ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ Πολλαπλασιασμός κλασμάτων ( Ενότητα 5 )

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Κλάσματα- κλασματικές μονάδες- κλασματικοί αριθμοί
Advertisements

Ζ΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΛΕΜΕΣΟΥ (ΚΒ)
…από μικρούς συγγραφείς
Eπιμέλεια Τίκβα Χριστίνα
Εισαγωγή στο Προγραμματισμό
Συναρτήσεις. Ας φανταστούμε μια «μηχανή» που τις βάζουμε αριθμούς Ότι σου δίνουν πολλαπλασίασέ το επι 3 και μετα πρόσθεσέ του το Συναρτήσεις.
Μαθηματικά Ε΄ Δημοτικού Αναγωγή στην κλασματική μονάδα
Κοστολόγηση Μάθημα 16.
Χριστός Ανέστη Kαμπάνες μακρινές. Θεού χαρά τέτοια γιορτή
Μαθηματικά Ε΄ Δημοτικού Αναγωγή στην κλασματική μονάδα
Στο μάθημα των μαθηματικών κάναμε έρευνα για τους πρόσφυγες του σχολείου μας. Μάθαμε από πού κατάγεται ο καθένας, αν είναι πρόσφυγες ή όχι. Στον ηλεκτρονικό.
Γραφικές Παραστάσεις (σελ ) Ενότητα 1. Οδηγίες Γραφίστα Θα υπάρχει ένας βυθός θάλασσας με γραφική παράσταση. Η κάθε σειρά της θα είναι ένας σωλήνας.
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ Ι
Υλικά.
Μάθημα 14ο «Ισοδύναμα κλάσματα» Δάσκαλος: Γιάννης Στυλιανού
Από τα Δεδομένα στην Πληροφορία………………….
Προβλήματα πολλαπλασιαστικών δομών
Σενάρια διδασκαλίας ΝΕΟ ΣΧΟΛΕΙΟ.
Γινόμαστε, μικροί ερευνητές...
Κοστολόγηση Μάθημα 14.
Αγαθά είναι τα μέσα που ικανοποιούν τις ανθρώπινες ανάγκες.
ΓΛΥΚΑ ΤΗΣ ΓΕΡΜΑΝΙΑΣ από το Μιχάλη Αλεξανίδη Στ΄1 Δημοτικό Αγίας Μαρίνας Στροβόλου (Κ.Β.) Δεκέμβριος 2013.
Δημοτικό Σχολείο Δρεπάνου
Έννοια του Κόστους & οι Διακρίσεις του
Ισοδύναμα κλάσματα Δημοτικό Σχολείο Μενιδίου
Κάνε τη ζωή σου comic «Μια μέρα στο σχολείο»
Νίκος Ψαρουδάκης Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο Ηρακλείου
ΤΟ ΦΑΓΗΤΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ
Δημοτικό Σχολείο Αγ. Ιωάννου Χρυσοστόμου Ε΄ Λακατάμειας
ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΑ ΝΑΠ
ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΡΕΥΝΑ ΠΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΕ ΤΟ TMHMA ΣΤ2
8ο Δημοτικό Σχολείο Κορυδαλλού Τμήμα Β’2
Διδακτική Μαθηματικών Ι 9 Απριλίου 2014 Μάθημα 4 ο -5 ο Επίλυση προβλήματος ( συνέχεια )
Θα ήταν φρόνιμο… Απλές εννοιολογικές δραστηριότητες Σύνδεση υπολογισμών με κλάσματα με υπολογισμούς στους φυσικούς Εκτίμηση και προσωπικές μέθοδοι υπολογισμού.
Το νερό 36ο Δημοτικό Σχολείο Αθηνών Σχ. Έτος: Τάξεις: Δ1–Δ2
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Αναγνώριση, έκφραση, χειρισμός συναισθημάτων»
ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΑ ΓΛΥΚΑ
Δειγματική διδασκαλία Κεφ. 15: Αναγωγή στην κλασματική δεκαδική μονάδα
Η έννοια του κλάσματος πρώτες βασικές έννοιες. η έννοια του κλάσματος  πώς μπορούμε να δουλέψουμε με κλάσματα δίχως να χρησιμοποιήσουμε μαθηματικά σύμβολα;
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΓΙΑ ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΥΣ (Κ105) ΚΛΕΑΝΘΗΣ ΣΥΡΑΚΟΥΛΗΣ ΕΠΙΚΟΥΡΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΔΕ.
Εξελίσσοντας τις έννοιες των τεσσάρων αριθμητικών πράξεων ο πολλαπλασιασμός και η διαίρεση.
Μελέτη και βελτίωση του πάρκου απέναντι από το σχολείο μας από τα παιδιά της Γ τάξης ( ) Οι εργασίες, οι σχετικές με το project, ξεκίνησαν με αφορμή.
Στατιστικές Υποθέσεις
Τα δημοτικά σχολεία της Λακατάμειας
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Εξισώσεις στις οποίες ο άγνωστος είναι μειωτέος ή αφαιρετέος
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΓΙΑ ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΥΣ (Κ105)
Από τα Δεδομένα στην Πληροφορία………………….
ΦΤΙΑΧΝΟΝΤΑΣ ΜΟΥΣΤΟΚΟΥΛΟΥΡΑ
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΓΙΑΣ ΜΑΡΙΝΑΣ (Κ.Α) Ετήσιο Πρόγραμμα Τάξης Γ΄2
Η ΕΡΕΥΝΑ ΜΑΣ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ
Sullivan Street Bakery: Η καλύτερη τετράγωνη πίτσα στην Νέα Υόρκη
Από τα Δεδομένα στην Πληροφορία………………….
Πρωτότυπα προβλήματα Κατσανού Μαρία.
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ Ι
Τα ποσά αυτά ονομάζονται αντίστροφα
8 16 Τη φράση από τα 16 χρωματίσαμε τα 8 τη γράφουμε…
Cupcakes Κατερίνα + Μαρβίνα.
Όνομα δασκάλου – Επίπεδο Χ
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΓΙΑ ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΥΣ (Κ105)
Δημοτικό Σχολείο Μενιδίου Μαθηματικά Ε΄ ¨ Ισοδύναμα κλάσματα¨
Γίνεται και με πιο εύκολο τρόπο
Μορφολογική μελέτη ΑΣΑ Δήμου Σύρου
Αποτελέσματα μορφολογικής μελέτης σύστασης ΑΣΑ Δήμου Σύρου
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ Ι
Περιεκτικότητες διαλυμάτων
ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΙΣΤΟΡΙΚΩΝ ΚΤΙΡΙΩΝ ΕρΓΑΣΤΗΡΙΟ 2018
8 16 Τη φράση από τα 16 χρωματίσαμε τα 8 τη γράφουμε…
Το διαδίκτυο που θέλουμε !
Διατροφικές διαταραχές και νοσηλευτική παρέμβαση
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ Πολλαπλασιασμός κλασμάτων ( Ενότητα 5 ) ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ Πολλαπλασιασμός κλασμάτων ( Ενότητα 5 ) ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΥΛΑΣ ΤΑΞΗ:Στ΄ Μάρτιος 2007

Χωρίστε τους πιο κάτω αριθμούς σε τρεις κατηγορίες και τοποθετήστε τους στους τρεις κύκλους. Δώστε όνομα στην κάθε κατηγορία αριθμών. 3 , , , 254 , 452 523 , , 68 547 , , , , 90 521 , , , , , 4 021 356 , 24 580 000

ΑΚΕΡΑΙΟΙ ΚΛΑΣΜΑΤΙΚΟΙ 3, 254, 452 523, 68 547, 90 521, 4 021 356, 24 580 000 ΜΙΚΤΟΙ

Τέσσερις φίλοι πήγαν σε μια πιτσαρία και παράγγειλαν 4 διαφορετικές ατομικές πίτσες. Ο καθένας έφαγε τα της πίτσας του. Τι μέρος των πιτσών έφαγαν συνολικά;

+ + +

Συνταγή: Kg αλεύρι, Kg μπέικιν πάουτερ, λίγη βανίλια, Στη φιλανθρωπική αγορά γλυκισμάτων που διοργανώνουν τα Κατηχητικά Σχολεία, η κ. Βίκυ αποφάσισε να φτιάξει τετραπλάσια δόση από τη συνταγή της μηλόπιτας. Να εργαστείτε με όποιον τρόπο θέλετε για να βρείτε την ποσότητα του κάθε υλικού που θα χρειαστεί. Συνταγή: Kg αλεύρι, Kg μπέικιν πάουτερ, λίγη βανίλια, Kg βούτυρο, Kg ζάχαρη, L γάλα, Kg μήλα, Kg αμύγδαλα

χορός μουσική κολύμπι ποδόσφαιρο πετόσφαιρα καλαθόσφαιρα Η πιο κάτω γραφική παράσταση παρουσιάζει τα αποτελέσματα έρευνας για τις δραστηριότητες των παιδιών του Γυμνασίου Λιβαδιών στον ελεύθερό τους χρόνο. Στην έρευνα έλαβαν μέρος 600 παιδιά. Να βρείτε πόσα παιδιά ασχολούνται με την κάθε δραστηριότητα. καλαθόσφαιρα πετόσφαιρα κολύμπι μουσική χορός ποδόσφαιρο

1 50 250 1 120 120 1 40 80 1 60 60 1 50 50 1 40 40

Το μάθημα της Μουσικής διαρκεί της ώρας. Η κ Το μάθημα της Μουσικής διαρκεί της ώρας. Η κ. Αυγή αφιέρωσε τα του χρόνου του μαθήματος για τη χορωδία και τον υπόλοιπο χρόνο για την ορχήστρα. Τι μέρος της ώρας αφιέρωσε για τη χορωδία;

40 24 Πόσα λεπτά διαρκεί το μάθημα της Μουσικής; Πόσα λεπτά αφιέρωσε για τη χορωδία και πόσα για την ορχήστρα; 1 20 40 1 4 24