Επικοινωνώντας με τα παιδιά

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ειδικότερα ζητήματα Πρόσβασης τρίτου
Advertisements

ΜΑΚΙΓΙΑΖ.
ΨΥΧΟΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΥΛΙΚΟ ΒΡΕΦΟΝΗΠΙΑΚΟΥ ΣΤΑΘΜΟΥ
Nacionalno računovodstvo
KVANTITATIVNE METODE U GRAĐEVINSKOM MENADŽMENTU
«Ο ΔΗΜΟΤΙΚΟΣ ΚΗΠΟΣ ΤΟΥ ΤΑΞΙΜΙΟΥ»
2. VAJA – sile ob dotiku in na daljavo
RADAR ZA PLOVILO ESMO Laboratorij za Sevanje in Optiko
תנועה הרמונית מטוטלת – חלק ב'.
Pasiruošimas “Elektros” skyriaus laboratoriniams darbams
הסקה על פרופורציה באוכלוסייה
ΧΡΗΣΤΟΓΛΟΥ ΙΩΑΝΝΗΣ ΓΕΝ
Κοινωνία, παραβατικές συμπεριφορές, πολιτική καταστολή
ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΚΑΙ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΩΝ ΦΟΡΕΩΝ ΤΗΣ
ΔΙΑΤΑΡΑΧΕΣ ΟΞΕΟΒΑΣΙΚΗΣ ΙΣΟΡΡΟΠΙΑΣ
Επανάληψη.
ΑΝΑΛΥΤΙΚΗ ΧΗΜΕΙΑ Εισαγωγή.
ΑΡΙΘΜΟΔΕΙΚΤΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑΣ
Διαχείριση Κινδύνου* *Η σειρά παρουσιάσεων για το μάθημα «Διαχείριση Κινδύνου» βασίζεται στο σύγγραμμα των Σχοινιωτάκη, Ν., και Συλλιγάρδου Γ., «Διαχείριση.
ΣΑΕ ΙΙ – ΥΔΡΑΥΛΙΚΑ & ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ
Εργασία στο μάθημα της Βιολογίας της Ά λυκείου του μαθητή Γεώργιου Μ.
Κεφάλαιο 6 οι φίλοι μας, οι φίλες μας
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΓΙΑ ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΥΣ (Κ105)
Επαγγέλματα στο Βυζάντιο
Μορφές & Διαδικασίες Αξιολόγησης
ΗΛΕΚΤΡΟΜΥΟΓΡΑΦΗΜΑ.
Εισαγωγή στη Ρομποτική
Λέκτορας Κώστας Κορδάς Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
Κάνε κλικ σε κάθε λέξη για να δεις τη σημασία
Μεσαιωνικό Κάστρο Λεμεσού
ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ ΓΕΩΜΕΤΡΙΑ 5Ο ΚΕΦ.
ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ
Δρ. ΚΥΡΙΑΖΟΠΟΥΛΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
Καδράκι ‘‘Ο Χριστός σώζει τον Πέτρο από τον καταποντισμό στα κύματα’’
Πυρηνική Φυσική και Φυσική Στοιχειωδών Σωματιδίων (5ου εξαμήνου, χειμερινό ) Τμήμα T3: Κ. Κορδάς & Χ. Πετρίδου Μάθημα 4 Mέγεθος πυρήνα Κώστας.
Η προβληματική των γενικών σκοπών και των ειδικών στόχων:
Σχεδιασμός και Οργάνωση του μαθήματος
Διαφορές και Ομοιότητες Κερδοσκοπικών και Μη Κερδοσκοπικών Οργανισμών
Put Options.
Χονδρός Παναγιώτης Σοφού Ειρήνη Μυρογιάννη Χρύσα Καλαϊτζή Κατερίνα
Εισηγητής: Ιωάννης Χρήστογλου Γεν. Διευθυντής Δ.Ε.Υ.Α. Κατερίνης
Καλαματα Η ιστορία της.
Ψηφιακές Επικοινωνίες Ι
Ψηφιακές Τηλεπικοινωνιές
Αθανάσιος Κ. Ρισβάς.
Η Γαλλική Επανάσταση.
ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΙΚΟ ΣΩΜΑ.
Η ΤΕΧΝΗ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΪΚΗ ΕΠΟΧΗ
Απέκκριση Οι δυο κύριες οδοί απομάκρυνσης των φαρμάκων από τον οργανισμό, είναι αφ ενός ο μεταβολισμός τους στο ήπαρ, που μόλις εξετάσαμε, και αφ ετέρου.
ΜΥΕ003-ΠΛΕ70: Ανάκτηση Πληροφορίας
Τα πολιτικά κόμματα Ορισμός: α) η κατάκτηση της πολιτικής εξουσίας, β) μόνιμη οργάνωση σε όλη την επικράτεια, γ) λαϊκή στήριξη Λειτουργίες: -α) ενοποίηση-εναρμονισμός.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Μύκητας Κεφίρ και Σπόροι Κεφίρ είναι το ίδιο πράγμα.
ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ.
Το παιδί που πεθαίνει.
ΤΟ ΜΑΓΝΗΤΙΚΟ ΠΕΔΙΟ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΥΛΗ
Οργανική Χημεία Ενότητα 1: Χημεία του Άνθρακα Χριστίνα Φούντζουλα
Πεντηκονταετία π.Χ..
Ψηφιακές Τηλεπικοινωνιές
Σύντομη Παρουσίαση Τόμος 2. Κεφάλαιο 2 «Στοιχεία Επικοινωνίας»
Αρχαία Ολυμπία Μυρσίνη Μαλίογκα Ε΄
3.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών Τμ. Μηχανικών Πληροφορικής
ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΧΡΟΝΟΣ.
Μερκ. Παναγιωτόπουλος - Φυσικός
ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΜΥΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ
ΤΟ ΦΩΣ ΩΣ ΑΥΤΟΝΟΜΗ ΦΥΣΙΚΗ ΟΝΤΟΤΗΤΑ
Μάθημα: ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΗΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
Εισαγωγή στη Διοικητική Λογιστική
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Επικοινωνώντας με τα παιδιά Δορυφορικό 3ης Ομάδας

Η πρώτη εντολή ήταν όταν η Εύα είπε στον Αδάμ να φάει το μήλο· το μεγαλύτερο θαύμα της Αγίας Γραφής ήταν όταν ο Ιησούς του Ναυή είπε στο γιο του να σταθεί ακίνητος κι εκείνος το έκανε· ο Μωυσής πέθανε πριν φτάσει στον Καναδά· στο πρώτο βιβλίο της Αγίας Γραφής, ο Θεός κουράστηκε από τη δημιουργία του κόσμου και πήρε άδεια το Σάββατο· οι επιστολές ήταν οι γυναίκες των αποστόλων.

Μια αποτελεσματική εισαγωγή θα... κερδίσει την προσοχή των παιδιών από πράγματα όπως κάποια προηγούμενη δραστηριότητα, τον καιρό, ή έναν καυγά στο σπίτι· εστιάσει την προσοχή των παιδιών στη Βιβλική αλήθεια· για παράδειγμα, ο Θεός συγχωρεί την αμαρτία, ο Θεός μπορεί να κάνει τα πάντα, ή οι φίλοι κάνουν τα πάντα προκειμένου να δείξουν την αγάπη τους

Ερώτηση

Μια αληθινή ιστορία

Μια δραστηριότητα ακολουθούμενη από ερωτήσεις

Σχετικά αντικείμενα

Σύντομο θεατρικό/ κουκλοθέατρο

κερδίζοντας την προσοχή των μαθητών, και εστιάζοντας την προσοχή τους στη Βιβλική αλήθεια.

Ο Ιησούς μεγάλωσε κι έμαθε για το Θεό. Τα παιδιά παίζουν ένα παιχνίδι όπου ο αρχηγός τους δείχνει μια σειρά έγχρωμων εικόνων και τα παιδιά τρέχουν προς το μέρος του δωματίου όπου υπάρχει η αντίστοιχη εικόνα. Τα παιδιά έπειτα συζητούν τι θα έκαναν με τα αντικείμενα της εικόνας.

Οι Μάγοι επισκέπτονται τον Ιησού. Προετοιμάστε την εικόνα μιας καμήλας με αποσπώμενη ουρά. Καλύψτε τα μάτια των παιδιών με ένα μαντήλι και το καθένα με τη σειρά του πρέπει να βάλει την ουρά στη σωστή θέση. Δώστε έπαθλο σε όποιο παιδί βάλει την ουρά όσο γίνεται πιο κοντά στη σωστή θέση. Πείτε στα παιδιά πως η σημερινή ιστορία αναφέρεται σε ένα μακρύ ταξίδι που έκαναν κάποιοι άνδρες πάνω σε καμήλες.

Κίνδυνος – η εισαγωγή να είναι δημιουργική και διασκεδαστική μα άσχετη με την ιστορία. Κίνδυνος – η εισαγωγή να είναι τόσο μεγάλη και δημιουργική που να επισκιάζει το μάθημα.

Μια αποτελεσματική εισαγωγή... Θα κερδίσει την προσοχή των μαθητών· Θα εστιάσει την προσοχή των μαθητών στο μάθημα· Δεν θα επισκιάσει το μάθημα

Μια φορά κι έναν καιρό υπήρχε ένα ΜΟΥΚ που ζούσε σε ένα ΓΑΚ Μια φορά κι έναν καιρό υπήρχε ένα ΜΟΥΚ που ζούσε σε ένα ΓΑΚ. Κάθε μέρα το ΜΟΥΚ ξυπνούσε, έβγαινε από το ΓΑΚ και πήγαινε στο ΦΟΡΓΚ με το ΝΙΝΓΚ του. Όταν ο ΜΟΥΚ και το ΝΙΝΓΚ έφτασαν στο ΦΟΡΓΚ κοίταξαν τριγύρω. Το ΦΟΡΓΚ ήταν μεγάλο και άσπρο με μπλε ΦΡΑΛΣ γύρω από τον τοίχο. Ο ΜΟΥΚ και το ΝΙΝΓΚ έπαιζαν συνήθως με τα ΦΡΑΛΣ μα σήμερα πήγε πριν από αυτούς ο ΤΙΓΚ κι έτσι ο ΜΟΥΚ και το ΝΙΝΓΚ επέστρεψαν στο ΓΑΚ του ΜΟΥΚ.

κερδίσουμε και εστιάσουμε την προσοχή των μαθητών στην αρχή του μαθήματος διασαφηνίσουμε οτιδήποτε μπορεί να μπερδεύει τα παιδιά.

Μάρκος 2:1-12 Ο Ιησούς θεραπεύει τον παράλυτο Ύστερα από μερικές μέρες μπήκε πάλι ο Ιησούς στην Καπερναούμ και διαδόθηκε ότι βρίσκεται σε κάποιο σπίτι. Αμέσως συγκεντρώθηκαν πολλοί, ώστε δεν υπήρχε χώρος ούτε κι έξω από την πόρτα· και τους κήρυττε το μήνυμά του. Έρχονται τότε μερικοί προς αυτόν, φέρνοντας έναν παράλυτο, που τον βάσταζαν τέσσερα άτομα. Επειδή δεν μπορούσαν να τον φέρουν κοντά στον Ιησού εξαιτίας του πλήθους, έβγαλαν τη στέγη πάνω από ‘κει που ήταν ο Ιησούς, έκαναν ένα άνοιγμα και κατέβασαν το κρεβάτι, πάνω στο οποίο ήταν ξαπλωμένος ο παράλυτος. Όταν είδε ο Ιησούς την πίστη τους, είπε στον παράλυτο: «Παιδί μου, σου συγχωρούνται οι αμαρτίες». Κάθονταν όμως εκεί μερικοί γραμματείς και συλλογίζονταν μέσα τους: «Μα πώς μιλάει αυτός έτσι, προσβάλλοντας το Θεό; Ποιος μπορεί να συγχωρεί αμαρτίες; Μόνο ένας, ο Θεός». Αμέσως κατάλαβε ο Ιησούς ότι αυτά σκέφτονται και τους λέει: «Γιατί κάνετε αυτές τις σκέψεις στο μυαλό σας; Τι είναι ευκολότερο να πω στον παράλυτο: «σου συγχωρούνται οι αμαρτίες» ή να του πω, «σήκω, πάρε το κρεβάτι σου και περπάτα»; Για να μάθετε λοιπόν ότι ο Υιός του Ανθρώπου έχει την εξουσία να συγχωρεί πάνω στη γη αμαρτίες» -λέει στον παράλυτο: «Σ’ εσένα το λέω, σήκω, πάρε το κρεβάτι σου και πήγαινε στο σπίτι σου». Εκείνος σηκώθηκε αμέσως, πήρε το κρεβάτι του και μπροστά σ’ όλους βγήκε έξω, έτσι που όλοι θαύμαζαν και δόξαζαν το Θεό: «Τέτοια πράγματα», έλεγαν, «ποτέ μέχρι τώρα δεν έχουμε δει!»