ΣΤΥΛΙΑΝΟΠΟΥΛΟΣ ΛΕΩΝΙΔΑΣ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ειδικότερα ζητήματα Πρόσβασης τρίτου
Advertisements

ΜΑΚΙΓΙΑΖ.
ΨΥΧΟΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΥΛΙΚΟ ΒΡΕΦΟΝΗΠΙΑΚΟΥ ΣΤΑΘΜΟΥ
Nacionalno računovodstvo
KVANTITATIVNE METODE U GRAĐEVINSKOM MENADŽMENTU
«Ο ΔΗΜΟΤΙΚΟΣ ΚΗΠΟΣ ΤΟΥ ΤΑΞΙΜΙΟΥ»
2. VAJA – sile ob dotiku in na daljavo
RADAR ZA PLOVILO ESMO Laboratorij za Sevanje in Optiko
תנועה הרמונית מטוטלת – חלק ב'.
Pasiruošimas “Elektros” skyriaus laboratoriniams darbams
הסקה על פרופורציה באוכלוסייה
ΧΡΗΣΤΟΓΛΟΥ ΙΩΑΝΝΗΣ ΓΕΝ
Κοινωνία, παραβατικές συμπεριφορές, πολιτική καταστολή
ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΚΑΙ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΩΝ ΦΟΡΕΩΝ ΤΗΣ
ΔΙΑΤΑΡΑΧΕΣ ΟΞΕΟΒΑΣΙΚΗΣ ΙΣΟΡΡΟΠΙΑΣ
Επανάληψη.
ΑΝΑΛΥΤΙΚΗ ΧΗΜΕΙΑ Εισαγωγή.
ΑΡΙΘΜΟΔΕΙΚΤΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑΣ
Διαχείριση Κινδύνου* *Η σειρά παρουσιάσεων για το μάθημα «Διαχείριση Κινδύνου» βασίζεται στο σύγγραμμα των Σχοινιωτάκη, Ν., και Συλλιγάρδου Γ., «Διαχείριση.
ΣΑΕ ΙΙ – ΥΔΡΑΥΛΙΚΑ & ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ
Εργασία στο μάθημα της Βιολογίας της Ά λυκείου του μαθητή Γεώργιου Μ.
Κεφάλαιο 6 οι φίλοι μας, οι φίλες μας
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΓΙΑ ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΥΣ (Κ105)
Επαγγέλματα στο Βυζάντιο
Μορφές & Διαδικασίες Αξιολόγησης
ΗΛΕΚΤΡΟΜΥΟΓΡΑΦΗΜΑ.
Εισαγωγή στη Ρομποτική
Λέκτορας Κώστας Κορδάς Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
Κάνε κλικ σε κάθε λέξη για να δεις τη σημασία
Μεσαιωνικό Κάστρο Λεμεσού
ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ ΓΕΩΜΕΤΡΙΑ 5Ο ΚΕΦ.
ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ
Δρ. ΚΥΡΙΑΖΟΠΟΥΛΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
Καδράκι ‘‘Ο Χριστός σώζει τον Πέτρο από τον καταποντισμό στα κύματα’’
Πυρηνική Φυσική και Φυσική Στοιχειωδών Σωματιδίων (5ου εξαμήνου, χειμερινό ) Τμήμα T3: Κ. Κορδάς & Χ. Πετρίδου Μάθημα 4 Mέγεθος πυρήνα Κώστας.
Η προβληματική των γενικών σκοπών και των ειδικών στόχων:
Σχεδιασμός και Οργάνωση του μαθήματος
Διαφορές και Ομοιότητες Κερδοσκοπικών και Μη Κερδοσκοπικών Οργανισμών
Put Options.
Χονδρός Παναγιώτης Σοφού Ειρήνη Μυρογιάννη Χρύσα Καλαϊτζή Κατερίνα
Εισηγητής: Ιωάννης Χρήστογλου Γεν. Διευθυντής Δ.Ε.Υ.Α. Κατερίνης
Καλαματα Η ιστορία της.
Ψηφιακές Επικοινωνίες Ι
Ψηφιακές Τηλεπικοινωνιές
Αθανάσιος Κ. Ρισβάς.
Η Γαλλική Επανάσταση.
ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΙΚΟ ΣΩΜΑ.
Η ΤΕΧΝΗ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΪΚΗ ΕΠΟΧΗ
Απέκκριση Οι δυο κύριες οδοί απομάκρυνσης των φαρμάκων από τον οργανισμό, είναι αφ ενός ο μεταβολισμός τους στο ήπαρ, που μόλις εξετάσαμε, και αφ ετέρου.
ΜΥΕ003-ΠΛΕ70: Ανάκτηση Πληροφορίας
Τα πολιτικά κόμματα Ορισμός: α) η κατάκτηση της πολιτικής εξουσίας, β) μόνιμη οργάνωση σε όλη την επικράτεια, γ) λαϊκή στήριξη Λειτουργίες: -α) ενοποίηση-εναρμονισμός.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Μύκητας Κεφίρ και Σπόροι Κεφίρ είναι το ίδιο πράγμα.
ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ.
Το παιδί που πεθαίνει.
ΤΟ ΜΑΓΝΗΤΙΚΟ ΠΕΔΙΟ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΥΛΗ
Οργανική Χημεία Ενότητα 1: Χημεία του Άνθρακα Χριστίνα Φούντζουλα
Πεντηκονταετία π.Χ..
Ψηφιακές Τηλεπικοινωνιές
Σύντομη Παρουσίαση Τόμος 2. Κεφάλαιο 2 «Στοιχεία Επικοινωνίας»
Αρχαία Ολυμπία Μυρσίνη Μαλίογκα Ε΄
3.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών Τμ. Μηχανικών Πληροφορικής
ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΧΡΟΝΟΣ.
Μερκ. Παναγιωτόπουλος - Φυσικός
ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΜΥΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ
ΤΟ ΦΩΣ ΩΣ ΑΥΤΟΝΟΜΗ ΦΥΣΙΚΗ ΟΝΤΟΤΗΤΑ
Μάθημα: ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΗΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
Εισαγωγή στη Διοικητική Λογιστική
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΣΤΥΛΙΑΝΟΠΟΥΛΟΣ ΛΕΩΝΙΔΑΣ ΣΤΑΥΡΙΑΝΕΑ ΚΑΛΛΙΑ

Πηνελόπη Είναι η σύζυγος του Οδυσσέα και η μητέρα του Τηλέμαχου. Κατά τα είκοσι( 20) χρόνια απουσίας του Οδυσσέα αντιστάθηκε καταφεύγοντας σε τεχνάσματα στις αιτήσεις γάμου εκ μέρους των μνηστήρων αναβάλλοντας την απάντησή της για την μέρα που θα τελείωνε τον ιστό που ύφαινε, τον οποίο όμως ξήλωνε κάθε βράδυ.

Κίρκη Ήτανε μάγισσα. Εμφανίζεται στην ραψωδία κ’. Ήταν ερωτευμένη και αυτή με τον Οδυσσέα και μαζί του απέκτησαν ένα παιδί. Ήταν επίμονη για την παραμονή του Οδυσσέα αλλά τελικά συνέβαλε ως βοηθός στον νόστο και συντελεί καθοριστικά σε αυτόν.

Ναυσικά Είναι κόρη του βασιλιά των Φαιάκων Αλκίνοου και της Αρήτης. Η στάση της Ναυσικάς τόσο απέναντι στις υπηρέτριες, όσο και στον ικέτη Οδυσσέα προβάλλει τις αρετές του χαρακτήρα της, οι οποίες συμπληρώνουν την εξωτερική ομορφιά της. Παρουσιάζεται φιλεύσπλαχνη και συμπονετική απέναντι στον βασανισμένο άνθρωπο που στέκεται μπροστά της, συνετή, ευσεβής, φιλόξενη και υπερήφανη για την καταγωγή της.

Ευρύκλεια Η Ευρύκλεια είναι γηραιά οικονόμος στο παλάτι του Οδυσσέα στην Ιθάκη. Την διακατέχει στοργή και αφοσίωση. Είναι η τροφός του Οδυσσέα και του Τηλέμαχου. Αυτή αναγνώρισε τον Οδυσσέα πρώτη από όλα τα πρόσωπα του παλατιού.

Αθηνά Η Αθηνά είναι καταπληκτικά πιστή στους εκλεκτούς της και εξαιρετικά λογική, μεροληπτική αλλά και επιβλητική, αδιάλλακτη και τελείως στερημένη ευαισθησίας με όλους εκτός από τον Οδυσσέα. Είναι η θεά της σοφίας. Οι Έλληνες, ο πρώτος λαός που κατέκτησε την λογική σκέψη και διατύπωσε καθολικούς νόμους για την λειτουργία του σύμπαντος, έπλασαν μια θεά που προσωποποιούσε την εξυπνάδα και την φρόνηση. Άλλωστε, και ο τρόπος γέννησης της θεάς ήταν τέτοιος που μαρτυρούσε τις ιδιότητές της. Η γαλανομάτα κόρη, ξεπήδησε από το κεφάλι του παντοδύναμου Δία. Η Αθηνά εμφανίζεται για πρώτη φορά στην Οδύσσεια στην α’ ραψωδία, στην πρώτη αγορά των θεών στον Όλυμπο. Εκεί, φαίνεται ξεκάθαρα η συμπάθειά της προς τον Οδυσσέα με τον έντονα συναισθηματικό φορτισμένο λόγο της στα εξής σημεία του κειμένου

Καλυψώ Η Καλυψώ είναι η κόρη του Τιτάνα Άτλαντα. Το νησί της είναι η Ωγυγία. Δείχνει απόλυτα ερωτευμένη με τον Οδυσσέα. Η Καλυψώ εμφανίζεται για πρώτη φορά στην ραψωδία ε’ στο διάλογό της με το Ερμή.

Αντίκλεια Είναι θλιμμένη, κατά την διάρκεια της ζωής της, επειδή η πολύχρονη απουσία του Οδυσσέα της φέρνει πολύ πόνο. Δείχνει χαρούμενη και συγκινημένη όταν συναντά τον γιό της, Οδυσσέα, στον Άδη( ραψ. λ). Αναρωτιέται πώς ο ζωντανός γιος της πήγε κάτω στον Άδη.

Ινώ Είναι μεγαλόψυχη, αφού βοηθά τον Οδυσσέα να βρει στεριά αψηφώντας την οργή του Ποσειδώνα. Είναι μια θαλάσσια θεότητα.

Η ΕΝΔΥΜΑΣΙΑ ΤΩΝ ΓΥΝΑΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΟΜΗΡΙΚΗ ΕΠΟΧΗ Η ΕΝΔΥΜΑΣΙΑ ΤΩΝ ΓΥΝΑΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΟΜΗΡΙΚΗ ΕΠΟΧΗ.Το εξωτερικό ένδυμα των γυναικών ήταν όμοιο περίπου με τον ανδρικό χιτώνα. Λεγόταν πέπλος ή εανός. Ήταν χρωματιστό χωρίς μανίκια και δενόταν στη μέση. Συγκρατούνταν από πόρπες αλλά και άνευ πόρπων ή πόρπης από την ανοιχτή πλευρά, ο οποίος συγκρατούνταν με ζώνη απ’ τα πλευρά ενώ στο στήθος το ύφασμα προσέπεφτε διπλό. Με τον πέπλο κάλυπταν πολλές φορές όχι μόνο το σώμα αλλά και το κεφάλι. Τέτοιον πέπλο έφεραν συνήθως κατά τις κηδείες ΟΙ ΑΣΧΟΛΙΕΣ ΤΩΝ ΓΥΝΑΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΟΜΗΡΙΚΗ ΕΠΟΧΗ. Οι γυναίκες έπρεπε να μένουν σε ειδικά διαμερίσματα μέσα στο σπίτι κάνοντας συγκεκριμένες δραστηριότητες, όπως να υφαίνουν στον αργαλειό και στη ρόκα και να δίνουν εντολές στις παρακόρες. Για να βγουν έξω από τους συγκεκριμένους γυναικείους θαλάμους (γυναικωνίτες) έπρεπε να είναι υπό τη συνοδεία των παρακορών ή για να βγουν τελείως από το παλάτι έπρεπε να συνοδεύονται τουλάχιστον από έναν άνδρα. Αλλά, δεν ήταν απαγορευμένο να εμφανιστούν ενώπιον των ανδρών και να συνομιλούν μαζί τους.

ΤΟ ΠΡΌΤΥΠΟ ΤΗΣ ΙΔΑΝΙΚΉΣ ΓΥΝΑΊΚΑΣ ΣΤΗΝ ΟΜΗΡΙΚΗ ΕΠΟΧΗ ΤΟ ΠΡΌΤΥΠΟ ΤΗΣ ΙΔΑΝΙΚΉΣ ΓΥΝΑΊΚΑΣ ΣΤΗΝ ΟΜΗΡΙΚΗ ΕΠΟΧΗ. Το πρότυπο της ιδανικής γυναίκας στην Ομηρική εποχή ήταν: σεμνή, με χάρη, τέλεια οικοδέσποινα, καταδεκτική, αξιοπρεπής, με επιβλητικότητα, πολύτιμος σύμβουλος(ικανή να δίνει συμβουλές και να βοηθάει τον σύζυγο της στις δύσκολες καταστάσεις στον οποίο δείχνει αγάπη και σεβασμό), υπομονετική και σταθερή, όμορφη, ευγενική, στοργική και αφοσιωμένη. Να κάνει με φροντίδα τις δουλειές του σπιτιού(μαγείρεμα, πλύσιμο ρούχων ή αν ήταν αρχόντισσα να ασχολείται με τον αργαλειό, τη ρόκα, να δίνει οδηγίες στις παρακόρες κα). Η ιδανική γυναίκα φρόντιζε να έχει ωραία κόμη και επιβλητικά, κομψά ενδύματα. Να έχει προικιά, δική της γνώμη, να είναι εργατική και να έχει καλή παρουσία. ΤΕΛΟΣ