Ιούλιος 2017.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΟΜΑΔΑ /09/2004 Συντονιστής: Οδυσσέας Ντότσικας yellownetroad Ομάδα 2 Catch – Up Meeting Μοντέλα & Μέθοδοι Έρευνας, Καταγραφής, Διαχείρισης, Αξιολόγησης.
Advertisements

Λανσάρισμα στην Ελληνική Αγορά Launch
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΙΙ: ΕΠΙΛΟΓΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΩΝ ΜΕΣΩΝ & ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΥ ΜΗΝΥΜΑΤΟΣ
Campaign Post Evaluation Report ΚΑΘΑΡΙΖΩ ΤΗ ΚΥΠΡΟ ΣΕ ΜΙΑ ΜΕΡΑ.
Σεμινάριο Διαφημιστικών Μέσων Ιούνιος ΠΡΟΙΟΝ / ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗΣ Πώς θα προσεγγίσει ένα προϊόν ή μια υπηρεσία τον καταναλωτή?
Εισαγωγή στη Χρηματοοικονομική Διοίκηση Δημήτρης Δρογκούλας (Μ.Β.Α.)
Κοινή Γεωργική Πολιτική (ΚΓΠ) Στάθης Κλωνάρης Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών.
Διαφήμιση και Επιχειρησιακή Επικοινωνία Ενότητα # 4: Επιλογή μέσων διαφήμισης Διδάσκων: Γεώργιος Πανηγυράκης Τμήμα: Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων.
Το σύστημα πληροφοριών Μάρκετινγκ και η έρευνα Μάρκετινγκ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 3 ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΜΑΝΑΤΖΜΕΝΤ – Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ.
Εισαγωγή στη λογιστική, Ενότητα :Παράδειγμα απογραφής, ΤΜΗΜΑ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΉΣ ΚΑΙ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ, ΤΕΙ ΗΠΕΙΡΟΥ – Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ηπείρου.
ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ – ΠΛΗΘΩΡΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΑΝΕΡΓΙΑ 9/24/ Υπολογισμός Εθνικής Παραγωγής Δρ. Γ. Καμπουρίδης.
Μανώλης Χαιρετάκης, Τμήμα Επικοινωνίας και ΜΜΕ, Πανεπιστήμιο Αθηνών ΟΙ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΚΑΙ ΤΑ ΜΜΕ.
Τμήμα Διεθνών και Ευρωπαϊκών Οικονομικών Σπουδών, Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, 8 ο εξάμηνο, Διάλεξη 18 η, 27/5/2016 Διδάσκουσα: Ασημίνα Χριστοφόρου.
Ε-BUSINESS FORUM Ομάδα Εργασίας Ζ1: «ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ & ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ» - Ε.Δ.Ε.Τ., Αθήνα, Τετάρτη 29 Σεπτεμβρίου 2004 Ομάδα Εργασίας Ζ1 «ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ &
O.T.S. FORUM Εφαρμογή Διαχείρισης Έργων Εισηγητής: Σιάμμενου Γιούλη.
Click to add Text Σπάνια ζώα Μαργιάννα,Ελεάννα. Λεοπάρδαλη Αμούρ Ρινόκερος της Σουμάτρα Γιγαντιαίο καλαμάρι Αγριόγατα Πρίστης ή «ξυλουργός καρχαρίας.
Ιστορία του Ραδιοφώνου και της Ελληνικής Ραδιοφωνίας.
Click to add Text Φυσικά φαινόμενα Μαργιάννα Άννα ΣΤ’1.
Όμορφη μέρα… Όλοι εμείς που αγαπάμε με πάθος την ομάδα μας έχουμε πολλά κοινά. Μιλάμε την ίδια γλώσσα, έχουμε τις ίδιες συνήθειες, μοιραζόμαστε τα ίδια.
Ανώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΙΔΙΚΕΥΣΗΣ ΣΤΗ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟ (Π.Ε.ΣΥ.Π.) ΘΕΩΡΙΕΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ.
Εισαγωγή στην αθλητική επιστήμη Η γέννηση της επιστήμης υπήρξε ο θάνατος της δεισιδαιμονίας (Haxley)
Διαχείριση Χορηγιών Τμήμα Οργάνωσης & Διαχείρισης Αθλητισμού ΠΜΣ – Διοίκηση Αθλητικών Οργανισμών & Επιχειρήσεων.
Φυσική Α Λυκείου.
ΑΘΛΗΜΑΤΑ ΤΑ ΠΙΟ ΔΙΑΣΗΜΑ SPORT.
Αρχές Μάρκετινγκ Διάλεξη 3.
Στάδια προώθησης του 1ου στόχου
ΣΥΝΟΠΤΙΚΗ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΕΡΕΥΝΑΣ
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό
Δρ. Τάκης Αλεξόπουλος Λέκτορας
Κοινωνικές και πολιτιστικές δραστηριότητες τοπικών συλλόγων στον τόπο καταγωγής και τον τόπο εγκατάστασης.
ΕΡΕΥΝΑ ΕΚΘΕΤΩΝ-ΕΠΙΣΚΕΠΤΩΝ KAVALAEXPO 2015
Οι εταιρείες/συγκροτήματα ΜΜΕ στην Κύπρο-2010
Η Επικοινωνία Α΄.
Διαχείριση Χορηγιών Τμήμα Οργάνωσης & Διαχείρισης Αθλητισμού
novoril® FRESH Ουδέτερο καθαριστικό γενικής χρήσης
Media Planning.
ΠΑΡΑΤΗΡΩNTAΣ ΤΟΝ ΟΥΡΑΝΟ
vadelia® san Υγρό καθαριστικό χεριών για επαγγελματική χρήση
Φυσική A’ Λυκείου ΔΥΝΑΜΙΚΗ ΣΤΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
Ενότητα 2: Κινητική Κώστας Παπαδημητρίου Τμήμα Μηχανολόγων Μηχανικών
Διαχείριση Έργων Πληροφορικής
Κεκλιμένο Επίπεδο Και Τριβή
vadelia® cream Υγρό καθαριστικό χεριών για επαγγελματική χρήση
ΚΛΑΣΜΑΤΑ.
ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ ΜΟΥ??
Εθισμός στα ηλεκτρονικά παιχνίδια
3.1.1 Ενσύρματα μέσα μετάδοσης
ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ-ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ
Τηλέφωνο.
Συγκεντρωτικοί Πίνακες Ιδιοκτησία-Τηλεθέαση- Διαφημιστική Δαπάνη
TV SPOT ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟΥ – ΣΠΙΚΑΖ
Γυμνάσιο Νεάπολης Κοζάνης
6Ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΤΡΙΚΑΛΩΝ ΣΧ. ΕΤΟΣ
Project τμηματοσ γυναικων
Επιβλέπων: Παρίση Ευαγγελία Μάθημα: Επίλυση προβλημάτων και καινοτομία
ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΔΙΑΙΤΗΤΙΚΗΣ ΟΜΑΔΑΣ (Δουλεύοντας με ΑΡΜΟΝΙΑ)
Fintech και Μικροπιστώσεις στην Ελλάδα
HONDA ΓΙΑΝΝΗΣ ΑΝΤΙΟΧΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΒΛΑΧΙΩΤΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΖΑΒΡΑΔΙΝΟΣ
Τα παράδοξα των καιρών μας
Φυσική του εσωτερικού των αστεριών
Импульстің сақталу заңы. Реактивті қозғалыс.
Импульстің сақталу заңы. Реактивті қозғалыс.
Ερευνητικη εργαςια Α΄ Λυκειου Τιτλος: "Τροποι ψυχαγωγιας των εφηβων" Τμημα : Α5 δευτερο τετραμηνο γΕΛ Παιανιας, ςχολικο ετος:
ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΣΕ SCRATCH “Reading without borders”
Μέτρηση της αντίστασης του Ηλεκτροδίου Γείωσης Ηλεκτρικής Εγκατάστασης
1ος νΟμος του ΝεΥτωνα Αν η συνισταμένη των δυνάμεων που ασκούνται σε ένα σώμα είναι ίση με μηδέν (ΣF=0N) τότε το σώμα ή θα ηρεμεί (υ=0) ΣF= 0 F υ=0 B.
Παράδειγμα Ένα σποτ παίζει 3 φορές σε ένα μήνα και πετυχαίνει την παρακάτω έκθεση στο κοινό-στόχο : σποτ εκπομπή 1 = 18% του κοινού σποτ εκπομπή 2 = 21%
ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ: ΜΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΕΦΕΥΡΕΣΗ
Β. Λαμπροπούλου, Καθηγήτρια Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ιούλιος 2017

Αποτίμηση της Εκστρατείας στα Μέσα Μαζικής Επικοινωνίας

ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ Η καμπάνια της τηλεόρασης έτρεξε στους πέντε τηλεοπτικούς σταθμούς στους οποίους γίνεται καταμέτρηση τηλεθέασης από την εταιρεία ερευνών Nielsen Television Audience Measurement – Αντέννα, Μέγα, Σίγμα, ΡΙΚ1 και ΡΙΚ2. Οι σταθμοί ΡΙΚ1 & ΡΙΚ2 προγραμμάτισαν δική τους εκστρατεία. Στους σταθμούς Αντέννα, Μέγα και Σίγμα προγραμματίστηκαν σποτ διάρκειας 30 και 10 δευτερολέπτων κατά την περίοδο Μαρτίου 2016 και Ιουλίου 2017. Οι μηνιαίες καμπάνιες είχαν διάρκεια 4 εβδομάδων σε κάθε σταθμό στην αρχή του προγράμματος και για περίοδο 6 μηνών και 2-3 εβδομάδες για το υπόλοιπο του προγράμματος. Στον προγραμματισμό σποτ εξαιρέθηκαν οι μήνες Ιούλιος, Αύγουστος λόγω χαμηλής τηλεθέασης και ο Δεκέμβριος λόγω υψηλής συχνότητας μηνυμάτων (Clutter) που παρατηρείται λόγω Χριστουγεννιάτικης περιόδου.   

ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ Η εκστρατεία βρίσκεται ακόμη σε εξέλιξη και θα ολοκληρωθεί στις 31 Ιουλίου 2017. Οι στόχοι της εκστρατείας στους τρείς τηλεοπτικούς σταθμούς αφορούσαν: Προγραμματισμό 1500 περίπου σποτ (Δείκτης: Insertions) Επίτευξη 4150 GRPs (Δείκτης: Gross Rating Points – Συνολικές επαφές με το κοινό στόχος) Το κοινό ενήλικες 18 ετών και άνω στην Κύπρο απαριθμεί 675,000 άτομα ή 85% του συνολικού πληθυσμού. Συνολική κάλυψη (Δείκτης: Reach %) να ξεπεράσει το 95% Μέσο όρο επαφών για κάθε άτομο τις 44 ή 22 ανά έτος (Δείκτης: OTS – Opportunities to See)

ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ Με βάση τα στοιχεία της Nielsen Audience Measurement, μέχρι τις 30 Ιουνίου έχουμε πετύχει 3,566 GRP’s ή 24,072,426 συνολικές επαφές, καλύπτοντας στο 100% (Reach %) το κοινό στόχος και με μέσο δείκτη OTS 36 (Επαφών ανά άτομο).       Με βάση τα στοιχεία της Nielsen Audience Measurement, μέχρι τις 30 Ιουνίου στην εκστρατεία προβολής στους σταθμούς ΡΙΚ1 & ΡΙΚ2 έχουν καταμετρηθεί 3.560 GRP’s ή 24,046,066 συνολικές επαφές, καλύπτοντας στο 91% (Reach %) το κοινό στόχος και με μέσο δείκτη OTS 39 (Επαφών ανά άτομο).

ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ Στα πλαίσια του προγράμματος το Ραδιοφωνικό Ίδρυμα Κύπρου προχώρησε στην παραγωγή και μετάδοση ταινιών οι οποίες υλοποιήθηκαν ως εξής: Παραγωγές 10 Infomercials διάρκειας από 3 – 7 λεπτά (TV Longer Package): 10 διαφορετικά θεματικά infomercials σε ΡΙΚ1 & ΡΙΚ 2 σε συχνότητα 1,656 φορές και με διείσδυση στο γενικό τηλεοπτικό κοινό σε  ποσοστό 78% ή 618,000 άτομα Παραγωγή 100 Εβδομαδιαίων Προγραμμάτων 30 λεπτών (Σπίτι στη Φύση): 114 επεισόδια σε ΡΙΚ1 και ΡΙΚ2 σε συχνότητα 353 φορές και με διείσδυση σε στα τηλεοπτικά κοινά ποσοστού 63% ή 496,000 Παραγωγή 3 Προγραμμάτων 60 λεπτών (Documentaries): 3 εκπομπές σε ΡΙΚ1 και ΡΙΚ2 σε συχνότητα 21 φορές και με διείσδυση σε στα τηλεοπτικά κοινά ποσοστού 24% ή 190,000

ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ Η καμπάνια προγραμματίστηκε ως υποστηρικτικό μέσο στην Τηλεόραση στις χρονικές ζώνες όπου ή τηλεθέαση καταγράφεται σε χαμηλά ποσοστά. Έτρεξε σε πέντε ραδιοφωνικούς σταθμούς Παγκύπριας Εμβέλειας. Κανάλι 6 (ποσοστό ακροαματικότητας 12,7%) Super FM (ποσοστό ακροαματικότητας 12,4%) Love FM (ποσοστό ακροαματικότητας 9,5%) Antenna FM (ποσοστό ακροαματικότητας 9,1%) Super Sport FM (ποσοστό ακροαματικότητας 8,4%) Συνολικά έχουν προγραμματισθεί 3,500 σποτ κατά την περίοδο Απρίλιος 2016 – Μάρτιος 2017. Οι κύριες ζώνες προγραμματισμού που έχουν καλυφθεί ήταν: 06:00 – 09:00 π.μ. 13:00 – 16:00 μ.μ. 17:00 – 19:00 μ.μ. Μέση συχνότητα καθ’ όλη την διάρκεια της εκστρατείας ήταν 5 σποτ ανά σταθμό ανά ημέρα.

ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ Συμπληρωματικά με την πιο πάνω εκστρατεία, έχουν προγραμματισθεί 3608 σποτ στους τέσσερεις ραδιοφωνικούς σταθμούς του Ραδιοφωνικού Ιδρύματος Κύπρου Τρίτο Πρόγραμμα (ποσοστό ακροαματικότητας 17,9%) Πρώτο Πρόγραμμα (ποσοστό ακροαματικότητας 6,6%) Δεύτερο Πρόγραμμα (ακροαματικότητα μη διαθέσιμη) Τέταρτο Πρόγραμμα (ακροαματικότητα μη διαθέσιμη) Οι κύριες ζώνες προγραμματισμού που έχουν καλυφθεί ήταν: 06:00 – 09:00 π.μ. 13:00 – 16:00 μ.μ. 17:00 – 19:00 μ.μ. Μέση συχνότητα καθ’ όλη την διάρκεια της εκστρατείας ήταν 3 σποτ ανά σταθμό ανά ημέρα

ΕΝΤΥΠΑ Η εκστρατεία βασίστηκε στον προγραμματισμό έντυπων καταχωρήσεων σε εφημερίδες Παγκύπριας κυκλοφορίας. Συνολικά προγραμματίστηκαν 51 έγχρωμες καταχωρήσεις σε μέγεθος Α4 (4 στήλες Χ 10 ίντσες).

ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ Στο διαδίκτυο η διαφημιστική εκστρατεία προγραμματίστηκε με διασπορά banners μεγέθους 300X250px. με συνολική απόδοση 19,376,000 impressions και 3,173 clicks με click through rate το 0.02%.

Ευχαριστώ