Νέες Τάσεις στον Τουρισμό

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
WORLD OF TUI.
Advertisements

Επιχειρηματικότητα & ΤΠΕ - ΕΚΤ Aθήνα, 19-20/06/2007 EuropeforAll.com: σύλληψη, υλοποίηση και διδάγματα Σπ. Μιχαηλίδης
Ελαστικότητα 4η Διάλεξη.
Dr. Άρης Ίκκος, ISHC Έρευνα Ικανοποίησης Πελατών Ξενοδοχείων Αττικής Γενική Συνέλευση Ένωσης Ξενοδόχων Αττικής 30 Νοεμβρίου 2011.
γιαννης μπαλτζακης, BSc,MSc, μελετητής-συμβουλος υλοποίησης
Dr. Άρης Ίκκος, ISHC Έρευνα Ικανοποίησης Πελατών & Απόδοση Ξενοδοχείων Θεσσαλονίκης Μάιος 2012.
Marketing ( newsletters)
Λ. Αλεξάνδρας 11, Αθήνα, τηλ , H PLANETSIM είναι μια προπληρωμένη κάρτα sim κινητής τηλεφωνίας με πολύ χαμηλές χρεώσεις.
Eξειδικευμένες υπηρεσίες internet Κάντε κλικ για την συνέχεια της παρουσίασης.
ΠΡΟΣΒΑΣΙΜΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ IMIC 2 Φεβρουάριος 2006 Dr. Άρης Ίκκος, ISHC
E. Stiakakis Πώς το Internet Επηρεάζει τις Προσδιοριστικές Δυνάμεις του Τουριστικού Κλάδου Αρνητική επίδραση (- μικρή, μεγάλη) Ουδέτερη επίδραση.
Export Support Tools Του Μπάμπη Φιλαδαρλή MBA, MIEx., DipM.
The Greek Network of Rural Accommodation
ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ 1. Σταθερή η αύξηση των ταξιδιών των Ελλήνων στο εξωτερικό. 1 στους 4 Αθηναίους ταξίδεψαν στο εξωτερικό τους τελευταίους 12 μήνες.
Ινστιτούτο Στρατηγικών και Αναπτυξιακών Μελετών
ΤΙΜΟΛΟΓΗΣΗ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑ: ΚΟΣΤΟΛΟΓΗΣΗ ΓΙΑ ΑΡΤΟΠΟΙΕΙΟ ΖΑΧΑΡΟΠΛΑΣΤΕΙΟ
Case study: Δημόπουλος Γεώργιος «Προέχει η ενημέρωση του πελάτη μας»
Είναι η Ελλάδα ανταγωνιστικός προορισμός αθλητικών ταξιδιών;
Ανάπτυξη Επιχειρηματικότητας: από την ιδέα στην υλοποίηση Δρ. Εμμανουήλ Αλεξανδράκης 28/05/2004.
. “Η Στρατηγική Σημασία του Ηλεκτρονικού Επιχειρείν για την Ελλάδα της Κρίσης” Καθ. Γεώργιος Ι. Δουκίδης, Διευθυντής Εργαστήριο Ηλεκτρονικού Επιχειρείν.
Dr. Άρης Ίκκος, ISHC Έρευνα Ικανοποίησης Πελατών Ξενοδοχείων Αττικής & η Aπόδοση των Ξενοδοχείων Γενική Συνέλευση ΕΞΑ-Α 27 Νοεμβρίου 2009.
Dr. Άρης Ίκκος, ISHC Έρευνα Ικανοποίησης Πελατών Ξενοδοχείων Αττικής Γενική Συνέλευση Ένωσης Ξενοδόχων Αττικής 9 Μαΐου 2006.
Κύρια Ευρήματα Μελετών και Ερευνών Θοδωρής Λιανός.
Ενότητα Α1 Προσανατολισμός της Αναπτυξιακής Πορείας του Ελληνικού Τουρισμού Εισηγητές: κ. Γ. Δρακόπουλος, Γενικός Διευθυντής ΣΕΤΕ κ. Α. Ικκος, Διευθύνων.
Ανάπτυξη και Εκτίμηση Ξενοδοχείων 25/06/05 Ανάλυση Εσόδων - Εξόδων Dr. Άρης Ίκκος, ISHC Corporate Membership:Director Membership:Corporate Membership:
Ενότητα Α1 Προσανατολισμός της Αναπτυξιακής Πορείας του Ελληνικού Τουρισμού Εισηγητές Γ. Δρακόπουλος, Γενικός Διευθυντής ΣΕΤΕ Α. Ίκκος, Διευθύνων Σύμβουλος.
Είναι προφανές ότι οι κάτοικοι της διοργανώτριας χώρας θεωρούν ότι οι Ολυμπιακοί Αγώνες επιβάρυναν τον οικονομικό τομέα της ζωή τους, επιφέροντας.
1 Εφαρμογή των Τ.Π.Ε. στις Ξενοδοχειακές και Επισιτιστικές Επιχειρήσεις. Από τις Σημειώσεις του Μαθήματος (Νοέμβριος 2004), το Διαδίκτυο και προσωπικές.
Ερευνητική Εργασία Β Λυκείου
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ. ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ Ο προγραμματισμός είναι η πρώτη λειτουργία του μάνατζμεντ. Έχει μελλοντοστρεφή χαρακτήρα, προσφέρει κατεύθυνση.
ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
Hotel Digital Marketing Από τη Προβολή στη Πώληση
Εισάγοντας συνοχή στην τουριστική εκπαίδευση νέων «Επιταγή Εισόδου για Νέους έως 29 ετών σε Ιδιωτικές Επιχειρήσεις στον Κλάδο του Τουρισμού για Απόκτηση.
ΤΟ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΟΥ MEDITERRANEAN PALACE
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΗΣ ΝΑΥΤΙΛΙΑΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Δίκτυα Προστιθέμενης Αξίας – EDI & Εφαρμογές Ηλεκτρονικού Εμπορίου Περιεχόμενα Μαθήματος B. Μάγκλαρης
Η αξία των ηλεκτρονικών συναλλαγών στις ελληνικές τουριστικές επιχειρήσεις Ρέα Βερβίτα Γενική Διευθύντρια Rent a Car.
Αντικείμενο του παρόντος είναι να διερευνήσει τις προοπτικές του έντυπου τύπου, όπως αυτός διαμορφώνεται υπό το νέο πρίσμα της ταχύτατης ανάπτυξης του.
Θεματικό Εργαστήριο για τον Τουρισμό Περιφέρεια Ιονίων Νήσων Ιούνιος 2016 Dr. Άρης Ίκκος, ISHC Επιστημονικός Διευθυντής Ινστιτούτο ΣΕΤΕ Νέες Τάσεις στον.
Τουριστική Διαφήμιση & Δημόσιες Σχέσεις Διάλεξη 1 η Το Συνολικό Επικοινωνιακό Πλέγμα στον Τουρισμό.
1 Επιμέτρηση αποθεμάτων και υπηρεσιών (Άρθρο 20) Τα αποθέματα αναγνωρίζονται αρχικά στο κόστος κτήσης. Το κόστος κτήσης των αποθεμάτων περιλαμβάνει το.
Γενική Συνέλευση ΕΞΑ-Α
Orbitz.com Παρουσίαση της ιστοσελίδας
Τουρισμός: Διαχείριση ΑΣΑ & Ξενοδοχεία Μηδενικών Αποβλήτων
Το εμπόριο μπαχαρικών του 21ου αιώνα
Έρευνα Ικανοποίησης Πελατών Ξενοδοχείων Αττικής
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο Συστήματα χρηματοοικονομικής διοίκησης
Τουμπαλίδης Ιωάννης, 389 Υπ.καθηγητής : Καρανικόλας Νικόλαος
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΡΓΑΣΙΩΝ ΑΓΡΟΤΙΚΟΥ ΤΟΜΕΑ
Air Fast Tickets ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΣΥΝΕΔΡΙΩΝ ΚΑΙ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ 8
Τίτλος Παρουσίασης Logo
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΣΥΝΕΔΡΙΩΝ ΚΑΙ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ 13
Δρ. Γιώργος Σώκλης Ινστιτούτο Τουριστικών Ερευνών και Προβλέψεων
Υπηρεσίες Σχεδιασμός και κατασκευή ιστοσελίδων Κατασκευή e-shop
ΜΕΡΟΣ ΙV: Καθοριστικοί παράγοντες και Εμπόδια υιοθέτησης ΤΠΕ
Ο Αθλητικός Τύπος στην ψηφιακή εποχή Από το 1990 στο σήμερα
Σχέδιο προσέγγισης και υλοποίησης online μαθημάτων
4ο Γυμνάσιο Αμαρουσίου Ενημέρωση Γονέων
ΟΙΝΟΤΟΥΡΙΣΜΟΣ.
Project: Εθισμός στο Internet
MICRO: Ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας των πολύ μικρών επιχειρήσεων σε αγροτικές περιοχές Ενότητα No.5: Πρόσβαση των πολύ μικρών επιχειρήσεων αγροτικών.
« به نام خدا» 1-جايگاه ايران در توزيع جهاني درآمد
Έρευνα Ικανοποίησης Πελατών & Απόδοση Ξενοδοχείων Αττικής
Γενική Συνέλευση Ένωσης Ξενοδόχων Αθηνών-Αττικής
Έρευνα Ικανοποίησης Πελατών & Απόδοση Ξενοδοχείων Θεσσαλονίκης
Αποτελεσματική Διοίκηση Επιχειρήσεων
Διαδραστική Μάθηση © 2018.
Internet safety Λεόντειος Σχολή Αθηνών Δημοτικό Στ2
ΣΕΔΙΠΕΣ/ ΚΕΔΙΠΕΣ Αποτελέσματα διαχείρισης μέχρι 31/3/2019
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Νέες Τάσεις στον Τουρισμό Greek Tourism Expo, 4 Δεκεμβρίου 2015 Dr. Άρης Ίκκος, ISHC Επιστημονικός Διευθυντής Ινστιτούτο ΣΕΤΕ

Ένα ταξίδι … 1000 ερωτήματα … Πηγή: Phocus Wright

… που θέλουν απαντήσεις … Πηγή: Phocus Wright

… με διάφορους τρόπους Πηγή: Phocus Wright

Ένα ταξίδι … Πηγή: PwC

Προμηθευτές & Ενδιάμεσοι

Marketing, Social Media κλπ.

Startups & New Entrants

P2P platforms: Game changing models Η χρηματιστηριακή αξία της AirBnB είναι πλέον $ 10 δις και υπερβαίνει τις αξίες των Hyatt, Accor, Wyndham, InterContinental Hotel Group, και Choice Hotels, χωρίς η AirBnB να έχει κανένα υλικό περιουσιακό στοιχείο ή συμβόλαιο διαχείρισης. Από το 2007 τα P2P platforms για διαμονή, τα έχουν χρησιμοποιήσει 55 εκ. ταξιδιώτες, εκ των οποίων 30 εκ. τον τελευταίο χρόνο. Το καλοκαίρι του 2015, μέσω της AirBnB έγιναν 17 εκ. διανυκτερεύσεις ή 353 φορές περισσότερες από πριν από 5 χρόνια όταν έγιναν 47 χιλ. διανυκτερεύσεις το καλοκαίρι του 2010. Τον Σεπτ. 2015 η Airbnb προσέφερε 1,2 εκ. καταλύματα και η Ηomeaway κάτι περισσότερο από 1 εκ. Η Uber …

Η συνολική αγορά τουρισμού και η online αγορά τουρισμού Online does not include corporate travel bookings made through online corporate booking tools Growth has slowed down in more electronically matured countries Πηγή: Phocus Wright

Τι είναι σημαντικό για την απόφαση της αγοράς Τι είναι σημαντικό για την απόφαση της αγοράς Πηγή: Phocus Wright

Τα social media έχουν ρόλο στην πληροφόρηση, όχι στην πώληση Το 30% από το 70% που χρησιμοποίησε το internet για να βρει πληροφορίες. Σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα στην Γερμανία, μόλις το 17% των e-shoppers χρησιμοποίησε τα social media για να βρει πληροφορίες που να σχετίζονται με την αγορά που ετοίμαζε. Πηγή: IPK International

Κινητά: μικρό μέγεθος, ταχεία ανάπτυξη Κινητά: μικρό μέγεθος, ταχεία ανάπτυξη Όμως τα κινητά δεν χρησιμοποιούνται κυρίως για κρατήσεις αλλά για «sharing» / social media. Από την άλλη πλευρά εφαρμογές όπως η Uber ή η “δική μας” Taxibeat έχουν φέρει επανάσταση επιτρέποντας με λίγες κινήσεις των δακτύλων την παρακολούθηση ενός στόλου, την κατά βούληση κλήση αυτοκινήτου, την αποτύπωση της διαδρομής, την άμεση αποστολή μηνυμάτων αλλά και την πληρωμή. Ιδιαίτερη σημασία για την γενιά των millennials που εχουν διαφορετικές συνήθειες όταν ταξιδεύουν: προγραμματίζουν λιγότερο, ψάχνουν εμπειρίες και έχουν κοινωνική ενσυναίσθηση, μοιράζονται τις εμπειρίες τους μέσω των social media και δαπανούν σύμφωνα με τα δικά τους πρότυπα, αλλά χωρίς σπατάλη.

Η συμμετοχή του τουρισμού στο ΑΕΠ της Ελλάδας Η συμμετοχή του τουρισμού στο ΑΕΠ της Ελλάδας Η άμεση (€ 16,6 δις) και έμμεση (€ 27,5 δις) συμβολή του τουρισμού ανήλθε στο 25% του ΑΕΠ το 2014 έναντι 22% το 2013 (€ 15 δις άμεση και € 24,7 δις έμμεση). Το 2014 ο τουρισμός παρουσίασε ανάπτυξη € 1,7 δις έναντι μείωσης του συνολικού ΑΕΠ κατά € 3,4 δις σε ονομαστικούς όρους. Για κάθε € 1 τουριστικού εσόδου, υπάρχουν μεγάλα πολλαπλα-σιαστικά οφέλη και το ΑΕΠ της χώρας αυξάνεται κατά € 2,65. Από τα έσοδα του εισερχόμενου τουρισμού, μόνο το 12,9% επανεξάγεται.

www.insete.gr/SETE-Training

intelligence@insete.gr www.insete.gr