Μάθημα: Συμβουλευτική στη Δια Βίου Ανάπτυξη

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ειδικότερα ζητήματα Πρόσβασης τρίτου
Advertisements

ΜΑΚΙΓΙΑΖ.
ΨΥΧΟΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΥΛΙΚΟ ΒΡΕΦΟΝΗΠΙΑΚΟΥ ΣΤΑΘΜΟΥ
Nacionalno računovodstvo
KVANTITATIVNE METODE U GRAĐEVINSKOM MENADŽMENTU
«Ο ΔΗΜΟΤΙΚΟΣ ΚΗΠΟΣ ΤΟΥ ΤΑΞΙΜΙΟΥ»
2. VAJA – sile ob dotiku in na daljavo
RADAR ZA PLOVILO ESMO Laboratorij za Sevanje in Optiko
תנועה הרמונית מטוטלת – חלק ב'.
Pasiruošimas “Elektros” skyriaus laboratoriniams darbams
הסקה על פרופורציה באוכלוסייה
ΧΡΗΣΤΟΓΛΟΥ ΙΩΑΝΝΗΣ ΓΕΝ
Κοινωνία, παραβατικές συμπεριφορές, πολιτική καταστολή
ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΚΑΙ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΩΝ ΦΟΡΕΩΝ ΤΗΣ
ΔΙΑΤΑΡΑΧΕΣ ΟΞΕΟΒΑΣΙΚΗΣ ΙΣΟΡΡΟΠΙΑΣ
Επανάληψη.
ΑΝΑΛΥΤΙΚΗ ΧΗΜΕΙΑ Εισαγωγή.
ΑΡΙΘΜΟΔΕΙΚΤΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑΣ
Διαχείριση Κινδύνου* *Η σειρά παρουσιάσεων για το μάθημα «Διαχείριση Κινδύνου» βασίζεται στο σύγγραμμα των Σχοινιωτάκη, Ν., και Συλλιγάρδου Γ., «Διαχείριση.
ΣΑΕ ΙΙ – ΥΔΡΑΥΛΙΚΑ & ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ
Εργασία στο μάθημα της Βιολογίας της Ά λυκείου του μαθητή Γεώργιου Μ.
Κεφάλαιο 6 οι φίλοι μας, οι φίλες μας
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΓΙΑ ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΥΣ (Κ105)
Επαγγέλματα στο Βυζάντιο
Μορφές & Διαδικασίες Αξιολόγησης
ΗΛΕΚΤΡΟΜΥΟΓΡΑΦΗΜΑ.
Εισαγωγή στη Ρομποτική
Λέκτορας Κώστας Κορδάς Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
Κάνε κλικ σε κάθε λέξη για να δεις τη σημασία
Μεσαιωνικό Κάστρο Λεμεσού
ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ ΓΕΩΜΕΤΡΙΑ 5Ο ΚΕΦ.
ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ
Δρ. ΚΥΡΙΑΖΟΠΟΥΛΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
Καδράκι ‘‘Ο Χριστός σώζει τον Πέτρο από τον καταποντισμό στα κύματα’’
Πυρηνική Φυσική και Φυσική Στοιχειωδών Σωματιδίων (5ου εξαμήνου, χειμερινό ) Τμήμα T3: Κ. Κορδάς & Χ. Πετρίδου Μάθημα 4 Mέγεθος πυρήνα Κώστας.
Η προβληματική των γενικών σκοπών και των ειδικών στόχων:
Σχεδιασμός και Οργάνωση του μαθήματος
Διαφορές και Ομοιότητες Κερδοσκοπικών και Μη Κερδοσκοπικών Οργανισμών
Put Options.
Χονδρός Παναγιώτης Σοφού Ειρήνη Μυρογιάννη Χρύσα Καλαϊτζή Κατερίνα
Εισηγητής: Ιωάννης Χρήστογλου Γεν. Διευθυντής Δ.Ε.Υ.Α. Κατερίνης
Καλαματα Η ιστορία της.
Ψηφιακές Επικοινωνίες Ι
Ψηφιακές Τηλεπικοινωνιές
Αθανάσιος Κ. Ρισβάς.
Η Γαλλική Επανάσταση.
ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΙΚΟ ΣΩΜΑ.
Η ΤΕΧΝΗ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΪΚΗ ΕΠΟΧΗ
Απέκκριση Οι δυο κύριες οδοί απομάκρυνσης των φαρμάκων από τον οργανισμό, είναι αφ ενός ο μεταβολισμός τους στο ήπαρ, που μόλις εξετάσαμε, και αφ ετέρου.
ΜΥΕ003-ΠΛΕ70: Ανάκτηση Πληροφορίας
Τα πολιτικά κόμματα Ορισμός: α) η κατάκτηση της πολιτικής εξουσίας, β) μόνιμη οργάνωση σε όλη την επικράτεια, γ) λαϊκή στήριξη Λειτουργίες: -α) ενοποίηση-εναρμονισμός.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Μύκητας Κεφίρ και Σπόροι Κεφίρ είναι το ίδιο πράγμα.
ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ.
Το παιδί που πεθαίνει.
ΤΟ ΜΑΓΝΗΤΙΚΟ ΠΕΔΙΟ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΥΛΗ
Οργανική Χημεία Ενότητα 1: Χημεία του Άνθρακα Χριστίνα Φούντζουλα
Πεντηκονταετία π.Χ..
Ψηφιακές Τηλεπικοινωνιές
Σύντομη Παρουσίαση Τόμος 2. Κεφάλαιο 2 «Στοιχεία Επικοινωνίας»
Αρχαία Ολυμπία Μυρσίνη Μαλίογκα Ε΄
3.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών Τμ. Μηχανικών Πληροφορικής
ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΧΡΟΝΟΣ.
Μερκ. Παναγιωτόπουλος - Φυσικός
ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΜΥΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ
ΤΟ ΦΩΣ ΩΣ ΑΥΤΟΝΟΜΗ ΦΥΣΙΚΗ ΟΝΤΟΤΗΤΑ
Μάθημα: ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΗΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
Εισαγωγή στη Διοικητική Λογιστική
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Μάθημα: Συμβουλευτική στη Δια Βίου Ανάπτυξη Καθηγήτρια: Oυρανία Καλούρη Εργασία: Παρουσίαση επιστημονικού άρθρου από την επιθεώρηση συμβουλευτικής και προσανατολισμού της ΕΛ.Ε.ΣΥ.Π Ακαδημαϊκό έτος: 2016-17 Εισηγητής: Μπουναφάτσος Δημήτρης Εκπαιδευτικό πρόγραμμα: Π.Ε.Σ.Υ.Π

Επιθεώρηση Συμβουλευτικής και Προσανατολισμού τεύχος 14-15/1990 Επιθεώρηση Συμβουλευτικής και Προσανατολισμού τεύχος 14-15/1990 «Ο τρόπος επιλογής υποψηφίων για την τριτοβάθμια εκπαίδευση και τα όρια του εκπαιδευτικού-επαγγελματικού προσανατολισμού» Αρθογράφος: Σταύρος Πεπελίδης, υπεύθυνος ΣΕΠ 5ου Γραφείου ΔΙ.ΔΕ.Θεσσαλονίκης.

Σύστημα εισαγωγής στην τριτοβάθμια εκπαίδευση Από το σύνολο του μαθητικού δυναμικού: 100.000 μαθητές δεν καταφέρνουν να εισαχθούν στα ΑΕΙ-ΤΕΙ 45.000 μαθητές εισάγονται σε σχολές μη προτίμησης τους Αποτέλεσμα από την λειτουργία του παρόντος συστήματος είναι ότι ελάχιστοι θα επιχειρήσουν για μια δεύτερη προσπάθεια

Ο ρόλος του Σ.Ε.Π στο υπάρχων εκπαιδευτικό σύστημα Ο Σ.Ε.Π τελικά βοήθησε στα χρόνια που ο μαθητής έψαχνε και ανησυχούσε για το μέλλον του, του έδωσε απαντήσεις στις απορίες του; Τώρα τι κάνω; Ποιό τύπο λυκείου πρέπει να διαλέξω; Ποιό επάγγελμα μου ταιριάζει να επιλέξω;

Τεχνική επαγγελματική εκπαίδευση Σε χώρες οικονομικά και τεχνολογικά προηγμένες, το ποσοστό των μαθητών της τεχνικής εκπαίδευσης είναι πάνω από 40% και μερικές φορές άνω του 70%. Ενώ οι χώρες που είναι τεχνολογικά και βιομηχανικά υποανάπτυκτες, το ποσοστό των μαθητών της γενικής εκπαίδευσης είναι άνω του 65%. α/α ΧΩΡΑ ΓΕΛ ΤΕΕ 1 ΒΕΛΓΙΟ 31% 69% 2 Δ.ΓΕΡΜΑΝΙΑ 28% 72% 3 ΕΛΛΑΔΑ 78% 22% 4 ΤΟΥΡΚΙΑ 83% 17% 5 ΤΣΧΟΣΛΑΒΑΚΙΑ 30% 70%

Τα αίτια της υπάρχουσας κατάστασης Προκύπτουν από την έντονη επιθυμία των γονέων για επιστημονική κατάρτιση αλλά και μελλοντική υπαλληλοποίηση των παιδιών τους. Παράλληλα όμως πιέζουν τις εκάστοτε κυβερνήσεις να δημοσιεύουν άκρως χαριστικές διατάξεις για να προβιβάζονται από τάξη σε τάξη χωρίς καθόλου κόπο, με αποτέλεσμα τα πτυχία που παίρνουν να μην ανταποκρίνονται στις γνώσεις που θα έπρεπε.

Η φιλοσοφία της εκπαίδευσης «Σε μια ηθικά χαλασμένη κοινωνία να μην μπορεί κι όταν ακόμα βρεθεί μια κυβέρνηση, που θέλει να κάνει κάτι θετικό, θα της ήταν δύσκολο αν όχι αδύνατο να το καταφέρει, διότι η κοινωνία πρέπει να κατέχεται από βούληση για παιδεία» ΜΕΝΩΝ 99ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΕΊΑ 493-α Σύμφωνα με τον καθηγητή Ξυροτύρη: Δυστυχώς η κοινωνία μας στερείται βούλησης προς την παιδεία, παρά ρέπει προς έναν ωφελιμισμό συντροφευμένο από αμοραλισμό και έναν ανέλεγκτο ατομικισμό.

Προτάσεις Μέσω της σωστής λειτουργίας του Σ.Ε.Π, ο αριθμός των μη επιτυχόντων στην τριτοβάθμια εκπαίδευση θα ήταν μικρότερος (επιλογή τεχνικού λυκείου). Οι μαθητές πρέπει να γνωρίζουν από στην πράξη τα διάφορα επαγγέλματα που θέλουν να επιλέξουν. Σύνδεση σχολείου με την αγορά εργασίας. Προγραμματισμό από την πολιτεία για την εισαγωγή φοιτητών στην τριτοβάθμια εκπαίδευση με κριτήριο την επαγγελματική τους απορρόφηση. Να υπάρχει αντιστοίχηση επαγγέλματος με το ανάλογο πτυχίο. Να επανέλθουν οι εξετάσεις στο γυμνάσιο καθώς επίσης και στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση ώστε να υπάρχουν κίνητρα για μάθηση.