Ιούλιος 2017
Αποτίμηση της Εκστρατείας στα Μέσα Μαζικής Επικοινωνίας
ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ Η καμπάνια της τηλεόρασης έτρεξε στους πέντε τηλεοπτικούς σταθμούς στους οποίους γίνεται καταμέτρηση τηλεθέασης από την εταιρεία ερευνών Nielsen Television Audience Measurement – Αντέννα, Μέγα, Σίγμα, ΡΙΚ1 και ΡΙΚ2. Οι σταθμοί ΡΙΚ1 & ΡΙΚ2 προγραμμάτισαν δική τους εκστρατεία. Στους σταθμούς Αντέννα, Μέγα και Σίγμα προγραμματίστηκαν σποτ διάρκειας 30 και 10 δευτερολέπτων κατά την περίοδο Μαρτίου 2016 και Ιουλίου 2017. Οι μηνιαίες καμπάνιες είχαν διάρκεια 4 εβδομάδων σε κάθε σταθμό στην αρχή του προγράμματος και για περίοδο 6 μηνών και 2-3 εβδομάδες για το υπόλοιπο του προγράμματος. Στον προγραμματισμό σποτ εξαιρέθηκαν οι μήνες Ιούλιος, Αύγουστος λόγω χαμηλής τηλεθέασης και ο Δεκέμβριος λόγω υψηλής συχνότητας μηνυμάτων (Clutter) που παρατηρείται λόγω Χριστουγεννιάτικης περιόδου.
ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ Η εκστρατεία βρίσκεται ακόμη σε εξέλιξη και θα ολοκληρωθεί στις 31 Ιουλίου 2017. Οι στόχοι της εκστρατείας στους τρείς τηλεοπτικούς σταθμούς αφορούσαν: Προγραμματισμό 1500 περίπου σποτ (Δείκτης: Insertions) Επίτευξη 4150 GRPs (Δείκτης: Gross Rating Points – Συνολικές επαφές με το κοινό στόχος) Το κοινό ενήλικες 18 ετών και άνω στην Κύπρο απαριθμεί 675,000 άτομα ή 85% του συνολικού πληθυσμού. Συνολική κάλυψη (Δείκτης: Reach %) να ξεπεράσει το 95% Μέσο όρο επαφών για κάθε άτομο τις 44 ή 22 ανά έτος (Δείκτης: OTS – Opportunities to See)
ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ Με βάση τα στοιχεία της Nielsen Audience Measurement, μέχρι τις 30 Ιουνίου έχουμε πετύχει 3,566 GRP’s ή 24,072,426 συνολικές επαφές, καλύπτοντας στο 100% (Reach %) το κοινό στόχος και με μέσο δείκτη OTS 36 (Επαφών ανά άτομο). Με βάση τα στοιχεία της Nielsen Audience Measurement, μέχρι τις 30 Ιουνίου στην εκστρατεία προβολής στους σταθμούς ΡΙΚ1 & ΡΙΚ2 έχουν καταμετρηθεί 3.560 GRP’s ή 24,046,066 συνολικές επαφές, καλύπτοντας στο 91% (Reach %) το κοινό στόχος και με μέσο δείκτη OTS 39 (Επαφών ανά άτομο).
ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ Στα πλαίσια του προγράμματος το Ραδιοφωνικό Ίδρυμα Κύπρου προχώρησε στην παραγωγή και μετάδοση ταινιών οι οποίες υλοποιήθηκαν ως εξής: Παραγωγές 10 Infomercials διάρκειας από 3 – 7 λεπτά (TV Longer Package): 10 διαφορετικά θεματικά infomercials σε ΡΙΚ1 & ΡΙΚ 2 σε συχνότητα 1,656 φορές και με διείσδυση στο γενικό τηλεοπτικό κοινό σε ποσοστό 78% ή 618,000 άτομα Παραγωγή 100 Εβδομαδιαίων Προγραμμάτων 30 λεπτών (Σπίτι στη Φύση): 114 επεισόδια σε ΡΙΚ1 και ΡΙΚ2 σε συχνότητα 353 φορές και με διείσδυση σε στα τηλεοπτικά κοινά ποσοστού 63% ή 496,000 Παραγωγή 3 Προγραμμάτων 60 λεπτών (Documentaries): 3 εκπομπές σε ΡΙΚ1 και ΡΙΚ2 σε συχνότητα 21 φορές και με διείσδυση σε στα τηλεοπτικά κοινά ποσοστού 24% ή 190,000
ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ Η καμπάνια προγραμματίστηκε ως υποστηρικτικό μέσο στην Τηλεόραση στις χρονικές ζώνες όπου ή τηλεθέαση καταγράφεται σε χαμηλά ποσοστά. Έτρεξε σε πέντε ραδιοφωνικούς σταθμούς Παγκύπριας Εμβέλειας. Κανάλι 6 (ποσοστό ακροαματικότητας 12,7%) Super FM (ποσοστό ακροαματικότητας 12,4%) Love FM (ποσοστό ακροαματικότητας 9,5%) Antenna FM (ποσοστό ακροαματικότητας 9,1%) Super Sport FM (ποσοστό ακροαματικότητας 8,4%) Συνολικά έχουν προγραμματισθεί 3,500 σποτ κατά την περίοδο Απρίλιος 2016 – Μάρτιος 2017. Οι κύριες ζώνες προγραμματισμού που έχουν καλυφθεί ήταν: 06:00 – 09:00 π.μ. 13:00 – 16:00 μ.μ. 17:00 – 19:00 μ.μ. Μέση συχνότητα καθ’ όλη την διάρκεια της εκστρατείας ήταν 5 σποτ ανά σταθμό ανά ημέρα.
ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ Συμπληρωματικά με την πιο πάνω εκστρατεία, έχουν προγραμματισθεί 3608 σποτ στους τέσσερεις ραδιοφωνικούς σταθμούς του Ραδιοφωνικού Ιδρύματος Κύπρου Τρίτο Πρόγραμμα (ποσοστό ακροαματικότητας 17,9%) Πρώτο Πρόγραμμα (ποσοστό ακροαματικότητας 6,6%) Δεύτερο Πρόγραμμα (ακροαματικότητα μη διαθέσιμη) Τέταρτο Πρόγραμμα (ακροαματικότητα μη διαθέσιμη) Οι κύριες ζώνες προγραμματισμού που έχουν καλυφθεί ήταν: 06:00 – 09:00 π.μ. 13:00 – 16:00 μ.μ. 17:00 – 19:00 μ.μ. Μέση συχνότητα καθ’ όλη την διάρκεια της εκστρατείας ήταν 3 σποτ ανά σταθμό ανά ημέρα
ΕΝΤΥΠΑ Η εκστρατεία βασίστηκε στον προγραμματισμό έντυπων καταχωρήσεων σε εφημερίδες Παγκύπριας κυκλοφορίας. Συνολικά προγραμματίστηκαν 51 έγχρωμες καταχωρήσεις σε μέγεθος Α4 (4 στήλες Χ 10 ίντσες).
ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ Στο διαδίκτυο η διαφημιστική εκστρατεία προγραμματίστηκε με διασπορά banners μεγέθους 300X250px. με συνολική απόδοση 19,376,000 impressions και 3,173 clicks με click through rate το 0.02%.
Ευχαριστώ