ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ εκπαιδευτικη πολιτικη μιντζα νικολετα-μαρια (3170) στ’ εξαμηνο Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Είσοδος έξοδος δεδομένων στον PIC16F877
Advertisements

Βασικοί ελέγχοι ZTE.
ΣΥΧΝΟΤΗΤΑ ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΩΝ ΕΠΑΦΩΝ ΕΡΕΥΝΑ Ε.Μ.Α.Σ. ΤΙ ΘΕΩΡΕΙΤΕ ΠΙΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΣΤΗ ΣΧΕΣΗ ΣΑΣ; ΕΡΕΥΝΑ Ε.Μ.Α.Σ.
Τεχνολογία ΛογισμικούSlide 1 Κλάση Μηνυμάτων Ταχυδρομείου Τεχνολογία Λογισμικού Slide 14.
Φορολογική νομοθεσία ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΣΤΑΜΑΤΟΠΟΥΛΟΣ Επίτιμος Γενικός Διευθυντής Φορολογίας Υπουργείου Οικονομικών Συγγραφέας φορολογικού δικαίου Διδάκτορας Παντείου.
Λιθογραφία - Όφσετ Ενότητα 5.1: Ποιοτικός έλεγχος στην εκτυπωτική μέθοδο όφσετ Σπυρίδων Νομικός,PhD Τμήμα Γραφιστικής Κατεύθυνση Τεχνολογίας Γραφικών Τεχνών.
1 Α΄ Παγκόσμιος Πόλεμος Μεγάλος Πόλεμος Great War Grande Guerre.
Eπείγοντα Παθολογικά Προβλήματα Κ. Κωνσταντόπουλος Α’ Παθολογική Κλινική Πανεπιστημίου Αθηνών (ΛΑΪΚΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ) Aθήνα Ιούνιος 2006.
Διαπολιτισμική Κοινωνική Εργασία Ενότητα 3: Πολιτισμικό σοκ – Κοινωνική εργασία με μουσουλμάνους Ελένη Κοντογιάννη Τμήμα Κοινωνικής Εργασίας Ανοικτά Ακαδημαϊκά.
Ανθρωπολογία του Θεάτρου Ενότητα 1 η : Εισαγωγή - Ορισμοί Γιώργος Σαμπατακάκης, M.Phil. (Καίμπρητζ) – Ph.D. (Λονδίνο) Τμήμα Θεατρικών Σπουδών.
1 Φάκελος υλικού & επαγγελματική ανάπτυξη Μαυρομμάτη Ευφημία Σχολική Σύμβουλος.
ΚΑ2 ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ ΣΥΜΠΡΑΞΕΙΣ ΜΕΤΑΞΥ ΣΧΟΛΕΙΩΝ Σεπτέμβριος 2016.
Οργανωσιακή Συμπεριφορά και Ηγεσία Ενότητα 6: Οι βάσεις της Ομαδικής Συμπεριφοράς Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ιονίων Νήσων Το περιεχόμενο του μαθήματος.
ΑΤΑΞΙΑ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ. ΤΑΞΗ: κανόνες συμπεριφοράς, Αναλυτικό Πρόγραμμα, δραστηριότητες λειτουργία και συμπεριφορά > πειθαρχία > σχολικό ήθος Η αταξία προσβάλλει.
Ελένη Λοΐζου Αναπληρώτρια Καθηγήτρια ΑΚΙΔΑ - Μάρτιος 2016 Αναλυτικό Πρόγραμμα Προσχολικής Εκπαίδευσης Το συνεχές της μαθησιακής πορείας.
Τμηματοποίηση – Στόχευση - Τοποθέτηση
Comenius ( μ.Χ.) Πρόδρομος του Διαφωτισμού και θεολόγος; Προσήλωση στις παραδόσεις αλλά και πάθος για την αποκάλυψη της αλήθειας. Στο πρόσωπό.
ADDICTION SEVERITY INDEX EUROASI (Δείκτης σοβαρότητας εθισμού)
ΚΑΠΝΙΣΜΑ ΚΑΙ ΕΦΗΒΟΣ 7 ο ΛΥΚΕΙΟ ΛΑΡΙΣΑΣ Υπεύθυνη καθηγήτρια: Γεράκα Γλυκερία, ΠΕ10.
ΑΓΡΟΤΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ Η΄ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΑΓΡΟΤΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ
Αρχές Γεωργικής Οικονομίας και Οργάνωση Γεωργικών Επιχειρήσεων 5 η Διάλεξη.
ΤΟ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ ΔΥΝΑΜΙΚΟ ΣΤΟΝ ΤΟΜΕΑ ΤΟ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ ΔΥΝΑΜΙΚΟ ΣΤΟΝ ΤΟΜΕΑ ΤΗΣ ΥΓΕΙΑΣ 1.
Η Περιβαλλοντική Εκπαίδευση
Υπο Εκπονηση Διαχειριστικο Σχεδιο Περιοχησ ΖΕΠ
Φάκελος υλικού του (υποψήφιου) εκπαιδευτικού & επαγγελματική ανάπτυξη
Αρχές Γεωργικής Οικονομίας και Οργάνωση Γεωργικών Επιχειρήσεων
Μαρξιστικές θεωρίες των διεθνών σχέσεων
TASC FOR FEMOROPOPLITEAL ATHEROSCLEROTIC LESIONS
Εισαγωγή στην έννοια της αειφορίας
Καταστολή και αναλγησία
Ενότητα 8 : Βάσεις Δεδομένων (2/2) Δρ. Γκόγκος Χρήστος
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΣΕ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ (Α.Ε.Π.Π.)
ΚΑ2 Στρατηγικεσ ΣΥΜΠΡΑΞΕΙσ Μεταξυ Σχολειων
ΈΡΕΥΝΑ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ Ενότητα 1: ΕΙΣΑΓΩΓΗ – ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ
Εκτίμηση Βιοποικιλότητας και Βιοπαρακολούθηση Ειδών & Οικοτόπων
Προγραμματισμός -Chuck Conradt
ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΕΡΕΥΝΑΣ & ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΔΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ
ΑΛΛΕΡΓΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΕΦΗΒΕΙΑ
Ο Πελοποννησιακός πόλεμος από το 420 έως το 404
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΠΑΠΛΩΜΑΤΟΠΟΥΛΟΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΣ & ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ
RICAPITOLAZIONE ...una volta ancora.
η περινομή (marketing) στην λειτουργία της αγοράς ΑΝΤΩΝΙΟΥ Μαρτίνη
ΜΟΥΣΙΚΑ ΑΚΟΥΣΜΑΤΑ ΜΑΘΗΤΩΝ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΝΕΑΣ ΠΕΡΑΜΟΥ
Χριστίνα Ταρνανίδου Επίκουρη Καθηγήτρια Εμπορικού Δικαίου
Μουσενίκας Δημήτριος Βλάχος Χριστόδουλος
ΠΡΟΛΟΓΟΣ.
Συντονιστές ν. 4469/2017 και Διαμεσολάβηση Δημήτριος Μάντζος Δικηγόρος ΥπΔΝ - Διαμεσολαβητής Εκτελεστικός Γραμματέας ΟΠΕΜΕΔ ΕΓΔΙΧ

ΓΥΝΑΙΚΑ: ΑΝΑΖΗΤΩΝΤΑΣ ΤΗΝ ΙΣΟΤΗΤΑ…
Δομή Παρουσίασης Έκθεσης Προόδου Διδακτορικών Φοιτητών
Το δημοφιλές δίκτυο κοινωνικής δικτύωσης ως δημοσιογραφικό εργαλείο
Επίπεδο Υγείας Ελληνικού Πληθυσμού και Σύστημα Υγειας
Γιώργος Φλουρής ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ
Η ΕΚΠΡΟΣΩΠΗΣΗ ΤΗΣ ΕΕ ΣΤΟΝ ΟΗΕ :
ΧΕΙΜΕΡΙΝΟ ΕΞΑΜΗΝΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΡΗΤΗΣ – ΠΤΔΕ
Ειρήνη Κουφάκη Ψυχολόγος, M.sc – Επιστημονική Υπεύθυνη
ΕΠΙΛΗΨΙΑ ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΒΕΛΙΣΣΑΡΗΣ ΕΠΙΚΟΥΡΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΠΑΘΟΛΟΓΙΑΣ.
Εισηγητής: Ερρίκος Βασιλικός
05/05/2018 Εκτίμηση Κινδύνου-Aντιμετώπιση ατυχημάτων και καταστροφών στο Κλινικό Εργαστήριο Αδαμαντία E. Εγγλεζοπούλου ΠΕ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟΥ-ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ, Msc.
TASC FOR FEMOROPOPLITEAL ATHEROSCLEROTIC LESIONS
Λύση της εταιρείας και κλείσιμο της επιχείρησης
Marketing για εκπαιδευτικούς
Λειτουργικά Συστήματα
Μοντέλα επιμόρφωσης εκπαιδευτικών
Πολιτικά κόμματα Ορισμός: Είναι μια μόνιμη οργάνωση, πρωταρχικός στόχος της οποίας είναι η συμμετοχή στις εκλογές και η άσκηση εξουσίας στο πλαίσιο μιας.
Μεσα Κοινωνικησ Δικτυωσησ
ΑΣΦΑΛΕΣ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΜΙΑ ΥΠΟΘΕΣΗ ΟΛΩΝ
1. Eπιστημολογική αναγκαιότητα και οντολογική ανεξαρτησία
ΠΙΝΑΚΕΣ Δομή ΟΥΡΑΣ (queue)
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ εκπαιδευτικη πολιτικη μιντζα νικολετα-μαρια (3170) στ’ εξαμηνο Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ 1974-1989 ευη ζαμπετα, εκδοσεισ θεμελιο

Α) ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΩΝ ΕΚΘΕΣΕΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΡΕΥΝΑ 1) Μοναδική διαδικασία που το ΥΠΕΠΘ και το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο πληροφορούνται για τα ουσιώδη προβλήματα του εκπαιδευτικού έργου και ανατροφοδοτούν την εκπαιδευτική πράξη μέσω των Επιθεωρητών (1974-1981) και των Σχολικών Συμβούλων (1982-1989). Η ανατροφοδότηση γίνεται μέσω της νομοθεσίας με σχετικές εγκυκλίους και την καθιερωμένη διοικητική πρακτική.

Α) ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΩΝ ΕΚΘΕΣΕΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΡΕΥΝΑ Α) ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΩΝ ΕΚΘΕΣΕΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΡΕΥΝΑ 2) Οι συγκεκριμένες εκθέσεις: a) αποτελούν συνθετική διαδικασία εκπαιδευτικής αξιολόγησης, β) δεν βρέθηκαν οργανωμένες και συστηματοποιημένες, γ) είναι λίγες και καλύπτουν συγκεκριμένες γεωγραφικές περιοχές.

Β) ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΚΑΙ ΑΝΑΛΥΣΗΣ ΤΟΥ ΕΜΠΕΙΡΙΚΟΥ ΥΛΙΚΟΥ 1.Κριτήρια αντιπροσωπευτικότητας υλικού: α) γεωγραφική παράμετρος, β) κοινωνικοοικονομική διάρθρωση περιοχών έρευνας. 2)Ενδιαφέροντα έρευνας: α) ανάλυση προβλημάτων εκπαίδευσης, β) εκτίμηση εξέλιξης για ποιότητα και περιεχόμενο εκπαίδευσης κατά περίοδο, γ) ανάλυση τρόπου επιθεώρησης και επισήμανσης των ουσιωδών προβλημάτων, δ) εκτίμηση του πως η διοίκηση κατανοεί τα εκπαιδευτικά προβλήματα αλλά και την ίδια την αξιολόγηση.

Β) ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΚΑΙ ΑΝΑΛΥΣΗΣ ΤΟΥ ΕΜΠΕΙΡΙΚΟΥ ΥΛΙΚΟΥ 3)Η ανάλυση των εκθέσεων στηρίζεται σε παραμέτρους που αφορούν: α) το περιεχόμενο εντύπου εκθέσεων, β) την ανάλυση εκπαιδευτικών προβλημάτων , γ) θεωρητικές κατηγορίες ανάλυσης της εκπαιδευτικής πολιτικής. 4)Η ανάλυση και αξιολόγηση βασίζεται: α) διαρθρωτικά προβλήματα και ελάχιστες συνθήκες εκπαίδευσης, β) προβλήματα σε σχέση με το έργο της εποπτείας, γ) προβλήματα στις σχέσεις των εκπαιδευτικών θεσμών

Γ) ΚΡΙΤΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ ΕΚΘΕΣΕΩΝ 1) Θεσμικό status και περιεχόμενο Εκθέσεων Σύνταξη Ετήσιας Γενικής Έκθεσης από τους Επιθεωρητές ως το 1982 και υποβολή στην Ανώτερη Εκπαιδευτική περιφέρεια. Η ΕΓΕΕ είναι η κύρια έκθεση, όμως συντάσσονται κι άλλες όπως: α) Τρίμηνες εκθέσεις λειτουργίας των σχολείων που υποβάλλονται στον Επόπτη. β) Εκθέσεις που υποβάλλονται στον Νομάρχη στην αρχή του ημερολογιακού έτους. γ) Ειδικές εκθέσεις είτε πάγιες είτε κατόπιν ειδικής εντολής κ.α.

Γ) ΚΡΙΤΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ ΕΚΘΕΣΕΩΝ 2.Λειτουργικά προβλήματα εκπαίδευσης Η πλειοψηφία των ΕΓΕΕ αναφέρουν πολύ καλά έως άριστα αποτελέσματα. Μέγα πρόβλημα η έλλειψη διδακτικού προσωπικού στην αρχή του σχολικού έτους λόγω αργοπορίας μόνιμων διορισμών, διορισμού αναπληρωτών, αργοπορημένων αποσπάσεων, έλλειψης πιστώσεων για αναπληρωτές, ιδιαίτερα σε προβληματικές γεωγραφικά περιφέρειες. Η λειτουργία πολλών μονοθέσιων σπάνια εμφανίζεται σαν πρόβλημα λόγω τοπικών αντιδράσεων. Πρόβλημα η μη έγκαιρη αποστολή σχολικών βιβλίων.

Γ) ΚΡΙΤΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ ΕΚΘΕΣΕΩΝ 2.Λειτουργικά προβλήματα εκπαίδευσης Σοβαρό πρόβλημα η μη κωδικοποίηση της εκπαιδευτικής νομοθεσίας και η μη τήρηση αρχείων με ενιαίο τρόπο. Προβλήματα απόδοσης λογαριασμών σχολικών ταμείων λόγω γραφειοκρατίας και ανάγκη οργάνωσης των γραφείων εκπαίδευσης με την εφαρμογή της μηχανοργάνωσης κυρίως σε θέματα μισθοδοσίας εκπαιδευτικών. Απαραίτητος εξορθολογισμός στο σύστημα διανομής των Εποπτικών μέσων διδασκαλίας απευθείας από τις Επιθεωρήσεις κι όχι από τον ΟΣΚ.

Γ) ΚΡΙΤΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ ΕΚΘΕΣΕΩΝ 2.Λειτουργικά προβλήματα εκπαίδευσης Μεγάλο πρόβλημα σχολικής στέγης με συστεγάσεις, μισθώσεις ακατάλληλων κτηρίων, έλλειψη συντήρησης των υπαρχόντων κτηρίων, ελλείψεις καθαριότητας και υγιεινής σχολικών κτηρίων. Γενικότερα πρόβλημα υποχρηματοδότησης της Δημοτικής Εκπαίδευσης που υποβάλλεται πάντα σε χαμηλούς τόνους.

Γ) ΚΡΙΤΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ ΕΚΘΕΣΕΩΝ 3.Εποπτεία και επιμόρφωση διδακτικού προσωπικού Οι Επιθεωρητές έχουν Εποπτικό, διοικητικό αλλά και επιμορφωτικό έργο αν και αρχίζει να αμφισβητείται ο θεσμός της Εποπτείας. Αλλού επιθεώρηση όλων των δασκάλων της περιφέρειας και αλλού όσοι θέλουν υπηρεσιακή εξέλιξη. Στις ΕΓΕΕ δεν περιλαμβάνονται τα Νηπιαγωγεία των περιφερειών.

Γ) ΚΡΙΤΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ ΕΚΘΕΣΕΩΝ 3.Εποπτεία και επιμόρφωση διδακτικού προσωπικού Γίνονται από τους Επιθεωρητές μεθοδολογικές υποδείξεις, καθοδηγητικές συζητήσεις και αργότερα απλές παιδαγωγικές συζητήσεις με την προτροπή να γίνουν περισσότερες από τους ίδιους τους Επιθεωρητές χωρίς όμως πραγματοποίηση τους σε συνεχή και προγραμματισμένη βάση. Στον ετήσιο προγραμματισμό δίνονται διάφορες διοικητικές οδηγίες στους Διευθυντές και οι σύλλογοι διδασκόντων κάνουν προγραμματισμό δραστηριοτήτων όπου οι εκπαιδευτικοί αναλαμβάνουν διάφορες δραστηριότητες σε συγκεκριμένους τομείς.

Γ) ΚΡΙΤΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ ΕΚΘΕΣΕΩΝ 4.Σχέσεις σχολείου-οικογένειας και η σχολική ζωή. Δεν αναφέρεται στις εκθέσεις η συνεργασία με τους Συλλόγους Γονέων και Κηδεμόνων. Στη σχολική ζωή αναφέρονται δραστηριότητες όπως πολιτιστικές και επετειακές εκδηλώσεις και εκκλησιασμός μάλλον υποχρεωτικός.

Γ) ΚΡΙΤΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ ΕΚΘΕΣΕΩΝ 5. Παρατηρήσεις πάνω στο περιεχόμενο εκπαίδευσης. Υπάρχουν προτάσεις για βελτίωση ποιότητας της εκπαίδευσης κυρίως έμμεσα όπως η συνεχής επιμόρφωση των εκπαιδευτικών με ημερίδες, μετεκπαίδευση σε ΜΔΔΕ, λειτουργία περισσοτέρων ΣΕΛΔΕ, έκδοση από το ΚΕΜΕ επιστημονικού περιοδικού. Η επιμόρφωση να αποτελεί κριτήριο υπηρεσιακής εξέλιξης σαν κίνητρο.

Γ) ΚΡΙΤΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ ΕΚΘΕΣΕΩΝ 5. Παρατηρήσεις πάνω στο περιεχόμενο εκπαίδευσης. Η εποπτεία λόγω φόρτου εργασίας δεν λειτουργεί πλέον αποδοτικά. Προτείνεται η διεύρυνση εξοπλισμού εποπτικών μέσων στα σχολεία, η βελτίωση των σχολικών βιβλίων και αμυδρά η διδασκαλία της Ξένης Γλώσσας από την Ε’ Δημοτικού. Προτείνεται να αποφεύγεται η συστέγαση Δημοτικών Σχολείων και η μίσθωση ακατάλληλων κτηρίων για τα Νηπιαγωγεία . Γενικά οι ΕΓΕΕ έχουν τυπικό χαρακτήρα και δεν μπαίνουν στα ουσιώδη προβλήματα της εκπαίδευσης.

ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΑΣ