Οι τεχνικές των Πωλήσεων

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
E-Phone. Microsoft Office Communicator και e-phone Επικοινωνία μέσω Video, ανταλλαγή δεδομένων και Instant Messaging μέσω Contact Management Διαχείριση.
Advertisements

«Ξαναγράφουμε το Εγχειρίδιο Πωλήσεων»
Microsoft SharePoint Ισίδωρος Σιδερίδης Business Development Manager.
Εγκατάσταση του Microsoft Dynamics CRM στην Bentley Έλενα Γαλιάτσου, Business Applications Implementor SiEBEN Innovative Solutions Case Study.
Χρηματοδότηση Νεανικής Καινοτόμου Επιχειρηματικότητας Τραπεζική Μικρών Επιχειρήσεων 18 Φεβρουαρίου 2015.
ΠΕΙΡΑΙΩΣ DIRECT SERVICES
Εξωστρέφεια & Πωλήσεις Φ/Β πάνελ στο σημερινό έντονα ανταγωνιστικό περιβάλλον Κωνσταντίνος Κουκλέλης
1 Εισαγωγικά για τη Διοίκηση Ολικής Ποιότητας. 2 Το Περίγραμμα του Μαθήματος Περιλαμβάνει τις ακόλουθες θεματικές ενότητες:  Τις βασικές έννοιες της.
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΑΡΑΠΟΝΩΝ Για ποιους λόγους φεύγουν οι πελάτες και δεν ξανάρχονται Τρόποι να τους ξανακερδίσετε.
Φορολογική νομοθεσία ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΣΤΑΜΑΤΟΠΟΥΛΟΣ Επίτιμος Γενικός Διευθυντής Φορολογίας Υπουργείου Οικονομικών Συγγραφέας φορολογικού δικαίου Διδάκτορας Παντείου.
ΥΒΡΙΔΙΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ Ως υβριδικό θεωρείται το αυτοκίνητο που χρησιμοποιεί δύο ή περισσότερες διαφορετικές τεχνολογίες προκειμένου να επιτύχει την κίνησή.
ΥΒΡΙΔΙΚΑ ΟΧΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΜΙΑΡΙΤΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ.
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΣΥΝΕΔΡΙΩΝ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑΚΟΥ ΠΡΟΙΟΝΤΟΣ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟΥ ΣΕ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟ.
1 Μηχανογραφημένη Λογιστική Ι Μεθοδολογία ανάπτυξης ενός Λ.Π.Σ Χύτης Ευάγγελος Ελληνική Δημοκρατία Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Ηπείρου.
 ΦΑΣΗ 1 η : ΕΠΙΛΟΓΗ ΠΡΟΜΗΘΕΥΤΗ με Αξιολόγηση εναλλακτικών προμηθευτών για το ίδιο προϊόν ΒΑΣΙΚΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ : πρέπει να είναι γνωστό πόσο δημοφιλές είναι.
ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟ ΜΑΝΑΤΖΜΕΝΤ
«Το μάρκετινγκ ξενοδοχειακών υπηρεσιών: η περίπτωση του Astir Egnatia Alexandroupolis» ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ Τμήμα Διοίκησης.
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ & ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΞΑΓΩΓΩΝ B2B-B2D Πριν μόλις χρόνια η ανάπτυξη σε ξένες αγορές εξαρτιόταν αποκλειστικά από τις διαδικασίες των εκθέσεων και.
ΚΑΡΑΘΑΝΑΣΗΣ Δ. ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΣΥΝΕΔΡΙΩΝ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑΚΟΥ ΠΡΟΙΟΝΤΟΣ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟΥ ΣΕ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟ.
Ιδέες για διαχείριση του εστιατορίου. Συχνή ερώτηση τι είδους εστιατόριο να ανοίξω.
Διοίκηση Λειτουργιών και Παραγωγής Ενότητα 1: Εισαγωγή στα Συστήματα Παραγωγής Διδάσκων: Βασιλική Καζαντζή Επίκουρος Καθηγήτρια Τμήμα Διοίκηση Επιχειρήσεων.
1 Κλαδικά Λογιστικά Σχέδια Ξενοδοχειακή Λογιστική Διακομιχάλης Μιχαήλ Ελληνική Δημοκρατία Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Ηπείρου.
Διοίκηση Δικτύων Διανομής σε Β 2 Β αγορές Δρ. Παναγιώτης Ρεπούσης Διοίκηση Καναλιών Διανομής & Logistics.
ΗΛΙΑΚΟΙ ΘΕΡΜΟΣΙΦΩΝΕΣ Ο ηλιακός θερμοσίφωνας είναι ένα ενεργητικό ηλιοθερμικό σύστημα παραγωγής ζεστού νερού χρήσης χρησιμοποιώντας την ηλιακή ενέργεια.
4 ο μάθημα_28/1/16 Aims Numbers Exchanging personal information (phone number) Possessive pronouns.
Dagstuhl Seminar 10042, Demetris Zeinalipour, University of Cyprus, 26/1/2010 Anyplace: Μια Πληθοποριστική Υπηρεσία Πληροφορίας Εσωτερικών Χώρων
Εισαγωγή. Κ. Γαλανάκης Ορισμός «Management είναι να γίνονται ορισμένα πράγματα μέσω άλλων ατόμων» … American Management Association «Management.
Βασικές έννοιες της Διοίκησης Ολικής Ποιότητας
ΕΝΩΣΗ ΕΛΛΗΝΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΒΡΥΞΕΛΛΕΣ ΙΙΙ
Επιλογή τοποθεσίας και προγραμματισμός των εγκαταστάσεων
Ειδικά θέματα σε κινητά και ασύρματα δίκτυα
20/5/2015 Πανεπιστήμιο Μακεδονίας - Αίθουσα Συνεδρίων
Οι Μικρές Τυποποιητικές Μονάδες στον Τοµέα των Εξαγωγών Ελαιόλαδου
Υ Π Η Ρ Ε Σ Ι Α ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΥΠΟΔΟΜΗΣ
ΤΟ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΕΝΟΤΗΤΑ 2η
Ο Στρατηγικός Σχεδιασμός των Πωλήσεων
Δυνατότητας επέκτασης της παραγωγικής κατεύθυνσης
ΤΕΙ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ - ΧΡΗΜΕ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΧΡΗΜΑΤΟΠΙΣΤΩΤΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών "Λογιστική και Ελεγκτική"
Η Επικοινωνία Α΄.
Καμπύλη σιμότητας – καμπύλη κυρτότητας – καμπύλη καταστρώματος
Για περισσότερες πληροφορίες:
Οδηγία 2002/91/ΕΚ για την Ενεργειακή Απόδοση των Κτιρίων
Μεθοδολογία Έρευνας Διάλεξη 2η: Το Ερευνητικό Αντικείμενο
ΟΜΑΔΟΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ ΔΙΑΧΥΣΗ ΤΗΣ ΓΝΩΣΗΣ ΣΤΗΝ ΤΟΠΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Προσαρμογές.
ΘΕΡΜΟΫΔΡΑΥΛΙΚΩΝ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ ΚΑΙ ΣΥΝΤΗΡΗΤΩΝ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΘΕΡΜΑΝΣΗΣ
Ποικιλία επισιτιστικών υπηρεσιών
Επιχειρηματικότητα σε εποχή κρίσης
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡIΣΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
Ενότητα No 1 : Marketing/Προώθηση & Ηλεκτρονικό εμπόριο
Ενότητα No 1 : Marketing/Προώθηση & Ηλεκτρονικό εμπόριο
«ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΑΔΑ ΜΕ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ»
ΕΙΣΟΔΗΜΑ – ΔΑΠΑΝΕΣ ΝΟΙΚΟΚΥΡΙΩΝ
Για μια ευέλικτη, αποδοτική και αποτελεσματική δημόσια διοίκηση)
Κεφάλαιο 4 Βενζινομηχανές Κυλινδροκεφαλή
ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΑΛΚ ΦΑΣΗ Α
Σελ. 1 ΟΔΗΓΙΕΣ για τη συμπλήρωση του Φύλλου Αγώνα
Συμπεριφορά καταναλωτή στον τουρισμό
Τεχνολογία Εστιατορικης Τεχνης
Μορφές συστημάτων Υγείας των χωρών: Τα επιμέρους χαρακτηριστικά των συστημάτων υγείας των χωρών εξαρτώνται από: -Τα επιδημιολογικά χαρακτηριστικά της.
Μεθοδολογία Έρευνας Διάλεξη 2η: Το Ερευνητικό Αντικείμενο
Βασικές αποφάσεις του F&B Manager
ΝΟΜΟΛΟΓΙΑ και e service
Διοικηση Επισιτιστικών επιχειρήσεων ΜΑΘΗΜΑ 3ο ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΑΠΛΑΔΑΣ
ΜΕΘΟΔΟΙ ΠΑΡΑΘΕΣΗΣ ΦΑΓΗΤΩΝ ΚΑΙ ΠΟΤΩΝ
Δρ. Κυριαζόπουλος Γεώργιος Επίκουρος Καθηγητής
ΑΝΤΙΣΥΛΛΗΠΤΙΚΑ ΠΟΥ ΠΕΡΙΕΧΟΥΝ ΜΟΝΟ ΠΡΟΓΕΣΤΑΓΟΝΟ Η αντισυλληπτική αγωγή που περιέχει μόνο προγεσταγόνο είναι διαθέσιμη με τη μορφή από το στόματος.
Ειδικά θέματα δικαίου 5ο μάθημα – 22 Μαρτίου 2018 Αιμιλία Γ. Ευθυμίου
MICRO: Ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας των πολύ μικρών επιχειρήσεων σε αγροτικές περιοχές Ενότητα No 7: Μέθοδοι αναγνώρισης της αγοράς και προσδιορισμού.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Οι τεχνικές των Πωλήσεων

3 3 Η μεγάλη σημασία που έχουν οι τεχνικές των πωλήσεων για τις εταιρείες καταδεικνύεται από το γεγονός ότι τα περισσότερα από τα επαγγελματικά και εκπαιδευτικά σεμινάρια έχουν να κάνουν με τις πωλήσεις. Η διαδικασία της συναλλαγής είναι πολύ παλιά, αρκετές χιλιετίες προ Χριστού, άνθρωποι από διαφορετικές ηπείρους πουλούσαν ή αντάλλασσαν προϊόντα. Στη σημερινή εποχή ο ανταγωνισμός είναι έντονος και οι καταναλωτές έχουν πληθώρα εναλλακτικών επιλογών. Η όλη διαδικασία των πωλήσεων έχει γίνει όμως πολύ πιο σύνθετη. 3 3

Η διαδικασία και τα στάδια των προσωπικών πωλήσεων 5 5 Η διαδικασία και τα στάδια των προσωπικών πωλήσεων Αποτελείται από έξι (6) στάδια, τα οποία και θα αναλύσουμε παρακάτω: Έρευνα εντοπισμού και αξιολόγησης υποψήφιων πελατών Προετοιμασία και προσέγγιση του πελάτη Παρουσίαση Χειρισμός των αντιρρήσεων Συμφωνία και κλείσιμο της πώλησης Εξυπηρέτηση μετά την αγορά 5 5

Η έρευνα εντοπισμού και αξιολόγησης υποψήφιων πελατών 7 7 Η έρευνα εντοπισμού και αξιολόγησης υποψήφιων πελατών Σε αυτό το στάδιο υπάρχουν ερωτήματα που πρέπει να απασχολήσουν τον πωλητή Ποιοι είναι οι πιθανοί πελάτες για τα συγκεκριμένα προϊόντα; Που βρίσκονται αυτοί οι πελάτες και ποια είναι τα χαρακτηριστικά τους; 7 7

Προετοιμασία και προσέγγιση του πελάτη 8 8 Προετοιμασία και προσέγγιση του πελάτη Η «μαγική» λέξη είναι επαγγελματισμός Δηλαδή οργάνωση πλήρους φακέλου που να περιέχει ιστορικό, πορεία και δραστηριότητα της εταιρείας καθώς και κάθε πληροφορία γύρω από την υπηρεσία ή το προϊόν Σωστή προσέγγιση: Οι δέκα πρώτες λέξεις είναι πιο σημαντικές από τις επόμενες . . . δέκα χιλιάδες Με την επιχειρηματολογία μας προσπαθούμε να υποστηρίξουμε ότι το προϊόν μας αξίζει τα λεφτά του 8 8

9 9 Η παρουσίαση Εδώ η επικοινωνία γίνεται πλέον αμφίδρομη. Ο διάλογος είναι ένα ψυχολογικό παιχνίδι ανάμεσα και σε πωλητή και υποψήφιο αγοραστή Στόχος μας δεν είναι να πείσουμε τον πελάτη ότι το προϊόν μας είναι το καλύτερο στον κόσμο. Τέτοιο δεν υπάρχει. Στόχος είναι να τον πείσουμε ότι του είναι χρήσιμο. Σκοπός μας είναι να τονίσουμε τα «δυνατά» σημεία των προϊόντων, να αναλύσουμε τις αδυναμίες τους και πως χειριζόμαστε όλα αυτά. 9 9

Κάντε τον εαυτό σας αποδεκτό Εναρκτήρια δήλωση της βασικής επιθυμίας 10 10 Πέντε (5) βήματα που οδηγούν τη διαδικασία της παρουσίασης και καλό είναι να τηρούνται: Κάντε τον εαυτό σας αποδεκτό Εναρκτήρια δήλωση της βασικής επιθυμίας Κάντε τις σωστές ερωτήσεις Έλεγχος και προπώληση Τα κύρια σημεία της πώλησης 10 10

Ο χειρισμός των αντιρρήσεων 12 12 Ο χειρισμός των αντιρρήσεων Αντιρρήσεις για την τιμή: Όταν κάποιος πελάτης λέει ότι η τιμή είναι υψηλή μπορεί να εννοεί: Κάποιος άλλος είναι φθηνότερος Είναι πιο ακριβό από ότι περίμενα Δεν διαθέτω τόσα χρήματα τώρα Είναι γενικά πέρα από τα όρια του προϋπολογισμού μου Θέλω έκπτωση Δεν είμαι ο αρμόδιος για την απόφαση αγοράς 12 12

Ρωτήσατε ή θα ρωτήσετε και αλλού; 13 13 Προκειμένου ο πωλητής να αποκτήσει τον έλεγχο της συζήτησης απαντά με ερωτήσεις: Ρωτήσατε ή θα ρωτήσετε και αλλού; Ποιο ποσό κατά την κρίση σας θα ήταν το φθηνό; Ποιο ποσό κατά την κρίση σας θα μπορούσατε να διαθέσετε; Προσπαθώ να καταλάβω με ποια λογική το λέτε αυτό . . . 13 13

Ουσιαστικές υπενθυμίσεις για τρόπους αντιμετώπισης των αντιρρήσεων: 14 14 Ουσιαστικές υπενθυμίσεις για τρόπους αντιμετώπισης των αντιρρήσεων: Η πρόληψη είναι προτιμότερη από τη θεραπεία Ο λάθος τρόπος πώλησης δημιουργεί και διευρύνει τις αντιρρήσεις Να γνωρίζουμε τον τρόπο και την ποιότητα των απαντήσεών μας Στις περισσότερες παρουσιάσεις ο πελάτης θέλει να πειστεί Να απαντάτε ουσιαστικά τις αντιρρήσεις του πελάτη και όχι να προετοιμάζετε αυτά που θέλετε να πείτε Μην αφήνετε κενά που γίνονται θύλακες αμφιβολιών 14 14

Η συμφωνία και το κλείσιμο της πώλησης 15 15 Η συμφωνία και το κλείσιμο της πώλησης Τρεις (3) τύποι «δύσκολων» πελατών που μπορεί να συναντήσετε: Ο Ευθυνόφοβος τύπος Ο τύπος που χρονοτριβεί Ο αναβλητικός τύπος 15 15

παρουσίαση σε ακατάλληλο τόπο και χρόνο λανθασμένη ακύρωση αμφιβολιών 16 16 Όταν ο πελάτης δεν ανταποκρίνεται στις προσπάθειες που έχουμε κάνει, σημαίνει ότι δεν κάναμε κάτι σωστά μέχρι τώρα: κακή προετοιμασία παρουσίαση σε ακατάλληλο τόπο και χρόνο λανθασμένη ακύρωση αμφιβολιών ελλιπής ενημέρωση μη κάλυψη πραγματικών αναγκών 16 16

Η εξυπηρέτηση και υποστήριξη μετά την αγορά 17 17 Η εξυπηρέτηση και υποστήριξη μετά την αγορά Τα τελευταία χρόνια το στάδιο «after sales», έχει αναδειχθεί σε ιδιαίτερα σημαντικό μέρος της όλης διαδικασίας και οι εκτιμήσεις συγκλίνουν ότι στο μέλλον θα αποτελεί τη ειδοποιό διαφορά ανάμεσα στις επιχειρήσεις Στην εποχή μας, όλες οι έρευνες δείχνουν πως οι πωλήσεις δεν μπορούν να στοχεύουν μόνο σε μια εφάπαξ συναλλαγή, αλλά σε μια διαρκή συνεργασία ανάμεσα σε πελάτη και επιχείρηση Όλοι παραδέχονται ότι ο ικανοποιημένος πελάτης είναι η καλύτερη διαφήμιση 17 17

Συμβουλές για επιτυχημένη παρουσίαση σε κοινό 18 18 Συμβουλές για επιτυχημένη παρουσίαση σε κοινό Η πρόβα της παρουσίασης Μην αποστηθίζετε Χρησιμοποιήστε τις σημειώσεις σας όσο το δυνατόν λιγότερο Τα κατάλληλα ρούχα Χρησιμοποιήστε τα κατάλληλα εργαλεία και μεθόδους παρουσίασης Κερδίστε το κοινό σας Κάντε ερωτήσεις – συζήτηση Κρατήστε ζωντανό το ενδιαφέρον του ακροατή Καλά διαμορφωμένο τέλος 18 18

Οι επαγγελματικοί κανόνες των πωλήσεων 19 19 Οι επαγγελματικοί κανόνες των πωλήσεων Πουλάτε σε ανθρώπους Εντοπίστε τα σημεία υπεροχής σας και πουλάτε τον εαυτό σας Να ακούτε Κάντε τις σωστές διερευνητικές ερωτήσεις Συνδυάστε τα χαρακτηριστικά του προϊόντος με τα συγκριτικά πλεονεκτήματα Απαντήστε σε τυχόν φόβους και απορίες του υποψήφιου πελάτη, εάν είναι δυνατό πριν τις εκφράσει ο ίδιος Πουλάτε τα αποτελέσματά σας 19 19

Μην βασίζεστε τόσο στη λογική Μην κατακρίνεται τους ανταγωνιστές σας 20 20 Μην βασίζεστε τόσο στη λογική Μην κατακρίνεται τους ανταγωνιστές σας Φροντίστε να παίρνετε πάντα συστάσεις υποψήφιων πελατών Λειτουργείτε το service και φροντίστε να διατηρείτε κοινωνικού τύπου επαφές με τους πελάτες Πουλάτε πάντα με βάση τις ανάγκες του πελάτη 20 20

Ευχαριστώ !