Πολιτιστικές Βιομηχανίες Πολιτιστικές Βιομηχανίες Κεφάλαιο: GAMES Τίτλος :LEAGUE OF LEGENDS Συντελεστες: Βσιλειάδης Νικόλαος Θεονάς Στράτος Ντρόζα Νικόλα
Εισαγωγή στιςΠολιτιστικές Βιομηχανίες Εν έτη 2016 οι ακμάζουσες πολιτιστικές βιομηχανίες βρίσκονται όλο εν και ποιο πολύ στο επίκεντρο του πυλώνα της βασικής οικονομίας και μελετώνται διαρκώς από τους ερευνητές καθώς έχουν επιδείξει εξαιρετική ανθεκτικότητα ,κερδοφορία και συνεχή ανάπτυξη εν μέσω οικονομικών δυσχερειών.
Βρίσκονται όλο και περισσότερο στο επίκεντρο της οικονομικής Συμφώνα με τον Ηesmondhalgh στο cultural industries (2002) μελετούμε τους πολιτιστικούς οργανισμούς αξιώνοντας επτά βασικούς λογούς : Βρίσκονται όλο και περισσότερο στο επίκεντρο της οικονομικής Ο έλεγχος τους αποτελεί παράδειγμα μελέτης οργανωτικής, διοικητικής και διαχειριστικής συμπεριφοράς. Δεν περιορίζονται από εθνικά σύνορα Για την χρήση ψηφιακής τεχνολογίας Για τις σχέσεις μεταξύ οργανισμών και κοινού Οι αισθητικές απαιτήσεις του κοινού έχουν αυξηθεί δραστικά Γιατί η αξία των αγαθών παραμένει ασαφής (Hesmondhalgh, 2002, σελ. 2).
ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΕΣ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΕΣ ΚΑΙ ΚΕΡΔΟΣ 2016 101,62 δις δολάρια 2015 91,53 δις δολάρια
ETAIRIA RIOT GAMES Iδρύθηκε το 2006 από τους Brandon "Ryze" Beck, and Marc "Tryndamere" Merrill Με σκοπό την δημιουργία του παιχνιδιού league of legends Έχει εισήχθη στο χρηματιστήριο Επιφέροντας της κέρδη στην Riot που αγγίζουν τα $150 εκ. μέσο όρο τον μήνα!
LEAGUE OF LEGENDS Το League of Legends (συντομογραφία: LoL) είναι βιντεοπαιχνίδι MOBA(mmo rpg διαδικτυακή αρένα μάχης πολλαπλών παιχτών ) που αναπτύχθηκε και δημοσιεύθηκε από την εταιρεία Riot Games. Η πρώτη κυκλοφορία ανακοινώθηκε στις 8 Οκτωβρίου 2008, και κυκλοφόρησε επίσημα στις 27 Οκτωβρίου 2009.
Τον Νοέμβριο του 2011 ήταν εγγεγραμμένοι περισσότεροι από 32 εκατομμύρια παίκτες σε όλο τον κόσμο Είναι διαθέσιμο σε διαφορετικές γλώσσες, ανάμεσα σε αυτές και τα Ελληνικά από τα τέλη Ιουνίου 2012. Επίσης από το Μάρτιο του 2013 είναι διαθέσιμο και για to Mac OS X.
Πως παίζεται Δυο αντίπαλες ομάδες Τριών - Πέντε ατόμων Τριών - Πέντε ατόμων Κάθε ομάδα ξεκάνει από την πηγή κοντα στο “Nexus” Σκοπός η καταστροφή του “Nexus” της αντίπαλης ομάδας Οι παίκτες κινούνται στα “Lane”όπου μάχονται για να ανέβουν level ώστε να μπορέσουν να πάρουν από την αγορά πράγματα για να τους βοηθήσουν
Tutorial Custom Co-Op vs Al Normal Ranked Το League Of Legends είναι ένα session-based παιχνίδι. Η αξιολόγηση των παικτών γίνεται με βάση το μέσο όρο βαθμολογίας επιπέδου (level) κάθε επιμέρους παίκτη και σύμφωνα με αυτό το επίπεδο βρίσκονται αυτόματα παίκτες σχεδόν ή ακριβώς στο ίδιο επίπεδο με τον κάθε παίκτη. Το παιχνίδι μπορεί σήμερα να παιχτεί με πέντε διαφορετικούς τρόπους: Tutorial Custom Co-Op vs Al Normal Ranked
Οι παίκτες έχουν την δυνατότητα να διαλέξουν τον χαρακτήρα που επιθυμούν πριν ξεκινήσει το παιχνίδι. Οι χαρακτήρες διαφοροποιούνται σε: AD Carry (Σκοπευτής), Mage(Μάγος), Tank(Υπερασπιστής), Off-Tank, Support(Βοηθός), Assasin(Δολοφόνος, Fighter(Πολεμιστής), Ranged, Melee, Junglers κλπ. Μία σωστά δομημένη ομάδα πρέπει να έχει ποικιλία ηρώων. Η νίκη εξαρτάται από την κυριαρχία στο χάρτη μίας ομάδας και τελικά η καταστροφή του αντίπαλου "Nexus" οδηγεί στην νίκη. Μετά το παιχνίδι, οι παίκτες μπορούν να αναφέρουν ένα ή περισσότερους παίκτες για διάφορους λόγους
Το League Of Legends αποτελείται από χάρτες, με διαφορετικό θέμα παιχνιδιού ή με μικρές διαφορές και game modes. The Summoner's Rift (Το Φαράγγι Των Επικαλεστών) (2009-Σήμερα) The Crystal Scar/Dominion (Η Κρυστάλλινη Ουλή/Κυριαρχία) (2012- 22 Δεκεμβρίου 2016) ARAM (Γέφυρα Του Πόνου ή Μαινόμενη Άβυσσος) (2013-Σήμερα) Twisted Treeline (Δάσος Της Σύγχησης) (2009 - Σήμερα) U.R.F (Υπερταχύτατο Πυρ) (random) Hexakill (Έξακιλ) (Halloween) One For All/Σπάνια O.F.A (Ένας Για Όλους) Shurima (Σουρίμα) Butcher's Bridge (Γέφυρα Της Σφαγής) (Καλοκαίρι 2015)
LEAGUE OF LEGENDS (SEMI -PRO –AMATURE) Το lol* χωρίζεται σε 3 κατηγορίες : COMPETITIVE LEAGUE OF LEGENDS (PRO) . STREAMMING, TOURNAMENTS NON WILDCARDED ,LOCAL TOUR/NTS (SEMI-PRO) AMATURE CLASSIC HOME PLAYING FOR ENTERTAINMENT
ΔΗΜΟΤΙΚΟΤΗΤΑ 100 εκατ. ενεργούς μηνιαίους χρήστες Kατά μέσο όρο ο αριθμός των παικτών αυξάνεται κατά 33%κάθε χρόνο. Το LoL πλέον θεωρείται ένα από τα μεγαλύτερα online δίκτυα και είναι στην ίδια κατηγορία με το Twitch,ενώ έχει περίπου το ένα τρίτο των χρηστών του Twitter και το ένα πέμπτο των χρηστών του Instagram
Συνοψίζοντας συμφώνα με τα αποτελέσματα της ερευνάς οι πολιτιστικές βιομηχανίες φαίνονται να οδηγούν τον δρόμο για την έξοδο από την κρίση όχι μόνο λόγο της ανθεκτικότητας τους δύσκολους καιρούς της οικονομικής κρίσης αλλά και λόγο της συνεχόμενης ανάπτυξης αλλά και διάδοσης τους σε μεγαλύτερο κομμάτι του πληθυσμού.
Ευχαριστούμε!!!!!
Βιβλιογραφία CULTURAL AND CREATIVE INDUSTRIES FUEL THE ECONOMY Community Grows to 32 Million Players | LoL - League of Legends «PC Best Strategy Game Readers' Choice 2009». IGN. December 21, 2009. «PC Gamers' Choice 2009». Gamespy. December 21, 2009. «Riot's League of Legends Leads Game Developers Choice Online Award Winners». Gamasutra. October 28, «Beta Gamezone». GameZone. October 22, 2011. Statistics and facts about the Video Game Industryhttp://www.worldcreative.org https://www.statista.com/topics/868/video-games ΕΙΚΟΝΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΣΤΟΧΕΙΩΝ 1 http://www.gamesindustry.biz/articles/2015-04-22-gaming-will-hit-usd91-5-billion-this-year-newzoo http://teamingame.gr/τρελά-κέρδη-από-το-lol-η-riot/http://promo.na.leagueoflegends.com/en/srmapexperience/ http://lol.gamepedia.com/League_of_Legends_Wiki «Η Κυριαρχία αποσύρεται | League of Legends». eune.leagueoflegends.com. Ανακτήθηκε στις 2016-02-26.