Η ΙΑΤΡΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΤΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΚΥΠΡΟΥ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ένα Ευρωπαϊκό πρόγραμμα δικτύου Comenius που συνδέει όσους χρησιμοποιούν υλικά μελέτης του χώρου και γεω-πληροφορίες στο σχολείο.
Advertisements

Δρ. Ανδρέας Δημητρίου Πρόεδρος
Επιτροπή Στρατηγικού Σχεδιασμού Π.Θ Γέμτος Θεοφάνης Καθηγητής, Τμήμα Γεωπονίας Φυτικής Παραγωγής και Αγροτικού Περιβάλλοντος.
Ημερίδα: Η πορεία της αξιολόγησης στο Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Στόχοι και προοπτικές - 1 η Νοεμβρίου 2012 Έκθεση Εξωτερικής Αξιολόγησης Προβλήματα – Δράσεις/Προτάσεις.
ΙΑΤΡΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΚΥΠΡΟΥ
ΕΘΝΙΚΟ & ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ
Τμήμα Βιολογικών Επιστημών ΒΙΟΛΟΓΙΑ: Η επιστήμη της ζωής
Page  1 Προτεραιότητες της Κυπριακής Προεδρίας για την Ανώτερη Εκπαίδευση Διεύθυνση Ανώτερης και Ανώτατης Εκπαίδευσης Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού.
ΟΜΑΔΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ για την ετοιμασία ΠΡΟΤΑΣΗΣ/ΕΙΣΗΓΗΣΗΣ προς την Ηγεσία του Πανεπιστημίου, αναφορικά με το Νέο Λειτουργικό Πλαίσιο παροχής Ιατροφαρμακευτικής.
Φροντίδα του Ογκολογικού ασθενούς στην Κοινότητα
 Με τι ασχολείται η παθολογία  Σπουδές  Μειονέκτημα  Χαρακτηριστικά του μελλοντικού γιατρού  Τι χρησιμοποιεί ένας παθολόγος  Τομείς απασχόλησης.
ΣΠΟΥΔΕΣ ΣΤΟ ΑΠΘ: ΙΑΤΡΙΚΗ ΣΧΟΛΗ
Πανεπιστήμιο Κρήτης Γραφείο Διασύνδεσης
Καθηγητής Τάσος Φιλαλήθης Πανεπιστήμιο Κρήτης Σχολή Επιστημών της Υγείας Τμήμα Ιατρικής.
Εκπαιδευτικές Δραστηριότητες στο ΕΚΕΦΕ “Δημόκριτος”
ΔΟΜΗ ΤΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ «ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ»
Κωνσταντίνος Φρουζής, Πρόεδρος ΣΦΕΕ Το Όραμα της Φαρμακοβιομηχανίας για την Ανάπτυξη για την Ανάπτυξη
2ο ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΣΕΡΡΩΝ ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ - ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ
Επίδραση μετεωρολογικών παραμέτρων στη συχνότητα εμφάνισης λοιμώξεων του κατώτερου ουροποιητικού συστήματος Σε ένα πληθυσμό που περιλαμβάνει κυρίως ασθενείς.
ΔΙΑΣΥΝΟΡΙΑΚΗ ΙΑΤΡΙΚΗ ΠΕΡΙΘΑΛΨΗ: ΟΙ ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣ ΣΤΗΝ ΙΑΤΡΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ.
Οι σπουδές στην Ελλάδα. Σπουδές ανά πεδίο. Χρονική διάρκεια σπουδών.
Γενετική Συμβουλευτική και Καρκίνος: η Κυπριακή Εμπειρία Έλενα Σπανού Αριστείδου, MS Σύμβουλος Γενετικής Κλινική Γενετικής Ινστιτούτο Νευρολογίας και Γενετικής.
Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στην Οδοντιατρική.
ΔΟΜΗ ΤΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ «ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ»
Συνδιοργάνωση: Σχολικός Σύμβουλος Φυσικής Αγωγής Β’ Αθήνας Παιδιατρικό Κέντρο Αθηνών-Ομίλου Ιατρικού Αθηνών Κέντρο Δηλητηριάσεων, Γενικού Νοσοκομείου «Π.
Αριστοτέλειο Παν/μιο Θεσ/νικης
Εξωτερική αξιολόγηση του Τμήματος Ιατρικής Ιωάννης Στεφανίδης, Καθηγητής Παθολογίας-Νεφρολογίας, Αναπληρωτής Πρόεδρος, Τμήμα Ιατρικής, Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας.
Χαράλαμπος Μπιλλίνης Πρόεδρος, Τμήμα Κτηνιατρικής, Παν. Θεσσαλίας
Θετικές επιστήμες και Ιατρικές σχολές
6ο Εσπερινό ΕΠΑΛ Θεσσαλονίκης
Τμήματα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού «ΤΕΦΑΑ»
Γερμανία 1. Ιατρική στη Γερμανία
ΣΠΟΥΔΕΣ ΣΤΟ ΑΠΘ ΤΜΗΜΑ ΙΑΤΡΙΚΗΣ
1 η Εργασία στην Ιατρική Εκπαίδευση ‘’Παρελθόν, παρόν, μέλλον:ανάλυση άρθρων από τη βιβλιογραφία’’ Καντιλλάρι Γιόνα Α.Ε.Μ. : Ροκκά Ευαγγελία Α.Ε.Μ.
ΟΙ ΔΡΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΥΠΕΠΘ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΤΟΥ ΧΑΣΜΑΤΟΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΣΤΙΣ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΘΩΜΑΣ ΣΦΗΚΟΠΟΥΛΟΣ.
Παρουσίαση Υπηρεσιών Υποστήριξης Φοιτητών Συμβουλευτικός Σταθμός Πανεπιστημίου Αιγαίου Παράρτημα Ρόδου.
Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στην Οδοντιατρική.
1. Ποιοτική Αναβάθμιση της Εκπαίδευσης στην Κύπρο
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης Τμήμα Ψυχολογίας
ΙΑΤΡΙΚΗ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ ΣΤΙΣ ΗΠΑ ΑΠΘ 16 ΜΑΪΟΥ 2013 Εκπαιδευτικός Σύμβουλος Ίδρυμα Fulbright.
ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΤΜΗΜΑ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ
ΓΡΑΦΕΙΟ ΔΙΑΣΥΝΔΕΣΗΣ ΣΠΟΥΔΩΝ & ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ Α.Π.Θ.
Μορφές συστημάτων Υγείας των χωρών: Τα επιμέρους χαρακτηριστικά των συστημάτων υγείας των χωρών εξαρτώνται από: -Τα επιδημιολογικά χαρακτηριστικά της.
8 Σεπτεμβρίου 2003ΥΠΕΠΘ - Νέες τεχνολογίες στην Εκπαίδευση - Χρήστος Νικολάου 1 Το Έργο της Επιτροπής Στρατηγικής για την Πληροφορική στη Τριτοβάθμια Εκπαίδευση.
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚΟ ΜΕΡΟΣ Δ΄ ΕΞΑΜΗΝΟ ΠΑΙΝΕΣΗΣ ΝΙΚΟΣ Εργαστηριακός Συνεργάτης ΤΕΙ Αθήνας MSc Ιατρική Σχολή Παν. Αθηνών ΑΝΑΛΥΣΗ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ.
Ποιότητα και αποτελεσματικότητα στην Εκπαίδευση: Παράγοντες που την επηρεάζουν Συνέδριο του Εκπαιδευτικού Ομίλου Κύπρου Σάββατο 24 Οκτωβρίου, 2015.
«ΝΟΣΗΛΕΥΤΡΙΑ» ΜΑΘΗΜΑ: ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΣ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΣ ΕΡΓΑΣΙΑ: «ΤO ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ ΤΗΣ ΝΟΣΗΛΕΥΤΡΙΑΣ» ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ ΜΑΘΗΤΡΙΑΣ: ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΚΑΒΑΛΙΕΡΑΤΟΥ ΤΑΞΗ:
Αγρίνιο, 28 Μαρτίου 2012 Ελένη – Αναστασία Κερκεντζέ Υπεύθυνη λειτουργίας ΔΑΣΤΑ.
Πρακτική Άσκηση Φοιτητών Πανεπιστημίου Ιωαννίνων Αγρίνιο, 28 Μαρτίου 2012 Επίκουρος Καθηγητής Γεώργιος Κεχαγιάς E.Π. Εκπαίδευση & Δια Βίου Μάθηση ΕΣΠΑ.
ΜΟΝΤΕΛΑ ΠΡΟΣΟΜΟΙΩΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΤΟΥ ΚΑΡΚΙΝΟΥ Insert Product Photograph Here Ειρ.Χριστοδούλου, Δ.Μπαμπαλής, Ι.Βοσκάκης, Μ.Τσολάκης, Χ.Πωγωνίδης,
ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ ΒΟΗΘΩΝ ΒΡΕΦΟΝΗΠΙΟΚΟΜΩΝ. Για να αποκτήσεις γνώσεις, να εξασκηθείς και να πάρεις πτυχίο Βοηθού Βρεφονηπιοκόμου πρέπει να επιλέξεις σπουδές στο.
ΤΜΗΜΑ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ ΚΑΙ ΔΙΑΙΤΟΛΟΓΙΑΣ ΕΞΕΛΙΞΗ ΚΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣ ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ Α.Ν.Παπαδόπουλος, Επίκουρος Καθηγητής ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ.
1. 2 ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ 3 ΜΕ ΤΙ ΑΣΧΟΛΟΥΜΑΣΤΕ Αυτοχρηματοδοτούμενα Προγράμματα Αναγνωρισμένα Μεταπτυχιακά από τον ΔΟΑΤΑΠ Συνεργασίες με Πανεπιστήμια Εξωτερικού.
Βασιλεία Ι. Σινάνογλου Αναπληρώτρια Καθηγήτρια
Πρωτοβάθμια περίθαλψη
ΣΠΟΥΔΕΣ ΣΤΟ ΑΠΘ: ΙΑΤΡΙΚΗ ΣΧΟΛΗ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
ΚΤΗΝΙΑΤΡΟΣ.
ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ ΒΟΗΘΩΝ ΒΡΕΦΟΝΗΠΙΟΚΟΜΩΝ
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης Τμήμα Ψυχολογίας
Τετάρτη 5 Απριλίου 2017 και ώρα 15.00
Καλωσόρισμα ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΠΡΩΤΟΕΤΩΝ
Erasmus+ International Credit Mobility
Εργαστήρια Ε Εξαμήνου στον κλινικό χώρο
ΓΡΑΦΕΙΟ ΔΙΑΣΥΝΔΕΣΗΣ-ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΑΓΡΙΝΙΟΥ
ΠΑΙΔΕΙΑ-ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΤΩΝ ΜΑΙΩΝ
ΑΓΕΛΑΔΟΤΡΟΦΙΑ & ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΓΑΛΑ
ΑΠΑΞΙΩΜΕΝΟ ΜΗ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ
Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών
ΣΠΟΥΔΕΣ ΣΤΟ ΑΠΘ ΤΜΗΜΑ ΙΑΤΡΙΚΗΣ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Η ΙΑΤΡΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΤΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΚΥΠΡΟΥ Η ΙΑΤΡΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΤΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΚΥΠΡΟΥ Νικόλαος Παυλίδης Ομότιμος Καθηγητής, Πανεπιστήμιου Ιωαννίνων Μεταβατικός Κοσμήτορας, Ιατρικής Σχολής Πανεπιστήμιο Κύπρου

Η Δημόσια Ιατρική Σχολή της χώρας Ιδρύθηκε τον Σεπτέμβριο του 2013

ΦΟΙΤΗΤΕΣ ΙΑΤΡΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ Μετά από Παγκύπριες Εξετάσεις 2013: 29 φοιτητές 2014: 30 φοιτητές 2015: 30 φοιτητές 2016: 28 φοιτητές Σύνολο: 117 φοιτητές Σήμερα οι φοιτητές μας διανύουν το 4ο έτος

ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΟ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΥΡΙΚΟ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ Μέλη Διδακτικού και Εκπαιδευτικού Προσωπικού (ΔΕΠ): 7 2 Καθηγητές (Παιδιατρικής και Παιδοχειρουργικής) 2 Επίκουροι Καθηγητές (Επιδημιολογίας και Φαρμακολογίας) 3 Λέκτορες (2 Παθολογίας και 1 Χειρουργικής) Επισκέπτες Καθηγητές: 7 Ειδικό Εκπαιδευτικό Προσωπικό: 4 Ειδικοί Επιστήμονες (Κρατικοί Νοσοκομειακοί Ιατροί): 42 Συνεργάτες (Ιδιώτες Ιατροί): 22

ΔΙΕΘΝΗΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ Παυλίδης Νικόλαος (Ελλάδα) (Πρόεδρος-Κοσμήτορας) Διαμάντης Ελευθέριος (Καναδάς) Δερμιτζάκης Εμμανουήλ (Ελβετία) Εξαδάκτυλος Αριστομένης (Ελβετία) Κουτσιλιέρης Μιχαήλ (Ελλάδα) Μπούμπας Δημήτριος (Ελλάδα) Μπουσιώτη Βασιλική (ΗΠΑ) Μουτσόπουλος Χαράλαμπος (Ελλάδα) Παπαχριστοδούλου Δέσποινα (ΗΠΑ) Rees John (Αγγλία) Τέκκης Πάρις (Αγγλία) Θεοχαρίδης Θεοχάρης (ΗΠΑ)

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΧΩΡΟΙ Σιακόλειο Εκπαιδευτικό Κέντρο Γενικό Νοσοκομείο Λευκωσίας Μακάρειον Νοσοκομείο Ινστιτούτο Νευρολογίας και Γενετικής Ογκολογικό Κέντρο ΤΚ

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΑΝΑΤΟΜΙΑΣ ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΑΣ ΙΣΤΙΟΛΟΓΙΑΣ ΦΑΡΜΑΚΟΛΟΓΙΑΣ ΕΠΙΔΗΜΙΟΛΟΓΙΑΣ

We teach our students how to communicate with patients, how to take histories from them, how to examine them, how to treat them ethically and with respect and how to relate to their social and cultural backgrounds. after which students take a set of examinations Objective Structured Clinical Examinations (OSCEs) March 2017

Η ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΤΗΣ ΙΑΤΡΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ Να αποτελέσει ΚΕΝΤΡΟΝ ΑΡΙΣΤΕΙΑΣ στην ιατρική εκπαίδευση και στην έρευνα με τελικό στόχο τη δημιουργία άριστων ιατρών Να προσφέρει στους φοιτητές υψηλού επιπέδου μάθηση και εκπαιδευτικές εμπειρίες, μέσα σε ένα επιστημονικά προκλητικό περιβάλλον We teach our students how to communicate with patients, how to take histories from them, how to examine them, how to treat them ethically and with respect and how to relate to their social and cultural backgrounds. after which students take a set of examinations Objective Structured Clinical Examinations (OSCEs) Να βελτιώσει και να αναβαθμίσει την παροχή υγείας στους Κυπρίους ασθενείς Να παράγει καινοτόμο βασική και κλινική έρευνα March 2017

ΤΟ ΟΡΑΜΑ Εκπαίδευση Περίθαλψη και Φροντίδα του ασθενούς Έρευνα We teach our students how to communicate with patients, how to take histories from them, how to examine them, how to treat them ethically and with respect and how to relate to their social and cultural backgrounds. after which students take a set of examinations Objective Structured Clinical Examinations (OSCEs) March 2017

ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ ΚΑΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ Υποστελέχωση σε ακαδημαϊκό προσωπικό Αναγκαιότητα για άμεση πρόσληψη ικανού αριθμού ακαδημαϊκού δυναμικού Παγοποίηση του Συμφωνητικού Συνεργασίας μεταξύ Υπουργείου Υγείας και Πανεπιστημίου Κύπρου τον Ιούλιο 2016 Μη ξεχνάμε: Οι φοιτητές μας βρίσκονται ήδη στα κλινικά έτη (4ο-5ο έτος) έχοντας της ανάγκη των κλινικών τους καθηγητών. We teach our students how to communicate with patients, how to take histories from them, how to examine them, how to treat them ethically and with respect and how to relate to their social and cultural backgrounds. after which students take a set of examinations Objective Structured Clinical Examinations (OSCEs) March 2017

ΑΜΕΣΟΣ ΔΙΕΤΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΣΤΕΛΕΧΩΣΗΣ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΤΗΣ ΙΑΤΡΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ Επείγουσα στελέχωση με άμεση πρόσληψη 40-50 νέων θέσεων Ακαδημαϊκού Προσωπικού σε διάφορες βαθμίδες (ΔΕΠ, ΕΕΠ, Επισκεπτών) Άμεση εφαρμογή της Υπουργικής απόφασης για την ένταξη στις αντίστοιχες κλινικές των Κρατικών Νοσηλευτηρίων των Λεκτόρων, Επίκουρων και Επισκεπτών Καθηγητών. Προοδευτική εγκατάσταση και των Καθηγητών We teach our students how to communicate with patients, how to take histories from them, how to examine them, how to treat them ethically and with respect and how to relate to their social and cultural backgrounds. after which students take a set of examinations Objective Structured Clinical Examinations (OSCEs) Ζητούμε τη δημιουργία Πανεπιστημιακών Κλινικών στα Κρατικά Νοσηλευτήρια με αρχική κάλυψη 15 κλινών έκαστη σε 5 βασικές ειδικότητες (Παθολογία, Xειρουργική, Μαιευτική-Γυναικολογία, Καρδιολογία, Παιδιατρική/Παιδοχειρουργική) March 2017

Ευχαριστώ