Αναπτύσσοντας ένα Σχέδιο Πειθαρχίας Δορυφορικό 2ης ομάδας.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ειδικότερα ζητήματα Πρόσβασης τρίτου
Advertisements

ΜΑΚΙΓΙΑΖ.
ΨΥΧΟΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΥΛΙΚΟ ΒΡΕΦΟΝΗΠΙΑΚΟΥ ΣΤΑΘΜΟΥ
Nacionalno računovodstvo
KVANTITATIVNE METODE U GRAĐEVINSKOM MENADŽMENTU
«Ο ΔΗΜΟΤΙΚΟΣ ΚΗΠΟΣ ΤΟΥ ΤΑΞΙΜΙΟΥ»
2. VAJA – sile ob dotiku in na daljavo
RADAR ZA PLOVILO ESMO Laboratorij za Sevanje in Optiko
תנועה הרמונית מטוטלת – חלק ב'.
Pasiruošimas “Elektros” skyriaus laboratoriniams darbams
הסקה על פרופורציה באוכלוסייה
ΧΡΗΣΤΟΓΛΟΥ ΙΩΑΝΝΗΣ ΓΕΝ
Κοινωνία, παραβατικές συμπεριφορές, πολιτική καταστολή
ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΚΑΙ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΩΝ ΦΟΡΕΩΝ ΤΗΣ
ΔΙΑΤΑΡΑΧΕΣ ΟΞΕΟΒΑΣΙΚΗΣ ΙΣΟΡΡΟΠΙΑΣ
Επανάληψη.
ΑΝΑΛΥΤΙΚΗ ΧΗΜΕΙΑ Εισαγωγή.
ΑΡΙΘΜΟΔΕΙΚΤΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑΣ
Διαχείριση Κινδύνου* *Η σειρά παρουσιάσεων για το μάθημα «Διαχείριση Κινδύνου» βασίζεται στο σύγγραμμα των Σχοινιωτάκη, Ν., και Συλλιγάρδου Γ., «Διαχείριση.
ΣΑΕ ΙΙ – ΥΔΡΑΥΛΙΚΑ & ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ
Εργασία στο μάθημα της Βιολογίας της Ά λυκείου του μαθητή Γεώργιου Μ.
Κεφάλαιο 6 οι φίλοι μας, οι φίλες μας
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΓΙΑ ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΥΣ (Κ105)
Επαγγέλματα στο Βυζάντιο
Μορφές & Διαδικασίες Αξιολόγησης
ΗΛΕΚΤΡΟΜΥΟΓΡΑΦΗΜΑ.
Εισαγωγή στη Ρομποτική
Λέκτορας Κώστας Κορδάς Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
Κάνε κλικ σε κάθε λέξη για να δεις τη σημασία
Μεσαιωνικό Κάστρο Λεμεσού
ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ ΓΕΩΜΕΤΡΙΑ 5Ο ΚΕΦ.
ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ
Δρ. ΚΥΡΙΑΖΟΠΟΥΛΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
Καδράκι ‘‘Ο Χριστός σώζει τον Πέτρο από τον καταποντισμό στα κύματα’’
Πυρηνική Φυσική και Φυσική Στοιχειωδών Σωματιδίων (5ου εξαμήνου, χειμερινό ) Τμήμα T3: Κ. Κορδάς & Χ. Πετρίδου Μάθημα 4 Mέγεθος πυρήνα Κώστας.
Η προβληματική των γενικών σκοπών και των ειδικών στόχων:
Σχεδιασμός και Οργάνωση του μαθήματος
Διαφορές και Ομοιότητες Κερδοσκοπικών και Μη Κερδοσκοπικών Οργανισμών
Put Options.
Χονδρός Παναγιώτης Σοφού Ειρήνη Μυρογιάννη Χρύσα Καλαϊτζή Κατερίνα
Εισηγητής: Ιωάννης Χρήστογλου Γεν. Διευθυντής Δ.Ε.Υ.Α. Κατερίνης
Καλαματα Η ιστορία της.
Ψηφιακές Επικοινωνίες Ι
Ψηφιακές Τηλεπικοινωνιές
Αθανάσιος Κ. Ρισβάς.
Η Γαλλική Επανάσταση.
ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΙΚΟ ΣΩΜΑ.
Η ΤΕΧΝΗ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΪΚΗ ΕΠΟΧΗ
Απέκκριση Οι δυο κύριες οδοί απομάκρυνσης των φαρμάκων από τον οργανισμό, είναι αφ ενός ο μεταβολισμός τους στο ήπαρ, που μόλις εξετάσαμε, και αφ ετέρου.
ΜΥΕ003-ΠΛΕ70: Ανάκτηση Πληροφορίας
Τα πολιτικά κόμματα Ορισμός: α) η κατάκτηση της πολιτικής εξουσίας, β) μόνιμη οργάνωση σε όλη την επικράτεια, γ) λαϊκή στήριξη Λειτουργίες: -α) ενοποίηση-εναρμονισμός.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Μύκητας Κεφίρ και Σπόροι Κεφίρ είναι το ίδιο πράγμα.
ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ.
Το παιδί που πεθαίνει.
ΤΟ ΜΑΓΝΗΤΙΚΟ ΠΕΔΙΟ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΥΛΗ
Οργανική Χημεία Ενότητα 1: Χημεία του Άνθρακα Χριστίνα Φούντζουλα
Πεντηκονταετία π.Χ..
Ψηφιακές Τηλεπικοινωνιές
Σύντομη Παρουσίαση Τόμος 2. Κεφάλαιο 2 «Στοιχεία Επικοινωνίας»
Αρχαία Ολυμπία Μυρσίνη Μαλίογκα Ε΄
3.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών Τμ. Μηχανικών Πληροφορικής
ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΧΡΟΝΟΣ.
Μερκ. Παναγιωτόπουλος - Φυσικός
ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΜΥΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ
ΤΟ ΦΩΣ ΩΣ ΑΥΤΟΝΟΜΗ ΦΥΣΙΚΗ ΟΝΤΟΤΗΤΑ
Μάθημα: ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΗΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
Εισαγωγή στη Διοικητική Λογιστική
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Αναπτύσσοντας ένα Σχέδιο Πειθαρχίας Δορυφορικό 2ης ομάδας

στις παρακάτω καταστάσεις; Πώς θα αντιδρούσες στις παρακάτω καταστάσεις; Είσαι στη μέση του μαθήματος και βλέπεις... έναν μαθητή να βγαίνει από την αίθουσα διδασκαλίας, δύο μαθητές να μιλούν μεταξύ τους, έναν μαθητή να παίζει με κάποιο παιχνίδι, έναν μαθητή να ονειροπολεί, έναν μαθητή να πειράζει έναν άλλο, έναν μαθητή να πετάει μια «σαΐτα».

Θα... φώναζες στο μαθητή; έβαζες τα κλάματα; ανέβαζες τον τόνο της φωνής σου ώστε οι μαθητές που παρακολουθούν να σε ακούν καλύτερα; αγνοούσες τα προβλήματα ελπίζοντας πως η επόμενη εβδομάδα θα πάει καλύτερα; υπέβαλες την παραίτησή σου;

Στόχος μας είναι οι μαθητές να γνωρίσουν, να αγαπήσουν και να μάθουν να υπακούν το Θεό. Θα το πετύχουμε αυτό... με το να γίνουμε πρότυπα της αλήθειας του Θεού· χτίζοντας σχέσεις με τους μαθητές· μεταδίδοντας την αλήθεια αποτελεσματικά· προκαλώντας το ενδιαφέρον.

Το πρότυπο μας καταρρέει Οι σχέσεις μας καταρρέουν Η διδασκαλία μας καταρρέει

Μπορούμε να... αναπτύξουμε σαφείς προσδοκίες αποφύγουμε προβλήματα πειθαρχίας αναπτύξουμε ένα σχέδιο δράσης εφαρμόσουμε το σχέδιο αυτό

Μπορούμε να... αναπτύξουμε σαφείς προσδοκίες Ξέρουμε με τι δεν θα θέλαμε να μοιάζει η ώρα με τους μαθητές μας, μα ξέρουμε με τι θα θέλαμε να μοιάζει; Ποιες, σε λογικά πλαίσια, προσδοκίες έχεις για την τάξη σου;

Μεταβλητές για κανόνες Η λίστα των ειδικών κανόνων ή συμπεριφορών ποικίλει ανάλογα με την προσωπικότητα του δασκάλου, τους μαθητές και τη διδακτική κατάσταση. Ανεξάρτητα από τις μεταβλητές, όταν οι μαθητές μπαίνουν στην τάξη σου, χρειάζονται να... νιώθουν ασφάλεια είναι ικανοί να μάθουν `

Μπορούμε να... αποφύγουμε προβλήματα πειθαρχίας Χρειάζεται να αναλογιστούμε το λόγο που προκαλεί τα προβλήματα πειθαρχίας και τι μπορούμε να κάνουμε για να τα εμποδίσουμε. Ας εξετάσουμε τέσσερα πεδία τα οποία συνήθως προκαλούν προβλήματα πειθαρχίας.

Πρέπει να… αναπτύξουμε σαφείς προσδοκίες αποφύγουμε προβλήματα πειθαρχίας

Όταν εστιάζουμε την προσοχή μας στις σαφείς προσδοκίες και στη λήψη προληπτικών μέτρων, μειώνουμε τον αριθμό των προβλημάτων πειθαρχίας. Ωστόσο, κάποια στιγμή θα συμβεί το αναπόφευκτο. Όταν γίνει αυτό, χρειαζόμαστε ένα σχέδιο πάνω στο οποίο θα βασιστούμε προκειμένου να λύσουμε το πρόβλημα.

Αναπτύξτε ένα σχέδιο δράσης Χρειάζομαι ένα σχέδιο δράσης το οποίο θα με βοηθήσει να αντιμετωπίσω το πρόβλημα πειθαρχίας χωρίς να καταστρέψω τη δουλειά που κάνω με τους μαθητές μου. Θέλω να... γίνω πρότυπο, γι’ αυτό δε θέλω να χάσω τον έλεγχό μου, χτίσω σχέσεις, γι’ αυτό δε θέλω να υποτιμήσω κανένα μαθητή, διδάξω, γι’ αυτό δε θέλω να διακόψω τη δραστηριότητα

Αντιδρώ όταν επιτρέπω στον εαυτό μου Να ανταποκριθούμε αντί να αντιδράσουμε Αντιδρώ όταν επιτρέπω στον εαυτό μου να θυμώσει και να θέλει να επιβάλλει τη θέληση μου στο μαθητή Ανταποκρίνομαι όταν παραμένω ήρεμος και προσπαθώ να εργαστώ με το μαθητή προκειμένου να βρούμε μια κοινή λύση

Ανταπόκριση «Καταλαβαίνω πως εσύ» αναγνωρίζει τα αισθήματα του μαθητή και τη θέση του στο πρόβλημα. «Αλλά» ορίζει το πρόβλημα που πρέπει να λυθεί. «Ίσως μπορούμε να» κάνει μια πρόταση που θα λύσει το πρόβλημα ενώ παράλληλα λαμβάνει υπόψη τα αισθήματα του μαθητή.

Καταστήστε σαφείς τις συνέπειες Όταν του ξεκαθαρίσω ποιες είναι αυτές, δίνω τη δυνατότητα στο μαθητή να γνωρίζει εκ των προτέρων το αποτέλεσμα μιας συγκεκριμένης επιλογής του.

Δώστε χρόνο στο μαθητή Μετά που έχετε κάνει σαφή στο μαθητή την επιλογή του, χρειάζεται να του δώσετε χρόνο να αποφασίσει χωρίς να ντροπιαστεί μπροστά στους φίλους του. Μη στέκεστε πάνω από το κεφάλι του κοιτώντας τον επίμονα μέχρι να αποφασίσει.

Παρά τις καλές μας προθέσεις και προσπάθειες, κάνουμε λάθη και, κάποιες φορές, τα πράγματα καταρρέουν. Ωστόσο, πρέπει να μαθαίνουμε από τα λάθη μας και να μην επιτρέψουμε τα ίδια λάθη να συμβούν ξανά στις επόμενες βδομάδες.

Το πρόβλημα που περιγράφεται δεν είναι αναπόφευκτο. Ο μύθος πως κάποιοι δάσκαλοι/ δασκάλες έχουν το χάρισμα της πειθαρχίας και κάποιοι άλλοι όχι, δεν είναι αλήθεια. Η σωστή πειθαρχία χρειάζεται δουλειά και πολύ προσευχή, και είναι απαραίτητη αν θέλουμε να επιτύχουμε το στόχο μας.

Η σωστή πειθαρχία αποτελεί το υπόβαθρο για... σωστό πρότυπο χτίσιμο σχέσεων διδασκαλία για ανταπόκριση