας εταιρίας, πρέπει να λάβει υπόψη του και άλλα εσωτερικά τμήματα, όπως: Διοίκηση Οικονομικό Τμήμα (Εξεύρεση κεφαλαίων) Τμήμα Έρευνας & Ανάπτυξης Τμήμα Προμηθειών Τμήμα Παραγωγής Λογιστήριο ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ

Προμηθευτές Οι προμηθευτές προσφέρουν τους πόρους τους οποίους χρειάζεται η εταιρία για να παράγει τα αγαθά και τις υπηρεσίες της. Ελλείψεις ή καθυστερήσεις στην προσφορά πρώτων υλών, απεργίες και άλλα γεγονότα, μπορεί να κοστίσουν σε πωλήσεις βραχυπρόθεσμα και να ζημιώσουν την ικανοποίηση πελατών, μακροπρόθεσμα. Τα στελέχη μάρκετινγκ πρέπει να παρακολουθούν τις τάσεις της τιμής των κυριότερων εισροών τους. (τιμές- όγκος πωλήσεων) ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ

Ενδιάμεσοι Φορείς Μάρκετινγκ Οι ενδιάμεσοι φορείς μάρκετινγκ είναι επιχειρήσεις που βοηθούν την εταιρία να προωθήσει, πωλήσει και διανείμει τα αγαθά της στους καταναλωτές. Μεταπωλητές Επιχειρήσεις φυσικής διανομής (Μεταφορείς) Φορείς υπηρεσιών μάρκετινγκ Ενδιάμεσοι οικονομικοί φορείς ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ

Πελάτες Αγορές Καταναλωτή Αγορές Επιχειρήσεων Αγορές Μεταπωλητών Θεσμικές Αγορές Κρατικές Αγορές Διεθνείς Αγορές ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ

Ανταγωνιστές Για να είναι επιτυχημένη μια εταιρία πρέπει να προσφέρει υψηλότερη αξία και ικανοποίηση στον πελάτη της από τους ανταγωνιστές της. Η εταιρία πρέπει επίσης, να αποκτήσει στρατηγικό πλεονέκτημα έναντι του ανταγωνισμού, με το να εδραιωθεί στο μυαλό του καταναλωτή και να προτιμώνται τα προϊόντα της για συγκεκριμένες καταναλωτικές ανάγκες. Δεν υπάρχει στρατηγική μάρκετινγκ για τον ανταγωνισμό, η οποία ένα είναι η καλύτερη για όλες τις εταιρίες. Κάθε επιχείρηση πρέπει να εξετάζει το μέγεθός της και τη θέση την οποία κατέχει στον κλάδο, σε σχέση με εκείνες των ανταγωνιστών της. ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ

Ομάδες Κοινού Η ομάδα κοινού είναι κάθε ομάδα η οποία έχει κάποιο πραγματικό ή πιθανό ενδιαφέρον ή αντίκτυπο στην ικανότητα ενός οργανισμού να επιτυγχάνει τους στόχους του. Οικονομικές ομάδες κοινού Ομάδες κοινού μέσων επικοινωνίας Κυβερνητικές ομάδες κοινού Ομάδες κοινού ενεργών πολιτών Τοπικές ομάδες κοινού Γενικό κοινό Εσωτερικές ομάδες κοινού ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ

Το μακροπεριβάλλον της εταιρίας Δημογραφικό περιβάλλον Οικονομικό περιβάλλον Φυσικό περιβάλλον Τεχνολογικό περιβάλλον Πολιτικό περιβάλλον Κοινωνικό (Πολιτιστικό) περιβάλλον ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ

Δημογραφικό Περιβάλλον Δημογραφία είναι η μελέτη των ανθρώπινων πληθυσμών εκφρασμένη με όρους μεγέθους, ποιότητας, τοποθεσίας, ηλικίας, φύλου, φυλής, απασχόλησης και άλλων στατιστικών μεγεθών. Μέγεθος πληθυσμού και αυξητικές τάσεις Μεταβαλλόμενη ηλικιακή δομή ενός πληθυσμού Μεταβαλλόμενη σύνθεση της οικογένειας Αυξανόμενος αριθμός μορφωμένων ατόμων Αυξανόμενη διαφορετικότητα ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ

Οικονομικό Περιβάλλον Το οικονομικό περιβάλλον αποτελείται από παράγοντες οι οποίοι επηρεάζουν την αγοραστική δύναμη του καταναλωτή και τα πρότυπα των δαπανών του. Κατανομή εισοδήματος και αλλαγές στην αγοραστική δύναμη Μεταβαλλόμενα πρότυπα δαπανών καταναλωτή ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ

Φυσικό Περιβάλλον Το φυσικό περιβάλλον περιλαμβάνει τους φυσικούς πόρους οι οποίοι χρειάζονται ως εισροές από τους μάρκετερς ή επηρεάζονται από της δραστηριότητες μάρκετινγκ. Ελλείψεις πρώτων υλών Αυξημένο κόστος ενέργειας Αυξημένη ρύπανση Κρατική παρέμβαση στη διαχείριση των φυσικών πόρων ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ

Τεχνολογικό Περιβάλλον Το τεχνολογικό περιβάλλον είναι ίσως η πιο θεαματική δύναμη η οποία τώρα διαμορφώνει τον κόσμο. Γρήγορος ρυθμός τεχνολογικών αλλαγών Μεγάλου ύψους προϋπολογισμοί για έρευνα και ανάπτυξη Εστίαση του ενδιαφέροντος σε δευτερεύουσες βελτιώσεις Αυστηρότεροι κανονισμοί ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ

Πολιτικό Περιβάλλον Το πολιτικό περιβάλλον αποτελείται από τους νόμους τους κυβερνητικούς φορείς και τις ομάδες άσκησης πιέσεων, οι οποίες επηρεάζουν και περιορίζουν τις εταιρίες και τα άτομα σε μια κοινωνία. Νόμοι που ρυθμίζουν τη λειτουργία επιχειρήσεων Αύξηση των ομάδων υπεράσπισης του δημοσίου συμφέροντος Αυξημένη έμφαση στην ηθική και στις κοινωνικώς υπεύθυνες πράξεις ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ

Κοινωνικό (Πολιτιστικό) Περιβάλλον Το περιβάλλον αυτό αποτελείται από θεσμούς και άλλες δυνάμεις που επηρεάζουν τις κοινωνικές αξίες, απόψεις, προτιμήσεις και συμπεριφορές της κοινωνίας. Επιμονή των κοινωνικών αξιών Αλλαγές στις δευτερεύουσες κοινωνικές αξίες ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ