ΦΕ 2 : Οι δυνάμεις « Ερευνώ και ανακαλύπτω » Ε΄ δημοτικού

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΔΥΝΑΜΗ- ΑΛΛΗΛΕΠΙΔΡΑΣΗ
Advertisements

ΦΕ 5 : Η ΤΡΙΒΗ - ΜΙΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΔΥΝΑΜΗ
Ποιους νόμους του Νεύτωνα χρησιμοποιεί;
4-3 ΡΟΠΗ ΔΥΝΑΜΗΣ.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΑΣΥΡΜΑΤΟΥ ΜΟΤΕP
ΕΡΓΟ ΚΑΙ ΜΕΤΑΒΟΛΕΣ ΤΗΣ ΚΙΝΗΤΙΚΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ
Φυσική Β’ Λυκείου Κατεύθυνσης
« Ερευνώ και ανακαλύπτω Ε΄ δημοτικού» Κουκούλης Παράσχος 1 ο δημ. Σχολ. Αγ. Δημητρίου
ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΚΑΤ’ ΟΙΚΟΝ.
Αλάτι χοντρό – αλάτι ψιλό
Βάρος και βαρυτική δύναμη
Κεφάλαιο 7 Δυναμική Ενέργεια και Διατήρηση Μηχανικής Ενέργειας.
Όνομα: Λεκάκης Κωνσταντίνος καθ. Τεχνολογίας
Δύναμη: αλληλεπίδραση μεταξύ δύο σωμάτων ή μεταξύ ενός σώματος και του περιβάλλοντός του (πεδίο δυνάμεων). Δυνάμεις επαφής Τριβή Τάσεις Βάρος Μέτρο και.
08. ΜΑΓΝΗΤΙΣΜΟΣ – ΗΛΕΚΤΡΟΜΑΓΝΗΤΙΣΜΟΣ
Ταχύτητα Νίκος Αναστασάκης 2010.
ΔΥΟ ΒΑΣΙΚΕΣ ΜΟΦΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ
Πότε λέμε ότι δύο σώματα αλληλεπιδρούν;
3.4 ΔΥΝΑΜΗ & ΙΣΟΡΡΟΠΙΑ.
Κεφάλαιο 5 Εφαρμογές των Νόμων του Νεύτωνα: Τριβή, Κυκλική Κίνηση, Ελκτικές Δυνάμεις Chapter Opener. Caption: Newton’s laws are fundamental in physics.
Όταν γυρίζω τη ρόδα του ποδηλάτου αργά, το λαμπάκι φωτίζει πολύ λίγο. Όταν γυρίζω τη ρόδα του ποδηλάτου γρήγορα, το λαμπάκι φωτίζει έντονα. Όταν σταματώ.
Δύναμη 1.
Εργαστηριακη ασκηση 7 νόμος του Hook.
Φυσική κατεύθυνσης Γ’ Λυκείου Επιμέλεια –παρουσίαση χ. τζόκας
5.1 MΗΧΑΝΙΚΑ ΚΥΜΑΤΑ 5.2 ΚΥΜΑ & ΕΝΕΡΓΕΙΑ.
6.4 ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ, ΘΕΡΜΟΤΗΤΑ & ΜΙΚΡΟΚΟΣΜΟΣ
Παραγωγή και διάδοση του ήχου
Η στοιχειώδης γεννήτρια συνεχούς ρεύματος
ΔΥΝΑΜΙΚΗ ΕΙΣΑΓΩΓΗ Γνωρίζουμε πώς κινούνται τα σώματα σε μια ευθεία.
ΔΥΝΑΜΗ μέτρο (πόσα Ν) κατεύθυνση (προς τα πού) διάνυσμα παραμόρφωσης
Ερωτήσεις Πολλαπλής Επιλογής
Δημ. Σχολείο Αγιού Αντωνίου
Sir Isaac Newton 4 Ιανουαρίου 1643 – 31 Μαρτίου 1727.
Οι κινήσεις της γης. Η ημέρα και η νύχτα. Οι εποχές του έτους
Στην προσπάθεια μας να περιγράψουμε και να κατανοήσουμε τα φυσικά φαινόμενα ορίζουμε έννοιες –ποσότητες που τις λέμε: Φυσικά μεγέθη.
ΜΗΧΑΝΙΚΗ ΣΤΕΡΕΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ
ΕΝΕΡΓΕΙΑ Τεστ 7 /11/2011. Για να βρω τις τελικές ταχύτητες θα πρέπει να βρω τις τελικές κινητικές ενέργειες από το θεώρημα: Μεταβολή της κινητικής ενέργειας.
Πόση είναι η μετατόπιση του καθενός;
ΓΕΩΓΡΑΦΙΑ Στ’ Δημοτικού. Κεφάλαιο 1: Το σχήμα και οι κινήσεις της Γης Η Γη είναι ένα ουράνιο σώμα. Το σχήμα της είναι σχεδόν σφαιρικό, ελαφρά συμπιεσμένο.
« Ερευνώ και ανακαλύπτω » Ε΄ δημοτικού Κουκούλης Πάρης
« Ερευνώ και ανακαλύπτω » Ε΄ δημοτικού Κουκούλης Πάρης
«Δραστηριότητες από τον κόσμο της φυσικής για το νηπιαγωγείο»
Μερκ. Παναγιωτόπουλος-Φυσικός 1 Η έννοια της ταχύτητας.
Ερωτήσεις Ένα αυτοκίνητο κινείται προς το Βορρά, σε οριζόντιο δρόμο. Ποια είναι η κατεύθυνση της στροφορμής των τροχών του; Η στροφορμή ενός συστήματος.
Γεωγραφικά στοιχεία της Γης
μια σημαντική δύναμη ΦΕ 5 : Η τριβή –
1ο Δημ. Σχολ. Αγ. Δημητρίου (1dimagdim.blogspot.com)
Φυσική Β’ Γυμνασίου Ασκήσεις.
Η έννοια της ταχύτητας.
Mορφές Ενέργειας Στ΄ ΙΓ΄ Δημοτικό Πάφου.
Όταν δύο μπάλες μπιλιάρδου συγκρούονται , έρχονται σε επαφή , δέχονται μεγάλες δυνάμεις (δράση – αντίδραση ) σε πολύ μικρό χρονικό διάστημα και οι ταχύτητές.
Η βασίλισσα ΔΥΝΑΜΗ.
Μερκ. Παναγιωτόπουλος - Φυσικός
ΦΕ 6 : Παράγοντες από τους οποίους
ΣΧΟΛΙΚΑ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ ΠΑΡΕΛΘΟΝ-ΠΑΡΟΝ-ΜΕΛΛΟΝ
Νόμος του Hooke ελαστικότητα
Η έννοια της ΔΥΝΑΜΗΣ Δύναμη είναι η αιτία που μπορεί:
1ος νΟμος του ΝεΥτωνα Αν η συνισταμένη των δυνάμεων που ασκούνται σε ένα σώμα είναι ίση με μηδέν (ΣF=0N) τότε το σώμα ή θα ηρεμεί (υ=0) ΣF= 0 F υ=0 B.
Δυναμική (του υλικού σημείου) σε μία διάσταση.
ΝΟΜΟΣ ΤΟΥ HOOKE ΟΜΑΔΑ: ΣΤΕΤΣΙΚΑ ΣΤΕΡΓΙΑΝΗ ΑΝΔΡΙΑΝΗ ΣΥΡΗΜΗ
Μερκ. Παναγιωτόπουλος-Φυσικός
ΑΠΟ ΤΟΝ ΜΑΓΝΗΤΙΣΜΟ ΣΤΟΝ ΗΛΕΚΤΡΙΣΜΟ -
ΤΑΛΑΝΤΩΣΕΙΣ.
Μερκ. Παναγιωτόπουλος - Φυσικός
Η έννοια της δύναμης Επιτέλους, κάτι δυνατό για να ασχοληθούμε!
3ο Κεφάλαιο - Δυνάμεις Δύναμη είναι η αιτία που μπορεί να προκαλέσει μεταβολή στην κινητική κατάσταση ενός σώματος ή την παραμόρφωση του. Είναι διανυσματικό.
Γεωγραφικά στοιχεία της Γης
Γεωγραφικά στοιχεία της Γης
Δύναμη και αλληλεπίδραση
Αδράνεια : μια ιδιότητα της ύλης
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΦΕ 2 : Οι δυνάμεις « Ερευνώ και ανακαλύπτω » Ε΄ δημοτικού ΦΕ 2 : Οι δυνάμεις http://1dimagdim.blogspot.com/ Κουκούλης Πάρης « Ερευνώ και ανακαλύπτω » Ε΄ δημοτικού

Όταν ασκώ δύναμη στο συνδετήρα παρατηρώ ότι αυτός στραβώνει .

Η δύναμη που ασκώ στην τσάντα έχει ως αποτέλεσμα αυτή να περιστρέφεται . Όταν ασκώ δύναμη στο λαστιχάκι , αυτό τεντώνεται . Όταν πάψω να ασκώ δύναμη , το λαστιχάκι παίρνει πάλι το αρχικό του σχήμα .

Όταν ασκώ δύναμη στο κουτάκι , αυτό τσαλακώνεται . Όταν ασκώ δύναμη στη γόμα , αυτή λυγίζει. Όταν πάψω να ασκώ δύναμη , η γόμα παίρνει πάλι το αρχικό της σχήμα .

Το σφουγγάρι αλλάζει σχήμα όταν ασκώ δύναμη . Όταν πάψω να ασκώ δύναμη , το σφουγγάρι παίρνει πάλι το αρχικό του σχήμα . Όταν ασκώ δύναμη στο χαρτί , αυτό σκίζεται .

Ασκώντας δύναμη στην κολώνα γυρίζω γύρω από αυτή . Ασκώντας δύναμη στο αυτοκινητάκι , το αναγκάζω να σταματήσει να κινείται .

Ασκώντας δύναμη στο αυτοκινητάκι , το αναγκάζω να αρχίσει να κινείται . Ασκώντας δύναμη σηκώνω την κασετίνα .

Αλλαγή κινητικής κατάστασης Παραμόρφωση Αύξηση της ταχύτητας Μόνιμη παραμόρφωση Μείωση της ταχύτητας Προσωρινή παραμόρφωση Αλλαγή κατεύθυνσης της κίνησης

Το αυτοκινήτακι αρχίζει να κινείται . Ο συνδετήρας λυγίζει . Σηκώνω την κασετίνα . Το κουτάκι τσαλακώνεται . Το χαρτί σκίζεται . Το αυτοκινητάκι σταματά . Το λαστιχάκι τεντώνεται . Η γόμα λυγίζει . Το σφουγγάρι αλλάζει σχήμα . Η τσάντα περιστρέφεται . Γυρίζω γύρω από την κολώνα .

Μια δύναμη μπορεί να προκαλέσει την αύξηση ή τη μείωση της ταχύτητας ενός σώματος , την αλλαγή της κατεύθυνσης της κίνησης του ή τη μόνιμη ή προσωρινή παραμόρφωσή του .

Αλλαγή της ταχύτητας : 1 , 4 , 6 Προσωρινή παραμόρφωση : 2 , 3 , 5 Το τράβηγμα της πόρτας - αλλαγή κατεύθυνσης κίνησης . Το ζύμωμα του ψωμιού - μόνιμη παραμόρφωση . Μια κλωτσιά στην μπάλα - αλλαγή κατεύθυνσης κίνησης .