Τα 2 επίπεδα του μηνύματος

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ένας άντρας μέσα σε ένα αερόστατο συνειδητοποιεί ότι έχει χαθεί
Advertisements

ΜΗΠΩΣ ΕΙΣΑΙ ΕΚΦΟΒΙΣΤΗΣ;
«Πότε μπορώ να μιλάω στην τάξη»
1 Δορυφορικό 2 ης ομάδας. 2 Είσαι στη μέση του μαθήματος και βλέπεις...  έναν μαθητή να βγαίνει από την αίθουσα διδασκαλίας,  δύο μαθητές να μιλούν.
Αποτελεσματικές Τεχνικές Επικοινωνίας
«Τι είναι αυτό που σας εκπλήσσει περισσότερο στους ανθρώπους;»
Quiz για το διαδίκτυο !.
ΕΠΕΑΕΚ ΙΙ : Πρόγραμμα ενίσχυσης πρωτοβουλιών σε θέματα Αγωγής Υγείας
ΘΑΝΑΣΙΜΟ 69 Copyright ® 2005 by fontroul ΜΙΑ ΚΟΠΕΛΑ ΦΕΡΝΕΙ ΤΟΝ ΓΚΟΜΕΝΟ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΗΣ. ΠΑΝΕ ΚΑΤΕΥΘΕΙΑΝ ΣΤΗΝ ΚΡΕΒΒΑΤΟΚΑΜΑΡΑ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΔΙΣΤΑΓΜΟ ΤΟΥ ΛΕΕΙ.
Μεταβατικά και αμετάβατα ρήματα Υποκείμενο, αντικείμενο, κατηγορούμενο
ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ.
Αν το διαγράψεις αυτό μετά το διάβασμα… θα περάσεις ένα χρόνο κακής τύχης ! *** Αλλά… αν το στείλεις σε (2 τουλάχιστον) φίλους… θα έχεις 3 χρόνια καλής.
Πάντα ακούμε τους «κανόνες» των γυναικών
Αυτοεκτίμηση Σεβασμός Αγάπη
Πάτησε εδώ για να ξεκινήσεις ΠΡΟΣΟΧΗ !: Για να παίξετε το παιχνίδι θα πρέπει να ενεργοποιήσετε τις μακροεντολές (Εργαλεία ->Μακροεντολή -> Ασφάλεια ->
Το σχολείο μου το 27’.
Δημήτρης Λιάπης ΤΑΞΗ Β ο Γυμνάσιο Ηλιούπολης Καθηγητής: Δρ Ιωάννης Καρράς.
Αυτός : "θα παραγγείλω πίτσα Θέλεις και εσύ κάτι να σου παραγγείλω;"
Το θαύμα της γέννησης Η ιστορία ενός παιδιού.
RESPECT DIVERSITY ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΤΟ ΑΙΝΙΓΜΑ ΝΩΝΤΑΣ ΖΑΦΕΙΡΟΠΟΥΛΟΣ
Οι ρόλος σχετίζονται με το είδος της συμπεριφοράς που υπαγορεύονται από κάποιες θέσεις και έχουν συγκεκριμένα χαρακτηριστικά. Έχουν ρίζες: Από τα μηνύματα.
Lord Robert Baden Powell of Gilwell. TΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΜΗΝΥΜΑ Αγαπητοί μου πρόσκοποι, είμαι 80 ετών (πώς σας φαίνεται;) αλλά δεν μπορώ να πω ότι αισθάνομαι.
Ο Πάνος στη «Στοιχειωμένη αίθουσα» δήλωσε για τον Ιορδάνη: «Αυτός έχει τσακωθεί με τη Γραμματική, όπως και με κάθε άλλο μάθημα εκτός από τα Μαθηματικά.
Music: Smoke gets in your eyes Pictures By: Unknown source Edited by AMRA.
Κείμενο Σελίδα 31. Ας φροντίσουμε, αδελφοί μου, να φυλάμε τη συνείδησή μας, όσο ακόμα βρισκόμαστε σ’ αυτόν τον κόσμο, χωρίς να την προκαλούμε να μας ελέγξει.
Το θαύμα της γέννησης Η ιστορία ενός παιδιού
ΟΧΙ ΣΤΟΝ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟ!!!
ΚΙΝΔΥΝΟΙ ΚΑΙ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ!!!
Ξυπνάς το πρωί. Μια μέρα ξεκινάει….
Παγκόσμια ημέρα κατά του καπνίσματος
LOVE STORY Το Γαλλικό περιοδικό "Le magazine des voyages de pêche" στην 56 th έκδοση του έφερε στο φως της δημοσιότητας μια απίστευτη ιστορία αγάπης.
ΕΙΜΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΝΟΜΙΖΩ ΠΩΣ ΕΙΜΑΙ;
Ο φτωχοσ και τα γροσια . ..
Ο ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ ΣΕ ΓΕΝΙΚΗ ΜΟΡΦΗ (ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑΣ) ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ ΚΟΥΡΜΕΝΤΖΑ ΕΦΗ (Β2) ΚΟΥΡΜΕΝΤΖΑΣ ΧΡΗΣΤΟΣ.
Μερικές φορές νιώθω πολύ θυμωμένη!!
Η ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΚΡΙΣΗ ΚΑΙ ΟΙ ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΤΗΣ ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΠΕΠΟΙΘΗΣΗ ΜΕΡΙΚΩΝ ΟΤΙ Η ΜΟΡΦΩΣΗ ΕΙΝΑΙ «ΑΧΡΗΣΤΗ» Β’ ομάδα:Λιόλιου Αρετή, Ματσούκα Αντωνία,
ΦΙΛΙΑ Σε μια αληθινή φιλία, βρίσκομαι μαζί με τον άλλο άνθρωπο για να μοιραστούμε την ίδια τη ζωή, τις χαρές και τις λύπες της. Ο αληθινός φίλος είναι.
ΓΡΑΦΕΤΑΙ ΜΟΝΟ ΣΤΙΣ ΚΑΡΔΙΕΣ
Η ΑΥΤΟΓΝΩΣΙΑ στην Α Λυκείου
ΤΑΚΤΙΚΕΣ ΕΠΙΤΥΧΙΑΣ ΣΤΟΝ ΕΞΩ ΚΟΣΜΟ 17 Ασίκη Ζωή / 1 ο Δημοτικό Σχολείο Ελευθερούπολης.
ΦΙΛΙΑ ΕΙΝΑΙ… ΑΠΌ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΗΣ Α΄ ΤΑΞΗΣ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΣΚΖ.
1.ΠΟΙΟΙ ΛΟΓΟΙ ΟΔΗΓΟΥΝ ΣΕ ΣΥΓΚΡΟΥΣΗ;
Θεωρία επικοινωνίας Υπεύθυνη σεμιναρίου Δρ. Γεωργία Ψαρρά.
Μια εργασία από τις μαθήτριες του Β’2 Γυμνασίου: Ελένη Αγγελοπούλου, Άννα Συριοπούλου, Δανάη Τροκούδη, Εβίνα Μαρτινάκου.
Λέμε όχι στο σχολικό εκφοβισμό «Επίλυση διαφορών» Αλέξανδρος Θεοφιλόπουλος - Γιώργος Ιωάννου Γυμνάσιο ΩΘΗΣΗ - Α’ Γυμνασίου - τμήμα Α1 - 1 Δεκεμβρίου 2015.
Στρογγυλοποίηση φυσικών και δεκαδικών αριθμών Πρόχειροι λογαριασμοί.
Μείωση της αποφυγής - avoidance reduction Λίγοι θεραπευτές σήμερα θα χρησιμοποιούσαν αυτή την προσέγγιση μεμονωμένα. Τη χρησιμοποιούν ως ένα μέρος του.
1 Ο Χριστιανός ως Επαγγελματίας Άκης Τρίγκας (οδοντίατρος)
ΤΟ ΑΣΧΗΜΟΠΑΠΟ σε νέες περιπέτειες
6ο Δημοτικό σχολείο Αρτέμιδος Ομάδα CBoys
ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ-ΙΔΙΩΤΙΚΟΤΗΤΑ
ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ-ΙΔΙΩΤΙΚΟΤΗΤΑ
Παραδείγματα εκπαιδευτικών ερευνών δράσης
ΑΙΣΘΑΝΟΜΑΙ –ΖΩ-ΥΠΑΡΧΩ
Πιστεύετε σε κάποια θρησκεία ;
Το σώμα ως μια μηχανή.
Τα κόκκινα λουστρίνια Ειρήνη Μάρρα
ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΤΟ ΛΕΝΕ ΑΓΑΠΗ. . .;
Νηπιαγωγείο Λακκώματος
Σενάριο (Παρένθεση) - Τελεία.
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ
Copyright ® 2005 by fontroul
Δραστηριότητα: η ιστορία του αστεριού
795. Πρακτική άσκηση σε σχολεία της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσησ
Ακούω – Προσέχω -Αφουγκράζομαι Δημητριάδης Δ., M.Sc. Public Health, P. Dipl. Adult Learning Κωστοπούλου Θ., M.Sc. Προσθετική.
Μια γυναίκα φρόντιζε τον κήπο του σπιτιού της,
Πώς να κάνουμε σωστές επιλογές, σύμφωνα με τη χριστιανική πίστη
Λογος της γυναίκας 9/11/2018 γεωργία κ..
21ο Δημοτικό Σχολείο Χαλκίδας ΣΤ τάξη
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Τα 2 επίπεδα του μηνύματος Το περιεχόμενο της πληροφορίας (content) που μεταδίδει ο πομπός και προσλαμβάνει ο δέκτης To σχόλιο για την σχέση (context) μεταξύ πομπού-δέκτη, που εκφράζεται κατά τρόπο λανθάνοντα κατά την διάρκεια της επικοινωνίας

- Γιατρέ, ο άντρας μου είναι καλός άνθρωπος και πιστεύω ότι είναι λίγο ταραγμένος. Η ουλή αυτή θα είναι πάντα τόσο…

Γιατρέ… … ο άντρας μου… είναι καλός άνθρωπος και … …πιστεύω… …ότι είναι λίγο ταραγμένος. Η ουλή αυτή θα είναι πάντα τόσο…

Γιατρέ… Δισταγμός Έναρξη, Εισαγωγή Έχω κάτι να πω αλλά δεν Ξέρω / Είμαι σίγουρη / Μπορώ (?) Σχόλιο: Χρειάζομαι την προσοχή σου

… ο άντρας μου … Δισταγμός (ξανά) Φέρνω κάποιον εδώ, ανάμεσά μας Ο άντρας μου Η «φωνή» του άντρα μου, υπαγορεύει αυτά που πρόκειται να πω Σχόλιο: Δεν είμαι μόνη εδώ μαζί σου

είναι-καλός-άνθρωπος-και… Προσπαθώ να τον περιγράψω Ελπίζω να μην παρεξηγηθεί ο γιατρός Είμαστε καλοί άνθρωποι Σχόλιο: Δεν απειλείσαι, δεν έχω κακό σκοπό

… πιστεύω … Ερμηνεύω τη συμπεριφορά του, όσα λέει νομίζω/ εκτιμώ/ νιώθω/ καταλαβαίνω εμπεριέχω τη «φωνή» του Σχόλιο: Είναι σοβαρό

… ότι είναι λίγο ταραγμένος. Ανησυχώ Για τον άντρα μου (?) Τη σχέση μου μαζί του (?) Εμένα (?) Σχόλιο: Ανησυχώ και είναι σοβαρό

Η-ουλή-αυτή-θα-είναι-πάντα τόσο… Η ουλή. Το τραύμα. Το σημάδι. Η εμφάνισή μου. Θα μπορώ να κοιτιέμαι στον καθρέφτη? Θα αντέχω να με κοιτάνε οι άλλοι? Η θηλυκότητα/ Η ομορφιά Δεν θέλω να αμφισβητήσω την εργασία Δεν μπορώ όμως να το ονοματίσω Σχόλιο: Τι να κάνω? Βοήθησέ με

Γιατρέ… … ο άντρας μου… είναι καλός άνθρωπος και … …πιστεύω… …ότι είναι λίγο ταραγμένος. Η ουλή αυτή θα είναι πάντα τόσο…

Τα 4 επίπεδα στη σχέση οδοντίατρου και ασθενούς Απλή συναλλαγή Ασθενής: Έχω ένα πρόβλημα και χρειάζομαι βοήθεια Οδοντίατρος: Η δουλειά μου είναι να το λύσω Συμβουλή ειδικού Ασθενής: Χρειάζομαι να μου πεις τι πρέπει να αλλάξω Οδοντίατρος: Εστιάζω στις συνήθειες που συνδέονται με το πρόβλημα Αποκάλυψη μοτίβων Ασθενής: Ποιες αντιλήψεις βρίσκονται πίσω από τη στάση μου; Οδοντίατρος: Δημιουργώ ένα ασφαλές περιβάλλον στοχασμού Μετασχηματισμός Ασθενής: Αποχωρισμός παλαιάς ταυτότητας – Είσοδος σε νέα Οδοντίατρος: Εμπλοκή σε μία σχέση αμοιβαίας επιρροής

…Κανείς δεν ενδιαφέρεται για μας και είναι περίεργο που σας ενδιαφέρει η ιστορία μου! Αν ο υπουργός Υγείας είχε παιδί ναρκομανή τότε θα έπραττε ουσιαστικά. Αφήνουν τους κομπογιαννίτες να πλουτίζουν από την απελπισία μας. Μας αντιμετωπίζουν σαν νάιλον σακούλες. Δεν ξέρουν ότι οι σακούλες κρύβουν τα καλύτερα παιδιά.