Μάθημα VI. Πληκτροφόρα χορδόφωνα (νυσσόμενα).

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
7.
Advertisements

Εργασία τεχνολογία επικοινωνιών
Αρχή.
ΣΧΕΣΙΑΚΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΜΑΘΗΜΑ 3.
Αμπερόμετρο.
Μουσικά όργανα απο ξένες χώρες
Η ΚΛΑΣΙΚΗ ΚΙΘΑΡΑ Η κλασική κιθάρα είναι μια κιθάρα με έξι χορδές. Ανήκει ως είδος στα χορδοφωνα και με αυτήν παίζεται κυρίως κλασική μουσική, αν και.
Μουσική.
ΜΟΥΣΙΚΑ ΟΡΓΑΝΑ.
Ξεδιπλόνωντας την ιστορία του καπνού φτάνουμε στο 6000 π.Χ.Το δέντρο του καπνού φύτρωσε πρώτα στην Αμερική.Οι ινδιάνοι χρησιμοποιούσαν τον καπνό πριπερίπου.
ΒΑΣΙΚΕΣ ΜΕΤΡΗΣΕΙΣ Σ’ ΈΝΑ ΚΥΚΛΩΜΑ
Αντικειμενικά – Υποκειμενικά – Αρμονικά /
Ενότητα 1 - Κεφάλαιο 3 - Εργονομία
ΜΟΥΣΙΚΗ ΓΝΩΡΙΜΙΑ ΜΕ ΤΑ ΜΟΥΣΙΚΑ ΟΡΓΑΝΑ ΟΝΟΜΑ: ΡΟΔΟΥΛΑ ΖΑΜΠΑ.
ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΑ ΜΟΥΣΙΚΑ ΟΡΓΑΝΑ
« Για δες που τα όργανα ζωντανεύουν…»
Για δες που τα όργανα μιλούν
ΚΙΘΑΡΑ Η κιθάρα ανήκει στην κατηγορία των έγχορδων μουσικών οργάνων. Αποτελείται συνήθως από έξι χορδές. Κατασκευάζεται από ξύλο σε διάφορους χρωματισμούς,
Αννίτα Μπάμπτσακ & Τζούλιο Μπατσελάρι Σχολικό έτος Τμήμα Γ’2
Αρχαίοι ελληνικοί ναοί
Η Σωστή Στάση Εργασίας στον Υπολογιστή
ΙΣΤΟΡΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΑΠΝΟ
Ενότητα 1 - Κεφάλαιο 3 - Εργονομία
Η μουσική είναι …κύμα.
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΗΛΕΚΤΡΟΤΕΧΝΙΑΣ Ι
7. ΑΝΤΙΔΡΑΣΤΗΡΕΣ ΣΕ ΣΕΙΡΑ Ή ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ Περιεχόμενα: Αντιδραστήρες ΑΕΡ σε σειρά ή παράλληλα Αντιδραστήρες ΑΡΠΑ σε σειρά, ίσου όγκου Αντιδραστήρες ΑΡΠΑ σε.
Αντιστάσεις σε σειρά-παράλληλα
ΤΟ ΟΙΚΟΔΟΜΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΟΥ ΙΟΥΣΤΙΝΙΑΝΟΥ
Η ΓΕΦΥΡΑ ΤΟΥ ΚΑΡΟΛΟΥ ΠΡΑΓΑ
γραφομηχαΝΗ Σοφια ρουφικτου
ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ ΚΑΣΙΟΥΛΗ Ως μουσική ορίζεται η τέχνη που βασίζεται στην οργάνωση ήχων με σκοπό τη σύνθεση, εκτέλεση και ακρόαση/λήψη ενός μουσικού έργου. Με.
Μουσική Ε'2 Ελευθερία-Φαίδρα Ποπ Ποπ ονομάζεται ένα είδος μουσικής. Ο όρος Ποπ προέρχεται από τον αγγλικό όρο popular, που σημαίνει δημοφιλής. Τα κύρια.
Αθηνά Γκόντα Ε΄ Τάξη 43 ο Δημοτικό Σχολείο Πάτρας.
Μουσικά Όργανα.
Ελεγκτικό Συνέδριο Προγραμματικές συμβάσεις Δήμων. Επίκαιρα νομολογιακά ζητήματα. Π. Παππίδας Πάρεδρος ΕλΣ Πάρεδρος ΕλΣ Διημερίδα ΚΕΔΕ Αθήνα, 14 και
Οργανολογία Ι Μάθημα Χ Βυζαντινά μουσικά όργανα. Βυζαντινά μουσικά όργανα - Πηγές Είναι ελάχιστες οι άμεσες πηγές. Έμμεσες πηγές: ιστορικά κείμενα με.
Οργανολογία ΙΙ Μάθημα VIΙΙ. Τα αερόφωνα Ι.. Τα αερόφωνα Ήχος: παλμική κίνηση στήλης αέρος. Οξύτητα: ανάλογα με το μήκος της στήλης αέρος. Κατατάσσονται.
Οργανολογία Ι Μάθημα ΧΙ Ελληνικά λαϊκά μουσικά όργανα.
Οργανολογία Ι Μάθημα IV Κιθάρες - Λύρες. Κιθάρες κοίλης βάσεως Κατά τον 8 ο αιώνα υπήρχε ένας τύπος κιθάρας με κοίλη βάση και τέσσερις χορδές που κατά.
Δρ. Σπυρούλα Σπύρου C.D.A. Κολλέγιο  Μάθημα 10 
Οργανολογία Ι Μάθημα VII Η Ύδραυλις. Η ύδραυλις Επινοήθηκε από τον Κτησίβιο στην Αλεξάνδρια κατά την εποχή του Πτολεμαίου του Β΄. Είναι το πρώτο πληκτροφόρο.
Οργανολογία ΙΙ Μάθημα V. Νυσσόμενα έγχορδα ΙΙ. Λαούτο Ανήκει στο γένος των λαούτων και είναι αχλαδόσχημο. Ο βραχίονάς του φέρει τάστα και η κεφαλή που.
Κωνσταντίνος Καβάφης Ο Κωνσταντίνος Καβάφης γεννήθηκε στις 29 Απριλίου 1863 στην Αλεξάνδρεια, όπου οι γονείς του, εγκαταστάθηκαν εγκαταλείποντας.
Η ιστορία του πιάνου ξεκινάει στην Padua της Ιταλίας το 1709, στο κατάστημα ενός κατασκευαστή τσέμπαλου, του Bartolomeo di Francesco Cristofori ( ).
Βασικές Εντολές Τροποποίησης ΜΕΡΟΣ B: Μετακίνηση, Αντιγραφή και περιστροφή αντικειμένων Dr.-Ing. Β. Ιακωβάκης.
Οργανολογία ΙΙ Ηλεκτρόφωνα.
ΒΑΣΙΚΕΣ ΜΕΤΡΗΣΕΙΣ Σ’ ΈΝΑ ΚΥΚΛΩΜΑ
Μουσικά Σύνολα Η Συμφωνική Ορχήστρα.
Λύρα και βιολοντσέλο Ομοιότητες και διαφορές
Οργανολογία ΙΙ Μάθημα ΙΧ. Αερόφωνα ΙΙ..
Οργανολογία ΙΙ Μάθημα ΙΧ. Αερόφωνα ΙΙ..
Οργανολογία ΙΙ Μάθημα Χ. Αερόφωνα ΙΙΙ..
Η ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Μάθημα Χ. Αερόφωνα ΙΙΙ. Πολύαυλα
ΜΑΘΗΜΑ ΙΙΙ. Τα έγχορδα της συμφωνικής ορχήστρας και οι πρόγονοι.
Οδηγίες διατροφής για Παιδιά
Ιστορία των Ευρωπαϊκών Μουσικών Οργάνων
Εργασία του Α2 1ο Γυμνάσιο ΒΥΡΩΝΑ
Μάθημα 6: Φωνολογία Η φωνολογία εξετάζει πώς οι φθόγγοι μια γλώσσας συγκροτούν σύστημα, πώς συνδυάζονται μεταξύ τους για τη δημιουργία συλλαβών (φωνοτακτική.
ΓΕΩΜΕΤΡΙΚΗ ΕΠΟΧΗ Επιμέλεια : Αγγελική Αναγνώστου , Θαλασσινή Γκρίνια
Μάθημα VI. Πληκτροφόρα χορδόφωνα (νυσσόμενα).
ΟΡΧΗΣΤΡΑ κ.
Σύνδεση Αντιστάσεων.
Οργανολογία ΙΙ Μάθημα ΙΧ. Αερόφωνα ΙΙ..
Η παρουσίαση διαμορφώθηκε από τον Πέτρο Σαμούχο.
Το οργανολόγιο της Συμφωνικής ορχήστρας ανά περίοδο.
Ορισμός Με τον όρο Χρονοσειρές εννοούμε μια σειρά από παρατηρήσεις που παίρνονται σε ορισμένες χρονικές στιγμές ή περιόδους που ισαπέχουν μεταξύ τους.
Λεωφορείο Εργασία project: Από: Βρουσάι Αμάντα, Γιατρά Νικολέτα, Ιλιάζη Ζερίνα, Ισλαμάι Γιάννη.
ΣΤΙΒΟΣ Μάθημα: Project Τμήμα: Α’1 Συμμετέχοντες : Κων/να Μανιάτη
Ανταγωνιστεσ ασβεστιου
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Μάθημα VI. Πληκτροφόρα χορδόφωνα (νυσσόμενα). Οργανολογία ΙΙ Μάθημα VI. Πληκτροφόρα χορδόφωνα (νυσσόμενα).

Πληκτροφόρα χορδόφωνα Συνδυασμός χορδών και συστήματος πλήκτρων. Δύο κατηγορίες με βάση τον τρόπο παραγωγής του ήχου: νυσσόμενα, κρουόμενα.

Νυσσόμενα πληκτροφόρα Μηχανισμός: κάθε πλήκτρο συνδέεται με ένα ξύλινο ραβδάκι που φέρει στο πλάι μια προεξοχή. Όταν πιέζεται το πλήκτρο, το ραβδάκι υψώνεται και τσιμπάει την χορδή. Για κάθε φθόγγο υπάρχει ιδιαίτερη και ορισμένου μήκους χορδή.

Τσέμπαλο Κατά την περίοδο της Αναγέννησης υπήρχε μια σειρά πλήκτρων και μια χορδή για κάθε πλήκτρο. Στην μπαρόκ περίοδο είχε δύο σειρές πλήκτρων και δύο, τρείς ή και τέσσερις χορδές για κάθε πλήκτρο. Δεν είχε δυναμικές. Το πάτημα του πλήκτρου δεν επηρέαζε την ένταση. Αυτό σε ορισμένες περιπτώσεις γινόταν με κλειδιά (χειροκίνητα ή ποδοκίνητα). Σε καμία περίπτωση, όμως δεν υπήρχε δυνατότητα σταδιακής αυξομείωσης της έντασης.

Ιστορία των νυσσόμενων πληκτροφόρων Προέρχονται από το γένος του ψαλτηρίου Τα πρώτα νυσσόμενα πληκτροφόρα κατασκευάστηκαν στα 1500, ύστερα από πειραματισμούς 200 περίπου ετών. Εκτός του τσέμπαλου υπήρχε το βίρτζιναλ (κυρίως στην Αγγλία) και το σπινέτο.

Ιστορία των νυσσόμενων πληκτροφόρων Στο βίρτζιναλ και το σπινέτο οι χορδές είναι παράλληλες με το πληκτρολόγιο. Το τσέμπαλο είχε ιδιαίτερη θέση κατά την μπαρόκ εποχή. Κατά την προκλασική και κλασική περίοδο άρχισε να χάνει την δημοτικότητά του και κατά τον 19ο αιώνα αντικαταστάθηκε από το πιάνο.