“T Οι οξύθυμοι, 1950. Πρώτη σειρά: Θόδωρος Στάμος (1922-1997), Jimmy Ernst (1920-1984), Barnett Newman (1905-1970), James Brooks (1906-1992), Mark.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Τι μπορεί να κάνει ο εγκέφαλός μας …
Advertisements

Χρόνης Μπότσογλου, Αναδρομική
Μητρική Αγάπη Τμήμα: Α4 Υπεύθυνη Καθηγήτρια: Άννα Γεωργίου
ΕΠΟΧΕΣ.
Ι. Α. e- Portfolio Είναι παιχνίδια…
ΚΩΔΙΚΑΣ ΧΡΩΜΑΤΩΝ ΑΝΤΙΣΤΑΤΩΝ
ΟΦΘΑΛΜΑΠΑΤΕΣ Χρήστος Γεωργινέζη.
ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΜΟΔΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΚΟΜΜΩΤΙΚΗΣ ΤΕΧΝΗΣ
Τ Ο ΠΟΡΤΟΚΑΛΊ Αιμιλία Αριστείδου. Ά ΣΚΗΣΗ 1 Φόντο ένα κοριτσάκι με πορτοκαλί φόρεμα, πορτοκαλιά παπούτσια και πορτοκαλί λουλούδι στα μαλλιά. Υπάρχουν.
Ο Μ. Αλέξανδρος σε έργα τέχνης της Δύσης
ΥΜΝΟΣ ΣΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ
Τεχνολογία Εστιατορικής Τέχνης
Αμερικάνικος Αφηρημένος Εξπρεσιονισμός
+ Τμήμα A’3 Γυμνάσιο Αγίου Νεοφύτου «Σύγχρονη συνάντηση με την παράδοση»
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗΣ: ΓΙΩΡΓΟΣ ΞΑΝΘΑΚΗΣ
Τ Ο ΚΌΚΚΙΝΟ Αιμιλία Αριστείδου. Ά ΣΚΗΣΗ 1 Φόντο ένα παιδί η Αλίκη. Φοράει κόκκινο φόρεμα, κόκκινα παπούτσια και ένα κόκκινο λουλούδι στα μαλλιά. Γεια.
Ανακύκλωση χαρτιού Δέσποινα Φραντζέσκου.
Υφή-Texture.
3ο Εικόνες από λίθο Ι Κ. Λοβέρδου-Τσιγαρίδα, Η Θεοτόκος στη γλυπτική, στο: Μ. Βασιλάκη, επιμ. Μήτηρ Θεού. Απεικονίσεις της Παναγίας στη βυζαντινή τέχνη,
Προβλήματα Ικανοποίησης Περιορισμών Ασκήσεις. 2 Άσκηση 5.2 Πόσες λύσεις έχει το πρόβλημα χρωματισμού του παρακάτω χάρτη; Πόσες λύσεις έχει το πρόβλημα.
ΤΕΧΝΗ ΑΡΧΑΙΚΗΣ ΠΕΡΙΟΔΟΥ
ΟΙ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ.
René Magritte ( ). Max Beckmann ( ), Αυτοπροσωπογραφία με ποτήρι σαμπάνιας, 1919, ελαιογραφία σε μουσαμά, 65 × 55,5.
Το εικονογραφημένο βιβλίο στην προσχολική εκπαίδευση Πρακτικής Άσκησης Λογοτεχνία και Τέχνη 14 Νοεμβρίου 2012 Κωνσταντοπούλου Άννα.
Σελίδα από τη Βίβλο του Γουτεμβέργιου, π
ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΠΑΙΔΙΚΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ
Anthony van Dyck (Αμβέρσα Λονδίνο 1641). Βιογραφικά στοιχεία ΟAnthony van Dyck γεννήθηκε στην Αμβέρσα το Μαθήτευσε αρχικά κοντά στο Hendrick.
Claude Lorrain Chamagne 1600 – Ρώμη Claude Lorrain.
ΓΕΡΜΑΝΙΑ ΠΡΩΤΕΥΟΥΣΑ: ΒΕΡΟΛΙΝΟ.
1 GREEK II LECTURE II MRS DOXA EFSTATHIOU. 2 3 ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ- ANSWERS  1. Σωστό  2. Σωστό  3. Λάθος  4. Λάθος  5. Σωστό  6. Λάθος.
Simon Vouet (Παρίσι ). Simon Vouet Βιογραφικά στοιχεία Ο Simon Vouet γεννήθηκε στο Παρίσι το 1590, γιος του ζωγράφου Lorrain Vouet. Το 1604.
Γ ι ά ν ν η ς Μ ό ρ α λ η ς « Π Α Ν Σ Ε Λ Η Ν Ο Σ »
Το πορτραίτο μας. Χάρις στην δυνατότητα των σημερινών υπολογιστών μπορούμε σχετικά εύκολα να δημιουργήσουμε ένα πορτραίτο με βάση τις πληροφορίες που.
Η κατανομή των Ηπείρων και των Ωκεανών Ωκεανοί και θάλασσες Ούρδας Ιωάννης
Ο πρίγκιπας των ζωγράφων και ο ζωγράφος των πριγκίπων Peter Paul Rubens, 1577(Siegen,Βεστφαλία) (Αμβέρσα)
Διαχείριση του άγχους των μικρών μαθητών της Α’ δημοτικού κατά τις πρώτες μέρες του σχολείου με τη μέθοδο των σκεπτόμενων καπέλων του De Bono εκπ. Αθηνά.
Charles Lebrun (Παρίσι ). Charles Lebrun.
ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΕΧΝΗ; ΠΟΙΟΣ ΤΟ ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙ; ΟΛΑ ΤΑ ΕΡΓΑ ΤΕΧΝΗΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΡΕΣΟΥΝ ΣΕ ΟΛΟΥΣ;
Rosalba Carriera ( ), Antoine Watteau, 1721, παστέλ σε χαρτί, 55 × 43 εκ., Τρεβίζο, Museo Civico Luigi Bailo.
( ) Επιφανής ζωγράφος. Γεννήθηκε στην Τήνο, όπου και πέρασε τα παιδικά του χρόνια. Μετά την εγκατάσταση της οικογένειάς του στην Αθήνα (1850)
Εξπρεσιονισμός Καλλιτεχνικό κίνημα που αναπτύχτηκε το Ο όρος εξπρεσιονισμός προέρχεται από τον λατινικό όρο “expressio” που σημαίνει “έκφραση”. Σε.
Έπιμέλεια : Μαρία Γεωργακούλια - φιλόλογος
Ρύπανση εσωτερικών χώρων και περιβαλλοντικές παράμετροι διατήρησης της υλικής πολιτιστικής κληρονομιάς.
Ποιοί είναι οι δικαστικοί σχηματισμοί του Δικαστηρίου;
Ηλεκτρική Αντίσταση Χέλμης Αλέξανδρος.
Διαθεματική προσέγγιση
Τι μπορεί να κάνει ο εγκέφαλός μας …
   Γύρω μας βλέπουμε συνεχώς χρώματα .
ΚΩΔΙΚΑΣ ΧΡΩΜΑΤΩΝ ΑΝΤΙΣΤΑΤΩΝ
Προβλήματα Ικανοποίησης Περιορισμών
‘ΡΑΨΩΔΙΑ Ζ’ Η ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΕΚΤΟΡΑ ΚΑΙ ΑΝΤΡΟΜΑΧΗΣ ΣΤΗΝ ΤΕΧΝΗ
ΓΕΩΡΓΙΑ ΖΩΗ ΕΡΩΤΟΚΡΙΤΟΥ
Κυκλαδίτες, Μινωίτες και Μυκηναίοι- σύγκριση της τέχνης τους
Oλυμπιακοί αγώνες Ευτυχία Α. Δέσποινα Χ..
Ιωάννα, Αγγελική, Ειρήνη
Η ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΗΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ
ΕΡΓΑΣΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Ο Καλλιτέχνης Μιρό
Στις συλλογές της Εθνικής Πινακοθήκης
Το Κρυστάλλινο Παλάτι φτιάχτηκε για να στεγάσει την πρώτη Διεθνή Έκθεση που οργανώθηκε το 1851 στο Λονδίνο. Ήταν ένα κτίριο από γυαλί και μέταλλο, ένα.
 Η ποπ-αρτ αντλούσε την έμπνευσή της από τις εικόνες της καταναλωτικής κοινωνίας και της λαϊκής κουλτούρας. Κωμικές ταινίες, διαφημίσεις,
Τι μπορεί να κάνει ο εγκέφαλός μας …
Τι μπορεί να κάνει ο εγκέφαλός μας …
Τι μπορεί να κάνει ο εγκέφαλός μας …
Ηλίας Μπουναρτζής/users.sch.gr/bounartzis
ΤΟ ΠΑΛΙΟ ΣΧΟΛΕΙΟ.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΗΜΗ – ΘΕΩΡΙΕΣ ΤΗΣ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗΣ
Βιωματική άσκηση λήψης απόφασης: 6 καπέλα σκέψης
Adam Elsheimer (Φρανκφούρτη Ρώμη 1610).
Ο ΠΥΡΓΟΣ ΤΟΥ ΑΪΦΕΛ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

“T Οι οξύθυμοι, 1950. Πρώτη σειρά: Θόδωρος Στάμος (1922-1997), Jimmy Ernst (1920-1984), Barnett Newman (1905-1970), James Brooks (1906-1992), Mark Rothko (1903-1970). Δεύτερη σειρά: Richard Pousette-Dart (1916-1992), William Baziotes (1912-1963), Jackson Pollock (1912-1956), Clyfford Still (1904-1980), Robert Motherwell (1915-1991), Bradley Walker Tomlin (1899-1955). Τρίτη σειρά: Willem de Kooning (1904-1997), Adolph Gottlieb (1903-1974), Ad Reinhardt (1913-1967), Hedda Sterne (1910-2011). — Φωτ.: Nina Leen (1914-1995), © περ. Life.

O Jackson Pollock (1912-1956) επί το έργον.

Jackson Pollock (1912-1956), Αρσενικό - Θηλυκό, 1942, ελαιογραφία σε μουσαμά, Φιλαδέλφεια, Μουσείο Τέχνης.

Jackson Pollock (1912-1956), Μπλε (Moby Dick), π Jackson Pollock (1912-1956), Μπλε (Moby Dick), π. 1943, υδροκομμιογραφία και μελάνη σε ξύλο, Οχάρα, Μουσείο Kurashiki.

Jackson Pollock (1912-1956), Λύκαινα, 1943, ελαιογραφία, υδροκομμιογραφία και γύψος σε μουσαμά, Νέα Υόρκη, Μουσείο Μοντέρνας Τέχνης.

Jackson Pollock (1912-1956), Το κλειδί, 1946, ελαιογραφία σε μουσαμά, Σικάγο, Ινστιτούτο Τέχνης.

Jackson Pollock (1912-1956), Αριθμός 1, 1949, ελαιογραφία σε μουσαμά.

Jackson Pollock (1912-1956), Μπλε πάσσαλοι: Αριθμός 11, 1952, χρώματα σμάλτου και αλουμινίου με γυαλί σε μουσαμά, 212 × 489 εκ., Καμπέρα, Εθνική Πινακοθήκη Αυστραλίας.

Willem de Kooning (1904-1997), Γυναίκα 3, 1953, ελαιογραφία σε μουσαμά, Ιδιωτική συλλογή.

Willem de Kooning (1904-1997), Γυναίκα 5, 1952-53, ελαιογραφία σε μουσαμά, Καμπέρα, Εθνική Πινακοθήκη Αυστραλίας.

Willem de Kooning (1904-1997), Γυναίκα καθισμένη σε παγκάκι, 1972, ορείχαλκος, Ουάσιγκτον, Μουσείο και Κήπος Γλυπτικής Hirshhorn.

Mark Rothko (1903-1970), Αρ. 3/Αρ. 13 (Κόκκινο, μαύρο, πράσινο σε πορτοκαλί), 1949, ελαιογραφία σε μουσαμά, 216,5 x 165 εκ., Νέα Υόρκη, Μουσείο Μοντέρνας Τέχνης.

Yves Klein (1928-1962), Μονόχρωμο, 1961, ακρυλικά σε ξύλο, 195 × 140 εκ., Νέα Υόρκη, Μουσείο Μοντέρνας Τέχνης.

Roy Lichtenstein (1923-1997), Γυναίκα που πνίγεται, ακρυλικά σε μουσαμά.

Πάνω: Roy Lichtenstein (1923-1997), Whaam Πάνω: Roy Lichtenstein (1923-1997), Whaam!, 1963, ακρυλικά σε μουσαμά, Λονδίνο, Πινακοθήκη Tate. Κάτω: Το πρότυπο του έργου.

Roy Lichtenstein (1923-1997), Κεφάλι, 1992, κεραμικό και οπλισμένο σκυρόδεμα, 19,5 x 14 x 0,18 μ., Βαρκελώνη.

Richard Hamilton (1922-2011), Τι κάνει τα σημερινά σπίτια τόσο διαφορετικά, τόσο ελκυστικά;, 1956, κολάζ, 26 × 24,8 εκ., Τυβίγγη, Αίθουσα Τέχνης.

Andy Warhol (1928-1987), Ντοματόσουπα Campbell, 1968, μεταξοτυπία.

Αριστερά: Andy Warhol (1928-1987), Marilyn Monroe, μεταξοτυπία Αριστερά: Andy Warhol (1928-1987), Marilyn Monroe, μεταξοτυπία. Δεξιά: Andy Warhol (1928-1987), Michael Jackson, μεταξοτυπία.

Victor Vasarely (1906-1997), Vega-or-va, 1969, τέμπερα σε μουσαμά, 70 × 70 εκ.

Joseph Beuys (1921-1986), Μου αρέσει η Αμερική και της αρέσω κι εκείνης, 1974, εγκατάσταση.

Rudolf Schwarzkogler (1940-1969), 3η πράξη, 1969, παράσταση τυπωμένη σε χαρτί, Λονδίνο, Πινακοθήκη Tate.

Edward Kienholz (1927-1994), Τα γενέθλια, 1964, εγκατάσταση (φωτιζόμενο ανθρώπινο ομοίωμα, τραπέζι γυναικολογικής εξέτασης, βαλίτσα, ρούχα, χαρτί, μαλλί, υαλόνημα, χρώμα και πολυεστερική ρητίνη), 213 × 305 × 152 εκ., Στουγκάρδη, Μουσείο Τέχνης.

Edward Kienholz (1927-1994), Φορητό ηρώο, 1968, εγκατάσταση (γύψινα προπλάσματα, ταφόπλακα, μαυροπίνακας, σημαία, αφίσα, έπιπλα εστιατορίου, φωτογραφίες, μηχανή κόκα-κόλας, ταριχευμένος σκύλος, ξύλο, μέταλλο και υαλόνημα), 290 × 976 × 244 εκ., Κολωνία, Μουσείο Ludwig.