Επιστημονική υπεύθυνη: Αλεξάνδρα Ανδρούσου Επόπτης: Σταύρος Σταύρου

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ειδικότερα ζητήματα Πρόσβασης τρίτου
Advertisements

ΜΑΚΙΓΙΑΖ.
ΨΥΧΟΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΥΛΙΚΟ ΒΡΕΦΟΝΗΠΙΑΚΟΥ ΣΤΑΘΜΟΥ
Nacionalno računovodstvo
KVANTITATIVNE METODE U GRAĐEVINSKOM MENADŽMENTU
«Ο ΔΗΜΟΤΙΚΟΣ ΚΗΠΟΣ ΤΟΥ ΤΑΞΙΜΙΟΥ»
2. VAJA – sile ob dotiku in na daljavo
RADAR ZA PLOVILO ESMO Laboratorij za Sevanje in Optiko
תנועה הרמונית מטוטלת – חלק ב'.
Pasiruošimas “Elektros” skyriaus laboratoriniams darbams
הסקה על פרופורציה באוכלוסייה
ΧΡΗΣΤΟΓΛΟΥ ΙΩΑΝΝΗΣ ΓΕΝ
Κοινωνία, παραβατικές συμπεριφορές, πολιτική καταστολή
ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΚΑΙ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΩΝ ΦΟΡΕΩΝ ΤΗΣ
ΔΙΑΤΑΡΑΧΕΣ ΟΞΕΟΒΑΣΙΚΗΣ ΙΣΟΡΡΟΠΙΑΣ
Επανάληψη.
ΑΝΑΛΥΤΙΚΗ ΧΗΜΕΙΑ Εισαγωγή.
ΑΡΙΘΜΟΔΕΙΚΤΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑΣ
Διαχείριση Κινδύνου* *Η σειρά παρουσιάσεων για το μάθημα «Διαχείριση Κινδύνου» βασίζεται στο σύγγραμμα των Σχοινιωτάκη, Ν., και Συλλιγάρδου Γ., «Διαχείριση.
ΣΑΕ ΙΙ – ΥΔΡΑΥΛΙΚΑ & ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ
Εργασία στο μάθημα της Βιολογίας της Ά λυκείου του μαθητή Γεώργιου Μ.
Κεφάλαιο 6 οι φίλοι μας, οι φίλες μας
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΓΙΑ ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΥΣ (Κ105)
Επαγγέλματα στο Βυζάντιο
Μορφές & Διαδικασίες Αξιολόγησης
ΗΛΕΚΤΡΟΜΥΟΓΡΑΦΗΜΑ.
Εισαγωγή στη Ρομποτική
Λέκτορας Κώστας Κορδάς Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
Κάνε κλικ σε κάθε λέξη για να δεις τη σημασία
Μεσαιωνικό Κάστρο Λεμεσού
ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ ΓΕΩΜΕΤΡΙΑ 5Ο ΚΕΦ.
ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ
Δρ. ΚΥΡΙΑΖΟΠΟΥΛΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
Καδράκι ‘‘Ο Χριστός σώζει τον Πέτρο από τον καταποντισμό στα κύματα’’
Πυρηνική Φυσική και Φυσική Στοιχειωδών Σωματιδίων (5ου εξαμήνου, χειμερινό ) Τμήμα T3: Κ. Κορδάς & Χ. Πετρίδου Μάθημα 4 Mέγεθος πυρήνα Κώστας.
Η προβληματική των γενικών σκοπών και των ειδικών στόχων:
Σχεδιασμός και Οργάνωση του μαθήματος
Διαφορές και Ομοιότητες Κερδοσκοπικών και Μη Κερδοσκοπικών Οργανισμών
Put Options.
Χονδρός Παναγιώτης Σοφού Ειρήνη Μυρογιάννη Χρύσα Καλαϊτζή Κατερίνα
Εισηγητής: Ιωάννης Χρήστογλου Γεν. Διευθυντής Δ.Ε.Υ.Α. Κατερίνης
Καλαματα Η ιστορία της.
Ψηφιακές Επικοινωνίες Ι
Ψηφιακές Τηλεπικοινωνιές
Αθανάσιος Κ. Ρισβάς.
Η Γαλλική Επανάσταση.
ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΙΚΟ ΣΩΜΑ.
Η ΤΕΧΝΗ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΪΚΗ ΕΠΟΧΗ
Απέκκριση Οι δυο κύριες οδοί απομάκρυνσης των φαρμάκων από τον οργανισμό, είναι αφ ενός ο μεταβολισμός τους στο ήπαρ, που μόλις εξετάσαμε, και αφ ετέρου.
ΜΥΕ003-ΠΛΕ70: Ανάκτηση Πληροφορίας
Τα πολιτικά κόμματα Ορισμός: α) η κατάκτηση της πολιτικής εξουσίας, β) μόνιμη οργάνωση σε όλη την επικράτεια, γ) λαϊκή στήριξη Λειτουργίες: -α) ενοποίηση-εναρμονισμός.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Μύκητας Κεφίρ και Σπόροι Κεφίρ είναι το ίδιο πράγμα.
ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ.
Το παιδί που πεθαίνει.
ΤΟ ΜΑΓΝΗΤΙΚΟ ΠΕΔΙΟ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΥΛΗ
Οργανική Χημεία Ενότητα 1: Χημεία του Άνθρακα Χριστίνα Φούντζουλα
Πεντηκονταετία π.Χ..
Ψηφιακές Τηλεπικοινωνιές
Σύντομη Παρουσίαση Τόμος 2. Κεφάλαιο 2 «Στοιχεία Επικοινωνίας»
Αρχαία Ολυμπία Μυρσίνη Μαλίογκα Ε΄
3.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών Τμ. Μηχανικών Πληροφορικής
ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΧΡΟΝΟΣ.
Μερκ. Παναγιωτόπουλος - Φυσικός
ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΜΥΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ
ΤΟ ΦΩΣ ΩΣ ΑΥΤΟΝΟΜΗ ΦΥΣΙΚΗ ΟΝΤΟΤΗΤΑ
Μάθημα: ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΗΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
Εισαγωγή στη Διοικητική Λογιστική
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Επιστημονική υπεύθυνη: Αλεξάνδρα Ανδρούσου Επόπτης: Σταύρος Σταύρου Κινητα κεσπεμ 2012- 2013 Επιστημονική υπεύθυνη: Αλεξάνδρα Ανδρούσου Εκπαιδευτική ομάδα: Νεστορίδου Θεοδοσία, Χαμντάν Νατάσα & Νουμάν Κιλαβούζ Επόπτης: Σταύρος Σταύρου

ΑΡΙΘΜΟΣ ΚΑΙ ΗΛΙΚΙΕΣ ΠΑΙΔΙΩΝ Τα παιδιά που συμμετείχαν ήταν 17. Από αυτά τα 7 ήταν Δ-Ε-ΣΤ τάξη, τα 4 ήταν Β-Γ τάξη και τα υπόλοιπα 6 ήταν Α τάξη και νηπιαγωγείο.

Η Εσοχή είναι ένα ορεινό χωριό που απέχει 55 χλμ Η Εσοχή είναι ένα ορεινό χωριό που απέχει 55 χλμ. από την πόλη της Κομοτηνής. Η πρόσβαση στο χωριό το χειμώνα είναι ιδιαίτερα δύσκολη λόγω των καιρικών φαινομένων. Ο πληθυσμός σύμφωνα με την απογραφή του 2001 είναι περίπου 357 κάτοικοι.

Ταξιδεύουμε και μαθαίνουμε μέσα από το Σεβντά του Σεντουκιού

ΚΕΙΜΕΝΑ ΤΟΥ ΣΕΒΝΤΑ Με αφορμή τα κείμενα του σεβντά «Ο Έβρος» και το «Δάσος της Δαδιάς» κατασκευάσαμε μια ομαδική μακέτα με τα δυο οικοσυστήματα.

ΤΡΟΠΟΣ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑΣ ΚΕΙΜΕΝΩΝ Συνήθως η ανάγνωση γινόταν από τα ίδια τα παιδιά για να εξοικειωθούν στον προφορικό λόγο. Σημειώναμε και εξηγούσαμε άγνωστες λέξεις.

Το εποπτικό υλικό (χάρτες, εικόνες από το ποτάμι και το δάσος) ήταν απαραίτητο πάντα και πολύ βοηθητικό για την καλύτερη κατανόηση. Πολύ βοηθητική ήταν και η πλούσια βιβλιοθήκη αλλά και τα σχολικά βιβλία που χρησιμοποιήσαμε.

ΓΝΩΣΕΙΣ ΠΟΥ ΑΠΟΚΤΗΘΗΚΑΝ Τα παιδιά γνώρισαν τη γεωγραφική θέση τόσο του δάσους όσο και του ποταμού. Παρατήρησαν επίσης και τις άλλες χώρες από τις οποίες περνάει ο Έβρος. Έμαθαν για τα ζώα του νερού αλλά και του δάσους. Εστιάσαμε στα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά τους μέσα από εικόνες, βίντεο και ανάλογα παραμύθια. Τονίσαμε πρώτα μέσα από συζήτηση και έπειτα γραπτά τρόπους προστασίας των δυο οικοσυστημάτων.

Φτιάξαμε λοιπόν ως τελικό προϊόν μια μακέτα συνδυάζοντας όλα όσα μάθαμε.

ΤΡΟΠΟΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ ΜΑΚΕΤΑΣ Χωριστήκαμε σε 3 ομάδες, τους μικρούς, τους μεσαίους και τους μεγάλους. Οι μικροί σχεδίαζαν και έκοβαν με τη βοήθειά μας δέντρα και λουλούδια κολλώντας τα σε ξυλάκια. Οι μεσαίοι έφτιαξαν τη βάση της μακέτας και έφτιαξαν τις σημαίες των χωρών από όπου περνάει ο Έβρος. Οι μεγάλοι έφτιαξαν ταμπελάκια γράφοντας τους τρόπους προστασίας του οικοσυστήματος.