Πρόσβαση στις σχολές Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ειδικότερα ζητήματα Πρόσβασης τρίτου
Advertisements

ΜΑΚΙΓΙΑΖ.
ΨΥΧΟΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΥΛΙΚΟ ΒΡΕΦΟΝΗΠΙΑΚΟΥ ΣΤΑΘΜΟΥ
Nacionalno računovodstvo
KVANTITATIVNE METODE U GRAĐEVINSKOM MENADŽMENTU
«Ο ΔΗΜΟΤΙΚΟΣ ΚΗΠΟΣ ΤΟΥ ΤΑΞΙΜΙΟΥ»
2. VAJA – sile ob dotiku in na daljavo
RADAR ZA PLOVILO ESMO Laboratorij za Sevanje in Optiko
תנועה הרמונית מטוטלת – חלק ב'.
Pasiruošimas “Elektros” skyriaus laboratoriniams darbams
הסקה על פרופורציה באוכלוסייה
ΧΡΗΣΤΟΓΛΟΥ ΙΩΑΝΝΗΣ ΓΕΝ
Κοινωνία, παραβατικές συμπεριφορές, πολιτική καταστολή
ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΚΑΙ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΩΝ ΦΟΡΕΩΝ ΤΗΣ
ΔΙΑΤΑΡΑΧΕΣ ΟΞΕΟΒΑΣΙΚΗΣ ΙΣΟΡΡΟΠΙΑΣ
Επανάληψη.
ΑΝΑΛΥΤΙΚΗ ΧΗΜΕΙΑ Εισαγωγή.
ΑΡΙΘΜΟΔΕΙΚΤΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑΣ
Διαχείριση Κινδύνου* *Η σειρά παρουσιάσεων για το μάθημα «Διαχείριση Κινδύνου» βασίζεται στο σύγγραμμα των Σχοινιωτάκη, Ν., και Συλλιγάρδου Γ., «Διαχείριση.
ΣΑΕ ΙΙ – ΥΔΡΑΥΛΙΚΑ & ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ
Εργασία στο μάθημα της Βιολογίας της Ά λυκείου του μαθητή Γεώργιου Μ.
Κεφάλαιο 6 οι φίλοι μας, οι φίλες μας
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΓΙΑ ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΥΣ (Κ105)
Επαγγέλματα στο Βυζάντιο
Μορφές & Διαδικασίες Αξιολόγησης
ΗΛΕΚΤΡΟΜΥΟΓΡΑΦΗΜΑ.
Εισαγωγή στη Ρομποτική
Λέκτορας Κώστας Κορδάς Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
Κάνε κλικ σε κάθε λέξη για να δεις τη σημασία
Μεσαιωνικό Κάστρο Λεμεσού
ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ ΓΕΩΜΕΤΡΙΑ 5Ο ΚΕΦ.
ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ
Δρ. ΚΥΡΙΑΖΟΠΟΥΛΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
Καδράκι ‘‘Ο Χριστός σώζει τον Πέτρο από τον καταποντισμό στα κύματα’’
Πυρηνική Φυσική και Φυσική Στοιχειωδών Σωματιδίων (5ου εξαμήνου, χειμερινό ) Τμήμα T3: Κ. Κορδάς & Χ. Πετρίδου Μάθημα 4 Mέγεθος πυρήνα Κώστας.
Η προβληματική των γενικών σκοπών και των ειδικών στόχων:
Σχεδιασμός και Οργάνωση του μαθήματος
Διαφορές και Ομοιότητες Κερδοσκοπικών και Μη Κερδοσκοπικών Οργανισμών
Put Options.
Χονδρός Παναγιώτης Σοφού Ειρήνη Μυρογιάννη Χρύσα Καλαϊτζή Κατερίνα
Εισηγητής: Ιωάννης Χρήστογλου Γεν. Διευθυντής Δ.Ε.Υ.Α. Κατερίνης
Καλαματα Η ιστορία της.
Ψηφιακές Επικοινωνίες Ι
Ψηφιακές Τηλεπικοινωνιές
Αθανάσιος Κ. Ρισβάς.
Η Γαλλική Επανάσταση.
ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΙΚΟ ΣΩΜΑ.
Η ΤΕΧΝΗ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΪΚΗ ΕΠΟΧΗ
Απέκκριση Οι δυο κύριες οδοί απομάκρυνσης των φαρμάκων από τον οργανισμό, είναι αφ ενός ο μεταβολισμός τους στο ήπαρ, που μόλις εξετάσαμε, και αφ ετέρου.
ΜΥΕ003-ΠΛΕ70: Ανάκτηση Πληροφορίας
Τα πολιτικά κόμματα Ορισμός: α) η κατάκτηση της πολιτικής εξουσίας, β) μόνιμη οργάνωση σε όλη την επικράτεια, γ) λαϊκή στήριξη Λειτουργίες: -α) ενοποίηση-εναρμονισμός.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Μύκητας Κεφίρ και Σπόροι Κεφίρ είναι το ίδιο πράγμα.
ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ.
Το παιδί που πεθαίνει.
ΤΟ ΜΑΓΝΗΤΙΚΟ ΠΕΔΙΟ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΥΛΗ
Οργανική Χημεία Ενότητα 1: Χημεία του Άνθρακα Χριστίνα Φούντζουλα
Πεντηκονταετία π.Χ..
Ψηφιακές Τηλεπικοινωνιές
Σύντομη Παρουσίαση Τόμος 2. Κεφάλαιο 2 «Στοιχεία Επικοινωνίας»
Αρχαία Ολυμπία Μυρσίνη Μαλίογκα Ε΄
3.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών Τμ. Μηχανικών Πληροφορικής
ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΧΡΟΝΟΣ.
Μερκ. Παναγιωτόπουλος - Φυσικός
ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΜΥΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ
ΤΟ ΦΩΣ ΩΣ ΑΥΤΟΝΟΜΗ ΦΥΣΙΚΗ ΟΝΤΟΤΗΤΑ
Μάθημα: ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΗΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
Εισαγωγή στη Διοικητική Λογιστική
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Πρόσβαση στις σχολές Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης Ομάδες Προσανατολισμού, Επιστημονικά Πεδία και σχολές

Ομάδες Προσανατολισμού Ανθρωπιστικών Σπουδών Θετικών Σπουδών Σπουδών Οικονομίας και Πληροφορικής

Επιστημονικά Πεδία 1ο: Ανθρωπιστικές, Νομικές και Κοινωνικές Επιστήμες 2ο: Θετικές και Τεχνολογικές Επιστήμες 3ο: Επιστήμες Υγείας και Ζωής 4ο: Επιστήμες της Εκπαίδευσης 5ο: Επιστήμες Οικονομίας και Πληροφορική

Καταθέτω μηχανογραφικό Επιλέγω Ομάδα Προσανατολισμού Επιτρέπει την πρόσβαση σε συγκεκριμένα επιστημονικά πεδία Συμμετέχω Στις Πανελλαδικές Εξετάσεις Με θέματα από την εξεταστέα ύλη Καταθέτω μηχανογραφικό Μέχρι δύο (2) επιστημονικά πεδία

Σχέση μαθημάτων που εξετάζονται Πανελλαδικώς με επιστημονικά πεδία Ένα Επιστημονικό Πεδίο Δύο Επιστημονικά Πεδία Ο μαθητής εξετάζεται σε τέσσερα (4) μαθήματα Ο μαθητής εξετάζεται σε τέσσερα (4) μαθήματα και ένα πέμπτο (5ο) μάθημα. Το πέμπτο (5ο) μάθημα μπορεί να είναι Γενικής Παιδείας ή Ομάδας Προσανατολισμού.

Ομάδα Προσανατολισμού ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ 1ο ΕΠ: ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΕΣ, ΝΟΜΙΚΕΣ & ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ 3ο ΕΠ: ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΥΓΕΙΑΣ ΚΑΙ ΖΩΗΣ 4ο ΕΠ: ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ 1. ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ (Ο.Π.) (1,3) 2.ΙΣΤΟΡΙΑ (Ο.Π.) (0,7) 3.ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ (Γ.Π.) 4.ΛΑΤΙΝΙΚΑ (Ο.Π.) 1.ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ (Ο.Π.) 2.ΙΣΤΟΡΙΑ (Ο.Π.) 3.ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ (Γ.Π.) (0,4) 4.ΒΙΟΛΟΓΙΑ (Γ.Π.) (0,9) 3.ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ (Γ.Π.) (1,3) 4.ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ (Γ.Π.) (0,7)

3 κοινά μαθήματα 1 επιπλέον μάθημα Αρχαία Ελληνικά (Ο.Π.) Ιστορία (Ο.Π.) Νεοελληνική Γλώσσα (Γ.Π.) 1 επιπλέον μάθημα Λατινικά (Ο.Π.) για το 1ο Ε.Π. Βιολογία (Γ.Π.) για το 3ο Ε.Π. Μαθηματικά (Γ.Π.) για το 4ο Ε.Π. 1 Ε.Π.-> 4 εξεταζόμενα μαθήματα 2. Ε.Π.->5 εξεταζόμενα μαθήματα Κάθε Ε.Π. έχει 2 μαθήματα με συντελεστές βαρύτητας

Ομάδα Προσανατολισμού ΘΕΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ 2ο ΕΠ: ΘΕΤΙΚΕΣ & ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ 3ο ΕΠ: ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΥΓΕΙΑΣ ΚΑΙ ΖΩΗΣ 4ο ΕΠ: ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ 1.ΦΥΣΙΚΗ (Ο.Π.) (0,7) 2.ΧΗΜΕΙΑ (Ο.Π.) 3.ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ (Γ.Π.) 4.ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ (Ο.Π.) (1,3) 1.ΦΥΣΙΚΗ (Ο.Π.) 2.ΧΗΜΕΙΑ (Ο.Π.) (0,7) 4.ΒΙΟΛΟΓΙΑ (Ο.Π.) (1,3) 3.ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ (Γ.Π.) (1,3) 4.ΙΣΤΟΡΙΑ (Γ.Π.) (0,7)

3 κοινά μαθήματα 1 επιπλέον μάθημα Φυσική (Ο.Π.) Χημεία (Ο.Π.) Νεοελληνική Γλώσσα (Γ.Π.) 1 επιπλέον μάθημα Μαθηματικά (Ο.Π.) για το 2ο Ε.Π. Βιολογία (Ο.Π.) για το 3ο Ε.Π. Ιστορία (Γ.Π.) για το 4ο Ε.Π. 1 Ε.Π.-> 4 εξεταζόμενα μαθήματα 2. Ε.Π.->5 εξεταζόμενα μαθήματα Κάθε Ε.Π. έχει 2 μαθήματα με συντελεστές βαρύτητας

Ομάδα Προσανατολισμού ΣΠΟΥΔΩΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ 3ο ΕΠ: ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΥΓΕΙΑΣ ΚΑΙ ΖΩΗΣ 4ο ΕΠ: ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ 5ο ΕΠ: ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ 1.ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ (Ο.Π.) 2.Α.Ε.Π.Π. (Ο.Π.) 3.ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ (Γ.Π.) (0,4) 4.ΒΙΟΛΟΓΙΑ (Γ.Π.) (0,9) 3.ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ (Γ.Π.) (1,3) 4.ΙΣΤΟΡΙΑ (Γ.Π.) (0,7) 1.ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ (Ο.Π.) (1,3) 3.ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ (Γ.Π.) 4.Α.Ο.Θ. (Ο.Π.) (0,7)

3 κοινά μαθήματα 1 επιπλέον μάθημα Μαθηματικά(Ο.Π.) Α.Ε.Π.Π. (Ο.Π.) Νεοελληνική Γλώσσα (Γ.Π.) 1 επιπλέον μάθημα Βιολογία (Γ.Π.) για το 3ο Ε.Π. Ιστορία (Γ.Π.) για το 4ο Ε.Π. Α.Ο.Θ. (Ο.Π.) για το 5ο Ε.Π. 1 Ε.Π.-> 4 εξεταζόμενα μαθήματα 2. Ε.Π.->5 εξεταζόμενα μαθήματα Κάθε Ε.Π. έχει 2 μαθήματα με συντελεστές βαρύτητας

Εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση Τα μόρια για κάθε επιστημονικό πεδίο προκύπτουν από τα 4 μόνο μαθήματα του κάθε πεδίου. Ο υπολογισμός των μορίων γίνεται με συγκεκριμένο τύπο. Για τμήματα που απαιτούν ειδικά μαθήματα ή πρακτικές δοκιμασίες προστίθενται και τα μόρια που προκύπτουν από την εξέταση στα ειδικά μαθήματα ή στις πρακτικές δοκιμασίες.

Τρόπος υπολογισμού μορίων [ (Α+Β+Γ+Δ) x 2 + (Α x 1,3) + (Β x 0,7) ] x 100 = ΣΥΝΟΛΟ ΜΟΡΙΩΝ για συγκεκριμένο Ε.Π., όπου Α, Β, Γ, Δ είναι οι γραπτοί βαθμοί των 4 πανελλαδικών μαθημάτων του συγκεκριμένου Ε.Π. και Α,Β είναι οι γραπτοί βαθμοί των 2 μαθημάτων με συντελεστές βαρύτητας του συγκεκριμένου πεδίου. Σε περίπτωση που ο υποψήφιος διεκδικεί την εισαγωγή του σε πεδίο με μειωμένους συντελεστές βαρύτητας, τότε: [ (Α+Β+Γ+Δ) x 2 + (Α x 0,9) + (Β x 0,4) ] x 100 = ΣΥΝΟΛΟ ΜΟΡΙΩΝ για συγκεκριμένο πεδίο, όπου Α, Β, Γ, Δ είναι οι γραπτοί βαθμοί των 4 πανελλαδικών μαθημάτων του συγκεκριμένου πεδίου και Α,Β είναι οι γραπτοί βαθμοί των 2 μαθημάτων με μειωμένους συντελεστές βαρύτητας του συγκεκριμένου πεδίου.

Τρόπος υπολογισμού μορίων όταν υπάρχουν ειδικά μαθήματα ή πρακτικές δοκιμασίες Καθορίζεται στην Υπουργική Απόφαση Φ.253/193309/Α5/2015 (ΦΕΚ 2647/Β΄/2015)

Σχολές ανά επιστημονικό πεδίο Σχετική η Υ.Α. Φ.253/85476/Α5/2015 (ΦΕΚ 995 B’/29-05-2015)

Ενημέρωση για τη διαδικασία και το χρονικό διάστημα υποβολής της Αίτησης Δήλωσης συμμετοχής στις πανελλαδικές εξετάσεις θα πραγματοποιηθεί εντός του μηνός Φεβρουαρίου μετά από νέες οδηγίες από το ΥΠΠΕΘ.