Μετρήσεις και δημιουργία επιδαπέδιων παιχνιδιών

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ειδικότερα ζητήματα Πρόσβασης τρίτου
Advertisements

ΜΑΚΙΓΙΑΖ.
ΨΥΧΟΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΥΛΙΚΟ ΒΡΕΦΟΝΗΠΙΑΚΟΥ ΣΤΑΘΜΟΥ
Nacionalno računovodstvo
KVANTITATIVNE METODE U GRAĐEVINSKOM MENADŽMENTU
«Ο ΔΗΜΟΤΙΚΟΣ ΚΗΠΟΣ ΤΟΥ ΤΑΞΙΜΙΟΥ»
2. VAJA – sile ob dotiku in na daljavo
RADAR ZA PLOVILO ESMO Laboratorij za Sevanje in Optiko
תנועה הרמונית מטוטלת – חלק ב'.
Pasiruošimas “Elektros” skyriaus laboratoriniams darbams
הסקה על פרופורציה באוכלוסייה
ΧΡΗΣΤΟΓΛΟΥ ΙΩΑΝΝΗΣ ΓΕΝ
Κοινωνία, παραβατικές συμπεριφορές, πολιτική καταστολή
ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΚΑΙ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΩΝ ΦΟΡΕΩΝ ΤΗΣ
ΔΙΑΤΑΡΑΧΕΣ ΟΞΕΟΒΑΣΙΚΗΣ ΙΣΟΡΡΟΠΙΑΣ
Επανάληψη.
ΑΝΑΛΥΤΙΚΗ ΧΗΜΕΙΑ Εισαγωγή.
ΑΡΙΘΜΟΔΕΙΚΤΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑΣ
Διαχείριση Κινδύνου* *Η σειρά παρουσιάσεων για το μάθημα «Διαχείριση Κινδύνου» βασίζεται στο σύγγραμμα των Σχοινιωτάκη, Ν., και Συλλιγάρδου Γ., «Διαχείριση.
ΣΑΕ ΙΙ – ΥΔΡΑΥΛΙΚΑ & ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ
Εργασία στο μάθημα της Βιολογίας της Ά λυκείου του μαθητή Γεώργιου Μ.
Κεφάλαιο 6 οι φίλοι μας, οι φίλες μας
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΓΙΑ ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΥΣ (Κ105)
Επαγγέλματα στο Βυζάντιο
Μορφές & Διαδικασίες Αξιολόγησης
ΗΛΕΚΤΡΟΜΥΟΓΡΑΦΗΜΑ.
Εισαγωγή στη Ρομποτική
Λέκτορας Κώστας Κορδάς Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
Κάνε κλικ σε κάθε λέξη για να δεις τη σημασία
Μεσαιωνικό Κάστρο Λεμεσού
ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ ΓΕΩΜΕΤΡΙΑ 5Ο ΚΕΦ.
ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ
Δρ. ΚΥΡΙΑΖΟΠΟΥΛΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
Καδράκι ‘‘Ο Χριστός σώζει τον Πέτρο από τον καταποντισμό στα κύματα’’
Πυρηνική Φυσική και Φυσική Στοιχειωδών Σωματιδίων (5ου εξαμήνου, χειμερινό ) Τμήμα T3: Κ. Κορδάς & Χ. Πετρίδου Μάθημα 4 Mέγεθος πυρήνα Κώστας.
Η προβληματική των γενικών σκοπών και των ειδικών στόχων:
Σχεδιασμός και Οργάνωση του μαθήματος
Διαφορές και Ομοιότητες Κερδοσκοπικών και Μη Κερδοσκοπικών Οργανισμών
Put Options.
Χονδρός Παναγιώτης Σοφού Ειρήνη Μυρογιάννη Χρύσα Καλαϊτζή Κατερίνα
Εισηγητής: Ιωάννης Χρήστογλου Γεν. Διευθυντής Δ.Ε.Υ.Α. Κατερίνης
Καλαματα Η ιστορία της.
Ψηφιακές Επικοινωνίες Ι
Ψηφιακές Τηλεπικοινωνιές
Αθανάσιος Κ. Ρισβάς.
Η Γαλλική Επανάσταση.
ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΙΚΟ ΣΩΜΑ.
Η ΤΕΧΝΗ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΪΚΗ ΕΠΟΧΗ
Απέκκριση Οι δυο κύριες οδοί απομάκρυνσης των φαρμάκων από τον οργανισμό, είναι αφ ενός ο μεταβολισμός τους στο ήπαρ, που μόλις εξετάσαμε, και αφ ετέρου.
ΜΥΕ003-ΠΛΕ70: Ανάκτηση Πληροφορίας
Τα πολιτικά κόμματα Ορισμός: α) η κατάκτηση της πολιτικής εξουσίας, β) μόνιμη οργάνωση σε όλη την επικράτεια, γ) λαϊκή στήριξη Λειτουργίες: -α) ενοποίηση-εναρμονισμός.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Μύκητας Κεφίρ και Σπόροι Κεφίρ είναι το ίδιο πράγμα.
ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ.
Το παιδί που πεθαίνει.
ΤΟ ΜΑΓΝΗΤΙΚΟ ΠΕΔΙΟ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΥΛΗ
Οργανική Χημεία Ενότητα 1: Χημεία του Άνθρακα Χριστίνα Φούντζουλα
Πεντηκονταετία π.Χ..
Ψηφιακές Τηλεπικοινωνιές
Σύντομη Παρουσίαση Τόμος 2. Κεφάλαιο 2 «Στοιχεία Επικοινωνίας»
Αρχαία Ολυμπία Μυρσίνη Μαλίογκα Ε΄
3.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών Τμ. Μηχανικών Πληροφορικής
ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΧΡΟΝΟΣ.
Μερκ. Παναγιωτόπουλος - Φυσικός
ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΜΥΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ
ΤΟ ΦΩΣ ΩΣ ΑΥΤΟΝΟΜΗ ΦΥΣΙΚΗ ΟΝΤΟΤΗΤΑ
Μάθημα: ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΗΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
Εισαγωγή στη Διοικητική Λογιστική
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Μετρήσεις και δημιουργία επιδαπέδιων παιχνιδιών Μετρήσεις και δημιουργία επιδαπέδιων παιχνιδιών Σχολ. Έτος 2016-2017 Ολοήμερο

Σκοπός εργασίας Οι μαθητές του ολοημέρου σχολείου αποφασίσαμε να δημιουργήσουμε έξω στην αυλή του σχολείου επιδαπέδια παιχνίδια –κουτσό για να παίζουν όλοι οι μαθητές του σχολείου στα διαλείμματα

Αναζήτηση επιδαπέδιων παιχνιδιών στο διαδίκτυο Αναζήτηση επιδαπέδιων παιχνιδιών στο διαδίκτυο Αναζήτηση στο internet για τις εικόνες από κουτσό σε αυλές σχολείων καταλήξαμε ότι θέλουμε το κουτσό σαλιγκάρι και το κουτσό μαργαρίτα

Google maps Στο μάθημα πληροφορικής του ολοημέρου χρησιμοποιήσαμε το google maps και εντοπίσαμε το σχολείο μας στον χάρτη. Συζητήσαμε και καταλήξαμε για το ποια περιοχή της αυλής θα μετρήσουμε και τι θα προτείνουμε να μπει από επιδαπέδιο παιχνίδι εκεί. Έπειτα εκτυπώσαμε σε χαρτί Α4 τον χάρτη αυτό του σχολείου μας.

Μετρήσεις στην αυλή του σχολείου Σε ομάδα των 5 ατόμων μετράμε τις διαστάσεις του χώρου στην αυλή του σχολείου όπου θα δημιουργίσουμε αργότερα το κουτσό- σαλιγκάρι Οι διαστάσεις τελικά ήταν 3,00 μ. x 2,40 μ.

Μετρήσεις στην αυλή του σχολείου Ο γραφέας σημειώνει τα σημεία μετρήσεων μας σε χάρτη. Επίσης σημειώνει τις μετρήσεις αποστάσεων τις οποίες μετρήσαμε με το μέτρο.

Μετρήσεις Σε ομάδα πέντε ατόμων μετρήσαμε την περιοχή B του χάρτη. Οι διαστάσεις που μετρήσαμε είναι: 3,00 μ. X 3,60 μ. Στην περιοχή αυτή προτείναμε να δημιουργηθεί το κουτσό- λουλούδι.

Δημιουργία χάρτη του σχολείου Στο μάθημα πληροφορικής του ολοημέρου εκτυπώσαμε τον χάρτη του σχολείου από το Google maps. Στη συνέχεια με την βοήθεια αυτού του χάρτη δημιουργήσαμε πρόχειρο τοπογραφικό διάγραμμα (κροκί).

Τοπογραφικό Διάγραμμα του σχολείου (κροκί) Τοπογραφικό Διάγραμμα του σχολείου (κροκί) Χρησιμοποιήσαμε τον χάρτη του Google Maps και δημιουργήσαμε το δικό μας πρόχειρο χάρτη του σχολείου μας. Σε αυτόν μετέπειτα σημειώσαμε την μετρούμενη περιοχή μας καθώς και τις διαστάσεις που μετρήσαμε.

Οι εικόνες με τα επιδαπέδια κουτσό και οι μετρήσεις μας με το τοπογραφικό μας διάγραμμα δόθηκαν στον Δ/ντή για να πάρουμε έγκριση και να συνεχίσουμε με την δημιουργία των κουτσό έξω στην αυλή του σχολείου μας

Η δημιουργία των κουτσό στην αυλή του σχολείου μας εγκρίθηκε από την Δ/νση του σχολείου μας και θα γίνει μετά τα Χριστούγεννα