ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΠΑ.Λ. ΕΛ. ΒΕΝΙΖΕΛΟΥ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΟΜΑΔΑ: ΚΡΙΝΟΣ ΧΡΩΜΑ: ΛΕΥΚΟ
Advertisements

Συγχώρα με, Αγάπη μου, που Ζούσα Πριν σε Γνωρίσω
Η ώρα είναι: 23:27 Για να δείτε την παρουσίαση κάντε κλικ σε κάθε οθόνη.
Καλαθέρη Μαγδαληνή Υπεύθυνη Αγωγής Υγείας Π.Ε. Ν. Εύβοιας.
Πρόγραμμα περιβαλλοντικής εκπαίδευσης
ΛΕΜΕ «ΟΧΙ» ΣΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟ
Κράτησα τη ζωή μου….
ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ΓΝΩΡΙΜΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ
Πολιτιστικό πρόγραμμα
Δημοτικό Σχολείο Βραχναιίκων Σχολικό Έτος
μαθαίνω για την κατασκηνωτική Ζωή
ΟΝΟΜΑ:ΜΑΝΟΣ ΠΑΠΑΔΑΚΗΣ ΒΑΣΙΛΗΣ ΛΟΥΛΟΥΔΗΣ
«O κήπος με τις 11 γάτες» Πρόγραμμα Συναισθηματικής Αγωγής Δημοτικό σχολείο Πτελεού Σχολικό έτος Υπεύθυνη εκπαιδευτικός :Δέσποινα Φούντα.
1 ΓΕΛ ΚΕΡΑΤΣΙΝΙΟΥ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΜΗΜΑΤΟΣ Α
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ΟΛΟΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΙ ΟΛΟΙ ΙΣΟΙ
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Παίζω, γελάω, περνάω όμορφα»
Όλα τώρα γύρω μου γελούνε κι απ’ αγάπη τώρα με μεθούνε σαν φιλώ γλυκά τα δυο σου χείλη που `ναι σαν τριαντάφυλλα τ’ Απρίλη.
Εταιρία Ψυχοκοινωνικής Υγείας του Παιδιού και του Εφήβου
«Είμαστε σύννεφα και παίρνουμε όποιο σχήμα θέλουμε»
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ Δ/ΕΚΠ Ν. ΚΥΚΛΑΔΩΝ ΑΓΩΓΗ ΥΓΕΙΑΣ «ΠΡΩΤΕΣ ΒΟΗΘΕΙΕΣ»
Κέντρα Ξένων Γλωσσών ΠΑΠΑΗΛΙΟΥ
27o Δημοτικό Σχολείο Αθηνών
«Είμαστε σύννεφα και παίρνουμε όποιο σχήμα θέλουμε»
Λέμε ΌΧΙ Στο Σχολικό Εκφοβισμό
1ο Δημοτικό Σχολείο Νεάπολης Θεσσαλονίκης
Σ ΄ αγαπώ Είσαι για μένα το πιο τρελό μου όνειρο.
Σχεδιασμός – Οργάνωση –Υλοποίηση προγράμματος Αγωγής Υγείας
27Ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΘΗΝΩΝ
ΛΗΘΗ, Λορέντζου Μαβίλη Επιμέλεια: Κατερίνα Κάζηρα.
1.4 Επικοινωνία και προβλήματα – Μέσα Μαζικής Επικοινωνίας
Η ΩΡΑ ΕΙΝΑΙ ΑΚΡΙΒΩΣ 07:34.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Στοματική υγιεινή»
Υπεύθυνη Εκπαιδευτικός: Παρασκευή Γουργουλιάτου
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Η ελιά στον τόπο μας»
Η ΈΡΕΥΝΑ ΤΟΥ ΕΛΕΥΘΕΡΟΥ ΧΡΟΝΟΥ
«Δράσεις κατά της βίας στο σχολείο την 6η Μαρτίου 2012» 70ο Γυμνάσιο Αθήνας.
Υπεύθυνη Σχολικών Δραστηριοτήτων Π.Ε. Θεσπρωτίας
Βιωματική δράση Α΄Γυμνασίου
42 Δημοτικό Σχολείο Πατρών
Υπεύθυνη Εκπαιδευτικός:ΝΑΛΜΠΑΝΤΗ ΜΑΡΙΑ Τάξη:Δ1΄ Π.Π.Σ.Π.Π.
ΦΙΛΙΑ ΕΙΝΑΙ… ΑΠΌ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΗΣ Α΄ ΤΑΞΗΣ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΣΚΖ.
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΥΘΟΛΟΓΙΑ 1ο Δημ. Σχ. Βαγίων Τάξη : Γ’ Αριθμός μαθητών:12
Ομάδα εργασίας ΜαρίαΑντώνηςΧριστίναΛυδίαΕύα. Stop Bullying.
Η ΕΛΙΑ ΣΤΗΝ ΤΕΧΝΗ Πολιτιστικό πρόγραμμα των μαθητών της ΣΤ΄ τάξης του12 ου δημοτικού σχολείου Πατρών. Υπεύθυνη εκπαιδευτικός: Μπεντενίτη Ειρήνη.
ΤΑΞΗ:Α ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ 2 ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΕΥΚΗΣ
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Η Φιλία στη ζωή μας»
ΔΗΜΟΤΙΚΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΝΕΡΟ
Διατροφή και υγεία Πρόγραμμα Αγωγής υγείας Υπεύθυνη δασκάλα : Τσουλφά Μαρία Τάξη Δ΄ Σχ. έτος
ΓΛΩΣΣΙΚΟ ΜΑΘΗΜΑ Τάξη Στ1 Σχολική χρονιά Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής.
Βιωματική δράση Ταξιδεύοντας με τα παραμύθια Β΄ Τάξη 2ο Γυμνάσιο Πεύκης
Οι φάροι μας ενώνουν! 14 ο Δημοτικό Σχολείο Ρεθύμνου.
Ομαδική εργασία Ελένη Μπαμπίλα Σχολική Σύμβουλος.
Ειδικό Επαγγελματικό Εργαστήριο Επαγγελματικής Κατάρτισης Ελευσίνας Οι εκπαιδευτικοί Παναγιώτα Καρτσάκη (ΠΕ30), Χριστίνα Μωραϊτη (ΠΕ 19.50) και Ρουντίν.
«DIFRIENDS» Κατερίνα Μαρία-Αγγελική Βασιλική Ανδριάνα Σενάριο για το μάθημα της Γλώσσας Υπεύθυνη Καθηγήτρια: Κ. Κατερίνα Νικολοπούλου.
Η ΔΙΑΧΕΙΡΗΣΗ ΤΩΝ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΩΝ ΣΧ.ΜΟΝΑΔΑ: 6/ΘΕΣΙΟ ΔΗΜ. ΣΧ. ΑΓΚΑΘΙΑΣ-ΚΥΨΕΛΗΣ ΣΧ.ΕΤΟΣ: ΤΑΞΗ: Α' ΜΑΘΗΤΕΣ: 15 ΔΑΣΚΑΛΑ: ΜΑΝΙΑ ΑΘΗΝΑ.
Το ερωτηματολόγιο για το σχολικό εκφοβισμό ως μέσο ευαισθητοποίησης και κινητοποίησης όλου του σχολείου 1ο Γυμνάσιο Πεύκης Υπεύθυνη καθηγήτρια: Μαρία.
Κων/νος Καβάφης Διαθεματική εργασία Λογοτεχνίας Σταυρούλα Μαγουλά
7ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΛΑΡΙΣΑΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗ ΥΓΕΙΑΣ
ΦΙΛΙΑ Η έννοια της φιλίας Οι διαφορές φιλίας-παρέας
Ελαττώνω το θυμό, αυξάνω
Σκέψεις της στιγμής Μουσική: Autumn Rose.
Εκπαιδεύοντας τον παππού στο διαδίκτυο
“Εφηβεία, διαπροσωπικές σχέσεις, συγκρούσεις και συνθέσεις.”
ΑΓΩΓΗ ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ ΑΝΑΠΤΥΣΣΩ ΤΙΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ ΜΟΥ ΚΑΙ ΕΠΙΛΕΓΩ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΠΟΡΕΙΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΑΙ ΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΖΩΗΣ.
1.Βλέπω στα μάτια σου τη θλίψη. Νοιώθω την τελευταία σου χαρά.
Τίτλος Δράσης: “Zούμε Αειφορικά στην Ε.Ε.”
Γιατι υπαρχει το κακο στον κοσμο;
«ΞΕΡΩ ΤΙ ΖΗΤΑΩ» ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΡΟΛΗΨΗΣ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΕΞΑΡΤΗΣΙΟΓΟΝΩΝ ΟΥΣΙΩΝ-
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟΝ ΨΗΦΙΑΚΟ ΚΟΣΜΟ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΠΑ.Λ. ΕΛ. ΒΕΝΙΖΕΛΟΥ «Το νερό πηγή ζωής και έμπνευσης»

ΣΤΟΧΟΙ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΣΤΟΧΟΙ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ Να εκτιμήσουν οι μαθητές την αξία του νερού στην ύπαρξη της ζωής και στην υγεία μας Να ερμηνεύουν τις σχέσεις μεταξύ των στοιχείων της φύσης και των ανθρώπων. Να αναγνωρίζουν τα πλεονεκτήματα της πρόσληψης νερού για την υγεία και να κάνουν σωστές επιλογές. Να προστατεύουν τη σωματική και ψυχική υγεία. Να μάθουν να εκφράζονται.

ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ Καταιγισμός ιδεών Δημιουργία ομάδων Μιμητικά παιχνίδια Μελέτη των απόψεων μιας ομάδας ΄Ερευνα Δραματοποίηση

ΔΡΑΣΕΙΣ ΠΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΘΗΚΑΝ ΔΡΑΣΕΙΣ ΠΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΘΗΚΑΝ Παρουσίαση πινάκων ζωγραφικής με θέμα το νερό

ΔΡΑΣΕΙΣ ΠΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΘΗΚΑΝ ΔΡΑΣΕΙΣ ΠΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΘΗΚΑΝ και δημιουργία των δικών μας έργων

ΔΡΑΣΕΙΣ ΠΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΘΗΚΑΝ ΔΡΑΣΕΙΣ ΠΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΘΗΚΑΝ Μαντινάδες, Ποιήματα και Ιστορίες με θέμα το νερό: «Δροσιά πηγάζει Ομορφιά Ζωντάνια ευχαριστία Το πίνεις μα στο στόμα σου Καμιά δεν έχει ουσία»

Νερό τσ΄αγάπης Κάποτε κάπου μακριά ένα μικρό ζευγάρι, κάθονται μιαν αργαδινή κάτω από το φεγγάρι. Μιλούν και γέμισ' ερωθιές ο κόσμος κι ευτυχία, να δείτε που μια όμορφη αρχίζει ιστορία. Κάθονται και ο γης τ' άλλου σφιχτά βαστά τη χέρα, και ορκίζονται ότι μαζί θα πάνε παρά πέρα. Ξάφνου ο νιος παίρνει μορφή στενάχωρη και λέει, καημούς πως έχει και θωρεί τα μάτια του και κλαίει. Πονώ γιατί φοβούμαι ντο πως ό,τι αγαπώ θα χάσω, και τέτοια αγάπη πες μου εσύ πώς να την ξεπεράσω. Και του λέει η κοπελιά: ΝΕΡΟ ΤΣ'ΑΓΑΠΗΣ σου βαστώ καθάριο να στο δώσω, να δεις πως πράμα σαν κι εσέ δεν αγαπάω τόσο Νιος: Τότες σιωπώ και πλάι σου υπόσχομαι πως θα 'μαι, με γέλιο και για τίπουτα ψύχη μου δεν φοβάμαι ΝΙΚΟΛΕΤΑ ΣΤΡΑΤΟΥΔΑΚΗ

ΔΡΑΣΕΙΣ ΠΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΘΗΚΑΝ ΔΡΑΣΕΙΣ ΠΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΘΗΚΑΝ Έρευνα για τις ψυχολογικές επιδράσεις του νερού Το νερό ακούει, διαβάζει, αισθάνεται σύμφωνα με το Dr Masaru Emoto

ΔΡΑΣΕΙΣ ΠΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΘΗΚΑΝ ΔΡΑΣΕΙΣ ΠΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΘΗΚΑΝ Το νερό ως μέσο ψυχαγωγίας

ΔΡΑΣΕΙΣ ΠΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΘΗΚΑΝ ΔΡΑΣΕΙΣ ΠΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΘΗΚΑΝ Θρύλοι και μύθοι απ΄όλη την Ελλάδα σχετικά με το νερό

ΔΡΑΣΕΙΣ ΠΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΘΗΚΑΝ ΔΡΑΣΕΙΣ ΠΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΘΗΚΑΝ Δραματοποίηση του θρύλου για τη δημιουργία της λίμνης του Κουρνά

ΟΙ ΥΠΕΥΘΥΝΕΣ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΕΣ Αλεξάκη Βασιλική Δασκαλάκη Κων/να Μπορμπουδάκη Κατερίνα