Προτάσεις για τη δημιουργία προϊόντων προώθησης εκπαιδευτικών ιστολογίων στα πλαίσια της μαθησιακής κοινότητας ΠΜΣ Επιστήμες της Αγωγής Κατεύθυνση Παιδαγωγική.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Μπότσια.
Advertisements

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΣΥΜΠΡΑΞΗ ΘΕΟΛΟΓΙΑΣ – ΓΕΩΓΡΑΦΙΑΣ ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ Σμαράγδα Φαρίδου, Θεολόγος Φίλιππος Βοϊδομάτης, Γεωλόγος.
Δρ. Μιχάλης Παρασκευάς Δ/ντης Διεύθυνσης Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Δικτυακών Τεχνολογιών, ΙΤΥΕ-ΔΙΟΦΑΝΤΟΣ «Υπηρεσίες ηλεκτρονικής μάθησης και κοινωνικής.
Διονύσης Λαμπρινίδης & Μαρία Νέζη. Στο Βαρβάκειο Πειραματικό Γυμνάσιο τα τελευταία 3 χρόνια επιχειρούμε να εισάγουμε τεχνολογίες του web2 στην σχολική.
ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ & ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ Aντώνιος Γ. Περδικάρης Σχολικός Σύμβουλος (ΠΕ04) Ιονίων Νήσων.
Τ.Π.Ε. το λενε τωρα… Αχιλλεας Καρετσος ΠΕ 19 - Η πληροφορικη στο Δημοτικο.
Η πλατφόρμα Moodle στο Βαρβάκειο: δημιουργία, συντήρηση και διδακτική αξιοποίηση Διονύσης Λαμπρινίδης Μαθηματικός.
ΕΡΓΑΣΙΑ ΙΣΤΟΡΙΑΣ Β΄ ΤΕΤΡΑΜΗΝΟΥ ΕΛΕΝΗ ΜΕΛΕΤΗ ΚΥΡΙΑΚΗ ΜΕΛΕΤΗ.
ΜΙΑ ΟΠΤΙΚΗ ΑΠΟΔΕΙΞΗ ΤΟΥ ΠΥΘΑΓΟΡΕΙΟΥ ΘΕΩΡΗΜΑΤΟΣ Νίκος Τερψιάδης, Μαθηματικός ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ / 2015 Ομάδα ανάπτυξης ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ.
Τα φύλα στη λογοτεχνία Τάξη: Α΄ Λυκείου. Α΄φάση: Πριν από την ανάγνωση (ενδεικτικός χρόνος: τρεις διδακτικές ώρες) 1 η ώρα : τα παιδιά συζήτησαν για τα.
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ 3ης ΕΝΟΤΗΤΑΣ ΓΕΝΙΚΟΥ ΜΕΡΟΥΣ Οι νέες διαστάσεις του διαδικτύου web 2.0 Μαρία Β. Χατζή Δασκάλα, Δρ. Διδακτικής των Φ.Ε. Επιμορφούμενη ΠΑΚΕ.
E RASMUS E RASMUS + Το Erasmus+ είναι το Πρόγραμμα της Ευρωπαϊκής Επιτροπής που καλύπτει τους τομείς της Εκπαίδευσης, της Κατάρτισης, της.
Πλατφόρμες Ηλεκτρονικής Μάθησης Η Πλατφόρμα OpeneClass Οφηλία Νεοφύτου Σταύρος Καουκάκης ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΡΗΤΗΣ 1.
Γιώρμαρη Φραγκουλοπούλου Τομέας Εκπαίδευσης Ενηλίκων ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ERASMUS + Εκπαίδευση Ενηλίκων.
Δημοτικό Σχολείο Οινουσσών
ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΤΗΣ ΑΓΩΓΗΣ- ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
Πληροφορική & Νέες Τεχνολογίες στην Εκπαίδευση
Συστήματα Τηλεκπαίδευσης
Νεοελληνική μεταπολεμική ποίηση: α΄ και β΄ μεταπολεμική γενιά ΕΥ, VIII
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΣ ΑΓΩΝΑΣ ΔΡΟΜΟΥ
Bασιλεία Μαυρίδου, ΑΕΜ: 620 Βασιλική Τσολοπούλου, ΑΕΜ: 529
ΤΙΤΛΟΣ ανοιχτης εκπαιδευτικης πρακτικης
WEB 2.
Blogs, E-PORTFOLIO, WIKIS
Ε΄ ΤΑΞΗ: ΟΜΑΔΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ ΤΙ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΜΑΘΟΥΜΕ:
Κοινωνικά Δίκτυα ΚΕΦΑΛΑΙΟ 15.
Αντωνιάδου Σοφία Ζυγούρης Φώτης Καπουλίτσας Θανάσης
επιδιωκόμενο παραγόμενο προϊόν επιδιωκόμενο παραγόμενο προϊόν
Παραγωγή Ηλεκτρονικού Προϊόντος – ψηφιακός πίνακας ανακοινώσεων
Το φαινόμενο της έκλειψης Σελήνης
1ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΜΑΝΔΡΑΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗΣ ΓΡΑΦΗΣ
AudioTool – podcasting, sound
«Μινωικός πολιτισμός»: μία πρόταση διδασκαλίας για την
ΕΙΚΟΝΑ ΚΑΙ ΒΙΝΤΕΟ Αγαθή Γαρίδα Κωνσταντίνα Λέφα Ηλέκτρα Μίχου
Οι μαθητές μου κι εγώ γυρίζουμε ταινία
Διδάσκοντας και Αξιολογώντας το μάθημα της Νεοελληνικής Γλώσσας στο Γυμνάσιο Βασιλική Δεμερτζή Περιστέρι, 5 Μαρτίου 2013.
Γιορτάσαμε την ΕΙΡΗΝΗ.
Κοινωνικά Δίκτυα Κεφάλαιο 15.
ΣΙΤΑΡΑΣ ΦΩΤΙΟΣ ΔΟΜΙΚΑ ΥΛΙΚΑ.
Διαδικτυακός εκφοβισμός (Cyber-bullying)
Κοινωνικά Δίκτυα στο Internet
Τηλεργασία – Ασύγχρονη και Σύγχρονη Συνεργασία από απόσταση
Σαλβαρίδη Ελένη Σίμης Χρήστος
Μια προσέγγιση της πολιτικής οικονομίας
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass
Τηλεργασία – Ασύγχρονη και Σύγχρονη Συνεργασία από απόσταση
Η περίπτωση της Χημιφωταύγειας
Από τον Web 1.0 στον Web X
«ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΑΔΑ ΜΕ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ»
ΣΥΝΟΡΑ ΚΑΙ ΜΟΡΦΕΣ ΕΤΕΡΟΤΗΤΑΣ κ. Αυδίκος Γρ. Ευάγγελος
Το Πρόγραμμα Επιμόρφωσης Β1
Ο μοτοσικλετιστής Μαρίας Κέντρου-Αγαθοπούλου
ΜΟΥΣΙΚΗ Α1 β΄ Τετράμηνο
Διδακτικη της ιστοριας με ΤΠΕ 4ο μαθημα
Επιμόρφωση στους Δείκτες Επιτυχίας και Επάρκειας
πολιτιστικό πρόγραμμα
Συνενώνοντας Αστροφωτογραφίες
Ευρυζωνικές εφαρμογές (Broadband applications)
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ BLOG Στις διαφάνειες περιγράφονται τα διαδοχικά βήματα για τη δημιουργία blog στον blogger, τη μια από τις δωρεάν υπηρεσίες σχετικού λογισμικού,
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚΟΣ ΣΥΝΕΡΓΑΤΗΣ MSc Ιατρική Σχολή Παν. Αθηνών
Ομήρου Ιλιάδα Ζ
Ανιχνεύοντας τη ρητορική online πληροφοριών:
ΔΗΜΙΟΥΡΓΩΝΤΑΣ ΈΝΑ WIKI ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΑΞΗ ΜΑΣ ΣΕ 9 ΑΠΛΑ ΒΗΜΑΤΑ
Ομήρου Ιλιάδα Ζ
Ενότητα No 9: Επεξήγηση των ΤΠΕ για τις Μικρές Αγροτικές επιχειρήσεις
Μεσα Κοινωνικησ Δικτυωσησ
Δραστηριότητα Νορβηγικό βίντεο!
To Φωτόδεντρο.
“Τα εργαλεία του WEB 2.0 στα Φιλολογικά Μαθήματα ”
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Προτάσεις για τη δημιουργία προϊόντων προώθησης εκπαιδευτικών ιστολογίων στα πλαίσια της μαθησιακής κοινότητας ΠΜΣ Επιστήμες της Αγωγής Κατεύθυνση Παιδαγωγική και Νέες Τεχνολογίες Μάθημα: Πληροφορική και Νέες Τεχνολογίες Εαρινό εξάμηνο 2016-2017 Βρόικου Γρηγορία Α.Μ. 619 Κετικίδου Ευθυμία Α.Μ. 602

1.ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ ΙΣΤΟΛΟΓΙΩΝ Τα προϊόντα 1.ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ ΙΣΤΟΛΟΓΙΩΝ 10 ανεξάρτητες ομάδες από 3 μέλη Η κάθε ομάδα θα αναλάβει την παρουσίαση 9 ιστολογίων(δεν θα παρουσιάσει η ομάδα δημοσιογραφίας, καθώς θα αποτυπώνει τη διαδικασία) Η παρουσίαση προτείνεται να εστιάζει στο περιεχόμενο ενδιαφέροντος, θετικά και αρνητικά του ιστολογίου

2. Κοινός λογαριασμός Παρουσίαση των ιστολογίων σε πίνακες (boards) ανά κατηγορία συνοδευόμενα από αντίστοιχη περιγραφή και τα βίντεο. Το προϊόν θα διευκολύνει τους χρηστές, καθώς: αναζήτηση εκπαιδευτικού υλικού είναι πιο εύκολη (λέξεις-κλειδιά) προσφέρει δυνατότητα ανάγνωσης, αποθήκευσης, σχολιασμού ακόμα και περαιτέρω διαμοιρασμού των ιστολογίων

3.Βίντεο-διαφημίσεις των ιστολογίων 3 ομάδες παραγωγής βίντεο Ένα βίντεο για κάθε κατηγορία ιστολογίων με σύντομες περιγραφές των περιεχομένων, αλλά και του background των δημιουργών τους, όπως και της ιδεολογίας την οποία εκπέμπουν Ανάρτηση στο youtube, pinterest Στόχος να κινητοποιήσει τους υπόλοιπους χρήστες, να ενδιαφερθούν και να αναζητήσουν περαιτέρω τα ιστολογία.

4.Βίντεο αποτύπωσης της διαδικασίας 5.Άρθρο Ομάδα φιλολογικής επιμέλειας Θα παρουσιάζεται ο σκοπός, η πορεία και η ολοκλήρωση του έργου σε ηλεκτρονικό περιοδικό /εφημερίδα Σκοπός η προώθηση του υλικού Ομάδα δημοσιογραφίας Σκοπός η συνεχής αξιολόγηση του έργου από τους φοιτητές και ο αναστοχασμός, ενεργή συμμετοχή όλων των μελών

Οργάνωση της κοινότητας 32 φοιτητές χωρίζονται στις 9 παρακάτω ομάδες: Ομάδα κατηγοριοποίησης – συντονιστών Ομάδα σύνθεσης περιγραφής για κατηγορία χ Ομάδα σύνθεσης περιγραφής για κατηγορία ψ Ομάδα σύνθεσης περιγραφής για κατηγορία ω Ομάδα παραγωγής βίντεο για κατηγορία χ Ομάδα παραγωγής βίντεο για κατηγορία ψ Ομάδα παραγωγής βίντεο για κατηγορία ω Ομάδα δημοσιογραφίας Ομάδα φιλολογικής επιμέλειας- μετάφρασης

Οργάνωση Wiki Συντονισμός και ποιοτική αξιολόγηση των υπό επεξεργασία προϊόντων μέσω του wiki Κύριος στόχος είναι η προσβασιμότητα όλων των μελών στο υλικό που διαμορφώνει κάθε ομάδα, έτσι ώστε να τηρείται η συνέχεια και η συνοχή μεταξύ των έργων της κάθε ομάδας. Έτσι, θα δημιουργηθούν 5 σελίδες, όπου θα συμβάλλει στην καλύτερη οργάνωση και επικοινωνία μεταξύ των μελών. Σελίδες : παρουσιάσεων, κατηγοριοποίηση, περιγραφών, βίντεο , σελίδα της δημοσιογραφίας.

Ομάδα κατηγοριοποίησης – συντονιστών Ομάδες σύνθεσης περιγραφής Διακρίνει τα επιλεχθέντα ιστολόγια σε 3 κατηγορίες Διαμοιράζονται ως συντονιστές σε κάθε κατηγορία χ,ψ,ω, για να συντονίζουν το έργο και τη συνεργασία μεταξύ των ομάδων Συμμετέχουν στη διαδικασία ορισμού κριτηρίων για το έργο της κάθε ομάδας Επίβλεψη χρονικών περιορισμών Ορίζουν τα κριτήρια συγγραφής των περιγραφών μαζί με τους συντονιστές Διαβάζουν το περιεχόμενό των ιστολογίων που έχουν αναλάβει Σύνθεση της περιγραφής σύμφωνα με τα κριτήρια που ορίστηκαν Ανάρτηση του πρόχειρου υλικού στη σελίδα τους στο wiki

Ομάδες παραγωγής βίντεο Ομάδα φιλολογικής επιμέλειας Τα κριτήρια δημιουργίας των βίντεο ορίζονται μεταξύ των 3 ομάδων-συντονίζουν οι συντονιστές Δημιουργούν βίντεο ενσωματώνοντας σε αυτό ίσως και ορισμένα από τα στοιχεία των περιγραφών Παρακολουθούν το έργο των ομάδων περιγραφής και το έργο των ομάδων βίντεο Ανατροφοδοτούν τις ομάδες περιγραφής και βίντεο Επιμελείται τα κείμενα των ομάδων περιγραφής Παράλληλα παρακολουθεί την μορφολογική και συντακτική δομή των κειμένων που δημιουργούνται για τα βίντεο Είναι υπεύθυνη για τη μετάφραση των παραπάνω κειμένων στα Αγγλικά Δημιουργεί το άρθρο

Ομάδα δημοσιογραφίας Απαθανατίζει όλες τις διαδικασίες Φωτογραφίες, βίντεο Συνεντεύξεις Δημιουργία βίντεο αποτύπωσης της εμπειρίας Συνεργασία με όλες τις ομάδες

Χρονοδιάγραμμα 1η εβδομάδα – 2η εβδομάδα: Επιλογή και ψηφοφορία για τα κορυφαία 30 ιστολόγια 3η εβδομάδα – 5η εβδομάδα: Διαδικασία δημιουργίας υλικού 6η εβδομάδα – 7η εβδομάδα: Ανάρτηση υλικού και διαμοιρασμός του

Συνεργασία

1η – 2η εβδομάδα Ομάδα κατηγοριοποίησης Όλοι οι φοιτητές Παρουσίαση και κατηγοριοποίηση των ιστολογίων

3η – 5η εβδομάδα Συντονιστής χ, ψ,ω κατηγορίας (έλεγχος πορείας και χρονικών ορίων) Μέλη ομάδας περιγραφής Κατηγορία χ,ψ,ω (αντίστοιχα) Μέλη ομάδας βίντεο Κατηγορία χ,ψ,ω (αντίστοιχα) Συντονιστές Ορισμός κριτηρίων για τα οποία θα συμφωνήσουν οι 3 ομάδες περιγραφής Για ορισμό κριτηρίων για τα οποία θα συμφωνήσουν οι 3 ομάδες περιγραφής Συντονισμός για συμφωνία μεταξύ ομάδων περιγραφής, αλλά και μεταξύ ομάδων βίντεο Δημιουργία περιγραφών Δημιουργία βίντεο

3η – 5η εβδομάδα Φιλολογική επιμέλεια Ομάδες περιγραφών Ομάδες βίντεο Επιμέλεια συντακτικής δομής, περιεχόμενο κειμένων στα βίντεο Επιμέλεια συντακτικής δομής, περιεχόμενο κειμένων

Ομάδα δημοσιογραφίας Όλα τα μέλη Συνεντεύξεις