Μάθημα: ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΗΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ειδικότερα ζητήματα Πρόσβασης τρίτου
Advertisements

ΜΑΚΙΓΙΑΖ.
ΨΥΧΟΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΥΛΙΚΟ ΒΡΕΦΟΝΗΠΙΑΚΟΥ ΣΤΑΘΜΟΥ
Nacionalno računovodstvo
KVANTITATIVNE METODE U GRAĐEVINSKOM MENADŽMENTU
«Ο ΔΗΜΟΤΙΚΟΣ ΚΗΠΟΣ ΤΟΥ ΤΑΞΙΜΙΟΥ»
2. VAJA – sile ob dotiku in na daljavo
RADAR ZA PLOVILO ESMO Laboratorij za Sevanje in Optiko
תנועה הרמונית מטוטלת – חלק ב'.
Pasiruošimas “Elektros” skyriaus laboratoriniams darbams
הסקה על פרופורציה באוכלוסייה
ΧΡΗΣΤΟΓΛΟΥ ΙΩΑΝΝΗΣ ΓΕΝ
Κοινωνία, παραβατικές συμπεριφορές, πολιτική καταστολή
ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΚΑΙ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΩΝ ΦΟΡΕΩΝ ΤΗΣ
ΔΙΑΤΑΡΑΧΕΣ ΟΞΕΟΒΑΣΙΚΗΣ ΙΣΟΡΡΟΠΙΑΣ
Επανάληψη.
ΑΝΑΛΥΤΙΚΗ ΧΗΜΕΙΑ Εισαγωγή.
ΑΡΙΘΜΟΔΕΙΚΤΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑΣ
Διαχείριση Κινδύνου* *Η σειρά παρουσιάσεων για το μάθημα «Διαχείριση Κινδύνου» βασίζεται στο σύγγραμμα των Σχοινιωτάκη, Ν., και Συλλιγάρδου Γ., «Διαχείριση.
ΣΑΕ ΙΙ – ΥΔΡΑΥΛΙΚΑ & ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ
Εργασία στο μάθημα της Βιολογίας της Ά λυκείου του μαθητή Γεώργιου Μ.
Κεφάλαιο 6 οι φίλοι μας, οι φίλες μας
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΓΙΑ ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΥΣ (Κ105)
Επαγγέλματα στο Βυζάντιο
Μορφές & Διαδικασίες Αξιολόγησης
ΗΛΕΚΤΡΟΜΥΟΓΡΑΦΗΜΑ.
Εισαγωγή στη Ρομποτική
Λέκτορας Κώστας Κορδάς Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
Κάνε κλικ σε κάθε λέξη για να δεις τη σημασία
Μεσαιωνικό Κάστρο Λεμεσού
ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ ΓΕΩΜΕΤΡΙΑ 5Ο ΚΕΦ.
ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ
Δρ. ΚΥΡΙΑΖΟΠΟΥΛΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
Καδράκι ‘‘Ο Χριστός σώζει τον Πέτρο από τον καταποντισμό στα κύματα’’
Πυρηνική Φυσική και Φυσική Στοιχειωδών Σωματιδίων (5ου εξαμήνου, χειμερινό ) Τμήμα T3: Κ. Κορδάς & Χ. Πετρίδου Μάθημα 4 Mέγεθος πυρήνα Κώστας.
Η προβληματική των γενικών σκοπών και των ειδικών στόχων:
Σχεδιασμός και Οργάνωση του μαθήματος
Διαφορές και Ομοιότητες Κερδοσκοπικών και Μη Κερδοσκοπικών Οργανισμών
Put Options.
Χονδρός Παναγιώτης Σοφού Ειρήνη Μυρογιάννη Χρύσα Καλαϊτζή Κατερίνα
Εισηγητής: Ιωάννης Χρήστογλου Γεν. Διευθυντής Δ.Ε.Υ.Α. Κατερίνης
Καλαματα Η ιστορία της.
Ψηφιακές Επικοινωνίες Ι
Ψηφιακές Τηλεπικοινωνιές
Αθανάσιος Κ. Ρισβάς.
Η Γαλλική Επανάσταση.
ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΙΚΟ ΣΩΜΑ.
Η ΤΕΧΝΗ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΪΚΗ ΕΠΟΧΗ
Απέκκριση Οι δυο κύριες οδοί απομάκρυνσης των φαρμάκων από τον οργανισμό, είναι αφ ενός ο μεταβολισμός τους στο ήπαρ, που μόλις εξετάσαμε, και αφ ετέρου.
ΜΥΕ003-ΠΛΕ70: Ανάκτηση Πληροφορίας
Τα πολιτικά κόμματα Ορισμός: α) η κατάκτηση της πολιτικής εξουσίας, β) μόνιμη οργάνωση σε όλη την επικράτεια, γ) λαϊκή στήριξη Λειτουργίες: -α) ενοποίηση-εναρμονισμός.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Μύκητας Κεφίρ και Σπόροι Κεφίρ είναι το ίδιο πράγμα.
ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ.
Το παιδί που πεθαίνει.
ΤΟ ΜΑΓΝΗΤΙΚΟ ΠΕΔΙΟ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΥΛΗ
Οργανική Χημεία Ενότητα 1: Χημεία του Άνθρακα Χριστίνα Φούντζουλα
Πεντηκονταετία π.Χ..
Ψηφιακές Τηλεπικοινωνιές
Σύντομη Παρουσίαση Τόμος 2. Κεφάλαιο 2 «Στοιχεία Επικοινωνίας»
Αρχαία Ολυμπία Μυρσίνη Μαλίογκα Ε΄
3.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών Τμ. Μηχανικών Πληροφορικής
ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΧΡΟΝΟΣ.
΄΄Το σύστημα του αντικειμενικού προσδιορισμού της αξίας των ακινήτων΄΄
Μερκ. Παναγιωτόπουλος - Φυσικός
ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΜΥΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ
ΤΟ ΦΩΣ ΩΣ ΑΥΤΟΝΟΜΗ ΦΥΣΙΚΗ ΟΝΤΟΤΗΤΑ
Εισαγωγή στη Διοικητική Λογιστική
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Μάθημα: ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΗΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ   Στόχος του μαθήματος είναι να γνωρίσουν οι φοιτητές την Ειδική Αγωγή και να εξοικειωθούν με τις ποικίλες εκπαιδευτικές προσαρμογές που απαιτούνται σε κάθε σχολικό πλαίσιο, προκειμένου να εκπαιδευτούν κατάλληλα οι μαθητές με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. Οι φοιτητές μέσα από το μάθημα αυτό αναμένεται να αποχτήσουν βασικές γνώσεις και να ευαισθητοποιηθούν γύρω από τα θέματα που αφορούν τους μαθητές με ειδικές ανάγκες, να αποχτήσουν θετική στάση απέναντι τους και να εκτιμήσουν την διαφορετικότητα ως απαραίτητη προϋπόθεση αρμονικής συνύπαρξης και συνεργασίας μεταξύ των ανθρώπων. Διδάσκουσα: Βενέττα Λαμπροπούλου, Καθηγήτρια Ειδικής Αγωγής/Αγωγής Κωφών, Πανεπιστημίου Πατρών

Ανάπηρος= ανίκανο άτομο που χρίζει περίθαλψης και οίκτου Ενότητα: Η Κοινωνία και τα Άτομα με Ειδικές Ανάγκες. Αναπηρία: Ασθένεια ή Διαφορά; Κοινωνιολογικές και Ιατρικές Θεωρήσεις . Ιατρικοπαθολογικό Μοντέλο Αναπηρίας: Αναπηρία =Προσωπική τραγωδία, ανωμαλία, ασθένεια που πρέπει να θεραπευτεί/αποκατασταθεί Ανάπηρος= ανίκανο άτομο που χρίζει περίθαλψης και οίκτου Στόχος Εκπαίδευσης: η αποκατάσταση ή θεραπεία με την παρέμβαση στο άτομο και όχι στο σχολείο (Φιλανθρωπία, περίθαλψη και θεραπεία σε ειδικά ιδρύματα/σχολεία)

Ενότητα: Η Κοινωνία και τα Άτομα με Ειδικές Ανάγκες Ενότητα: Η Κοινωνία και τα Άτομα με Ειδικές Ανάγκες. Αναπηρία: Ασθένεια ή Διαφορά; Κοινωνιολογικές και Ιατρικές Θεωρήσεις 2. Κοινωνικό Μοντέλο Αναπηρίας: Αναπηρία =κοινωνικά δομημένη έννοια Διαφορετικότητα που πρέπει να γίνει σεβαστή. Ανάπηρος χαρακτηριστικό ταυτότητας Εκπαίδευση προσβάσιμη σε όλα τα παιδιά και κατάλληλη για το κάθε ένα. Σχολείο για όλους

Ποια είναι τα παιδιά με Ειδικές Ανάγκες;   Παιδιά με Ειδικές Ανάγκες: Αυτά που διαφέρουν (ως προς τα σωματικά γνωρίσματα ή τις μαθησιακές ικανότητες) από το μέσο όρο σε τέτοιο βαθμό που απαιτούν εξατομικευμένο πρόγραμμα ή ειδικές υπηρεσίες για να εκπαιδευτούν. Παιδιά με ειδικές ανάγκες: αντιμετωπίζουν δυσκολίες στη μάθηση ή η επίδοση είναι πολύ υψηλή-χρειάζονται τροποποιημένο αναλυτικό πρόγραμμα/διδασκαλία

Αναπηρία, Βλάβη, Μειονεξία Βλάβη = Απώλεια ή περιορισμένη λειτουργία ενός οργάνου ή μέρους του σώματος Αναπηρία= Βλάβη που περιορίζει την ικανότητα του ατόμου να επιτελέσει συγκεκριμένα έργα (να περπατήσει, να ακούσει, να γράψει, να αφαιρέσει κτλ) Μειονεξία = ένα πρόβλημα που αντιμετωπίζει ένα άτομο με αναπηρία ή βλάβη όταν αλληλεπιδρά με το περιβάλλον. (πχ ένας κωφός βρίσκεται σε μειονεκτική θέση όταν παρακολουθεί κάποιον ομιλητή χωρίς διερμηνέα ).

Κατηγορίες Παιδιών με Ειδικές Ανάγκες Παιδιά με νοητική καθυστέρηση Παιδιά με Μαθησιακές Δυσκολίες »» με Συναισθηματικές Δυσκολίες και Προβλήματα Συμπεριφοράς Παιδιά με Αυτισμό Παιδιά με Προβλήματα λόγου και Ομιλίας Παιδιά με Προβλήματα Ακοής (Κωφά και Βαρήκοα) Παιδιά με Προβλήματα Όρασης(τυφλά και μερικώς τυφλά) Παιδιά με Σωματικές Αναπηρίες και Προβλήματα Υγείας Παιδιά με Πολλαπλές Αναπηρίες Χαρισματικά και Ταλαντούχα παιδιά

Κατηγοριοποίηση/Ετικετοποίηση Παιδιών με Ειδικές Ανάγκες Οφέλη: Αναγνωρίζονται οι ουσιαστικές διαφορές (ανάγκες) στη μάθηση/συμπεριφορά Διευκολύνουν την πρόσβαση σε υπηρεσίες και διευκολύνσεις Οι συνομήλικοι μπορεί να είναι περισσότερο δεκτικοί στη μη τυπική συμπεριφορά ή τα χαρακτηριστικά παιδιού Διευκολύνει την επικοινωνία μεταξύ των ειδικών Χρηματικά οφέλη για έρευνα ή υπηρεσίες και προγράμματα Διευκολύνονται οι ομάδες προάσπισης δικαιωμάτων (γονέων) Οι ετικέτες καθιστούν ορατές τις ανάγκες των παιδιών για πολιτική και κοινωνική δράση

Κατηγοριοποίηση/Ετικετοποίηση Παιδιών με Ειδικές Ανάγκες Μειονεκτήματα: Εστιάζονται στην Αναπηρία, στο πρόβλημα με αρνητικές συνέπειες Στιγματίζουν και μπορεί να οδηγήσουν στην απόρριψη/γελοιοποίηση Δάσκαλοι μπορεί να έχουν χαμηλές προσδοκίες Μπορεί να επηρεάσουν αρνητικά την αυτοεκτίμηση του παιδιού Χρησιμοποιούνται καταχρηστικά για την απόδοση συμπεριφοράς Μπορεί να χρησιμοποιηθούν ως δικαιολογία για αναποτελεσματική διδασκαλία Έχει υψηλό κόστος