Εξισώσεις στις οποίες ο άγνωστος είναι μειωτέος ή αφαιρετέος

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Μαθηματικά Ε΄ Δημοτικού Δεκαδικοί αριθμοί – Αξία θέσης ψηφίου
Advertisements

Μια ιστορία ενδιαφέρουσα και για σκέψη.
Το μαγεμένο σχολείο.
ΘΑΝΑΣΙΜΟ 69 Copyright ® 2005 by fontroul ΜΙΑ ΚΟΠΕΛΑ ΦΕΡΝΕΙ ΤΟΝ ΓΚΟΜΕΝΟ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΗΣ. ΠΑΝΕ ΚΑΤΕΥΘΕΙΑΝ ΣΤΗΝ ΚΡΕΒΒΑΤΟΚΑΜΑΡΑ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΔΙΣΤΑΓΜΟ ΤΟΥ ΛΕΕΙ.
ΠΑΡΑΔΙΔΟΝΤΑΙ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΡΑΠΤΙΚΗΣ
Συναρτήσεις. Ας φανταστούμε μια «μηχανή» που τις βάζουμε αριθμούς Ότι σου δίνουν πολλαπλασίασέ το επι 3 και μετα πρόσθεσέ του το Συναρτήσεις.
ΜΙΑ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΣΤΑΧΤΟΠΟΥΤΑ
Ο λύκος και τ’ αρνί Ο λύκος και τ’ αρνί Ο λύκος και τ’ αρνί
Μια ιστορία ενδιαφέρουσα και για σκέψη…. Φαντάσου ότι υπάρχει μια τράπεζα, η οποία κάθε μέρα καταθέτει στον λογαριασμό σου το ποσό των €. Αυτή.
MAΘHMATIKA ΜΕΤΑΒΛΗΤΗ Χ.
Γνωριμία με τον Ηλεκτρονικό Υπολογιστή
ΕΞΙΣΩΣΕΙΣ με άγνωστο τον μειωτέο.
+ - * / = * + = * - * - / - = + - * * + * / / = - + * = = / + / = + =
Ανάλυση λαθών Πρόσθεση και Αφαίρεση
Εργαστήρι παραγωγής λεβέ!!
Βρεφική Ηλικία E- portofolio. Εν δράση Είμαι η φοιτήτρια Βαιοπούλου Ευαγγελία- Ευσταθία και πραγματοποίησα την πρακτική μου άσκηση στον χώρο του παιδικού.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ: ΒΑΣΙΚΕΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΕΣ ΓΝΩΣΕΙΣ
ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΤΙΓΜΕΣ MASTER TEMPO FEAT KIM.
Όνομα: G3MU05 όνομα καθηγητή: C.V. τμήμα: Γ3 έτος:2014.
ΘΕΩΡΙΑ ΑΛΓΕΒΡΑΣ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 3 ο Μάθημα:Μαθηματικά Καθηγητής:CV Τμήμα:Γ’3 Έτος:2014.
Αναγωγή στη μονάδα!. Πρόβλημα Ο πατέρας αγόρασε ένα αυτοκίνητο που κόστιζε συνολικά € Έδωσε τα 7 του ποσού έως τώρα! 15 α) Πόσα € έδωσε ως τώρα;
Ο ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΑΣ ΚΑΙ Ο ΜΙΚΡΟΣ ΣΟΦΟΣ
Ο φτωχοσ και τα γροσια . ..
ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΓΙΟΥ ΑΝΤΩΝΙΟΥ
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: Θανάσης Θεοφιλόπουλος
Αφαίρεση δύο ρητών αριθμών
Οι μισθοί. Με π οιόν α π ό τους π αρακάτω ταιριάζει ο δικός σου ; Με ποιόν από τους παρακάτω ταιριάζει ο δικός σου;
Διδακτική Μαθηματικών Ι 23 Μαΐου 2014 Μάθημα 9 ο Πρόσθεση – αφαίρεση.
ΟΙ ΑΡΙΘΜΗΤΙΚΕΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ
1 4 Ερωτήσεις σε ένα Τετράγωνο B A Δ Γ Κοίταξε προσεκτικά το σχήμα. Θα σου κάνω 4 ερωτήσεις. Είσαι έτοιμος;
Θα ήταν φρόνιμο… Απλές εννοιολογικές δραστηριότητες Σύνδεση υπολογισμών με κλάσματα με υπολογισμούς στους φυσικούς Εκτίμηση και προσωπικές μέθοδοι υπολογισμού.
Τι είναι επιτυχία; Μια απλή εξήγηση
Πάμε για ψώνια στο σούπερ- μάρκετ!!!
Αντιμετώπιση Μαθησιακών Δυσκολιών στα Μαθηματικά
Πώς σχηματίζουμε την προστακτική των σύνθετων ρημάτων
ΑΠΟΜΑΓΝΗΤΟΦΩΝΗΣΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΣΤΗΝ Α΄ΛΥΚΕΙΟΥ ΓΕΩΜΕΤΡΙΑ ΤΑΞΗ κ. ΝΑΚΗ ΧΡΗΣΤΟΥ.
Έχω κάτι … διαφορετικό??. ’διαφορετικός «το να είσαι …’διαφορετικός’…» 14 ο Δημοτικό Σχολείο Αχαρνών Επιμέλεια από την εκπαιδευτικό της Στ2 τάξης: Μέλλου.
Η έννοια του εμβαδού. Ο κύριος Γιώργοςείχε δύο τετράγωνα χωράφια. Το κόκκινο χωράφι Το κόκκινο χωράφι το έδωσε στο μεγαλύτερο γιό του το Φάνη Το πράσινο.
Introducing a New Product Ονοματεπώνυμα: Μαρία Καλογείτονα Ηλίας Χασακής Σχολείο: 2ο Λύκειο Βούλας Τάξη: Β' Λυκείου Κατευθυνση Καθηγητής: Μιχάλης Κασκαντάμης.
Γεωργία Κλεάνθους, Θανάσης Κυριάκου, Ελένη Αντρέου Δασκάλα : Χρύσω Κεττένη Ά Δημοτικό Κοκινοτριμιθιάς
ΘΕΩΡΙΑ ΑΛΓΕΒΡΑΣ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 3ο ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ :G5TA15-16 ΜΑΘΗΜΑ : ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ: CV ΕΤΟΣ :
Μαθαίνω τη γλώσσα των αριθμών Πράξεις με μεικτές αριθμητικές παραστάσεις.
 Παίζοντας οι ίδιοι παραδοσιακά παιχνίδια ( Μακριά γαϊδούρα, τυφλόμυγα, κυνηγητό) και διακινδυνεύοντας τα σχόλια των συμμαθητών μας!!!  Ρωτώντας.
Στρογγυλοποίηση φυσικών και δεκαδικών αριθμών Πρόχειροι λογαριασμοί.
ΟΙ ΤΥΦΩΝΕΣ ΚΑΤΡΙΝΑ ΚΑΙ ΣΑΝΤΥ. Μάθημα: Γεωγραφία Η 29 η Αυγούστου 2005 ήταν μία καταστροφική ημέρα για την πολιτεία της Λουϊζιάνα, γιατί χτυπήθηκε από.
Μαθηματικά ΣΤ΄ τάξης Δίκαιη μοιρασιά! Διαίρεση φυσικών και δεκαδικών αριθμών.
Η αξία θέσης των ψηφίων στους φυσικούς αριθμούς. πόσες καρτέλες σαν αυτή;
Η έννοια του κλάσματος ΠΩΣ ΘΑ ΜΟΙΡΑΣΕΙΣ ΜΙΑ ΣΟΚΟΛΑΤΑ ΣΕ ΔΥΟ ΠΑΙΔΙΑ; ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΠΑΙΔΑΚΙΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ ΧΑΜΟΓΕΛΑΣΤΑ; ΠΩΣ ΜΟΙΡΑΣΑΜΕ ΤΗ ΣΟΚΟΛΑΤΑ;
Επαλήθευση κάνω, όταν θέλω να σιγουρευτώ ότι έκανα σωστά μια πράξη.
Φορτωμένος δώρα ο θείος Παύλος τώρα έφτασε με μια χαρά
Διάλεξη 15: O αλγόριθμος SIMPLE
ΑΙΣΘΑΝΟΜΑΙ –ΖΩ-ΥΠΑΡΧΩ
Άθροισμα ρητών αριθμών.
Εξισώσεις στις οποίες ο άγνωστος είναι προσθετέος
ΘΕΩΡΙΑ ΑΛΓΕΒΡΑΣ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 3ο
Μεγαλώνω ένα κλάσμα, το μικραίνω ή φτιάχνω ισοδύναμό του.
που με δίδαξε η μαμά μου:
Ο ΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ ΤΩΝ ΣΚΙΩΝ
ΛΥΝΩ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ Κ. Σαμαρά, Δασκάλα.
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ
Copyright ® 2005 by fontroul
Δραστηριότητα - απόδειξη
Κρίσιμο Συμβάν Διδασκαλίας 1
Εκπαιδευτικός: Ειρήνη Περυσινάκη
Λύση προβλήματος με την βοήθεια εξίσωσης. Λεκτικές προτάσεις Σκέφτομαι ένα αριθμό Το διπλάσιο ενός αριθμού Το μισό ενός αριθμού Τρία περισσότερα από κάποιο.
για να σχηματίσω τη λέξη
ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ
ΟΙ ΣΟΥΠΕΡ ΗΡΩΕΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ!
Η έννοια του γραμμικού συστήματος και η γραφική επίλυσή του. Γ΄Γυμνασίου.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Εξισώσεις στις οποίες ο άγνωστος είναι μειωτέος ή αφαιρετέος Μαθηματικά σε κίνηση Δημιουργία: Ζάρκος Δημήτριος Μίσσιου Γεωργία http://mathitiskaidaskalos.blogspot.gr/

Τι είναι επιτυχία;

Επιτυχία είναι να είσαι μόλις λίγων μηνών….

….και να μπορείς να φτιάξεις ένα πύργο με τουβλάκια!

Ζήλεια είναι……

…να κλαις επειδή κάποιος κάνει πράγματα που εσύ δεν μπορείς

Κακία είναι……

Να καταστρέφεις αυτό που κάποιος άλλος δημιούργησε με κόπο….

Εκνευριστικό είναι………

Σε μία στιγμή χαλάρωσης, ο δάσκαλος να σου λέει ………… Σήμερα θα μάθουμε να λύνουμε εξισώσεις, στις οποίες θα ψάχνουμε το μειωτέο ή τον αφαιρετέο.

Μην προσπαθείς να το βάλεις στα πόδια! Θα μείνεις εδώ να τελειώσουμε…..

Πόσα κυβάκια συνολικά είχε καταφέρει το μωράκι να τοποθετήσει το ένα πάνω στο άλλο;

Πόσα κυβάκια του πήρε το άλλο παιδάκι;

Τι πράξη θα κάνουμε για να βρούμε πόσα κυβάκια του έμειναν;

Πώς ονομάζεται ο αριθμός από τον οποίον αφαιρούμε μία ποσότητα;

Ονομάζεται Μειωτέος (Μ). Ποιος είναι ο μειωτέος στο παράδειγμά μας;

Μ Μειωτέος Πώς ονομάζεται ο αριθμός που αφαιρούμε από το Μειωτέο; Ονομάζεται Αφαιρετέος (Α) Μ Μειωτέος

Ποιος είναι ο Αφαιρετέος στο παράδειγμά μας; Μ Α Μειωτέος Αφαιρετέος

Ονομάζεται Υπόλοιπο ή Διαφορά Πώς ονομάζεται η ποσότητα που μας μένει μετά την αφαίρεση Μειωτέου με Αφαιρετέο; Ονομάζεται Υπόλοιπο ή Διαφορά Υπόλοιπο Υ Μ Α Μειωτέος Αφαιρετέος

Τώρα θα δούμε ποια σχέση υπάρχει ανάμεσα στο Μειωτέο, τον Αφαιρετέο και το Υπόλοιπο

Σε μία αφαίρεση έχουμε……… Α Αφαιρετέος

Υπόλοιπο… Α Αφαιρετέος Υ Υπόλοιπο

Τι θα κάνουμε για να τον βρούμε; Πόσο είναι ο Μειωτέος; Τι θα κάνουμε για να τον βρούμε; Α Αφαιρετέος Υ Μειωτέος Μ Υπόλοιπο Α Υ Μ Μ

Μπορείτε να σχηματίσετε την εξίσωση; Α Μπορείτε να σχηματίσετε την εξίσωση; Υ Μ

Με τι ισούται ο Μειωτέος; Α Με τι ισούται ο Μειωτέος; Υ Μ

Με ποιο τρόπο είδαμε πώς θα τον βρούμε; Α Με ποιο τρόπο είδαμε πώς θα τον βρούμε; Υ Μ

Μειωτέος = Αφαιρετέος + Υπόλοιπο

Σε μία άλλη αφαίρεση έχουμε……… Υ Υπόλοιπο

Τι θα κάνουμε για να βρούμε τον Αφαιρετέο; Υ Μ Αφαιρετέος Α Υ Α Μ Μειωτέος Α Υπόλοιπο Α

Μπορείτε να σχηματίσετε την εξίσωση; Α Υ Μπορείτε να σχηματίσετε την εξίσωση; Μ

Με τι ισούται ο Αφαιρετέος; Υ Με τι ισούται ο Αφαιρετέος; Μ

Αφαιρετέος = Μειωτέος - Υπόλοιπο

Συμπέρασμα: α. Αν σε μία εξίσωση άγνωστος είναι ο Μειωτέος, για να τον βρούμε, προσθέτουμε τον Αφαιρετέο με το Υπόλοιπο. β. Αν σε μία εξίσωση άγνωστος είναι ο Αφαιρετέος, για να τον βρούμε, αφαιρούμε το Υπόλοιπο από τον Μειωτέο.

Χαρά είναι……

…να τελειώνεις το μάθημα!!!