Κλινικές και πειραματικές μελέτες πραγματοποιούνται για να απλοποιήσουν

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΑΝΑΠΝΕΥΣΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ. AF Studies ΚΑΡΔΙΑΝΑΠΝΕΥΣΤΙΚΗ ΑΝΑΖΩΟΓΟΝΗΣΗ ΖΗΚΟΣ ΚΕΝΤΡΟΣ ΘΑΝΑΣΑΣ ΧΡΗΣΤΟΣ.
Advertisements

ΔΙΑΛΕΞΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΕΣΩΤΕΡΙΚΕΣ ΗΛΕΚΤΡΙΚΕΣ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΜΑΘΗΜΑ 9 – ΕΠΙΛΟΓΗ ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΙΚΟΥ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΥ ΧΑΜΗΛΗΣ ΤΑΣΕΩΣ – ΜΕΡΟΣ Γ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ: 1.Γραμμή.
ΤΕΧΝΙΚΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ «Επισιτιστικής και Βασικής Υλικής Συνδρομής» Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Επισιτιστικής και Βασικής Υλικής Συνδρομής» ΜΟΝΑΔΑ Β’ - ΟΔΗΓΟΣ.
ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΓΟΝΕΩΝ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΚΟΛΛΕΓΙΟΥ ΨΥΧΙΚΟΥ ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΕΝΕΡΓΕΙΩΝ ΣΥΛΛΟΓΟΥ Δεκέμβριος 2013 – Νοέμβριος 2015.
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟΙ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΙ ΚΑΙ ΔΗΜΟΤΙΚΑ ΣΧΕΔΙΑ ΣΤΑ ΝΗΣΙΑ: ΕΜΠΕΙΡΙΕΣ ΚΑΙ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΝΙΚΟΣ ΣΕΛΛΑΣ, ΜΕΛΕΤΗΤΗΣ Workshops Αλεξανδρούπολη 15 Ιανουαρίου 2016.
Εφαρμογές ηλιακής ενέργειας στη θέρμανση θερμοκηπίων Τ.Ε.Ι. ΛΑΡΙΣΑΣ Σ.ΤΕ.Γ Τμήμα Γεωργικών Μηχανών και Αρδεύσεων Μάθημα: Έλεγχος Περιβάλλοντος Αγροτικών.
2 Ο ΠΡΟΤΥ 1 ο Μαθητικό Συνέδριο Η Θεολογία διαλέγεται με το σύγχρονο κόσμο 2 ο Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο Θεσσαλονίκης Τίτλος Εργασίας : Ομάδα εργασίας.
ΙΔΙΟΜΟΡΦΙΕΣ ΦΡΥΔΙΩΝ ΟΙ ΔΙΟΡΘΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΠΡΟΣΩΠΟΥ ΜΕ ΤΟ F.D.T. ΚΑΙ ΤΟ ΡΟΥΖ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΣΥΜΠΛΗΡΩΘΟΥΝ ΜΕ ΤΗ ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ ΤΟΥ ΣΧΗΜΑΤΟΣ Η’ ΤΟΥ ΠΑΧΟΥΣ ΤΩΝ ΦΡΥΔΙΩΝ.
Βασική Υποστήριξη της Ζωής και Αυτόματη Εξωτερική Απινίδωση ΛΙΑΝΑΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΓΕΝΙΚΟΣ ΙΑΤΡΟΣ Γ.Ν.ΠΑΤΡΩΝ.
Ανδρέας Ιωάννου Κασσέτας ΑΚΤΙΝΟΒΟΛΙΕΣ Φαινόμενο ΘΕΡΜΟΚΗΠΙΟΥ ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΡΕΥΜΑ Κινητήρας Γεννήτρια.
ΜΕΣΟΓΕΙΑΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΦΥΤΩΝ Μεσογειακό κλίμα επικρατεί σε πέντε παραθαλάσσιες περιοχές της γης που βρίσκονται σε διαφορετικά σημεία, Μεσόγειος,
ΓΙΑ ΤΗ ΦΥΣΙΚΗ Β’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ Εργαστηριακή Άσκηση 4 Μελέτη της Ευθύγραμμης Ομαλής Κίνησης.
Αγγέλα Καλκούνη1 Ξύλινα Δάπεδα Διαδικασία Κατασκευής Ξύλινων Καρφωτών Δαπέδων.
ΠΟΛΥΤΕΧΝΙΚΗ ΣΧΟΛΗ Δ.Π.Θ. ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑ : ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ ΑΚΟΥΣΤΙΚΗ 4. ΟΠΤΙΚΗ ΧΑΡΑΞΗ Νίκος Κ. Μπάρκας
Αισθητήρια Όργανα και Αισθήσεις 1.  Σύστημα αισθητηρίων οργάνων: αντίληψη μεταβολών εξωτερικού & εσωτερικού περιβάλλοντος  Ειδικά κύτταρα – υποδοχείς.
ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΗΝ ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΦΟΙΤΗΤΡΙΕΣ: ΓΡΑΒΑΝΗ ΓΕΩΡΓΙΑ ΚΑΙ ΜΥΡΣΙΑΔΗ ΕΙΡΗΝΗ.
Φυσική Α γυμνάσιου. Φυσικά Φαινόμενα Έκρηξη ηφαιστείου Βροχή κεραυνός Έκρηξη ηφαιστείου Βροχή κεραυνός.
Λάμπρος Π. Γκουτζάνης Στοματικός και Γναθοπροσωπικός Χειρουργός ΚΑΡΔΙΟΠΝΕΥΜΟΝΙΚΗ ΑΝΑΖΩΟΓΟΝΗΣΗ Βασική Καρδιοπνευμονική Αναζωογόνηση σύμφωνα με τις τελευταίες.
ΔΕΛΤΙΟ ΕΛΕΓΧΟΥ ΚΟΛΥΜΒΗΤΙΚΗΣ ΔΕΞΑΜΕΝΗΣ Καθ Αθηνά Μαυρίδου Τμήμα Ιατρικών Εργαστηρίων ΤΕΙ Αθήνας.
Αναμφίβολα η διαφήμιση έχει εισβάλλει στη ζωή μας δυναμικά. Καθημερινά βομβαρδιζόμαστε με διαφημιστικά μηνύματα από τα ΜΜΕ, το ραδιόφωνο, τις αφίσες, το.
H MetLife στην Ελλάδα Ασφαλισμένοι σε Ατομικά και Ομαδικά Προγράμματα Νο1 Πάροχος Ομαδικά & Επενδυτικά Προγράμματα 129εκ. Σε παροχές το
ΑΡΧΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΣ ΑΝΑΚΟΠΗΣ
Άσκηση 2 (2α Άσκηση εργαστηριακού οδηγού)
Πρώτες βοήθειες Είναι οι πρώτες ενέργειες που κάνουμε στον τόπο
…στη Χώρα των Αισθήσεων…
ΟΡΙΣΜΟΣ: ΕΓΚΑΥΜΑΤΟΣ – ΕΓΚΑΥΜΑΤΙΚΗΣ ΝΟΣΟΥ
Συστήματα θέρμανσης - Κατανομή της θερμότητας
Διευθυντής Παιδιατρικής Κλινικής «Μποδοσάκειο» Νοσοκομείου Πτολεμαΐδας
Παραδόσεις εφαρμοσμένης Δασοκομικής
Βασική Υποστήριξη της Ζωής και Αυτόματη Εξωτερική Απινίδωση
Βασική Υποστήριξη της Ζωής και Αυτόματη Εξωτερική Απινίδωση
ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ ΑΚΟΥΣΤΙΚΗ επεξεργασία θέματος 2015
Άσκηση 3 (4η Άσκηση εργαστηριακού οδηγού)
Μελέτη της Κίνησης μιας Φυσαλίδας σε Γυάλινο Σωλήνα
Πνιγμονή Πνιγμός είναι μια μορφή ασφυξίας που οφείλεται σε μηχανική απόφραξη της αναπνευστικής οδού. Τα συνηθέστερα αίτια πνιγμού στη χώρα μας είναι από.
Μέτρηση Μήκους – Εμβαδού - Όγκου
ΔΥΝΑΜΕΙΣ αν.
Μέτρηση Βάρους – Μάζας - Πυκνότητας
Η ΠΡΑΣΙΑΔΑ ΛΙΜΝΗ μέσα από τα μάτια των οικολόγων
ΣΥΓΚΛΙΝΟΝΤΕΣ ΦΑΚΟΙ Εργαστηριακή Άσκηση 13 Γ′ Γυμνασίου
Συμβουλευτικη στη Δια Βίου Ανάπτυξη.
Αναπνευστικό σύστημα Βικεντία Δαφέρμου Μιχάλης Μπαχτάρης
ΟΜΑΔΟΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ ΔΙΑΧΥΣΗ ΤΗΣ ΓΝΩΣΗΣ ΣΤΗΝ ΤΟΠΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ
ΜΥΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ & ΜΥΙΚΟΣ ΙΣΤΟΣ
1992 ΜΑΚΣΑΡΥ ΠΡΩΤΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΑΜΕΣΩΝ ΕΙΣΟΔΗΜΑΤΙΚΩΝ ΠΛΗΡΩΜΩΝ
ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΣΤΟ ΠΥΘΑΓΟΡΕΙΟ ΘΕΩΡΗΜΑ
ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ.
Αντωνοπούλου Ελεονώρα ΑΜ Δ201721
ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΜΑΝΤΖΙΟΥ Α.Μ:Δ201603
Μήκος κύκλου & μήκος τόξου
Δείκτες Ποιότητας Λειτουργίας
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΥΛΙΚΩΝ
Υπεύθυνοι Εργαστηριακού Μαθήματος:
Ο ΑΙ-ΒΑΣΙΛΗΣ ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ.
ΕΠΕΙΓΟΥΣΑ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗ - ΜΕΘ
ΑΜΠΕΛΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Равномерно убрзано праволинијско кретање
Βασική Υποστήριξη της Ζωής και Αυτόματη Εξωτερική Απινίδωση ΠΑΤΡΑ 2018
ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΜΕΓΙΣΤΟΥ - ΕΛΑΧΙΣΤΟΥ
European Resuscitation Council Ενηλίκων ΒΑΣΙΚΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΤΗΣ ΖΩΗΣ (BLS)
Για τη Φυσική ένα ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ με ιδιαίτερο ενδιαφέρον είναι
Қайнау. Меншікті булану жылуы
Ο χώρος Ποῦ; Σημείο Πόσο απέχουν;
ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ The “MiGreat Project”- n IT01-KA has been funded with support from the European Commission. This document reflects the.
Μέτρηση εμβαδού Εργαστηριακή Άσκηση 1 B′ Γυμνασίου
ΓΕΩΓΡΑΦΙΚΗ ΠΕΡΙΟΧΗ ΕΛΛΑΔΑ (1) Όλες οι κλινικές & τα νοσοκομεία της Ελλάδος, πλην εκείνων στο λεκανοπέδιο Αττικής ΕΛΛΑΔΑ (2) Όλες οι κλινικές & τα.
Διδάσκουσα: Μπαλαμώτη Ελένη
ΕΛΕΓΧΟΙ ΟΡΑΤΟΤΗΤΑΣ Επιμήκης αίθουσα με κλειστή σκηνή
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΚΑΡΠΑ Καρδιοπνευμονική αναζωογόνηση (CPR :Cardio Pulmonary Resuscitation)

Κλινικές και πειραματικές μελέτες πραγματοποιούνται για να απλοποιήσουν την αλληλουχία των ενεργειών της αναζωογόνησης ώστε να είναι πιο εύκολες στην εκμάθηση και πιο αποτελεσματικές στην εφαρμογή τους. Η απλοποίηση των αλγόριθμων της καρδιοαναπνευστικής αναζωογόνησης είναι ένα εξελισσόμενο έργο, τα συμπεράσματα του οποίου ανανεώνονται κάθε 5 χρόνια.

Καρδιοαναπνευστική ανακοπή Αιφνίδια διακοπή της αναπνοής ( άπνοια ) Αιφνίδια διακοπή της κυκλοφορίας ( απουσία κεντρικών σφύξεων ) Μη απάντηση σε εξωτερικό ερέθισμα ) Η καρδιακή ανακοπή προκαλείται από : Αρρυθμία Ηλεκτροπληξία Πνιγμό Ένα τραύμα Άγνωστη αιτία. ΑΡΧΙΖΩ ΚΑΡΠΑ

Βασική KAΡΠΑ - BLS Basic Life Support Είναι η υποστήριξη της κυκλοφορίας και διατήρηση της βατότητας του αεραγωγού χωρίς εξοπλισμό ή με ελάχιστα απλά μέσα. Αλληλουχία ενεργειών που αποσκοπούν στην άμεση οξυγόνωση του εγκεφάλου, της καρδιάς και άλλων ζωτικών οργάνων.

Η καρδιοπνευμονική αναζωογόνηση πρέπει να αρχίζει με την εφαρμογή Νέες κατευθυντήριες οδηγίες για τη βασική αναζωογόνηση ( ενήλικα – παιδιού- βρέφους ) Ο απλός διασώστης διαγιγνώσκει καρδιοαναπνευστική ανακοπή σε θύμα αναίσθητο που δεν αναπνέει κανονικά ( η αγωνιώδης αναπνοή θεωρείται ανακοπή ) και δεν απαντά σε ερεθίσματα Η αντιμετώπιση του αεραγωγού και της αναπνοής δεν συνιστάται πλέον ως αρχικό βήμα Καταργείται ο έλεγχος σημείων κυκλοφορίας από τον απλό διασώστη ΚΑΡΠΑ μόνο με συμπιέσεις (Hands-only-CPR) χωρίς εμφυσήσεις συνιστάται να γίνεται από τον ανεκπαίδευτο απλό διασώστη Η καρδιοπνευμονική αναζωογόνηση πρέπει να αρχίζει με την εφαρμογή των θωρακικών συμπιέσεων Οι θωρακικές συμπιέσεις πραγματοποιούνται: με μεγάλη πίεση και γρήγορες κινήσεις. με ρυθμό τουλάχιστον 100/min ( 30 συμπιέσεις σε 18 δευτερόλεπτα ) σε βάθος 5cm σε ενήλικες και παιδιά και 4cm σε βρέφη με πλήρη επαναφορά του στέρνου ελαχιστοποίηση διακοπών των συμπιέσεων

Ο χρόνος μετράει! Η εγκεφαλική βλάβη αρχίζει να εμφανίζεται σε ακριβώς 4-6΄ μετά από μια καρδιακή ανακοπή

Τα τρία C της ΚΑΡΠΑ Check Call Care Έλεγχος Κλήση βοήθειας Παρέχω Έλεγχος Κλήση βοήθειας Παρέχω φροντίδα

C:Compressions Θωρακικές συμπιέσεις Τοποθετήστε τη βάση της παλάμης του ενός χεριού στο κέντρο του θώρακα Τοποθετήστε το άλλο χέρι από πάνω Πλέξτε τα δάκτυλα Συμπιέστε το θώρακα με Ρυθμό τουλάχιστον 100/min Βάθος 5 cm σε ενήλικες και παιδιά και 4cm στα βρέφη Πλήρης επαναφορά του στέρνου μετά από κάθε συμπίεση Ελαχιστοποίηση των διακοπών των θωρακικών συμπιέσεων

Α: Αirway Αεραγωγός Έκταση κεφαλής – Ανύψωση πηγουνιού σε άτομο που δεν έχει επαφή με το περιβάλλον

Ανάσπαση κάτω γνάθου (Jaw Thrust) σε κακώσεις ΑΜΣΣ

Β:Βreathing 2 ΑΝΑΠΝΟΕΣ ΔΙΑΣΩΣΗΣ Κλείστε τη μύτη Πάρτε μια κανονική αναπνοή Σφραγίστε τα χείλη σας γύρω από το στόμα του θύματος Εκπνεύστε μέχρι να ανυψωθεί ο θώρακάς του Διάρκεια περίπου 1 δευτερόλεπτο Αφήστε το θώρακα να πέσει Επαναλάβετε 12

Aποφεύγω τον υπεραερισμό!!!! 1.Διάταση στομάχου παλινδρόμηση εισρόφηση 2.Ανύψωση του διαφράγματος Περιορισμός κίνησης πνευμόνων Μείωση αναπνευστικής λειτουργίας 3.Αυξηση ενδοθωρακικής πίεσης Μείωση φλεβικής επαναφοράς Μείωση καρδιακής παροχής Μείωση αιματικής εγκεφαλικής ροής και των στεφανιαίων αρτηριών

ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΣ ΒΑΣΙΚΗΣ ΚΑΡΠΑ ΕΝΗΛΙΚΩΝ ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΣ ΒΑΣΙΚΗΣ ΚΑΡΠΑ ΕΝΗΛΙΚΩΝ Έλεγχος περιβάλλοντος Συγχρόνως: έλεγχος αντίδρασης έλεγχος ύπαρξης αναπνοής Αντίδραση - αναπνοή Θέση ανάνηψης Κλήση εξειδικευμένης βοήθειας Αρχίζω τον κύκλο 30 συμπιέσεων και 2 αναπνοών Όταν ο διασώστης είναι ανεκπαίδευτος κάνει μόνο συμπιέσεις Συνεχίζω έως ότου έρθει βοήθεια

1.Πλησιάστε με ασφάλεια Δεν προχωράμε στο επόμενο βήμα εκτίμησης εάν δεν έχουν εξασφαλισθεί επαρκείς συνθήκες ασφαλείας για το διασώστη και το θύμα.

Σε περίπτωση αμφιβολίας θεωρούμε ότι δεν 2.Ελέγξτε αντίδραση Κουνήστε τους ώμους Ρωτήστε:«Είστε καλά;» και συγχρόνως ελέγχετε για ύπαρξη ή μη φυσιολογικής αναπνοής . Επιπόλαια αναπνοή με θορυβώδεις αναποτελεσματικές αναπνευστικές προσπάθειες δεν πρέπει να συγχέονται με τη φυσιολογική αναπνοή. Σε περίπτωση αμφιβολίας θεωρούμε ότι δεν υπάρχει αναπνοή.

Σε άτομο με κανονική αναπνοή -αντίδραση Θέση Ανάνηψης Καλώ για βοήθεια Συνεχής παρακολούθηση

3. Φωνάξτε για βοήθεια ( όχι αντίδραση – αναπνοή )

C. Αρχίστε 30 θωρακικές συμπιέσεις

Α. Airway Απελευθερώστε αεραγωγό Έκταση κεφαλής Βατότητα στοματοφάρυγγα Ανύψωση κάτω γνάθου.

B. Αναπνοή Στόμα με Στόμα Εάν ο διασώστης δε γνωρίζει ή δεν μπορεί ή δε θέλει να δώσει εμφυσήσεις συνεχίζει με αδιάλειπτες θωρακικές συμπιέσεις σε ρυθμό 100/min

Υποστήριξη Αναπνοής μέσω της Μάσκας

CPR 30 x 2 x

30 : 2 Στόχος να ελαχιστοποιηθεί η διάρκεια διακοπής των θωρακικών συμπιέσεων και της καρδιακής παροχής

ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΣ ΒΑΣΙΚΗΣ ΚΑΡΠΑ ΠΑΙΔΙΟΥ - ΒΡΕΦΟΥΣ ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΣ ΒΑΣΙΚΗΣ ΚΑΡΠΑ ΠΑΙΔΙΟΥ - ΒΡΕΦΟΥΣ Έλεγχος περιβάλλοντος Συγχρόνως: έλεγχος αντίδρασης έλεγχος ύπαρξης αναπνοής Αντίδραση - αναπνοή Θέση ανάνηψης Αρχίζω 5 κύκλους 30 συμπιέσεων και 2 αναπνοών Ένας διασώστης: 30:2 Δύο διασώστες: 15:2 Κλήση εξειδικευμένης βοήθειας Συνεχίζω CPR έως ότου έρθει βοήθεια Τα βρέφη είναι ηλικίας < 1 έτους Τα παιδιά είναι ηλικίας > 1 έτους έως την εφηβεία

Θωρακικές συμπιέσεις σε παιδιά

Θωρακικές συμπιέσεις σε βρέφη