Επαλήθευση κάνω, όταν θέλω να σιγουρευτώ ότι έκανα σωστά μια πράξη.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Δυαδικη παρασταση αριθμων και συμβολων
Advertisements

Κλάσματα.
Συναρτήσεις. Ας φανταστούμε μια «μηχανή» που τις βάζουμε αριθμούς Ότι σου δίνουν πολλαπλασίασέ το επι 3 και μετα πρόσθεσέ του το Συναρτήσεις.
Εικόνα 2.1: Το περιβάλλον της MicroWorlds Pro.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1 Εισαγωγή στην έννοια του Αλγόριθμου και τον Προγραμματισμό 1.1 Τι είναι ‘πρόβλημα’ 1.2 Τι είναι ‘Αλγόριθμος’
MAΘHMATIKA ΜΕΤΑΒΛΗΤΗ Χ.
Το παιχνίδι των πράξεων
ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΙ.
H χελώνα που ήθελε να γίνει δρομέας.
Μαθαίνω να είμαι καλό παιδί στην τραμπάλα
ΕΞΙΣΩΣΕΙΣ με άγνωστο τον μειωτέο.
ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΔΙΚΤΥΟΥ (web tools) + ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΙΚΤΥΑ ΜΑΘΗΣΗΣ (PLN) Άννα Βαρνά
Ανάλυση λαθών Πρόσθεση και Αφαίρεση
Μάθημα 3. Συμπλήρωσε τις πράξεις που κρατούν τα ψαράκια. Ακολόυθησε τον χρόνο και μάζεψε όσες πιο πολλές μονάδες μπορείς.
Βρεφική Ηλικία E- portofolio. Εν δράση Είμαι η φοιτήτρια Βαιοπούλου Ευαγγελία- Ευσταθία και πραγματοποίησα την πρακτική μου άσκηση στον χώρο του παιδικού.
Οι νοεροί υπολογισμοί Χρησιμοποιούνται περισσότερο από τους γραπτούς υπολογισμούς. Αναφέρονται συνήθως στις τέσσερις πράξεις, αλλά και στους αριθμούς και.
ΔΙΔΑΣΚΩΝ: ΣΠΥΡΟΣ ΝΙΚΟΛΑΪΔΗΣ
Πώς τα απλά μαθηματικά μπορούν να εξηγήσουν «μαγικά κόλπα»;
ΕΙΣΑΓΩΓΗ: ΒΑΣΙΚΕΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΕΣ ΓΝΩΣΕΙΣ
ΕΙΣΑΓΩΓΗ: ΒΑΣΙΚΕΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΕΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ & ΕΝΝΟΙΕΣ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ
Η αρνητική κριτική μας αναγκάζει να βελτιωνόμαστε! Όσοι διαφωνούν μόνο προβλήματα δημιουργούν…
Μοντελοποίηση ταυτοτήτων - Παραγοντοποίηση
Αφαίρεση δύο ρητών αριθμών
Όταν σου ζητάνε να δώσεις τα προσωπικά σου στοιχεία τί κάνεις;
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ.
Διδακτική Μαθηματικών Ι 23 Μαΐου 2014 Μάθημα 9 ο Πρόσθεση – αφαίρεση.
Ελεύθερη πτώση ΓεωργίαΕιρήνη Δημοτικό Σχολείο Αγίου Αντωνίου.
ΟΙ ΑΡΙΘΜΗΤΙΚΕΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ
Η ΝΑΥΜΑΧΙΑ ΤΗΣ ΣΑΛΑΜΙΝΑΣ
ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΨΗΦΙΑΚΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ
ΗΜΥ 100: Εισαγωγή στην Τεχνολογία Διάλεξη 16 Εισαγωγή στα Ψηφιακά Συστήματα: Μέρος B TΜΗΜΑ ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΚΑΙ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ ΠΟΛΥΤΕΧΝΙΚΗ.
Ο πολλαπλασιασμός με το 11 πολύ απλά και γρήγορα Επιμέλεια: Κων/νος Κλουβάτος (από το icks.html#20x20«)
Ελένη Μοσχοβάκη Σχολική Σύμβουλος 47ης Περιφέρειας Προσχολικής Αγωγής
Αντιμετώπιση Μαθησιακών Δυσκολιών στα Μαθηματικά
Πώς σχηματίζουμε την προστακτική των σύνθετων ρημάτων
1-1 Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Τμήμα Πληροφορικής Λογική Σχεδίαση Ψηφιακών Συστημάτων Διδάσκων: Γιώργος Σταμούλης.
Linsen, S., Verschaffel, L., Reynvoet, B., & De Smedt, B. (2014). The association between children’s numerical magnitude processing and mental multi-digit.
ΠΡΌΒΛΗΜΑ 1.ΧΑΡΤΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ: ΣΟΦΙΚΟ 1: ΕΤΟΣ ΕΚΔΟΣΗΣ: 1989.
Μαθαίνω τη γλώσσα των αριθμών Πράξεις με μεικτές αριθμητικές παραστάσεις.
1 η σκέψη : Χμ! Θα μου ήταν πιο εύκολο να αποκαλύψω το λ αν δεν είχε παρέα! Ίσως αν απομακρύνω το 45! Για να διατηρηθεί όμως η ισορροπία, πρέπει ό,τι κάνω.
Μαθηματικά ΣΤ΄ τάξης Δίκαιη μοιρασιά! Διαίρεση φυσικών και δεκαδικών αριθμών.
ΣχεδΙαση ΨηφιακΩν ΣυστημΑτων Συστηματα αριθμησησ Δυαδικοι αριθμοι
Γιώργος Δημητρίου Μάθημα 11-12: Σύνθετες Πράξεις
Δεκαδικοί αριθμοί Τι σημαίνουν ;.
Γραφή μετρήσεων με σημαντικά ψηφία
Εξισώσεις στις οποίες ο άγνωστος είναι μειωτέος ή αφαιρετέος
Διάλεξη 15: O αλγόριθμος SIMPLE
Άθροισμα ρητών αριθμών.
Εξισώσεις στις οποίες ο άγνωστος είναι προσθετέος
Μορφές κατανομών Αθανάσιος Βέρδης.
Με αξιοποίηση του 9 και του 8 Κων/νος Κλουβάτος, Σχ. Σύμβουλος
ΕΔΏ ΓΡΑΨΤΕ ΤΟΝ ΤΙΤΛΟ ΤΗΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗΣ ΣΑΣ
Ο ΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ ΤΩΝ ΣΚΙΩΝ
Επιστήμη των Υπολογιστών
Φτιάχνω διψήφιους αριθμούς με πρόσθεση ίδιων ή διαφορετικών αριθμών.
ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ ΤΩΝ ΠΡΑΞΕΩΝ Stomikrocosmotistaxismas.blogspot.gr.
Κρίσιμο Συμβάν Διδασκαλίας 1
Πληροφορική Β΄ Γυμνασιου Κεφάλαιο 3, 3.4
Καλώς ορίσατε στο PowerPoint
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
Λογική Σχεδίαση Ψηφιακών Συστημάτων
Εκπαιδευτικός: Ειρήνη Περυσινάκη
Λύση προβλήματος με την βοήθεια εξίσωσης. Λεκτικές προτάσεις Σκέφτομαι ένα αριθμό Το διπλάσιο ενός αριθμού Το μισό ενός αριθμού Τρία περισσότερα από κάποιο.
Γίνεται και με πιο εύκολο τρόπο
ΗΜΥ 210: Λογικός Σχεδιασμός
Ελένη Μοσχοβάκη Σχολική Σύμβουλος 47ης Περιφέρειας Προσχολικής Αγωγής
Δημοτικό Σχολείο Μενιδίου
Δημοτικό Σχολείο Μενιδίου
Ασφαλές Διαδίκτυο.
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΕΝΙΔΙΟΥ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Επαλήθευση κάνω, όταν θέλω να σιγουρευτώ ότι έκανα σωστά μια πράξη. ΕΠΑΛΗΘΕΥΣΗ Επαλήθευση κάνω, όταν θέλω να σιγουρευτώ ότι έκανα σωστά μια πράξη.

Ωραία ιδέα !!!

ΕΠΑΛΗΘΕΥΣΗ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΘΕΣΗ Ας πούμε ότι έχουμε να κάνουμε αυτή την εύκολη πρόσθεση ... 5 + 8 13 Θέλουμε να σιγουρευτούμε ότι την κάναμε σωστά. Υπάρχουν τρεις τρόποι.

ΕΠΑΛΗΘΕΥΣΗ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΘΕΣΗ 1ος τρόπος Αλλάζουμε τη σειρά των προσθετέων. Πρέπει να βρω το ίδιο αποτέλεσμα. 5 + 8 8 + 5 13

ΕΠΑΛΗΘΕΥΣΗ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΘΕΣΗ 2ος τρόπος Από το άθροισμα αφαιρώ τον 1ο προσθετέο. Πρέπει να βρω τον 2ο προσθετέο. 13-5 =8

ΕΠΑΛΗΘΕΥΣΗ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΘΕΣΗ 3ος τρόπος Από το άθροισμα αφαιρώ τον 2ο προσθετέο. Πρέπει να βρω τον 1ο. 13-8=5

Αυτά μου φάνηκαν εύκολα !!!

ΕΠΑΛΗΘΕΥΣΗ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΘΕΣΗ Άρα μπορούμε να κάνουμε επαλήθευση στην πρόσθεση με 3 τρόπους. 1ος ΤΡΟΠΟΣ 135 231 366 + Αλλάζουμε τη σειρά των προσθετέων. Πρέπει να βρω το ίδιο αποτέλεσμα.

ΕΠΑΛΗΘΕΥΣΗ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΘΕΣΗ Άρα μπορούμε να κάνουμε επαλήθευση στην πρόσθεση με 3 τρόπους. 2ος ΤΡΟΠΟΣ 135 231 366 + - Από το άθροισμα αφαιρώ τον 1ο προσθετέο. Πρέπει να βρω τον 2ο.

ΕΠΑΛΗΘΕΥΣΗ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΘΕΣΗ Άρα μπορούμε να κάνουμε επαλήθευση στην πρόσθεση με 3 τρόπους. 3ος ΤΡΟΠΟΣ 135 231 366 + - Από το άθροισμα αφαιρώ τον 2ο προσθετέο. Πρέπει να βρω τον 1ο προσθετέο.

Και στην αφαίρεση πώς κάνω επαλήθευση;

ΕΠΑΛΗΘΕΥΣΗ ΣΤΗΝ ΑΦΑΙΡΕΣΗ Ας πούμε ότι έχουμε να κάνουμε αυτή την εύκολη αφαίρεση... 13 – 4 =9 Θέλουμε να σιγουρευτούμε ότι την κάναμε σωστά. Υπάρχουν δύο τρόποι.

ΕΠΑΛΗΘΕΥΣΗ ΣΤΗΝ ΑΦΑΙΡΕΣΗ 1ος τρόπος Αν στη διαφορά προσθέσω τον αφαιρετέο, πρέπει να βρω τον μειωτέο. 9 + 4 13

ΕΠΑΛΗΘΕΥΣΗ ΣΤΗΝ ΑΦΑΙΡΕΣΗ 2ος τρόπος Αν από τον μειωτέο αφαιρέσω τη διαφορά, πρέπει να βρω τον αφαιρετέο. 13 – 9 =4

ΕΠΑΛΗΘΕΥΣΗ ΣΤΗΝ ΑΦΑΙΡΕΣΗ Άρα μπορούμε να κάνουμε επαλήθευση στην αφαίρεση με 2 τρόπους. 1ος ΤΡΟΠΟΣ 366 231 135 - + Αν στη διαφορά προσθέσω τον αφαιρετέο, πρέπει να βρω τον μειωτέο.

ΕΠΑΛΗΘΕΥΣΗ ΣΤΗΝ ΑΦΑΙΡΕΣΗ Άρα μπορούμε να κάνουμε επαλήθευση στην αφαίρεση με 2 τρόπους. 2ος ΤΡΟΠΟΣ 366 231 135 - Αν από τον μειωτέο αφαιρέσω τη διαφορά, πρέπει να βρω τον αφαιρετέο.

Ουφ !!!! Θα τα μάθω σιγά σιγά ... Θα τα βλέπω κάθε μέρα !!!