Technical Vocational Education (TVE)

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
1 Please include the following information on this slide: Παρακαλώ, συμπεριλάβετε τις παρακάτω πληροφoρίες στη διαφάνεια: Name Giannakodimou Aliki Kourkouta.
Advertisements

WRITING TEACHER ELENI ROSSIDOU ©Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού.
PESTALOZZI Council of Europe training Program for education professionals European Modules for Trainer Training ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ PESTALOZZI EDUCATION.
ΗΥ Παπαευσταθίου Γιάννης1 Clock generation.
Business English Ενότητα # 9: Financial Planning Ευαγγελία Κουτσογιάννη Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ Ανώτατο Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Πειραιά.
Week 11 Quiz Sentence #2. The sentence. λαλο ῦ μεν ε ἰ δότες ὅ τι ὁ ἐ γείρας τ ὸ ν κύριον Ἰ ησο ῦ ν κα ὶ ἡ μ ᾶ ς σ ὺ ν Ἰ ησο ῦ ἐ γερε ῖ κα ὶ παραστήσει.
WRITING B LYCEUM Teacher Eleni Rossidou ©Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ Θέματα Διδακτικής των Φυσικών Εννοιών Teaching Science in Science Museums and Science Centers Towards.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ Θέματα Διδακτικής των Φυσικών Εννοιών Development of spatial thinking, geometry and physics. What can.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ Εκπαιδευτικά Προγράμματα με Χρήση Η/Υ Ι ΘΕΩΡΙΕΣ ΜΑΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ (Learning Theories and.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ Εισαγωγή στην Ανθρωπολογία της Τέχνης Κουλτούρα, πολιτισμός και εθνική ταυτότητα (CULTURE &I DENTITY.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ Θέματα Διδακτικής των Φυσικών Εννοιών Light, Science and Society The importance of plants for global.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ Θέματα Διδακτικής των Φυσικών Εννοιών Teaching Science in Science Museums and Science Centers Towards.
InSTALL Innovative STrategy for raising Awareness of Lifelong Learning in Greece Γιάννης Βογιατζής ΤΕΙ Πάτρας.
ΕΥΡΩΠΑΪΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ. SCHOOLS OF EUROPEAN EDUCATION.
ΔΕΥΤΕΡΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΩΝ ΑΘΗΝΑ, ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ 2011 Ο.ΕΠ.ΕΚ Αρχική Συνεδρία Γ. Τύπας, Σύμβουλος Παιδαγωγικού Ινστιτούτου και μέλος του Δ.Σ. του Ινστιτούτου.
Γιώργος Μαυρομμάτης Δια - εθνική πολιτική οικονομία.
Having teachers from abroad at our school During the two year Comenius project, we had some teachers from England and Germany teach in our school. Rachel.
Ψηφιακά Παιχνίδια και μάθηση Δρ. Νικολέτα Γιαννούτσου Εργαστήριο Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας.
Διαχείριση Διαδικτυακής Φήμης! Do the Online Reputation Check! «Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου 2015» Ε. Κοντοπίδη, ΠΕ19.
European Perspectives in Language Teaching, Learning, Assessment The European Language Portfolio: What, why and how Bessie Dendrinos School of Philosophy.
SCIENCE EDUCATION Οργάνωση εξωσχολικών επισκέψεων/δράσεων Άννα Σπύρτου Άννα Σπύρτου.
From Applying Theory to Theorising Practice Achilleas Kostoulas Epirus Institute of Technology.
Guide to Business Planning The Value System © Guide to Business Planning The “value system” is also referred to as the “industry value chain”. In contrast.
SPACE “Exploring the City surrounding our Prison: a glimpse from Inside to the Outside.” SDE DIAVATON.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Ερωτήσεις –απαντήσεις Ομάδων Εργασίας
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Jane Austen Pride and Prejudice (περηφάνια και προκατάληψη)
Σύμβαση του ΟΗΕ για τα δικαιώματα των ατόμων με αναπηρία
Λ. Μήτρου, Επικ. Καθηγήτρια – Πανεπιστήμιο Αιγαίου Κανονιστικές και Κοινωνικές Διαστάσεις της Κοινωνίας της Πληροφορίας /3 Χειμερινό εξάμηνο
Σχολ. Σύμβουλος Αγγλικής
Ψηφιακeς ιδEες και αξIες
Ενημέρωση για eTwinning
“PROBLEM SOLVING AND DECISION MAKING”
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΠρΟταση δημιουργΙασ ΦυσικΗς ΔιεπαφΗς
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Διοίκηση Απόδοσης Επιχειρηματικών Διαδικασιών
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΒΧΔ Πολλαπλών κλιμάκων
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Example Rotary Motion Problems
Braille Messenger
ECTS-DS Labels Selection 2011 Αθήνα, 28/11/2011
Παγκοσμιοποίηση μύθος ή πραγματικότητα
Aρχιτεκτονική άμεσων ενισχύσεων
Η Περιβαλλοντική Αγωγή εισήλθε στα εκπαιδευτικά συστήματα πολλών κρατών από την ανάγκη ανταπόκρισης στις όλο και αυξανόμενες πιέσεις της οικολογικής κρίσης.
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας
Εκπαιδευτική ρομποτική
Postgraduate Courses related to Clinical Criminology and Legal Psychology - Italy WE CAN – ΜΠΟΡΟΥΜΕ! Cyberbullying – Κυβερνοεκφοβισμός Δίκτυο Δράσης για.
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ
Πάμε να φτάσουμε τ΄αστέρια…
Children with visual disability in the digital environment
Ενημέρωση για eTwinning
JSIS E 111: Elementary Modern Greek
Study in Holland: open to international minds
Study in Holland: open to international minds
Ελληνικά στο Clemton Park PS
Deriving the equations of
Εθνικό Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης Faceforward … into my home!
Erasmus + An experience with and for refugees Fay Pliagou.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Technical Vocational Education (TVE) What we teach in TVE Physics - aims and scopes: what we want to achieve through Physics teaching in TVE What topics I’ll teach next year How I’m going to teach Topics that the ePhys team should prepare Στο τέλος σχολιάζω: Το ωρολόγιο πρόγραμμα δεν επιτρέπει χωριστή αντιμετώπιση θεωρίας και εργαστηρίου στη Φυσική όπως γίνεται με τα μαθήματα Ειδικότητας. Θα προσπαθήσουμε λοιπόν να αντιμετωπίσουμε το εργαστηριακό κομμάτι σαν επί μέρους τμήμα της συνηθισμένης διδακτικής ώρας. Αποτέλεσμα: Διαμόρφωση χώρου - αίθουσας διπλής χρήσης

(e.g. “AC - DC circuits” or “Business administration”) What we teach in TVE Special Education subjects (different for each Section) (e.g. “AC - DC circuits” or “Business administration”)  Theory & Lab work General Education subjects (common to all Sections - compulsory for all students )  Theory only Στο τέλος σχολιάζω: Το ωρολόγιο πρόγραμμα δεν επιτρέπει χωριστή αντιμετώπιση θεωρίας και εργαστηρίου στη Φυσική όπως γίνεται με τα μαθήματα Ειδικότητας. Θα προσπαθήσουμε λοιπόν να αντιμετωπίσουμε το εργαστηριακό κομμάτι σαν επί μέρους τμήμα της συνηθισμένης διδακτικής ώρας. Αποτέλεσμα: Διαμόρφωση χώρου - αίθουσας διπλής χρήσης Physics: General Education subject  “chalk and blackboard”  no lab work (no space or time available)

Teaching Physics in TVE - aims and scopes According to the current curriculum the students should mainly be able to: Make the connection between Physics, Technology and everyday life; more explicitly they should: realise the essential role of Physics in developing Technology for the improvement of quality of life comprehend the interactions between Physics and Technology and their consequences in social, economic and environmental problems of nowadays Στο τέλος σχολιάζω: Το ωρολόγιο πρόγραμμα δεν επιτρέπει χωριστή αντιμετώπιση θεωρίας και εργαστηρίου στη Φυσική όπως γίνεται με τα μαθήματα Ειδικότητας. Θα προσπαθήσουμε λοιπόν να αντιμετωπίσουμε το εργαστηριακό κομμάτι σαν επί μέρους τμήμα της συνηθισμένης διδακτικής ώρας. Αποτέλεσμα: Διαμόρφωση χώρου - αίθουσας διπλής χρήσης Develop technological education and psycho-kinetic skills through the use of instruments and appliances

Teaching Physics in TVE - aims and scopes Students should be able to: Approach qualitatively, quantitatively and experimentally the basic concepts and laws of Physics, that will allow them to comprehend physical phenomena and their relations with the development of Technology and the environment in which they live Learn the methodology of Physical Sciences and connect it with their future professional life; i.e. learn to: observe measure predict and make assumptions verify or reject their assumptions describe and explain to a degree the natural world Στο τέλος σχολιάζω: Το ωρολόγιο πρόγραμμα δεν επιτρέπει χωριστή αντιμετώπιση θεωρίας και εργαστηρίου στη Φυσική όπως γίνεται με τα μαθήματα Ειδικότητας. Θα προσπαθήσουμε λοιπόν να αντιμετωπίσουμε το εργαστηριακό κομμάτι σαν επί μέρους τμήμα της συνηθισμένης διδακτικής ώρας. Αποτέλεσμα: Διαμόρφωση χώρου - αίθουσας διπλής χρήσης

What topics I’ll teach next year 1. Forces and equilibrium: The concept of force Molecular forces (coherence forces) Force causing deformations (plastic/elastic deformations - Hooke’s law) Synthesis and analysis of forces (vectors) 3rd Newton’s law Equilibrium of forces 2. Forces and motion: Concept of motion 1st Newton’s law Linear motion with constant velocity Linear motion with constant acceleration 2nd Newton’s law Linear Momentum Friction      Στο τέλος σχολιάζω: Το ωρολόγιο πρόγραμμα δεν επιτρέπει χωριστή αντιμετώπιση θεωρίας και εργαστηρίου στη Φυσική όπως γίνεται με τα μαθήματα Ειδικότητας. Θα προσπαθήσουμε λοιπόν να αντιμετωπίσουμε το εργαστηριακό κομμάτι σαν επί μέρους τμήμα της συνηθισμένης διδακτικής ώρας. Αποτέλεσμα: Διαμόρφωση χώρου - αίθουσας διπλής χρήσης

What are the main outcomes I’ll focus on: At the end of the first year of Physics lessons in our school, the students should: fulfill aim C mentioned before; more specifically they should learn to: observe measure predict and make assumptions verify or reject their assumptions learn how instruments and appliances work and how to use them Στο τέλος σχολιάζω: Το ωρολόγιο πρόγραμμα δεν επιτρέπει χωριστή αντιμετώπιση θεωρίας και εργαστηρίου στη Φυσική όπως γίνεται με τα μαθήματα Ειδικότητας. Θα προσπαθήσουμε λοιπόν να αντιμετωπίσουμε το εργαστηριακό κομμάτι σαν επί μέρους τμήμα της συνηθισμένης διδακτικής ώρας. Αποτέλεσμα: Διαμόρφωση χώρου - αίθουσας διπλής χρήσης understand and explain graphs identify the physical phenomena represented by a graph

We teach Physics twice per week How I’m going to teach The facts: We teach Physics twice per week The time schedule does not include special time for any experimental or lab work We do not have multiplicity of experimental devices (sensors and interfaces) and no funds to buy more Στο τέλος σχολιάζω: Το ωρολόγιο πρόγραμμα δεν επιτρέπει χωριστή αντιμετώπιση θεωρίας και εργαστηρίου στη Φυσική όπως γίνεται με τα μαθήματα Ειδικότητας. Θα προσπαθήσουμε λοιπόν να αντιμετωπίσουμε το εργαστηριακό κομμάτι σαν επί μέρους τμήμα της συνηθισμένης διδακτικής ώρας. Αποτέλεσμα: Διαμόρφωση χώρου - αίθουσας διπλής χρήσης We teach basic concepts of Physics, we use simplified phenomena from everyday life as examples. Everything has a low level, mainly qualitative approach

How I’m going to teach How I propose to proceed with my classes: Include small ICT interventions in everyday teaching Use a wide range of ICT tools in combination with traditional experiments, according to the needs of each topic I shall perform the experiments which will be shown on a big screen with the use of a digital camera and a video projector. Students will get involved in the experimental procedure Experimental data will be distributed to all computers – students will work in teams performing data analysis Στο τέλος σχολιάζω: Το ωρολόγιο πρόγραμμα δεν επιτρέπει χωριστή αντιμετώπιση θεωρίας και εργαστηρίου στη Φυσική όπως γίνεται με τα μαθήματα Ειδικότητας. Θα προσπαθήσουμε λοιπόν να αντιμετωπίσουμε το εργαστηριακό κομμάτι σαν επί μέρους τμήμα της συνηθισμένης διδακτικής ώρας. Αποτέλεσμα: Διαμόρφωση χώρου - αίθουσας διπλής χρήσης Alternatively, students will work in teams on their computers, following instructions (video measurements, applets etc) Lessons will take place in the “ePhysLab” …….

“ePhysLab”: our new lab!

My suggestion for ePhys We should prepare material that will cover the topics: Motion Linear motion with constant velocity Linear motion with constant acceleration 2nd Newton’s law  Linear momentum Στο τέλος σχολιάζω: Το ωρολόγιο πρόγραμμα δεν επιτρέπει χωριστή αντιμετώπιση θεωρίας και εργαστηρίου στη Φυσική όπως γίνεται με τα μαθήματα Ειδικότητας. Θα προσπαθήσουμε λοιπόν να αντιμετωπίσουμε το εργαστηριακό κομμάτι σαν επί μέρους τμήμα της συνηθισμένης διδακτικής ώρας. Αποτέλεσμα: Διαμόρφωση χώρου - αίθουσας διπλής χρήσης Friction We should approach our topics with different levels of difficulty and complexity, starting from the very basic!